Maar in de nieuwe topics kom je een stuk hoger te staanquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
En iedereen begint weer bij 0Is wel grappig, dan staat asmo opeens niet meer bovenaan aangezien hij er nu even niet is
MaJo +1quote:Ze kozen de naam 'Kaiser Chiefs' van het Zuid Afrikaanse voetbalteam Kaizer Chiefs, waarvoor ooit Lucas Radebe uitkwam, die nu speelt voor Leeds United, de voetbalclub uit de stad waar de Chiefs vandaan komen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:59 schreef Neleos het volgende:
Edinburgh?
Dat is hem welquote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef Neleos het volgende:
Glasgow dan?
Het voelt goedquote:Op donderdag 7 september 2006 16:04 schreef MaJo het volgende:
Haha we staan inderdaad bovenaan Neleos
Ik denk niet dat ze ons ooit nog in zullen halenquote:
Yeah!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef ChrisJX het volgende:
Gavrilo Princip
Gewoon de volgende 250 topics heel snel volspammenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ons ooit nog in zullen halen![]()
Over eisbärenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gewoon de volgende 250 topics heel snel volspammen![]()
Neleos +1quote:Op donderdag 7 september 2006 16:12 schreef Neleos het volgende:
Sympathie krijgen voor je ontvoerder
Vind het ook flauw, heb er ooit iets over geschreven dus wist al wat het wasquote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Neleos +1
Heel flauw. Ik wou deze vraag al eens stellen en toen werd dat meisje bevrijd
Doe toch maar, kunnen we weer samen bovenaan staanquote:Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef Neleos het volgende:
Wauw, ik sta alleen bovenaan.
Ik stel geen vragen meer.![]()
Wolfgang.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Puzzelaar het volgende:
Priklopil
Ah hij is nét nieuwquote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef Supersheep het volgende:
Welkom op fok (en de AKQ in het bijzonder) Puzzelaar!
Ja, ik volg de quiz al wat langer. Ik begrijp de Google-perikelen en de Eisbär-grappen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Goede entree puzzelaar, je staat meteen gedeeld tweedeHeb je de OP gelezen?
Ah ok, hoef ik je helemaal niets uit te leggenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:22 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, ik volg de quiz al wat langer. Ik begrijp de Google-perikelen en de Eisbär-grappen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Neleos het volgende:
Puzzelaar. Je bent toch geen kloon van Stanley he?
Voor MEN.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, hoef ik je helemaal niets uit te leggenSpeciaal geregistreerd voor AKQ?
Was gisteren nog op TVquote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef MaJo het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik heb volgens mij maar 1 film gezien met Jude Law (talented mr ripley). Bizar, want ik vind hem echt heerlijk![]()
![]()
![]()
Is toch Matt Damon?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef ChrisJX het volgende:
The Bourne Supremacy.
Niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klopt, maar Jude kon toch ook meedoen?
Ik weet het niet, ik vind Jude niet lekker
Zit wel wat in jaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef peaceman het volgende:
Vrouwen zijn eerder geneigd te dromen over onbereikbare mannen dan mannen over onbereikbare vrouwen heb ik het idee...
Ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
Ohhhhhhhh..... moet t een film zijn met Jude Law
Nee toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
proestquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
Samequote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef Homdeck het volgende:
Ik vraag me af van wie puzzelaar een kloon is![]()
Nee, die gebruikt nooit hoofdlettersquote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Homdeck het volgende:
jayhawk!
Die doet toch weer mee dacht ik?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Homdeck het volgende:
jayhawk!
BwennieBren +1quote:Op donderdag 7 september 2006 16:42 schreef BwennieBren het volgende:
The Boondock Saints
kat, tafel, pistoolquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de DVD van de Boondock Saints, maar het komt me niet bekend voor![]()
TVP dan maar.
Dat heb ik nou met Troy als Ajax die kudde schapen doodtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
kat, tafel, pistool
zegt genoeg lijkt me
lig iedere keer helemaal plat als ik t zie![]()
Supersheep +1quote:Op donderdag 7 september 2006 16:47 schreef Supersheep het volgende:
City Of Angels
Face Off
The Rock
8MM
Matchstik Men
Lord of War
Family Man
Con Air
Adaption
Gone in 60 secs
Inderdaad, doe nu maar weer een muziekvraagjequote:Op donderdag 7 september 2006 16:48 schreef Puzzelaar het volgende:
Het lijkt hier wel een film trivia.
Op het moment wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:48 schreef Puzzelaar het volgende:
Het lijkt hier wel een film trivia.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Troy als Ajax die kudde schapen doodt![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Supersheep +1
Ben off boodschappen doen en daarna terrasje pakken [afbeelding], bye bye![]()
Doe dan liever een Zwitsers-muziek dingquote:
Ik moet over een kwartier weg, maar ik doneer nog wel even een paar postsquote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op het moment wel ja
Ik ga even de hondjes uitlaten en dan naar het ziekenhuis. Zal kijken of ik tussendoor nog even lang kan komen. Wil eigenlijk heel graag het eerste topic met de nieuwe stand openen dus als jullie een beetje doorlullen kan ik dat over 30 minuten nog even doen
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe dan liever een Zwitsers-muziek ding
Ojaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Supersheep het volgende:
kat, tafel, pistool
zegt genoeg lijkt me
lig iedere keer helemaal plat als ik t zie![]()
Nog steeds stabiel maar niet geweldigquote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet over een kwartier weg, maar ik doneer nog wel even een paar posts![]()
Hoe gaat het met je vader nu dan?
doh! Artic Monkeys!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef MaJo het volgende:
Dacht dat ie meteen geraden zou worden, stond vanmiddag steeds als banner op fok
Was een goede hint blijkbaarquote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef Neleos het volgende:
Arctic Monkeys?
Ik had de hint nog niet gelezen. Maar Artic Monkeys is vaak wel een goede gok, als jij naar een band vraagtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was een goede hint blijkbaar:: Arctic Monkeys winnen Mercury Prize
Neleos + 1
Ben weg![]()
Nee, maar omdat ik zo weg moet.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:06 schreef Soempie het volgende:
deus?
Zita Swoonquote:Op donderdag 7 september 2006 17:08 schreef Puzzelaar het volgende:
Zita Swoon?
Soempie + 1quote:Op donderdag 7 september 2006 17:08 schreef Soempie het volgende:
soulwax
* Supersheep zet Thinking about you all the time en daarna Bananaqueen maar weer eens opquote:Op donderdag 7 september 2006 17:08 schreef Puzzelaar het volgende:
Zita Swoon?
quote:
what a wonderful phrase!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja!
![]()
Supersheep +1
Hakuna Matata![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:22 schreef ChrisJX het volgende:
Zazoe is de vogel. Nala is de vriendin en de baviaan is Rafiki.
ja: http://nl.wikipedia.org/wiki/Neushoornvogelsquote:Op donderdag 7 september 2006 17:22 schreef Puzzelaar het volgende:
De neushoornvogel?
goed ideequote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef Soempie het volgende:
Dag allemaal.
Tijd om wel iets met m'n avond te doen![]()
![]()
dan weet ik t nietquote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef ChrisJX het volgende:
Duits komt evenveel in de richting als Nederlands
Duits in het Wilhelmus slaat wel degelijk op Duits. Willem van Oranje was immers in Duitsland geboren en dus van Duitschen bloet. Dat dietsch is verzonnen omdat de helft van Nederland anders het volkslied niet meer wil zingenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:58 schreef Sitethief het volgende:
tis net zoiets stoms zoals Dietsch in het Wilhelmus dat niet op Duits slaat
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef Homdeck het volgende:
iamredleader +1
Nee, helaas.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zaten die niet op Primrose Lane of zo?
moest je weer naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis
Zoiets. Ik moest (voor 't laatst) naar de verzekeringsdokter; die heeft me nog tot 2 oktober thuisgeschreven. Daarna heb ik m'n kaartje met reiskostenvergoeding ingediend bij de verzekering en eindelijk eens de jongedame gezien die mijn dossier heeft bijgehouden. Geen onaardig uitziend dametje, overigens.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moest je weer naar het ziekenhuis?
+1 Dolle_hondquote:Op donderdag 7 september 2006 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
glennfiddich?
In principe kan ik nog gewoon heftrucken of havenarbeiden, dus het ligt er gewoon aan wat er zich het eerste aandient, wat het best betaalt en of er ploegendienst inzit. Ik kan altijd nog teruggaan naar m'n vorige baas, maar als ik kan verbeteren zal ik 't niet laten.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef Homdeck het volgende:
aha. beetje domme vraag misschien maar kun je nog hetzelfde werk doen als je deed of ga je wat anders zoeken?
Daffodil31LE +1quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik Privet Drive. Zit een R extra in
dus het duurde wat langer?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoiets. Ik moest (voor 't laatst) naar de verzekeringsdokter; die heeft me nog tot 2 oktober thuisgeschreven. Daarna heb ik m'n kaartje met reiskostenvergoeding ingediend bij de verzekering en eindelijk eens de jongedame gezien die mijn dossier heeft bijgehouden. Geen onaardig uitziend dametje, overigens.
quote:
Wist je dat ook zonder mijn post?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik Privet Drive. Zit een R extra in
Nee. Je gaf me juist het zetje wat ik nodig had. Dank je daarvoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:30 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wist je dat ook zonder mijn post?
Nee. De winkel bestaat al wat langer volgens mij. Maar je zit wel goed als je denkt dat het iets internationaals is: In augustus is de vestiging in Roeselare (België) gesloten.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:33 schreef Homdeck het volgende:
mediamarkt?
De Slegte?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen HEMA of Vögele. Het is wel van oorsprong een Nederlandse winkel. Meestal niet in nieuwe goederen trouwens.
Inderdaad. De Slegte. Wat overigens een heel slechte naam is voor wat voor winkel dan ook. Marketing-technisch gesproken dan.quote:
Puzzelaar +1quote:In Nederland sluit boekhandel De Slegte de komende twee maanden zijn filialen in Alkmaar, Amersfoort, Breda en Dordrecht. In België is er voorlopig nog geen sprake van sluitingen, maar het is ook niet uitgesloten, zegt Herman Looman, manager inkoop bij De Slegte.
Reden voor de reorganisatie is de groeiende concurrentie van het internet. "Het gaat zowel om online boekhandels als om verzamelaars die hun boeken op het net aanbieden", zegt Looman.
"We hebben al twee tot drie jaar te kampen met terugvallende inkomsten en stijgende kosten, wat uiteindelijk tot deze sluitingen geleid heeft."
Bovendien blijkt dat de winkels in kleinere plaatsen, zoals Alkmaar, niet rendabel genoeg zijn. "In België hebben we daardoor afgelopen maand ook de winkel in Roeselare moeten sluiten", aldus Looman.
Over eventuele sluitingen in België kan nog niks gezegd worden. "De situatie in België wordt nog onderzocht, maar het is niet uitgesloten dat er ook in België winkels gesloten moeten worden", luidt het. Op welke termijn dat zal blijken, is nog niet duidelijk.
Momenteel telt De Slegte 22 filialen in Nederland en elf in België. Het aanbod van boekhandel, die vorige eeuw werd opgericht door Jan de Slegte, bestaat uit uitgeversrestanten, tweedehandsboeken, antiquarische werken en school- en studieboeken. Looman gaf ook nog mee dat De Slegte zelf ook werkt aan een online boekhandel.
Er is een reclame voor de C&A waarbij Jan Smit "Mooi!" zegt tegen willekeurige voorbijgangers op straat die hun kleren bij de C&A hebben gekocht.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Jantje Smit" en "mooi" in 1 zin? Does not compute.
En dan gaan die mensen meteen terug om hun kleren met veel misbaar in te leveren en hun geld terug te eisen zeker?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Er is een reclame voor de C&A waarbij Jan Smit "Mooi!" zegt tegen willekeurige voorbijgangers op straat die hun kleren bij de C&A hebben gekocht.
Die jaquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:21 schreef Homdeck het volgende:
Talented mr. ripley
ik vind hem ook coolquote:Op donderdag 7 september 2006 21:23 schreef Grim. het volgende:
[..]
![]()
Homdeck +1
Jammer dat ze die titel niet altijd gebruiken![]()
vulquote:With the lights out it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
here we are now, entertain us
A![]()
An![]()
A![]()
My![]()
Yeah
Hey
Yay
ik wil ook graag de juiste plaats uiteraardquote:
correct, eigenlijk mosquito maar ik zal nietquote:
Jezus wat stomquote:Op donderdag 7 september 2006 21:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
correct, eigenlijk mosquito maar ik zal niet [afbeelding]
En misschien nog wel in Engeland ookquote:
neequote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef Puzzelaar het volgende:
Dorito?
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef MaJo het volgende:
Je zou ook kunnen vragen van wie het is en hoe het nummer heet![]()
Nirvana - Smells like teen spiritquote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Van wie is het nummer dan?
Nirvana - Smells like teen spiritquote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Van wie is het nummer dan?
quote:
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 7 september 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik beschouw dit als een teken van hoger hand
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |