Ik heb de BH's van Noppies gekocht, die zitten heerlijk maar helaas zit er elastine in en daar blijk ik niet zo heel goed tegen te kunnen. Ik draag ze wel maar de jeuk is af en toe vreselijk. Iemand nog tips wat goede voedings BH's zijn. (en nee, die site van lois liever niet, die zijn mooi maar wat zijn ze duur zeg!)quote:Op maandag 11 september 2006 11:23 schreef snoopy het volgende:
En je eerste voedingsbh koop je in principe als je nog zwanger bent. Dus zo gek is het niet. Ik heb er van de week toevallig 1 gekocht. Eentje die iig heel lekker zit. Vorige zwangerschap had ik er 1 van de Hema maar dat vond ik helemaal niks eigenlijk.
graag!quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef Belana het volgende:
owlet, ik kan eens aan mijn schoonzusje vragen, die heeft ook een grote maat namelijk en ze heeft erg prettige bv bh's.
Volgens mij ongeveer hetzelfde als een voedingsbh. Dat je bovenaan bij het bandje de voorkant los kunt klikken en naar beneden slaan.quote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef heaven7 het volgende:
Hoe werkt zo'n shirtje?
Herkenbaar... grote boezems zijn NIET makkelijk met borstvoeding geven... oh ja, mijn verloskundige had ook nog zo'n duffe opmerking, volgens haar konden grotere borsten meer melk opslaan... ik dacht dat dat een bakerpraatje was?quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef owlet het volgende:
Ik moet wel altijd lachen (als een boer met kiespijn weliswaar) als er weer iemand de duffe opmerking maakt "goh, met grote borsten kan je zeker perfect BV geven". Ik durf er iets op te verwedden dat het met een wat kleinere boezem een stuk makkelijker zou gaan!
Da's vast iemand die geen borstvoeding geeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:12 schreef heaven7 het volgende:
Oke, dankjeVond het een gek gezicht omdat ze dat kind er zo voorhoudt alsof er een gat zit op de plek van de tepel ofzo
Dank je!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:45 schreef Belana het volgende:
Owlet, het merk BH is "Emma-Jane" , die gaan tot cup K zelfs. hoop dat je er wat aan hebt. mijn schoonzusje heeft een model met ritsjes en dat raadde ze wel af, is een beetje onhandig. ze hebben ook nog andere modellen.
Kan. Hij moet ineens een hoop meer verwerken, is ook vaker wakker en daardoor meer geprikkeld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:18 schreef Sugar het volgende:
Ja, die regeldag had ik ontdekt. Maar heeft dat weerslag op slapen, huilen, darmen?
Sjoeg, wij hebben het met onze zoon niet gedaan omdat ik het niet aankon hem te laten schreeuwen toen hij nog zo klein was, maar volgens onze cb-arts kwam uit een groot onderzoek bij het Wilhelmina kinderziekenhuis dat onrustige babies/huilbabies wel degelijk baat hebben bij regelmaat en duidelijkheid- in concreto dat je ze, als ze duidelijk moe worden (wegkijken, gaan huilen) in bed moet leggen zodat ze leren zelf in slaap te vallen. Volgens haar duurt het een dag of 3 voordat de meeste babies dat doorhebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:09 schreef Sugar het volgende:
Muziek hebben we nog niet heel erg geprobeerd, behalve dan de gewone muziekdoosjes. Die helpen niet.
De speen is dus helaas geen succes, was dat maar zo.
Wel goed om te weten dat dit gedrag wel helemaal bij een regeldag hoort. Dat geeft hoop, dan gaat het snel over misschien. Nu is om de 3 kwartier aanleggen namelijk wel echt bluh, zeker omdat het nooit leidt tot slaap bij hem. Hij blijft wakker, en vooral: de hele dag en nacht huilen.
Welkomquote:Op woensdag 13 september 2006 00:25 schreef Tucana het volgende:
Kan ik erbij?
Ik geef 16 maand borstvoeding aan mijn oudste dochter ondertussen en ondertussen geef ik ook al 13 dagen borstvoeding aan de jongste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |