Daarom heb ik ook Bridgestone in mijn managerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef -Hans- het volgende:
aaaaj Doornbos is duidelijk niet te spreken over de Michelin banden, weinig grip enzo.![]()
Tevens vertelde hij dat alleen Ferrari/Bridgestone al op de hoogte was van de nieuwe asfalt laag toen ze vorige week begonnen met testen.
Sorry Sally, maar ik kan het niet meer in de OP verwerken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef Sally het volgende:
De TV-tijden hadden jullie nog tegoed!
ik heb hem ook ingevuld Bye bye schumiquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb hem ingevuld.
Raikkonen in een Ferrari, de gadachte alleen al *ril*
SportMODje Bodychecken??quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry Sally, maar ik kan het niet meer in de OP verwerken.![]()
Toch weer super gedaan.![]()
Dat is denk ik een verstandige keuze!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Bridgestone in mijn manager
quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb hem ook ingevuld Bye bye schumi![]()
![]()
Whehe nerdmans.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? ik moet je niet tegen komen op straat ik breek namelijk al je botten.![]()
14uurquote:
mooi kan ik ff de video instellen, moet dadelijk voetballen.quote:
Beetje te vroeg???quote:
idd, kut SBS6 .quote:
quote:
Zondagavond zullen we het weten. Al is de kans inderdaad behoorlijk groot dat hij stopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Op de Duitse RTL hebben ze het alleen maar over de vraag wat Schumacher gaat doen. Gezien de beelden van Schumacher en zijn ontwijkende antwoorden zou je zeggen dat hij stopt. Zijn zakenpartner, Willi Weber, laat helaas ook nog niets los.
Auw, wat baaaal ik nu dat ik geen RTL kan kijken...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Op de Duitse RTL hebben ze het alleen maar over de vraag wat Schumacher gaat doen. Gezien de beelden van Schumacher en zijn ontwijkende antwoorden zou je zeggen dat hij stopt. Zijn zakenpartner, Willi Weber, laat helaas ook nog niets los (wat natuurlijk ook wel te verwachten was).
SBS is gelukkig nu ook begonnen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Auw, wat baaaal ik nu dat ik geen RTL kan kijken...![]()
Ik ben benieuwd of Schumacher zijn keuze bepaalt n.a.v. het race resultaat van dit weekend. Stel dat hij wil vertrekken met een wereldtitel dan zou dat zomaar kunnen, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd wat ver gezocht. Voorlopig ga ik er vanuit dat hij na de race bekend gaat maken dat hij stopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zondagavond zullen we het weten. Al is de kans inderdaad behoorlijk groot dat hij stopt.
Ik denk ook het laatste. Lijkt mij vrij sterk dat hij naar aanleiding van het resultaat in deze race bepaald wat hij gaat doen. Daar zouden ze bij Ferrari denk ik ook niet echt gelukkig mee zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Schumacher zijn keuze bepaalt n.a.v. het race resultaat van dit weekend. Stel dat hij wil vertrekken met een wereldtitel dan zou dat zomaar kunnen, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd wat ver gezocht. Voorlopig ga ik er vanuit dat hij na de race bekend gaat maken dat hij stopt.
Coulthard was inderdaad de woordvoerder voor de coureurs.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft DC nou geroepen dat het circuit van Monza veiliger moet..?
Dat ze dan lekker de horlepiep gaan dansen. Wat een stel mietjes...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Coulthard was inderdaad de woordvoerder voor de coureurs.
Die gast is volgens mij totaal gedemotiveerd nu hij naar een ander team gaat. W.m.b. zetten ze Wurz per direct in de wagen zodat hij ook weer wat kan wennen aan het rijden van races.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef ElmarO het volgende:
Webber dramatisch.
Klien z'n positie was al niet zo sterk bij Red Bull, die mooie spin van daarnet zal 'm zeker niet helpen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hopelijk mag Doornbos de laatste paar races nog rijden i.p.v. Klien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |