Maken ze het zichzelf dus onnodig moeilijk. Ze hebben er nu nog geen last van maar over een uur misschien 2 zit de klad er in. Het bloed zakt naar de voeten en de beweging va nde rug word stramme. Meer klontjes vallen en gaan deuken waardoor de bovenkant onstabieler word.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:23 schreef rubstar het volgende:
staat nergens dat ze niet mogen zitten..
quote:en uitrekenen hoe jullie de toren gaan bouwen
klopt.. maar de vraag ging over het zitten of staan..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar er staat ook nergens dat E10 z'n handen mag gebruiken.
inderdaad ja.. ik las ook dat Semi ook nog van die plank af moet lopen.. ik weet niet hoe stevig die plank is.. maar een beetje te enthousiast en het gaat mis.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maken ze het zichzelf dus onnodig moeilijk. Ze hebben er nu nog geen last van maar over een uur misschien 2 zit de klad er in. Het bloed zakt naar de voeten en de beweging va nde rug word stramme. Meer klontjes vallen en gaan deuken waardoor de bovenkant onstabieler word.
Flikker jij es ff een eind opquote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Jij leest alleen je eigen posts..?
Volgens mij wel, alleen niet met de handenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Als ik es bekijk hoe Janine die klontjes "doorgeeft" pakt ze ze niet echt op maar schuift ze die dingen min of meer richting de volgende. Misschien is het mierenneuken maar dat mag toch niet op die manier?
hier niet..snifquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
streams van garnierstreamingmedia doen het ook allemaal
ik was een stukje vergeten te copy pasten..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar er staat ook nergens dat E10 z'n handen mag gebruiken.
Tijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:30 schreef flugeltje het volgende:
Op wie was Rik nou zo boos?
Wat is er aan de hand dan?quote:
schuiven mag ook niet volgens mij.. uit de regels:quote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Als ik es bekijk hoe Janine die klontjes "doorgeeft" pakt ze ze niet echt op maar schuift ze die dingen min of meer richting de volgende. Misschien is het mierenneuken maar dat mag toch niet op die manier?
quote:3. Zo moet de grijpstok bij het vervoer van de klontjes worden gebruikt: pak het klontje op, leg het op de grond neer, zodat de volgende Bewoner het met de grijpstok kan oppakken.
staat nergens dat het suikerklontje los moet komen van de grond tijdens het verplaatsenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Was ik niet van planquote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker jij es ff een eind op![]()
Het gaat veel te snel![]()
Goed ideequote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Rookpauze
Kon het ook niet goed verstaan maar Tijn zit eigenwijs te doen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:32 schreef toxikon het volgende:
[..]
staat nergens dat het suikerklontje los moet komen van de grond tijdens het verplaatsen
lijkt mij van wel.. maar ja BB kennende zullen we niets horen over het fout doorgeven van de klontenquote:3. Zo moet de grijpstok bij het vervoer van de klontjes worden gebruikt: pak het klontje op, leg het op de grond neer, zodat de volgende Bewoner het met de grijpstok kan oppakken.
Ik ben een beetje bezopen, zou je zo vriendelijk willen zijn daar een beetje rekenibg mee te houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Was ik niet van plan
Maar aangezien het al 100 x gevraagd (en beantwoord) is - wat je je wellicht kunt voorstellen - zou je misschien de moeite kunnen nemen om bv op de site van Talpa ofzo te kijken of er iets over opstaat.
Blijkbaar teveel gevraagd.
![]()
check micheline op stream 2, die gooit ze richting het zwembad, is goed voor de vorm van die klontjes... NOTquote:Op donderdag 7 september 2006 01:32 schreef rubstar het volgende:
[..]
schuiven mag ook niet volgens mij.. uit de regels:
[..]
heel bb loopt ie al te schelden op tijn(achter zijn rug dan)quote:Op donderdag 7 september 2006 01:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kon het ook niet goed verstaan maar Tijn zit eigenwijs te doen ofzo.
E-10 probeerde te scoren bij Semih door te melden dat hij soms ziek van die gozer word.
I knowquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
heel bb loopt ie al te schelden op tijn(achter zijn rug dan)
Heb je een drankje op Kanusssssquote:
Dan is het maar goed dat Semih niet weet dat E10 'm door z'n kop wilde schieten danquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
heel bb loopt ie al te schelden op tijn(achter zijn rug dan)
Ja, maar die arme jongen heeft natuurlijk ook wel heel veel last van z'n schouder.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
E10 wordt moe, hij staat alleen maar een beetje nutteloos klontjea NAAST de toren te stapelen![]()
Beetje te vroeg iddquote:Op donderdag 7 september 2006 01:36 schreef rubstar het volgende:
Semi gaat nu NOG dunner stapelen.. niet echt verstandig me dunkt
dag het nieeeeeeequote:Op donderdag 7 september 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bezopen, zou je zo vriendelijk willen zijn daar een beetje rekenibg mee te houden
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je een drankje op Kanusssss![]()
Wel eem lekker klontjequote:Op donderdag 7 september 2006 01:39 schreef latevogel het volgende:
echt lekker kontje heeft die Semih niet nu![]()
ze komen er eindelijk achter..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
jaja, de klontjes raken op
![]()
ik kijk alle 4 maar monique, sjaan zijn regelmatig in beeld op verschillende camsquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |