Inderdaad. Want hier worden ze bij Williams ook niet veel wijzer van.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gast is volgens mij totaal gedemotiveerd nu hij naar een ander team gaat. W.m.b. zetten ze Wurz per direct in de wagen zodat hij ook weer wat kan wennen aan het rijden van races.
En hopelijk mag Doornbos de laatste paar races nog rijden i.p.v. Klien.
Dat sjeg ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef ElmarO het volgende:
De BMW's doen het ook vrij goed.
Zal straks ff een filmpje voor je opzoekenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef -Hans- het volgende:
En Schumacher staat aan de "verkeerde" kant en Alonso op P5 is denk ik de betere kant.
wow wow wow Kimi !!!!!!!!!!!!!![]()
Klote SBS6: alles voor de kijkcijfers...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat ze Schumacher niet laten horen...
Kimi![]()
* -Hans- zapt snel naar de Duitse RTL.. Hopelijk laten ze daar wel de hele persconferentie zien.
Zou te gek zijn!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zal straks ff een filmpje voor je opzoeken![]()
De code rood na ca. 5 min. heeft niet meegeholpen om een goede tijd neer te (kunnen) zetten in de 1e sessie.... Vandaar, denk ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
Wat is Monteiro traag / Albers snel. Acht tiende verschil in kwalificatie is wel erg veel!
Ze mogen niet aan de motor, benzine tank en banden komen als ze zich in de 10 hebben gekwalificeerd. Punt 1 teld voor alle coureursquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef plus20 het volgende:
Mag renault nu het bodywork van alonso zijn auto nog maken of moeten ze helemaal van de auto afblijven?
Uh, nee. Ik kon de livetiming niet volgen deze keer, maar ik dacht niet dat deze incidenten Monteiro extra gehinderd hadden tov Albers. Acht tiende verschil met je teammaat is exceptioneel in deze tak van sport.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:31 schreef Sally het volgende:
[..]
De code rood na ca. 5 min. heeft niet meegeholpen om een goede tijd neer te (kunnen) zetten in de 1e sessie.... Vandaar, denk ik!
Tel daar de code geel bij op die Klien veroorzaakte ca. 3 min. voor tijd in diezelfde 1e sessie, en de rest vh veld dat toen buiten was in hun 'flying laps' hebben die toen niet af kunnen maken!
* voldoende verklaring? *
8 Tiende valt nog wel mee toch? Tuurlijk het is veel, maar het komt vaker voor. Kijk alleen maar naar Alonso en Fisichella vandaag. Alonso rond in 1:21.829, Fisichella in 1:23.175quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:19 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik kon de livetiming niet volgen deze keer, maar ik dacht niet dat deze incidenten Monteiro extra gehinderd hadden tov Albers. Acht tiende verschil met je teammaat is exceptioneel in deze tak van sport.
Wat ik bedoelde te zeggen, is dat coureurs als Albers, Webber, Sato en dus ook Monteiro geen goede tijd neer hebben kunnen zetten....quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:19 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik kon de livetiming niet volgen deze keer, maar ik dacht niet dat deze incidenten Monteiro extra gehinderd hadden tov Albers. Acht tiende verschil met je teammaat is exceptioneel in deze tak van sport.
Misschien is dat wel het verschil tussen een 1 en 2 stopper? Het zou mij niets verbazen als bijv. Pedro en Fisico op een 1 stopper staan. De Michelin banden zijn bij de long-runs behoorlijk consistent en je schijnt ook weinig tijd te verliezen in de pitstraat dus een 1 stopper is het proberen waard.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:31 schreef Noud_ het volgende:
[..]
8 Tiende valt nog wel mee toch? Tuurlijk het is veel, maar het komt vaker voor. Kijk alleen maar naar Alonso en Fisichella vandaag. Alonso rond in 1:21.829, Fisichella in 1:23.175.
Dat klinkt interessant om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het verschil tussen een 1 en 2 stopper? Het zou mij niets verbazen als bijv. Pedro en Fisico op een 1 stopper staan. De Michelin banden zijn bij de long-runs behoorlijk consistent en je schijnt ook weinig tijd te verliezen in de pitstraat dus een 1 stopper is het proberen waard.
Vorig jaar stonden de meeste coureurs op een 2-stopper dus w.d.b zou het wel een "stunt" zijn als ze het nu met een stop minder kunnen doen. Maar in 2005 waren bandenwissels niet toegestaan, als ik mij niet vergis. De banden zouden nu dus sneller slijten want ze hoeven minder lang mee te gaan. In elk geval kwam Montoya na 20 ronden binnen voor zijn eerste stop. Zijn laatste stop was in ronde 40. Alonso kwam in ronde 19 en 39 binnen en werd in 2005 tweede.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant om in de gaten te houden.
In welk(e) rondje(s) zouden de 2-stoppers binnen (moeten) komen?
*53 rondes, in drie stukjes: 2x 18 en 17? maar: hoe vol zit hun tank nu? reken reken, kraak kraak*
2-stoppers:1e stop in rondes 18-20 2e stop in rondes 36-40
En dan de 1-stoppers:stop in rondes 26-27 ?
Ferrari zou al een protest hebben ingediend bij de FIA. Als Ferrari zich door Alonso benadeelt voelt moeten ze vooral gaan janken uuhhm... protest indienen bij de FIA. Ik ben benieuwd of Alonso bestraft zal worden.quote:MASSA: Sterker nog: in mijn laatste ronde in de derde sessie werd ik opgehouden door Alonso, wat me drie tienden kostte!
logisch toch? je probeert met deze stand in het kampioenschap echt alles om te winnen, een 0 resultaat voor Alonso en een 1-2 voor Ferrari in het Ferrari-mekka Monza zou de rollen in het kampioenschap finaal omdraaien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ferrari zou al een protest hebben ingediend bij de FIA. Als Ferrari zich door Alonso benadeelt voelt moeten ze vooral gaan janken uuhhm... protest indienen bij de FIA. Ik ben benieuwd of Alonso bestraft zal worden.
Stonden er niet 6 a 7 minuten op de klok toen Alonso weer de baan op kwam na het vervangen van zijn band? Dan was er voor Massa nog genoeg tijd om een snelle ronde op de klok te zetten, en dan vind ik het gewoon gezeur van Ferrari. Of werd Massa geblokt toen Alonso met circa 3 minuten op de klok weer naar buiten kwam (1e reguliere stop)? Als Massa toen werd geblokt dan begrijp ik het protest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:56 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
logisch toch? je probeert met deze stand in het kampioenschap echt alles om te winnen, een 0 resultaat voor Alonso en een 1-2 voor Ferrari in het Ferrari-mekka Monza zou de rollen in het kampioenschap finaal omdraaien.
Dit wordt de spannendste race sinds Jerez de la Frontera in 1997. Kan niet wachten! Ferrari
Cool! Thanx!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
-knip-
Sally -> http://www.formula1.com/race/news/4922/765.html (persconferentie)
Graag gedaan Sally.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Cool! Thanx!![]()
![]()
(ik zal deze link maar 's in m'n rijtje van 'favo's' gaan zetten (JA: ik weet het, tis elke race een ander nummertje...)
maar evengoed erg bedankt voor de link, -Hans-!
quote:Journalists in Italy, then, continue their pursuit for truth beneath the hints; such as the arrival on Saturday morning at Monza of Schumacher's wife, Corinna.
quote:Alonso bestraft: tiende startpositie
09 september 2006
Fernando Alonso is door de wedstrijdleiding bestraft. De Spanjaard zou Felipe Massa hebben opgehouden in de kwalificatie. Hierdoor moet hij vanaf de tiende plaats starten. Alonso kwalificeerde zich als vijfde.
Dit is koren op de molen van Michael Schumacher. De Duitser start als tweede en
heeft Alonso ineens acht plaatsen achter zich staan.
F1 Racing.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
@#&*^#&*@#^*@^#*@ ! Alonso is wel bestraft!
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129455
[..]!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
@#&*^#&*@#^*@^#*@ ! Alonso is wel bestraft!
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129455
[..]!!!!
Geen idee, maar ik kan er niet mee zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Hoe komen ze er in vredesnaam bij om 3 kwalificatie ronden van Alonso af te pakken, waar is dat op gebaseerd?
Hopelijk krijgen we de beelden nog te zien want ik wil nou wel eens weten wanneer het precies is gebeurt. Ze zullen bij het Renault team nu ook wel link zijn, met name Flavio want die vind dat de FIA erg vaak de kant van Ferrari kiest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan er niet mee zitten.
Ik vind het prima zo.
Reken er maar op dat ze niet zomaar een straf uitdelen aan Alonso.
Ze zullen wel informatie hebben die wij niet hebben!
Massa heeft op het rechte stuk dus inderdaad gebruik kunnen maken van de slipstream van Fernando Alonso. Overigens was volgens mij ook Alonso bezig met zijn snelle ronde. Ik zou het incident graag terug zien, liefst onboard bij Massa en Alonso. Hopelijk verschijnt het fragment op het www.quote:I don't understand the penalty, because we don't feel we impeded him," Symonds said. "This is a circuit where we are always trying to get a tow - especially in qualifying. Massa was 100 metres behind Alonso, so he got a nice tow, and I don't see it as a hindrance.
"I looked at Ferrari's telemetry, and [Massa] gained time on the back straight and was quicker into Parabolica than before. He lifted in the middle of the corner. To me, it looked like a mistake but he claimed he was losing downforce."
Aldus Autosport.com
ik hoop dat kimi dan een echte schumacher actie gaat doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
Schumi hoeft alleen Kimi maar even in te halen en dan is het kampioenschap weer binnen handbereik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |