quote:
Zondagavond zullen we het weten. Al is de kans inderdaad behoorlijk groot dat hij stopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Op de Duitse RTL hebben ze het alleen maar over de vraag wat Schumacher gaat doen. Gezien de beelden van Schumacher en zijn ontwijkende antwoorden zou je zeggen dat hij stopt. Zijn zakenpartner, Willi Weber, laat helaas ook nog niets los.
Auw, wat baaaal ik nu dat ik geen RTL kan kijken...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Op de Duitse RTL hebben ze het alleen maar over de vraag wat Schumacher gaat doen. Gezien de beelden van Schumacher en zijn ontwijkende antwoorden zou je zeggen dat hij stopt. Zijn zakenpartner, Willi Weber, laat helaas ook nog niets los (wat natuurlijk ook wel te verwachten was).
SBS is gelukkig nu ook begonnen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Auw, wat baaaal ik nu dat ik geen RTL kan kijken...![]()
Ik ben benieuwd of Schumacher zijn keuze bepaalt n.a.v. het race resultaat van dit weekend. Stel dat hij wil vertrekken met een wereldtitel dan zou dat zomaar kunnen, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd wat ver gezocht. Voorlopig ga ik er vanuit dat hij na de race bekend gaat maken dat hij stopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zondagavond zullen we het weten. Al is de kans inderdaad behoorlijk groot dat hij stopt.
Ik denk ook het laatste. Lijkt mij vrij sterk dat hij naar aanleiding van het resultaat in deze race bepaald wat hij gaat doen. Daar zouden ze bij Ferrari denk ik ook niet echt gelukkig mee zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Schumacher zijn keuze bepaalt n.a.v. het race resultaat van dit weekend. Stel dat hij wil vertrekken met een wereldtitel dan zou dat zomaar kunnen, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd wat ver gezocht. Voorlopig ga ik er vanuit dat hij na de race bekend gaat maken dat hij stopt.
Coulthard was inderdaad de woordvoerder voor de coureurs.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft DC nou geroepen dat het circuit van Monza veiliger moet..?
Dat ze dan lekker de horlepiep gaan dansen. Wat een stel mietjes...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Coulthard was inderdaad de woordvoerder voor de coureurs.
Die gast is volgens mij totaal gedemotiveerd nu hij naar een ander team gaat. W.m.b. zetten ze Wurz per direct in de wagen zodat hij ook weer wat kan wennen aan het rijden van races.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef ElmarO het volgende:
Webber dramatisch.
Klien z'n positie was al niet zo sterk bij Red Bull, die mooie spin van daarnet zal 'm zeker niet helpen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hopelijk mag Doornbos de laatste paar races nog rijden i.p.v. Klien.
Inderdaad. Want hier worden ze bij Williams ook niet veel wijzer van.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gast is volgens mij totaal gedemotiveerd nu hij naar een ander team gaat. W.m.b. zetten ze Wurz per direct in de wagen zodat hij ook weer wat kan wennen aan het rijden van races.
En hopelijk mag Doornbos de laatste paar races nog rijden i.p.v. Klien.
Dat sjeg ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef ElmarO het volgende:
De BMW's doen het ook vrij goed.
Zal straks ff een filmpje voor je opzoekenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef -Hans- het volgende:
En Schumacher staat aan de "verkeerde" kant en Alonso op P5 is denk ik de betere kant.
wow wow wow Kimi !!!!!!!!!!!!!![]()
Klote SBS6: alles voor de kijkcijfers...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat ze Schumacher niet laten horen...
Kimi![]()
* -Hans- zapt snel naar de Duitse RTL.. Hopelijk laten ze daar wel de hele persconferentie zien.
Zou te gek zijn!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zal straks ff een filmpje voor je opzoeken![]()
De code rood na ca. 5 min. heeft niet meegeholpen om een goede tijd neer te (kunnen) zetten in de 1e sessie.... Vandaar, denk ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
Wat is Monteiro traag / Albers snel. Acht tiende verschil in kwalificatie is wel erg veel!
Ze mogen niet aan de motor, benzine tank en banden komen als ze zich in de 10 hebben gekwalificeerd. Punt 1 teld voor alle coureursquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef plus20 het volgende:
Mag renault nu het bodywork van alonso zijn auto nog maken of moeten ze helemaal van de auto afblijven?
Uh, nee. Ik kon de livetiming niet volgen deze keer, maar ik dacht niet dat deze incidenten Monteiro extra gehinderd hadden tov Albers. Acht tiende verschil met je teammaat is exceptioneel in deze tak van sport.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:31 schreef Sally het volgende:
[..]
De code rood na ca. 5 min. heeft niet meegeholpen om een goede tijd neer te (kunnen) zetten in de 1e sessie.... Vandaar, denk ik!
Tel daar de code geel bij op die Klien veroorzaakte ca. 3 min. voor tijd in diezelfde 1e sessie, en de rest vh veld dat toen buiten was in hun 'flying laps' hebben die toen niet af kunnen maken!
* voldoende verklaring? *
8 Tiende valt nog wel mee toch? Tuurlijk het is veel, maar het komt vaker voor. Kijk alleen maar naar Alonso en Fisichella vandaag. Alonso rond in 1:21.829, Fisichella in 1:23.175quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:19 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik kon de livetiming niet volgen deze keer, maar ik dacht niet dat deze incidenten Monteiro extra gehinderd hadden tov Albers. Acht tiende verschil met je teammaat is exceptioneel in deze tak van sport.
Wat ik bedoelde te zeggen, is dat coureurs als Albers, Webber, Sato en dus ook Monteiro geen goede tijd neer hebben kunnen zetten....quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:19 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik kon de livetiming niet volgen deze keer, maar ik dacht niet dat deze incidenten Monteiro extra gehinderd hadden tov Albers. Acht tiende verschil met je teammaat is exceptioneel in deze tak van sport.
Misschien is dat wel het verschil tussen een 1 en 2 stopper? Het zou mij niets verbazen als bijv. Pedro en Fisico op een 1 stopper staan. De Michelin banden zijn bij de long-runs behoorlijk consistent en je schijnt ook weinig tijd te verliezen in de pitstraat dus een 1 stopper is het proberen waard.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:31 schreef Noud_ het volgende:
[..]
8 Tiende valt nog wel mee toch? Tuurlijk het is veel, maar het komt vaker voor. Kijk alleen maar naar Alonso en Fisichella vandaag. Alonso rond in 1:21.829, Fisichella in 1:23.175.
Dat klinkt interessant om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het verschil tussen een 1 en 2 stopper? Het zou mij niets verbazen als bijv. Pedro en Fisico op een 1 stopper staan. De Michelin banden zijn bij de long-runs behoorlijk consistent en je schijnt ook weinig tijd te verliezen in de pitstraat dus een 1 stopper is het proberen waard.
Vorig jaar stonden de meeste coureurs op een 2-stopper dus w.d.b zou het wel een "stunt" zijn als ze het nu met een stop minder kunnen doen. Maar in 2005 waren bandenwissels niet toegestaan, als ik mij niet vergis. De banden zouden nu dus sneller slijten want ze hoeven minder lang mee te gaan. In elk geval kwam Montoya na 20 ronden binnen voor zijn eerste stop. Zijn laatste stop was in ronde 40. Alonso kwam in ronde 19 en 39 binnen en werd in 2005 tweede.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant om in de gaten te houden.
In welk(e) rondje(s) zouden de 2-stoppers binnen (moeten) komen?
*53 rondes, in drie stukjes: 2x 18 en 17? maar: hoe vol zit hun tank nu? reken reken, kraak kraak*
2-stoppers:1e stop in rondes 18-20 2e stop in rondes 36-40
En dan de 1-stoppers:stop in rondes 26-27 ?
Ferrari zou al een protest hebben ingediend bij de FIA. Als Ferrari zich door Alonso benadeelt voelt moeten ze vooral gaan janken uuhhm... protest indienen bij de FIA. Ik ben benieuwd of Alonso bestraft zal worden.quote:MASSA: Sterker nog: in mijn laatste ronde in de derde sessie werd ik opgehouden door Alonso, wat me drie tienden kostte!
logisch toch? je probeert met deze stand in het kampioenschap echt alles om te winnen, een 0 resultaat voor Alonso en een 1-2 voor Ferrari in het Ferrari-mekka Monza zou de rollen in het kampioenschap finaal omdraaien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ferrari zou al een protest hebben ingediend bij de FIA. Als Ferrari zich door Alonso benadeelt voelt moeten ze vooral gaan janken uuhhm... protest indienen bij de FIA. Ik ben benieuwd of Alonso bestraft zal worden.
Stonden er niet 6 a 7 minuten op de klok toen Alonso weer de baan op kwam na het vervangen van zijn band? Dan was er voor Massa nog genoeg tijd om een snelle ronde op de klok te zetten, en dan vind ik het gewoon gezeur van Ferrari. Of werd Massa geblokt toen Alonso met circa 3 minuten op de klok weer naar buiten kwam (1e reguliere stop)? Als Massa toen werd geblokt dan begrijp ik het protest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:56 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
logisch toch? je probeert met deze stand in het kampioenschap echt alles om te winnen, een 0 resultaat voor Alonso en een 1-2 voor Ferrari in het Ferrari-mekka Monza zou de rollen in het kampioenschap finaal omdraaien.
Dit wordt de spannendste race sinds Jerez de la Frontera in 1997. Kan niet wachten! Ferrari
Cool! Thanx!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
-knip-
Sally -> http://www.formula1.com/race/news/4922/765.html (persconferentie)
Graag gedaan Sally.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Cool! Thanx!![]()
![]()
(ik zal deze link maar 's in m'n rijtje van 'favo's' gaan zetten (JA: ik weet het, tis elke race een ander nummertje...)
maar evengoed erg bedankt voor de link, -Hans-!
quote:Journalists in Italy, then, continue their pursuit for truth beneath the hints; such as the arrival on Saturday morning at Monza of Schumacher's wife, Corinna.
quote:Alonso bestraft: tiende startpositie
09 september 2006
Fernando Alonso is door de wedstrijdleiding bestraft. De Spanjaard zou Felipe Massa hebben opgehouden in de kwalificatie. Hierdoor moet hij vanaf de tiende plaats starten. Alonso kwalificeerde zich als vijfde.
Dit is koren op de molen van Michael Schumacher. De Duitser start als tweede en
heeft Alonso ineens acht plaatsen achter zich staan.
F1 Racing.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
@#&*^#&*@#^*@^#*@ ! Alonso is wel bestraft!
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129455
[..]!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
@#&*^#&*@#^*@^#*@ ! Alonso is wel bestraft!
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129455
[..]!!!!
Geen idee, maar ik kan er niet mee zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Hoe komen ze er in vredesnaam bij om 3 kwalificatie ronden van Alonso af te pakken, waar is dat op gebaseerd?
Hopelijk krijgen we de beelden nog te zien want ik wil nou wel eens weten wanneer het precies is gebeurt. Ze zullen bij het Renault team nu ook wel link zijn, met name Flavio want die vind dat de FIA erg vaak de kant van Ferrari kiest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan er niet mee zitten.
Ik vind het prima zo.
Reken er maar op dat ze niet zomaar een straf uitdelen aan Alonso.
Ze zullen wel informatie hebben die wij niet hebben!
Massa heeft op het rechte stuk dus inderdaad gebruik kunnen maken van de slipstream van Fernando Alonso. Overigens was volgens mij ook Alonso bezig met zijn snelle ronde. Ik zou het incident graag terug zien, liefst onboard bij Massa en Alonso. Hopelijk verschijnt het fragment op het www.quote:I don't understand the penalty, because we don't feel we impeded him," Symonds said. "This is a circuit where we are always trying to get a tow - especially in qualifying. Massa was 100 metres behind Alonso, so he got a nice tow, and I don't see it as a hindrance.
"I looked at Ferrari's telemetry, and [Massa] gained time on the back straight and was quicker into Parabolica than before. He lifted in the middle of the corner. To me, it looked like a mistake but he claimed he was losing downforce."
Aldus Autosport.com
ik hoop dat kimi dan een echte schumacher actie gaat doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
Schumi hoeft alleen Kimi maar even in te halen en dan is het kampioenschap weer binnen handbereik![]()
Komt morgen na de race.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
En dan iemand die vanuit de achterhoede start, met remproblemen, die Alonso er in de eerste bocht al uit rijdt
Btw: wanneer komt dat bericht van Schumacher? Morgen voor of na de race ofzo
Na de race hé..quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
En dan iemand die vanuit de achterhoede start, met remproblemen, die Alonso er in de eerste bocht al uit rijdt
Btw: wanneer komt dat bericht van Schumacher? Morgen voor of na de race ofzo
dream onquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
En dan iemand die vanuit de achterhoede start, met remproblemen, die Alonso er in de eerste bocht al uit rijdt
Btw: wanneer komt dat bericht van Schumacher? Morgen voor of na de race ofzo
Zal wel een Red Bull gaan worden, die rijden immers met Ferrari motoren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
En dan iemand die vanuit de achterhoede start, met remproblemen, die Alonso er in de eerste bocht al uit rijdt
Btw: wanneer komt dat bericht van Schumacher? Morgen voor of na de race ofzo
Zou me niks verbazen als hij iets binnen de organisatie gaat doen. Al zie ik hem dan eerder als een opvolger voor Jean Todt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel een Red Bull gaan worden, die rijden immers met Ferrari motoren.![]()
lol...
Geruchten gaan nu dat Schumacher in 2007 bij Ferrari blijft, maar dan niet als coureur! Hij zou iets in de organisatie gaan doen, opvolger van Ross Brawn? die zou volgens de geruchten in 2007 stoppen.
Dat zou inderdaad ook kunnen want het contract van Todt loopt na dit seizoen af. Hoelang Ross Brawn onder contract staat bij Ferrari is mij niet helemaal duidelijk. Er wordt gesproken over een sabbatical year maar of hij dan in 2008 actief zal zijn bij Ferrari is nog maar de vraag. Ik ben benieuwd hoe het in 2007 met Ferrari zal gaan, want de posities van Todt en Brawn zijn wel op te vullen, maar de kennis van Todt en Brawn evenaar je niet zo snel..quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij iets binnen de organisatie gaat doen. Al zie ik hem dan eerder als een opvolger voor Jean Todt.
alleen hakkinen kwam nooit meer terug in F1 van mij mag hij dat ook doenquote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net zo'n sabbatical als Hakkinen gaat dat worden dan, denk ik...
ik denk dat ie dat ook bedoelde, en wat is er nu weer met RB? Owja, jij bent hetquote:Op zondag 10 september 2006 00:18 schreef WEST het volgende:
[..]
alleen hakkinen kwam nooit meer terug in F1 van mij mag hij dat ook doen![]()
Dan is het vast einde verhaal voor Brawn.quote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net zo'n sabbatical als Hakkinen gaat dat worden dan, denk ik...
dat is juist een argument voor een extra stop. Magny Cours kent ook een korte pitlane. In 2004 won Schumacher de race met een vier(!!)stopsstrategie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het verschil tussen een 1 en 2 stopper? Het zou mij niets verbazen als bijv. Pedro en Fisico op een 1 stopper staan. De Michelin banden zijn bij de long-runs behoorlijk consistent en je schijnt ook weinig tijd te verliezen in de pitstraat dus een 1 stopper is het proberen waard.
Nee, nog iets minder dan anderhalve minuut. Alonso moest flink doorrijden om uberhaupt nog aan zijn flying lap te kunnen beginnen. Massa kwam vlak achter hem over de streep met nog 1 seconde te gaan. Dat was allemaal vrij helder te volgen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stonden er niet 6 a 7 minuten op de klok toen Alonso weer de baan op kwam na het vervangen van zijn band?
welk contract? Jean Todt is gewoon de hoogste man bij Ferrari en dat blijft hij voorlopig nog wel even. Hooguit zal hij het F1team niet langer persoonlijk leiden, maar hij blijft er sowieso nauw aan verbonden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen want het contract van Todt loopt na dit seizoen af.
Jij hebt het hier over een totaal andere situatiequote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef Argento het volgende:
[..]
Nee, nog iets minder dan anderhalve minuut. Alonso moest flink doorrijden om uberhaupt nog aan zijn flying lap te kunnen beginnen. Massa kwam vlak achter hem over de streep met nog 1 seconde te gaan. Dat was allemaal vrij helder te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |