Ah hij is nét nieuwquote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef Supersheep het volgende:
Welkom op fok (en de AKQ in het bijzonder) Puzzelaar!
Ja, ik volg de quiz al wat langer. Ik begrijp de Google-perikelen en de Eisbär-grappen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Goede entree puzzelaar, je staat meteen gedeeld tweedeHeb je de OP gelezen?
Ah ok, hoef ik je helemaal niets uit te leggenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:22 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, ik volg de quiz al wat langer. Ik begrijp de Google-perikelen en de Eisbär-grappen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Neleos het volgende:
Puzzelaar. Je bent toch geen kloon van Stanley he?
Voor MEN.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, hoef ik je helemaal niets uit te leggenSpeciaal geregistreerd voor AKQ?
Was gisteren nog op TVquote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef MaJo het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik heb volgens mij maar 1 film gezien met Jude Law (talented mr ripley). Bizar, want ik vind hem echt heerlijk![]()
![]()
![]()
Is toch Matt Damon?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef ChrisJX het volgende:
The Bourne Supremacy.
Niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klopt, maar Jude kon toch ook meedoen?
Ik weet het niet, ik vind Jude niet lekker
Zit wel wat in jaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef peaceman het volgende:
Vrouwen zijn eerder geneigd te dromen over onbereikbare mannen dan mannen over onbereikbare vrouwen heb ik het idee...
Ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
Ohhhhhhhh..... moet t een film zijn met Jude Law
Nee toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
proestquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |