Op het moment wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:48 schreef Puzzelaar het volgende:
Het lijkt hier wel een film trivia.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Troy als Ajax die kudde schapen doodt![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Supersheep +1
Ben off boodschappen doen en daarna terrasje pakken [afbeelding], bye bye![]()
Doe dan liever een Zwitsers-muziek dingquote:
Ik moet over een kwartier weg, maar ik doneer nog wel even een paar postsquote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op het moment wel ja
Ik ga even de hondjes uitlaten en dan naar het ziekenhuis. Zal kijken of ik tussendoor nog even lang kan komen. Wil eigenlijk heel graag het eerste topic met de nieuwe stand openen dus als jullie een beetje doorlullen kan ik dat over 30 minuten nog even doen
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe dan liever een Zwitsers-muziek ding
Ojaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Supersheep het volgende:
kat, tafel, pistool
zegt genoeg lijkt me
lig iedere keer helemaal plat als ik t zie![]()
Nog steeds stabiel maar niet geweldigquote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet over een kwartier weg, maar ik doneer nog wel even een paar posts![]()
Hoe gaat het met je vader nu dan?
doh! Artic Monkeys!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef MaJo het volgende:
Dacht dat ie meteen geraden zou worden, stond vanmiddag steeds als banner op fok
Was een goede hint blijkbaarquote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef Neleos het volgende:
Arctic Monkeys?
Ik had de hint nog niet gelezen. Maar Artic Monkeys is vaak wel een goede gok, als jij naar een band vraagtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was een goede hint blijkbaar:: Arctic Monkeys winnen Mercury Prize
Neleos + 1
Ben weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |