en vergeet hillie niet he, die zat ook al te draaien en te doen op haar troon in de keukenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:40 schreef APK het volgende:
Wat zal Semih een pijn in zijn rug hebben.
Respect!![]()
Inderdaad terwijl Tijn helemaal geen rare disscusies aan het voeren is.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef flugeltje het volgende:
E10 probeert Tijn in diskrediet te brengen.
geen idee.. maar ik kan het toch niet uitzetten.... raar is dat.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef Canisfire het volgende:
Wat zitten we nou eigenlijk te kijken of 15 mensen voor 4 uur een toren van 1.45 van suikerklontjes hebben gebouwt![]()
zo inderdaad ja.. als iemand het zwaar heeft dan is het Hillie wel.. met haar ziekte enzo.. petje af...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en vergeet hillie niet he, die zat ook al te draaien en te doen op haar troon in de keuken![]()
Top steramsquote:Op donderdag 7 september 2006 01:42 schreef rubstar het volgende:
[..]
geen idee.. maar ik kan het toch niet uitzetten.... raar is dat.
ik heb last van een vreetkick van al die klonten, zover gescoord: 1 sausijs op brood , een pak bokkepoten, knoflook olijven en ga nu maar wat kaas pakken ofzoquote:
gvd... nu ga ik ook maar wat pakken...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik heb last van een vreetkick van al die klonten, zover gescoord: 1 sausijs op brood , een pak bokkepoten, knoflook olijven en ga nu maar wat kaas pakken ofzo
shit je was me voorquote:
Ik ken dat, soldaat gemaakt. 1 zak chips, paar blokjes kaas, zakje walnoten, enne speculaas. Ook nog ene halve liter extran drink.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef toxikon het volgende:
ik heb last van een vreetkick van al die klonten, zover gescoord: 1 sausijs op brood , een pak bokkepoten, knoflook olijven en ga nu maar wat kaas pakken ofzo
Whehehehehehequote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/zClipboard02.jpg]afbeelding][/URL]
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Jaaaaaaaa, muziekKen dit nummer niet maar goed
![]()
ik vond die andere beter, dit doet me een beetje aan die actie in belgie denken. Daar is ook een aanslag geweest met een vliegtuig, 1 dooie, de bestuurder van het zweefvliegtuigje...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:45 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/zClipboard02.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vond die andere beter,
Koste wel wat meer tijd dan 1 minuut hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef luciano het volgende:
TFF dat 2 mensen dezelfde fake maken in 1 minuut , KLASSE !!
Psychological warfarequote:Op donderdag 7 september 2006 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit liedje werd bij BB Belgie ook een tijdje constant gedraaid
deze hoort in [WEDSTRIJD] WIE MAAKT DE BESTE FAKES IN BB6?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Koste wel wat meer tijd dan 1 minuut hoor![]()
Good thinkingquote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef toxikon het volgende:
ik zou nu een poging doen om een rij van 1 te bouwen, als die omvalt blijft het dikke gedeelte toch wel staan
Whoei flugeltje heeft mijnes erin gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 01:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
deze hoort in [WEDSTRIJD] WIE MAAKT DE BESTE FAKES IN BB6?
Ben er alweer onder vandaan, ken hem welquote:Op donderdag 7 september 2006 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen
http://bb.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 7 september 2006 01:51 schreef Greetings het volgende:
De Gilles DeSmit streams doen het niet bij mij. Iemand alternatieve streams, of een andere oplossing?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |