Cool! Thanx!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
-knip-
Sally -> http://www.formula1.com/race/news/4922/765.html (persconferentie)
Graag gedaan Sally.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Cool! Thanx!![]()
![]()
(ik zal deze link maar 's in m'n rijtje van 'favo's' gaan zetten (JA: ik weet het, tis elke race een ander nummertje...)
maar evengoed erg bedankt voor de link, -Hans-!
quote:Journalists in Italy, then, continue their pursuit for truth beneath the hints; such as the arrival on Saturday morning at Monza of Schumacher's wife, Corinna.
quote:Alonso bestraft: tiende startpositie
09 september 2006
Fernando Alonso is door de wedstrijdleiding bestraft. De Spanjaard zou Felipe Massa hebben opgehouden in de kwalificatie. Hierdoor moet hij vanaf de tiende plaats starten. Alonso kwalificeerde zich als vijfde.
Dit is koren op de molen van Michael Schumacher. De Duitser start als tweede en
heeft Alonso ineens acht plaatsen achter zich staan.
F1 Racing.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
@#&*^#&*@#^*@^#*@ ! Alonso is wel bestraft!
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129455
[..]!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
@#&*^#&*@#^*@^#*@ ! Alonso is wel bestraft!
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129455
[..]!!!!
Geen idee, maar ik kan er niet mee zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Hoe komen ze er in vredesnaam bij om 3 kwalificatie ronden van Alonso af te pakken, waar is dat op gebaseerd?
Hopelijk krijgen we de beelden nog te zien want ik wil nou wel eens weten wanneer het precies is gebeurt. Ze zullen bij het Renault team nu ook wel link zijn, met name Flavio want die vind dat de FIA erg vaak de kant van Ferrari kiest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan er niet mee zitten.
Ik vind het prima zo.
Reken er maar op dat ze niet zomaar een straf uitdelen aan Alonso.
Ze zullen wel informatie hebben die wij niet hebben!
Massa heeft op het rechte stuk dus inderdaad gebruik kunnen maken van de slipstream van Fernando Alonso. Overigens was volgens mij ook Alonso bezig met zijn snelle ronde. Ik zou het incident graag terug zien, liefst onboard bij Massa en Alonso. Hopelijk verschijnt het fragment op het www.quote:I don't understand the penalty, because we don't feel we impeded him," Symonds said. "This is a circuit where we are always trying to get a tow - especially in qualifying. Massa was 100 metres behind Alonso, so he got a nice tow, and I don't see it as a hindrance.
"I looked at Ferrari's telemetry, and [Massa] gained time on the back straight and was quicker into Parabolica than before. He lifted in the middle of the corner. To me, it looked like a mistake but he claimed he was losing downforce."
Aldus Autosport.com
ik hoop dat kimi dan een echte schumacher actie gaat doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
Schumi hoeft alleen Kimi maar even in te halen en dan is het kampioenschap weer binnen handbereik![]()
Komt morgen na de race.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
En dan iemand die vanuit de achterhoede start, met remproblemen, die Alonso er in de eerste bocht al uit rijdt
Btw: wanneer komt dat bericht van Schumacher? Morgen voor of na de race ofzo
Na de race hé..quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
En dan iemand die vanuit de achterhoede start, met remproblemen, die Alonso er in de eerste bocht al uit rijdt
dream onquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Zal wel een Red Bull gaan worden, die rijden immers met Ferrari motoren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Zou me niks verbazen als hij iets binnen de organisatie gaat doen. Al zie ik hem dan eerder als een opvolger voor Jean Todt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel een Red Bull gaan worden, die rijden immers met Ferrari motoren.![]()
lol...
Geruchten gaan nu dat Schumacher in 2007 bij Ferrari blijft, maar dan niet als coureur! Hij zou iets in de organisatie gaan doen, opvolger van Ross Brawn? die zou volgens de geruchten in 2007 stoppen.
Dat zou inderdaad ook kunnen want het contract van Todt loopt na dit seizoen af. Hoelang Ross Brawn onder contract staat bij Ferrari is mij niet helemaal duidelijk. Er wordt gesproken over een sabbatical year maar of hij dan in 2008 actief zal zijn bij Ferrari is nog maar de vraag. Ik ben benieuwd hoe het in 2007 met Ferrari zal gaan, want de posities van Todt en Brawn zijn wel op te vullen, maar de kennis van Todt en Brawn evenaar je niet zo snel..quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij iets binnen de organisatie gaat doen. Al zie ik hem dan eerder als een opvolger voor Jean Todt.
alleen hakkinen kwam nooit meer terug in F1 van mij mag hij dat ook doenquote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net zo'n sabbatical als Hakkinen gaat dat worden dan, denk ik...
ik denk dat ie dat ook bedoelde, en wat is er nu weer met RB? Owja, jij bent hetquote:Op zondag 10 september 2006 00:18 schreef WEST het volgende:
[..]
alleen hakkinen kwam nooit meer terug in F1 van mij mag hij dat ook doen![]()
Dan is het vast einde verhaal voor Brawn.quote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net zo'n sabbatical als Hakkinen gaat dat worden dan, denk ik...
dat is juist een argument voor een extra stop. Magny Cours kent ook een korte pitlane. In 2004 won Schumacher de race met een vier(!!)stopsstrategie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het verschil tussen een 1 en 2 stopper? Het zou mij niets verbazen als bijv. Pedro en Fisico op een 1 stopper staan. De Michelin banden zijn bij de long-runs behoorlijk consistent en je schijnt ook weinig tijd te verliezen in de pitstraat dus een 1 stopper is het proberen waard.
Nee, nog iets minder dan anderhalve minuut. Alonso moest flink doorrijden om uberhaupt nog aan zijn flying lap te kunnen beginnen. Massa kwam vlak achter hem over de streep met nog 1 seconde te gaan. Dat was allemaal vrij helder te volgen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stonden er niet 6 a 7 minuten op de klok toen Alonso weer de baan op kwam na het vervangen van zijn band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |