Nee, helaas.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zaten die niet op Primrose Lane of zo?
moest je weer naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis
Zoiets. Ik moest (voor 't laatst) naar de verzekeringsdokter; die heeft me nog tot 2 oktober thuisgeschreven. Daarna heb ik m'n kaartje met reiskostenvergoeding ingediend bij de verzekering en eindelijk eens de jongedame gezien die mijn dossier heeft bijgehouden. Geen onaardig uitziend dametje, overigens.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moest je weer naar het ziekenhuis?
+1 Dolle_hondquote:Op donderdag 7 september 2006 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
glennfiddich?
In principe kan ik nog gewoon heftrucken of havenarbeiden, dus het ligt er gewoon aan wat er zich het eerste aandient, wat het best betaalt en of er ploegendienst inzit. Ik kan altijd nog teruggaan naar m'n vorige baas, maar als ik kan verbeteren zal ik 't niet laten.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef Homdeck het volgende:
aha. beetje domme vraag misschien maar kun je nog hetzelfde werk doen als je deed of ga je wat anders zoeken?
Daffodil31LE +1quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik Privet Drive. Zit een R extra in
dus het duurde wat langer?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoiets. Ik moest (voor 't laatst) naar de verzekeringsdokter; die heeft me nog tot 2 oktober thuisgeschreven. Daarna heb ik m'n kaartje met reiskostenvergoeding ingediend bij de verzekering en eindelijk eens de jongedame gezien die mijn dossier heeft bijgehouden. Geen onaardig uitziend dametje, overigens.
quote:
Wist je dat ook zonder mijn post?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik Privet Drive. Zit een R extra in
Nee. Je gaf me juist het zetje wat ik nodig had. Dank je daarvoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:30 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wist je dat ook zonder mijn post?
Nee. De winkel bestaat al wat langer volgens mij. Maar je zit wel goed als je denkt dat het iets internationaals is: In augustus is de vestiging in Roeselare (België) gesloten.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:33 schreef Homdeck het volgende:
mediamarkt?
De Slegte?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen HEMA of Vögele. Het is wel van oorsprong een Nederlandse winkel. Meestal niet in nieuwe goederen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |