Inderdaad. Want hier worden ze bij Williams ook niet veel wijzer van.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gast is volgens mij totaal gedemotiveerd nu hij naar een ander team gaat. W.m.b. zetten ze Wurz per direct in de wagen zodat hij ook weer wat kan wennen aan het rijden van races.
En hopelijk mag Doornbos de laatste paar races nog rijden i.p.v. Klien.
Dat sjeg ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef ElmarO het volgende:
De BMW's doen het ook vrij goed.
Zal straks ff een filmpje voor je opzoekenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef -Hans- het volgende:
En Schumacher staat aan de "verkeerde" kant en Alonso op P5 is denk ik de betere kant.
wow wow wow Kimi !!!!!!!!!!!!!![]()
Klote SBS6: alles voor de kijkcijfers...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat ze Schumacher niet laten horen...
Kimi![]()
* -Hans- zapt snel naar de Duitse RTL.. Hopelijk laten ze daar wel de hele persconferentie zien.
Zou te gek zijn!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zal straks ff een filmpje voor je opzoeken![]()
De code rood na ca. 5 min. heeft niet meegeholpen om een goede tijd neer te (kunnen) zetten in de 1e sessie.... Vandaar, denk ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
Wat is Monteiro traag / Albers snel. Acht tiende verschil in kwalificatie is wel erg veel!
Ze mogen niet aan de motor, benzine tank en banden komen als ze zich in de 10 hebben gekwalificeerd. Punt 1 teld voor alle coureursquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef plus20 het volgende:
Mag renault nu het bodywork van alonso zijn auto nog maken of moeten ze helemaal van de auto afblijven?
Uh, nee. Ik kon de livetiming niet volgen deze keer, maar ik dacht niet dat deze incidenten Monteiro extra gehinderd hadden tov Albers. Acht tiende verschil met je teammaat is exceptioneel in deze tak van sport.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:31 schreef Sally het volgende:
[..]
De code rood na ca. 5 min. heeft niet meegeholpen om een goede tijd neer te (kunnen) zetten in de 1e sessie.... Vandaar, denk ik!
Tel daar de code geel bij op die Klien veroorzaakte ca. 3 min. voor tijd in diezelfde 1e sessie, en de rest vh veld dat toen buiten was in hun 'flying laps' hebben die toen niet af kunnen maken!
* voldoende verklaring? *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |