hij moest nog 1 meter neer leggen.. als ie te smal wordt.. gaat 1meter echt niet stabiel blijven staanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt heel dom ja. Doorgaan met die toren in de breedte zoals het aan de bovenkant is moet toch geen probleem zijn???
weer net te laatquote:
Duurde echt ziek lang idd!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Zow duurde lang voor een nieuwe cos...
kloptquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hè, ik weet het niet hoor switch af en toe wat.
klopt.. hij was 40 cm.. was ongeveer 2uur 45 ofzo over gedaan.. ze hebben nu nog.. een uurtje of 3 voor 1 metert.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Mijn arm is 60 cm lang en de toren is nog niet zo hoog als Etienne's arm. Nu heb ik geen lange armen maar ook geen korte armen, dus ik betwijfel of ze het halen. Ik zag een meetlat met ongeveer 40 cm net.
~3uur tegaan en de toren is ~45cmquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Mijn arm is 60 cm lang en de toren is nog niet zo hoog als Etienne's arm. Nu heb ik geen lange armen maar ook geen korte armen, dus ik betwijfel of ze het halen. Ik zag een meetlat met ongeveer 40 cm net.
Ey Emo's zijn van de homo rock he Good charlotte di-rect en simple plan enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij een emo in het BB huis?Nja, Marcia mischien...
streams van garnierstreamingmedia doen het ook allemaalquote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
klopt
alleen op talpa 4x doet 3 het nog
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
ehh.. ik denk niet dat de toren gaat vallen.. het is eerder dat ze het gewoon niet halen door het tempo wat ze nu hanterenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
Ik mis de optie : Nee, de toren is te laagquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php hier 1 stukquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
streams van garnierstreamingmedia doen het ook allemaal
En ik vind dat de toren neit valt maar dat ze het gewoon niet halen inverband klontjes en tijd ..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
Ow zo, maar daar kijk ik niet hoor, ach het is zo ook wel te volgenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
klopt
alleen op talpa 4x doet 3 het nog
ik denk dat e10 uitglijd in het bad en die gele plank aanstoot.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk he
Semih stoot strx de toren aan en hij stort in ! , E10 wordt boos en hij krijgt nog meer hekel aan Semih
Nieuwe rel![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
streams van garnierstreamingmedia doen het ook allemaal
Maar dan zonder die tijd zatquote:
Ik hoop dat ze het halen, dan krijgen ze drank.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk he
Semih stoot strx de toren aan en hij stort in ! , E10 wordt boos en hij krijgt nog meer hekel aan Semih
Nieuwe rel![]()
OLSENTWINNETJEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
WTF is hij nu aan het doen ??? Die ene dsEen ingang aan het maken ? . De hoogte in gvd, nog een week noodrantsoen trekken we niet
daar zijn jullie te saai voor
![]()
DE HOOGTE IN GVD .
Het zal erom gaan spannen maar dat ze het halen weet ik bijna 98,75% zekerquote:
Behalve 3 nog steedsquote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php hier 1 stuk
Ik begin steeds meer te geloven dat ze het gaan halen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
ik kijk via http://www.gillesdesmit.com/bb/.. daar werken ze.. en nu niet allemaal daar heen gaan he..quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
WTF is hij nu aan het doen ??? Die ene dsEen ingang aan het maken ? . De hoogte in gvd, nog een week noodrantsoen trekken we niet
![]()
DE HOOGTE IN GVD .
Qua legpatronen gewoon als bakstenen doen. De ene laag de ene richting uit, de volgende de andere etc. Smih heeft een ratjetoe van gemaakt.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef flugeltje het volgende:
Maar dan moet je eerst oefening hebben en de legpatronen uitdenken. De eerste meter gaat wel lukken denk ik, daarna wordt de boel instabiel.
Klopt maar mij hapert die dus ik ga weer terugquote:Op donderdag 7 september 2006 00:56 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik kijk via http://www.gillesdesmit.com/bb/.. daar werken ze.. en nu niet allemaal daar heen gaan he..![]()
Nou, sorry hoorquote:
Ik zit verdorie al weken te wachten op het moment dat ik die grap kan gebruiken, jat jij 'm ff wegquote:
ze stapelden in het begin met ze 2'en en dat is natuurlijk vragen om problemen..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Qua legpatronen gewoon als bakstenen doen. De ene laag de ene richting uit, de volgende de andere etc. Smih heeft een ratjetoe van gemaakt.![]()
quote:
Precies, overlap is het belangrijkste voor de stevigheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij had ze vanaf het begin af aan als een bakstenen muur moeten stapelen. Net als lego vroeger.
was niet boos heurquote:Op donderdag 7 september 2006 00:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor![]()
![]()
Wat een geik over plassen drinken, ga gewoon, er liggen nog stapels klontjes om te stapelen. Hilde voelt zich weer vreselijk belangrijk, het gaat even niet over haar![]()
Paultjuhhhquote:
Het lijkt wel alsof ze in de AA zitten en geen alcohol willen iddquote:Op donderdag 7 september 2006 00:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
We zijn zowat nog wanhopiger dan de bewoners....
Doe maar, ga maar, hebben ze dadelijk niks meer te rokenquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit verdorie al weken te wachten op het moment dat ik die grap kan gebruiken, jat jij 'm ff weg![]()
Precies.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij had ze vanaf het begin af aan als een bakstenen muur moeten stapelen. Net als lego vroeger.
Prutsers zijn het .... je weet tochquote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
![]()
DE HOOGTE IN GVD .
zet je ff je cam aan en geeft het adres?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:01 schreef toxikon het volgende:
gelukkig heb ik maar 1doos suiker klonten in huis , ik krijg de neiging om ook een toren te bouwen.
ik heb nl een hele simpele theorie: een torentje van 1x1 suikerklonten wordt 70cm. dus 2x2 moet 1m40 kunnen halen en 3x3 moet dik de 2meter kunnen halen
Hobjequote:Op donderdag 7 september 2006 01:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Prutsers zijn het .... je weet toch![]()
En dan nog die heerlijke irritatiesgeweldig.
Dat was IKKK al aan het typen ,quote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Jezus Semih stapel gewoon door, het is Domino-day niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |