hij moest nog 1 meter neer leggen.. als ie te smal wordt.. gaat 1meter echt niet stabiel blijven staanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt heel dom ja. Doorgaan met die toren in de breedte zoals het aan de bovenkant is moet toch geen probleem zijn???
weer net te laatquote:
Duurde echt ziek lang idd!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Zow duurde lang voor een nieuwe cos...
kloptquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hè, ik weet het niet hoor switch af en toe wat.
klopt.. hij was 40 cm.. was ongeveer 2uur 45 ofzo over gedaan.. ze hebben nu nog.. een uurtje of 3 voor 1 metert.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Mijn arm is 60 cm lang en de toren is nog niet zo hoog als Etienne's arm. Nu heb ik geen lange armen maar ook geen korte armen, dus ik betwijfel of ze het halen. Ik zag een meetlat met ongeveer 40 cm net.
~3uur tegaan en de toren is ~45cmquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Mijn arm is 60 cm lang en de toren is nog niet zo hoog als Etienne's arm. Nu heb ik geen lange armen maar ook geen korte armen, dus ik betwijfel of ze het halen. Ik zag een meetlat met ongeveer 40 cm net.
Ey Emo's zijn van de homo rock he Good charlotte di-rect en simple plan enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij een emo in het BB huis?Nja, Marcia mischien...
streams van garnierstreamingmedia doen het ook allemaalquote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
klopt
alleen op talpa 4x doet 3 het nog
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
ehh.. ik denk niet dat de toren gaat vallen.. het is eerder dat ze het gewoon niet halen door het tempo wat ze nu hanterenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
Ik mis de optie : Nee, de toren is te laagquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php hier 1 stukquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
streams van garnierstreamingmedia doen het ook allemaal
En ik vind dat de toren neit valt maar dat ze het gewoon niet halen inverband klontjes en tijd ..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
Ow zo, maar daar kijk ik niet hoor, ach het is zo ook wel te volgenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
klopt
alleen op talpa 4x doet 3 het nog
ik denk dat e10 uitglijd in het bad en die gele plank aanstoot.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk he
Semih stoot strx de toren aan en hij stort in ! , E10 wordt boos en hij krijgt nog meer hekel aan Semih
Nieuwe rel![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
Maar dan zonder die tijd zatquote:
Ik hoop dat ze het halen, dan krijgen ze drank.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk he
Semih stoot strx de toren aan en hij stort in ! , E10 wordt boos en hij krijgt nog meer hekel aan Semih
Nieuwe rel![]()
OLSENTWINNETJEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
WTF is hij nu aan het doen ??? Die ene dsEen ingang aan het maken ? . De hoogte in gvd, nog een week noodrantsoen trekken we niet
daar zijn jullie te saai voor
![]()
DE HOOGTE IN GVD .
Het zal erom gaan spannen maar dat ze het halen weet ik bijna 98,75% zekerquote:
Behalve 3 nog steedsquote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php hier 1 stuk
Ik begin steeds meer te geloven dat ze het gaan halen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
ik kijk via http://www.gillesdesmit.com/bb/.. daar werken ze.. en nu niet allemaal daar heen gaan he..quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
WTF is hij nu aan het doen ??? Die ene dsEen ingang aan het maken ? . De hoogte in gvd, nog een week noodrantsoen trekken we niet
![]()
DE HOOGTE IN GVD .
Qua legpatronen gewoon als bakstenen doen. De ene laag de ene richting uit, de volgende de andere etc. Smih heeft een ratjetoe van gemaakt.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef flugeltje het volgende:
Maar dan moet je eerst oefening hebben en de legpatronen uitdenken. De eerste meter gaat wel lukken denk ik, daarna wordt de boel instabiel.
Klopt maar mij hapert die dus ik ga weer terugquote:Op donderdag 7 september 2006 00:56 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik kijk via http://www.gillesdesmit.com/bb/.. daar werken ze.. en nu niet allemaal daar heen gaan he..![]()
Nou, sorry hoorquote:
Ik zit verdorie al weken te wachten op het moment dat ik die grap kan gebruiken, jat jij 'm ff wegquote:
ze stapelden in het begin met ze 2'en en dat is natuurlijk vragen om problemen..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Qua legpatronen gewoon als bakstenen doen. De ene laag de ene richting uit, de volgende de andere etc. Smih heeft een ratjetoe van gemaakt.![]()
quote:
Precies, overlap is het belangrijkste voor de stevigheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij had ze vanaf het begin af aan als een bakstenen muur moeten stapelen. Net als lego vroeger.
was niet boos heurquote:Op donderdag 7 september 2006 00:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor![]()
![]()
Wat een geik over plassen drinken, ga gewoon, er liggen nog stapels klontjes om te stapelen. Hilde voelt zich weer vreselijk belangrijk, het gaat even niet over haar![]()
Paultjuhhhquote:
Het lijkt wel alsof ze in de AA zitten en geen alcohol willen iddquote:Op donderdag 7 september 2006 00:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
We zijn zowat nog wanhopiger dan de bewoners....
Doe maar, ga maar, hebben ze dadelijk niks meer te rokenquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit verdorie al weken te wachten op het moment dat ik die grap kan gebruiken, jat jij 'm ff weg![]()
Precies.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij had ze vanaf het begin af aan als een bakstenen muur moeten stapelen. Net als lego vroeger.
Prutsers zijn het .... je weet tochquote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
![]()
DE HOOGTE IN GVD .
zet je ff je cam aan en geeft het adres?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:01 schreef toxikon het volgende:
gelukkig heb ik maar 1doos suiker klonten in huis , ik krijg de neiging om ook een toren te bouwen.
ik heb nl een hele simpele theorie: een torentje van 1x1 suikerklonten wordt 70cm. dus 2x2 moet 1m40 kunnen halen en 3x3 moet dik de 2meter kunnen halen
Hobjequote:Op donderdag 7 september 2006 01:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Prutsers zijn het .... je weet toch![]()
En dan nog die heerlijke irritatiesgeweldig.
Dat was IKKK al aan het typen ,quote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Jezus Semih stapel gewoon door, het is Domino-day niet![]()
Eerst Hilde, die heeft overal pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze moeten strx allemaal naar de dokter voor rugklachten
Medelijen met Milicia is nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
OMG, als HIlde mijn moeder was, zou ik d'r wat aandoen!!! Heb echt medelijden met die Milicia!
Ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
OMG, als HIlde mijn moeder was, zou ik d'r wat aandoen!!! Heb echt medelijden met die Milicia!
ik had haar allang dat zwembad in gegooidquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
ik heb minder dan een doos maximaal 100 klontjes ofzo. niet echt spannend dan he?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
zet je ff je cam aan en geeft het adres?
Die kan niet eens springen dat doet teveel pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:05 schreef Veulen het volgende:
Die toren is echt heel wankel volgens mij. Als Hilde 1 keer op en neer springt in de buurt ligt ie om.
Ik gok dat ze het makkelijk halen. Maar ga het helaas niet zien, want moet er ook om half 7 weer uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:00 schreef latevogel het volgende:
dat halen ze dus echt niet ,die gaat vallen![]()
![]()
opvreten en stront stapelen danquote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef luciano het volgende:
Volgende opdracht : bruine bonen stapelen , 2 meter hoog .
Damn, dat ziet er inderdaad niet geweldig uitquote:
Omvallen dan als ze straks dronken is.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
Die kan niet eens springen dat doet teveel pijn![]()
Ho HO.. ze heeft wel een ziekte he?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Hilde: OMG OMGJa, zal zwaar vallen dat gedelegeer
![]()
Verticaal stapelen is erg slim iddquote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef rubstar het volgende:
[..]
wow... die ziet er errug stabiel uit hoor![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
opvreten en stront stapelen dan
OMGquote:
nog enger:quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er inderdaad niet geweldig uit![]()
En dan stampt Hilde erachteraan en dan valt de toren om en dan begint Ettienn te krijsen dat het door die piazzaturk komt en dan komt Tijn met Rikkie trooooosten en dan komt alles toch nog goed omdat Marlies uit de dagboekkamer twee kratten drank moet ophalen terwijl de Hilde net uit veiligheidsoverwegingen hebben opgesloten in de DBK met de streams van talpaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef Impry het volgende:
Jeroen pakt dalijk met die stok die karaf met wijn en slaat hem in één keer achterover!
Als die 1x springt ligt zelfs de eifeltoren omverquote:Op donderdag 7 september 2006 01:05 schreef Veulen het volgende:
Die toren is echt heel wankel volgens mij. Als Hilde 1 keer op en neer springt in de buurt ligt ie om.
ik gok dat ik die toren wel zal zien omvallenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het makkelijk halen. Maar ga het helaas niet zien, want moet er ook om half 7 weer uit.
Als de nood aan de man komt, maak je echt wel een torentje van 40 cm met maar 80 blokjes ofzo. Dus als ze eenmaal richting de meter zitten is het helemaal geen probleem meer. En ze hebben nog een kleine 3 uur.
Iemand opperde het baksteen-gebeuren, DAT hadden ze moeten doen, dit is waardeloos. Al is de kern wel solide, dussssss, afwachten maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:09 schreef natronic het volgende:
hij is te smal, ze hadden een bredere basis moeten maken
ZE WILDE GEEN UITZONDERINGSPOSITIE (alleen wél elke dag twee liter wijn, ook als de rest op rantson staatquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Hilde is echt de Tanja van BB6.
Alleen heb ik dit keer geen medelijden
dat rechter gedeelte ziet er erg slecht uit.. misschien blijft het wel staan als dat gedeelte valt.. maar het is wel erg slecht..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
nog enger:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0108bb.jpg]afbeelding][/URL]
hee, dat gaat echt nooit niet lukken op deze manier, wordt samih het zwarte schaapquote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
nog enger:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0108bb.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe de fuck stappelt die allochtoon in godsnaamquote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
nog enger:
Is Hilde ook hoogzwanger?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Hilde is echt de Tanja van BB6.
Alleen heb ik dit keer geen medelijden
Hoogzwanger en altijd dronkenquote:
Hey, die allochtoon doet tenminste wat.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe de fuck stappelt die allochtoon in godsnaam![]()
![]()
Obesitas, ken je datquote:
omdat ze weten dat ze in beeld zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:11 schreef toxikon het volgende:
waarom heeft niemand een bh aan?
Obesitas??, Dik !quote:Op donderdag 7 september 2006 01:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Obesitas, ken je dat![]()
Semihquote:Op donderdag 7 september 2006 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe de fuck stappelt die allochtoon in godsnaam![]()
![]()
om nog maar te zwijgen van oerhollandse Hilliequote:Op donderdag 7 september 2006 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, die allochtoon doet tenminste wat.![]()
E10 staat alleen maar suikerklontjes te sorteren.![]()
Ja en je moet er niet aan denken dat Hilde dan na twee weken niet schijten plots ter plaatste d'r gehele behoefte van 9 kilo voor je uitpoept.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Obesitas, ken je dat![]()
Dat is de gene die in 2003 het recore zetten op 1 meter 40 en 5 milimeter (die niet vergeten, dat kan die sukkels nog best nekken)quote:Op donderdag 7 september 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
Who de hell is die Anita ? waar ze het nu steeds overhebben?
Die kerel uit de engels bb2 heete toch boogie of bobo ofzo?
er zijn een groot aantal grappen te maken.. maar dat doen we niet.. is ongepastquote:Op donderdag 7 september 2006 01:15 schreef toxikon het volgende:
als ik sem zo zie stapelen , kan ik een hele smerige grap maken met aardbeving en huizen maar dat doe ik niet. dat is ongepast
Worden ze hard van, weten ze ook eens wat werken isquote:Op donderdag 7 september 2006 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Die hebben morgen écht last van hun rug, superslecht dit....
Precies de reden waarom Rik voorstelde er tegenaan te pissenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:15 schreef Rica het volgende:
Als ze de klontjes nu een beetje nat zouden maken voor het neerzetten. Dan gaan ze plakken.
*slim voelt![]()
die van marlies hangen een beetje lijkt welquote:Op donderdag 7 september 2006 01:14 schreef latevogel het volgende:
[..]
omdat ze weten dat ze in beeld zijn![]()
hoho.. dat is warm he.. blijft niets over van die toren danquote:Op donderdag 7 september 2006 01:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Rik voorstelde er tegenaan te pissen
O dat had ik gemist.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies de reden waarom Rik voorstelde er tegenaan te pissen
Pas nummer 4 ofzo die het zegtquote:Op donderdag 7 september 2006 01:15 schreef Rica het volgende:
Als ze de klontjes nu een beetje nat zouden maken voor het neerzetten. Dan gaan ze plakken.
*slim voelt![]()
Gewoon waterquote:Op donderdag 7 september 2006 01:19 schreef rubstar het volgende:
in dat andere glas bij Hillie zit toch wel water ofzo he? of heeft ze witte EN rode wijn bij zich staan..?
damn.. die 2de stapel is wel link.. maar ze zijn nog geen 140,5 cm?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:18 schreef luciano het volgende:
http://www.dejutters.nl/site/sbor/?src=r_fotos&id=16
[afbeelding]
[afbeelding]
MAg niet, moet in de keuken door hilde worden losgemaakt en op tefel worden gegooid. Daarbij moeten ze met de knijpers worden doorgegeven. ZO'n doosje in een knijper is lastig.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:17 schreef MischaDeGrote het volgende:
ik weet niet of er in de regels stond dat ze los moesten staan? anders hadden ze de doosjes naruurlijk naar het zwembad kunnen brengen dan hdden ze ze terug in de doosjes kunnen stoppen XD
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:18 schreef luciano het volgende:
http://www.dejutters.nl/site/sbor/?src=r_fotos&id=16
[afbeelding]
[afbeelding]
En de vierde die het fout heeft, dan zakt de toren in als een plumpuddingquote:Op donderdag 7 september 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pas nummer 4 ofzo die het zegt
Nope, wel als je ze door en door nat maakt wel inderdaad, niet als je ze wat vochtig maakt, daarmee plakken ze prima en kan je erg makkelijk de hoogte in en staat ie stevig.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de vierde die het fout heeft, dan zakt de toren in als een plumpudding![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
MAg niet, moet in de keuken door hilde worden losgemaakt en op tefel worden gegooid. Daarbij moeten ze met de knijpers worden doorgegeven. ZO'n doosje in een knijper is lastig.
Maar staat er ergens in de regels dat ze niet mogen zitten? Dat lijkt me namelijk veel slimmer. Uit ervaring weet i kdat als je 6 uur lang op 1 plek stil gaat staan er va nalles mis gaat. Terwijl zitten best kan natuurlijk. Want je kan je armen strekken, en die zijn er veel meer voor gemaakt dan je rug.
staat nergens dat ze niet mogen zitten..quote:van de talpa site.. (lap tekst)
De taakverdeling per Bewoner
1. Hilde moet de klontjes uitpakken bij de keukentafel en ze daarop leggen.
2. Etiënne en Semih zijn de bouwers van de toren.
3. De overige Bewoners vormen de slang om met de grijpstokken de klontjes naar het zwembad te vervoeren.
Op een rijtje
1. De toren moet minimaal 140,5 cm hoog worden (of hoger)
2. Hij moet gebouwd worden in het midden van de plank die over het zwembad ligt. Het midden wordt aangegeven met het oog van Big Brother.
3. De toren moet wanneer hij de juiste hoogte heeft, minimaal 20 seconden blijven staan. Deze 20 seconden beginnen te lopen zodra de bouwers het zwembad en de loopplank hebben verlaten en zij ‘klaar’ hebben geroepen.
4. Jullie moeten zelf uitmaken en uitrekenen hoe jullie de toren gaan bouwen.
5. Wanneer de toren omvalt, kunnen jullie opnieuw beginnen. Zolang de klok loopt kunnen jullie dus bouwen aan de toren om de vereiste hoogte te bereiken. Opnieuw beginnen betekent dat jullie verder mogen gaan met wat er van de toren nog overeind staat. Jullie hoeven dus niet helemaal van onderaf aan te beginnen. De gevallen klontjes mogen julie bij de herbouw gebruiken.
6. Jullie krijgen 4050 klontjes. Niet meer. Hou daar rekening mee, bijvoorbeeld omdat er klontjes in het water kunnen vallen, zodat ze onbruikbaar worden.
7. De klontjes worden in het washok afgeleverd. De klontjes zitten in dozen. Die dozen moeten jullie zodra Big Brother de deur naar het washok heeft opengemaakt daar zo snel mogelijk ophalen en naar de keuken brengen.
8. In de keuken moeten de klontjes worden uitgepakt en op de keukentafel worden uitgestald zodat ze daar met een grijpstok kunnen worden opgepakt.
9. Het transport van de klontjes van de keuken naar het zwembad moet gebeuren met behulp van een grijptang. De klontjes mogen niet worden vervoerd met de hand.
Werkwijze
1. In de keuken moeten de klontjes uit de dozen worden gehaald en op de keukentafel worden verzameld. Dat moet eerst gebeuren. Want de klontjes mogen alleen maar met de ‘grijper’ van de keukentafel worden gepakt. Dus niet direct uit de dozen klontjes pakken met de grijper.
2. Zoals gezegd mag het vervoer van de klontjes alleen maar plaatsvinden met behulp van de grijper en niet met de handen. De klontjes mogen ook niet in iets dat op een zakje, of een kopje lijkt worden verzameld om ze in grote hoeveelheden naar het zwembad te vervoeren. Met andere woorden: er mogen geen hulpmiddelen worden gebruikt anders dan de grijpstok om de klontjes op te pakken.
3. Zo moet de grijpstok bij het vervoer van de klontjes worden gebruikt: pak het klontje op, leg het op de grond neer, zodat de volgende Bewoner het met de grijpstok kan oppakken.
Taakverdeling
1. Een Bewoner houdt zich bezig met het uitpakken van de klontjes en die Bewoner zorgt ervoor dat de klontjes op de keukentafel worden uitgstald. Deze Bewoner moet deze hele klus afmaken. Er mag op die plaats dus niet worden gewisseld.
2. Twaalf Bewoners vormen een rij (door het Huis heen) van de keukentafel naar het zwembad. Zij moeten goed uitmeten waar ze gaan staan om zonder van hun plaats te komen de afstand te kunnen overbruggen met de grijpsstok om het klontje op te pakken en neer te leggen voor de volgende Bewoner die het dan op moet kunnen pakken om het weer door te geven. Jullie vormen dus een slang.
3. Wanneer een klontje uit de grijper valt, mag dat wel worden opgepakt, maar alleen wanneer de Bewoner daarvoor niet van zijn plaats hoeft te komen.
4. Twee Bewoners moeten de toren bouwen. Zij mogen niet met andere Bewoners ruilen. Zij moeten dus het bouwen beginnen en afmaken. Deze bouwers mogen zowel op de plank als in het zwembad gaat staan.
5. Wanneer de Bewoners menen dat ze voldoende klontjes bij het zwembad hebben afgeleverd, mogen ze wel naar het bouwen van de toren kijken, maar ze mogen dan alleen maar op de banken bij het zwembad zitten. Het is verboden om rond het zwembad te gaan staan. Zittend toekijken dus. Aanmoedigen mag wel.
Extra aandachtspunten
1. De Bewoners die de klontjes doorgeven met de grijpstok moeten blijven staan waar ze staan.
2. Een klontje dat valt mag worden opgepakt en doorgegeven, maar de Bewoner moet blijven staan waar hij/zij staat.
3. Klontjes mogen niet met de hand worden gepakt (alleen door de bouwers en degene die de klonten uitpakt).
4. Wanneer de toren omvalt, mogen de klontjes opnieuw gebruikt worden om verder te bouwen zolang de klok terugloopt.
5. Toekijken bij het bouwen alleen zittend op de banken.
klopt.. heb ik in het vorige topic ook uitgelegd.. maar niemand geloofde hetquote:Op donderdag 7 september 2006 01:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nope, wel als je ze door en door nat maakt, niet als je ze vochtig maakt, daarmee plakken ze prima en kan je erg makkelijk de hoogte in...
En ja... ik heb het geprobeerd![]()
En jij denkt dat E10 weet wat vochtig isquote:Op donderdag 7 september 2006 01:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nope, wel als je ze door en door nat maakt wel inderdaad, niet als je ze wat vochtig maakt, daarmee plakken ze prima en kan je erg makkelijk de hoogte in en staat ie stevig.
En ja... ik heb het geprobeerd![]()
Jij leest alleen je eigen posts..?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:24 schreef PC eend het volgende:
Wat id de bedoeling. hoe hoog moeten ze?
Maar er staat ook nergens dat E10 z'n handen mag gebruiken.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:23 schreef rubstar het volgende:
[..]
[..]
staat nergens dat ze niet mogen zitten..
Die moeten ze er onder weer afhalen !quote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef MarcoTC het volgende:
Waarom moet de toren precies 140,5 cm worden? En niet 1.5 meter ofzo?
Ze hebben 4050 klontjes. Dat is dus maximaal 29 klontjes per cm.
Ik heb de streams niet gekeken maar als ik naar de onderkant kijk, hebben ze daar weer goed over nagedacht.
Volgens mij valt ie niet om maar hebben ze te weining klontjes.
nuttige site hoor.. talpa.tvquote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef MarcoTC het volgende:
Waarom moet de toren precies 140,5 cm worden? En niet 1.5 meter ofzo?
Ze hebben 4050 klontjes. Dat is dus maximaal 29 klontjes per cm.
Ik heb de streams niet gekeken maar als ik naar de onderkant kijk, hebben ze daar weer goed over nagedacht.
Volgens mij valt ie niet om maar hebben ze te weining klontjes.
ze willen dus dat record evenaren.. ik had ze 141cm laten stapelen, want dan gaat het nog ergens over.. maar goedquote:De Engelse Anita Cash wist een 140,5 cm hoge toren van suikerklontjes te bouwen. Dat gebeurde op 30 september 2003. Anita behaalde daarmee een wereldrecord dat vermeld staat in het Guinessbook of Records 2006.
Ach, trek het je niet aan, niet iedereen kan even intelligent zijn..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
klopt.. heb ik in het vorige topic ook uitgelegd.. maar niemand geloofde het![]()
![]()
Maken ze het zichzelf dus onnodig moeilijk. Ze hebben er nu nog geen last van maar over een uur misschien 2 zit de klad er in. Het bloed zakt naar de voeten en de beweging va nde rug word stramme. Meer klontjes vallen en gaan deuken waardoor de bovenkant onstabieler word.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:23 schreef rubstar het volgende:
staat nergens dat ze niet mogen zitten..
quote:en uitrekenen hoe jullie de toren gaan bouwen
klopt.. maar de vraag ging over het zitten of staan..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar er staat ook nergens dat E10 z'n handen mag gebruiken.
inderdaad ja.. ik las ook dat Semi ook nog van die plank af moet lopen.. ik weet niet hoe stevig die plank is.. maar een beetje te enthousiast en het gaat mis.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maken ze het zichzelf dus onnodig moeilijk. Ze hebben er nu nog geen last van maar over een uur misschien 2 zit de klad er in. Het bloed zakt naar de voeten en de beweging va nde rug word stramme. Meer klontjes vallen en gaan deuken waardoor de bovenkant onstabieler word.
Flikker jij es ff een eind opquote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Jij leest alleen je eigen posts..?
Volgens mij wel, alleen niet met de handenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Als ik es bekijk hoe Janine die klontjes "doorgeeft" pakt ze ze niet echt op maar schuift ze die dingen min of meer richting de volgende. Misschien is het mierenneuken maar dat mag toch niet op die manier?
hier niet..snifquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik was een stukje vergeten te copy pasten..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar er staat ook nergens dat E10 z'n handen mag gebruiken.
Tijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:30 schreef flugeltje het volgende:
Op wie was Rik nou zo boos?
Wat is er aan de hand dan?quote:
schuiven mag ook niet volgens mij.. uit de regels:quote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Als ik es bekijk hoe Janine die klontjes "doorgeeft" pakt ze ze niet echt op maar schuift ze die dingen min of meer richting de volgende. Misschien is het mierenneuken maar dat mag toch niet op die manier?
quote:3. Zo moet de grijpstok bij het vervoer van de klontjes worden gebruikt: pak het klontje op, leg het op de grond neer, zodat de volgende Bewoner het met de grijpstok kan oppakken.
staat nergens dat het suikerklontje los moet komen van de grond tijdens het verplaatsenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Was ik niet van planquote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker jij es ff een eind op![]()
Het gaat veel te snel![]()
Goed ideequote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Rookpauze
Kon het ook niet goed verstaan maar Tijn zit eigenwijs te doen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:32 schreef toxikon het volgende:
[..]
staat nergens dat het suikerklontje los moet komen van de grond tijdens het verplaatsen
lijkt mij van wel.. maar ja BB kennende zullen we niets horen over het fout doorgeven van de klontenquote:3. Zo moet de grijpstok bij het vervoer van de klontjes worden gebruikt: pak het klontje op, leg het op de grond neer, zodat de volgende Bewoner het met de grijpstok kan oppakken.
Ik ben een beetje bezopen, zou je zo vriendelijk willen zijn daar een beetje rekenibg mee te houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Was ik niet van plan
Maar aangezien het al 100 x gevraagd (en beantwoord) is - wat je je wellicht kunt voorstellen - zou je misschien de moeite kunnen nemen om bv op de site van Talpa ofzo te kijken of er iets over opstaat.
Blijkbaar teveel gevraagd.
![]()
check micheline op stream 2, die gooit ze richting het zwembad, is goed voor de vorm van die klontjes... NOTquote:Op donderdag 7 september 2006 01:32 schreef rubstar het volgende:
[..]
schuiven mag ook niet volgens mij.. uit de regels:
[..]
heel bb loopt ie al te schelden op tijn(achter zijn rug dan)quote:Op donderdag 7 september 2006 01:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kon het ook niet goed verstaan maar Tijn zit eigenwijs te doen ofzo.
E-10 probeerde te scoren bij Semih door te melden dat hij soms ziek van die gozer word.
I knowquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
heel bb loopt ie al te schelden op tijn(achter zijn rug dan)
Heb je een drankje op Kanusssssquote:
Dan is het maar goed dat Semih niet weet dat E10 'm door z'n kop wilde schieten danquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
heel bb loopt ie al te schelden op tijn(achter zijn rug dan)
Ja, maar die arme jongen heeft natuurlijk ook wel heel veel last van z'n schouder.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
E10 wordt moe, hij staat alleen maar een beetje nutteloos klontjea NAAST de toren te stapelen![]()
Beetje te vroeg iddquote:Op donderdag 7 september 2006 01:36 schreef rubstar het volgende:
Semi gaat nu NOG dunner stapelen.. niet echt verstandig me dunkt
dag het nieeeeeeequote:Op donderdag 7 september 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bezopen, zou je zo vriendelijk willen zijn daar een beetje rekenibg mee te houden
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je een drankje op Kanusssss![]()
Wel eem lekker klontjequote:Op donderdag 7 september 2006 01:39 schreef latevogel het volgende:
echt lekker kontje heeft die Semih niet nu![]()
ze komen er eindelijk achter..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
jaja, de klontjes raken op
![]()
ik kijk alle 4 maar monique, sjaan zijn regelmatig in beeld op verschillende camsquote:
quote:
en vergeet hillie niet he, die zat ook al te draaien en te doen op haar troon in de keukenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:40 schreef APK het volgende:
Wat zal Semih een pijn in zijn rug hebben.
Respect!![]()
Inderdaad terwijl Tijn helemaal geen rare disscusies aan het voeren is.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef flugeltje het volgende:
E10 probeert Tijn in diskrediet te brengen.
geen idee.. maar ik kan het toch niet uitzetten.... raar is dat.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef Canisfire het volgende:
Wat zitten we nou eigenlijk te kijken of 15 mensen voor 4 uur een toren van 1.45 van suikerklontjes hebben gebouwt![]()
zo inderdaad ja.. als iemand het zwaar heeft dan is het Hillie wel.. met haar ziekte enzo.. petje af...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en vergeet hillie niet he, die zat ook al te draaien en te doen op haar troon in de keuken![]()
Top steramsquote:Op donderdag 7 september 2006 01:42 schreef rubstar het volgende:
[..]
geen idee.. maar ik kan het toch niet uitzetten.... raar is dat.
ik heb last van een vreetkick van al die klonten, zover gescoord: 1 sausijs op brood , een pak bokkepoten, knoflook olijven en ga nu maar wat kaas pakken ofzoquote:
gvd... nu ga ik ook maar wat pakken...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik heb last van een vreetkick van al die klonten, zover gescoord: 1 sausijs op brood , een pak bokkepoten, knoflook olijven en ga nu maar wat kaas pakken ofzo
shit je was me voorquote:
Ik ken dat, soldaat gemaakt. 1 zak chips, paar blokjes kaas, zakje walnoten, enne speculaas. Ook nog ene halve liter extran drink.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef toxikon het volgende:
ik heb last van een vreetkick van al die klonten, zover gescoord: 1 sausijs op brood , een pak bokkepoten, knoflook olijven en ga nu maar wat kaas pakken ofzo
Whehehehehehequote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/zClipboard02.jpg]afbeelding][/URL]
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Jaaaaaaaa, muziekKen dit nummer niet maar goed
![]()
ik vond die andere beter, dit doet me een beetje aan die actie in belgie denken. Daar is ook een aanslag geweest met een vliegtuig, 1 dooie, de bestuurder van het zweefvliegtuigje...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/zClipboard02.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vond die andere beter,
Koste wel wat meer tijd dan 1 minuut hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef luciano het volgende:
TFF dat 2 mensen dezelfde fake maken in 1 minuut , KLASSE !!
Psychological warfarequote:Op donderdag 7 september 2006 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit liedje werd bij BB Belgie ook een tijdje constant gedraaid
deze hoort in [WEDSTRIJD] WIE MAAKT DE BESTE FAKES IN BB6?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Koste wel wat meer tijd dan 1 minuut hoor![]()
Good thinkingquote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef toxikon het volgende:
ik zou nu een poging doen om een rij van 1 te bouwen, als die omvalt blijft het dikke gedeelte toch wel staan
Whoei flugeltje heeft mijnes erin gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 01:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
deze hoort in [WEDSTRIJD] WIE MAAKT DE BESTE FAKES IN BB6?
Ben er alweer onder vandaan, ken hem welquote:Op donderdag 7 september 2006 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen
http://bb.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 7 september 2006 01:51 schreef Greetings het volgende:
De Gilles DeSmit streams doen het niet bij mij. Iemand alternatieve streams, of een andere oplossing?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |