Ik denk het wel maar dan op het allerlaatste nippertjequote:
en ik vrees het ergste.......tempo van Semih ligt wel erg laag..........quote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nog vier uur te gaan...
ik ook niet...jammer...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
ik kan nergens wat over De Engelse Anita Cash vinden.
iemand suggesties?
Dat probeer ik al 2 uur te zeggen, maarja.....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef pullup het volgende:
Pfff Semih, denk na man.Je bent al 2 uur op deze kansloze manier bezig.
1 klontje per keer en zo onregelmatig als de pest. Zo lukt het nooit terwijl er geen bal aan is als je gewoon wat nettere rijen maakt en dan bijv met 5 klontjes tegelijk plaatst
ik heb ook al zitten zoeken.... maar kan ook niks vinden, ben benieuwd hoelang zij erover gedaan heeftquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
ik kan nergens wat over De Engelse Anita Cash vinden.
iemand suggesties?
heeft ze die danquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Kinga het volgende:
die tiet van janine hangt bijna uit haar trui
Misschien, maar denk het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar dan op het allerlaatste nippertje
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Weltrusten vast en nachtploeg succes.
Ik kan geen suikerklontje meer zien.
Hou je van suiker?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
Dit zijn erg leuke streams zo vind ik
Ik heb ook al lopen zoeken, maar kan niets vinden.quote:
De sbs en talpa zijn de grootste sponors van alcoholisten en andere drugsverlaafden (coke/speed/wiet/ghb ect)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Inca het volgende:
[..]
Wrom denk je dat er zoveel alcoholisten zijn ?
Zeker in de suiker gedooptquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef Canisfire het volgende:
Egbert heeft last van zijn piemel.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Day het volgende:
Hij kan ze nu toch gewoon op elkaar gaan stapelen? Dat ding is nu wel stabiel genoeg. En meer dan 1 tegelijk!
Bubble ?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Bubble, star of Big Brother 2, has made an attempt to build the world's highest tower of sugar for Macmillan Cancer Relief. The sugar tower today launched Macmillan's World's Biggest Coffee Morning, already in the Guinness Book of Records as the world's largest simultaneous party.
Het valt me ieder jaar weer op dat die brieven heel snel voorgelezen worden en dan meteen begonnen wordt.... steeds mislukken opdrachten door leesfoutjes en BB is dan nog zo mild om ze een herkansing te geven..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:04 schreef Kinga het volgende:
Lullig als BB straks zegt, mislukt omdat alleen Semih heeft gebouwd..
Ja, maar dit jaar is BB keihard....quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het valt me ieder jaar weer op dat die brieven heel snel voorgelezen worden en dan meteen begonnen wordt.... steeds mislukken opdrachten door leesfoutjes en BB is dan nog zo mild om ze een herkansing te geven..![]()
Anders zou hij steeds even kunnen bouwen en dan weer een klontje pakken... lijkt me ook niet echt makkelijk.... en met twee bouwen is gevaarlijker...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom gaan ze niet met zn tweeen tegelijk stapelen? Wat E10 nu allemaal staat te doen komt nu niet zo heel vlotjes over allemaal of ligt dat nu aan mij?![]()
keihard...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar is BB keihard....![]()
Nee, echt!![]()
maar wel op noodrandsoon deze week !!!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Snoet123 het volgende:
[sarcastische modes] BB is Keihard, iem zin in een wijntje tijdens een opdracht?![]()
![]()
![]()
Tuuuuuuuuuurlijk, kan allemaal [/sarcastische modes]
Ik dacht een kleine piemel te zien, maar het kan een tepel zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Er zit gewoon niets![]()
Nipslipquote:
Slim om tijdens een opdracht ruzie te maken... goed voor de teamspirit...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef Kinga het volgende:
En maar schreeuwen op elkaar..
he, een theezakjequote:
Om over zijn piemeltje nog maar niet te sprekenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zullen E10 zn voetjes straks verschrompeld zijn![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef rubstar het volgende:
Hilde: Ik kan geen 6 uur zitten hoor..
(wie kopt hem ff in, ik kan het niet.. is te makkelijk)
konsssentrazzziequote:Op donderdag 7 september 2006 00:13 schreef Giggio het volgende:
ik werk... hips.. ook hard... hips... burp.. door hoor... mij hoor je nie.. hips .. niet klagen... burp... je ken me nie.. hips.. nie kennen... doordrinken jullie... oeps... burp... alles moet daar... hips... suiker in me kraffie wijn.. oeps.. hips.. burp.. zzzzz... ben heeeeeeeeeeeel hef... hips.. tig met main handen... burp.... hips... lekkarrrrrr die suiker..hips.. klontjes in mij... week... burp.. opdrag... denk aan main.. hips.. wain... burpszzzzzz...
Preciesquote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef rubstar het volgende:
als je die klontjes nou een klein beetje nat maakt dan blijven ze plakken
Laat je haar opmerkingen over 6 uur zitten nou expres weg?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:13 schreef Giggio het volgende:
ik werk... hips.. ook hard... hips... burp.. door hoor... mij hoor je nie.. hips .. niet klagen... burp... je ken me nie.. hips.. nie kennen... doordrinken jullie... oeps... burp... alles moet daar... hips... suiker in me kraffie wijn.. oeps.. hips.. burp.. zzzzz... ben heeeeeeeeeeeel hef... hips.. tig met main handen... burp.... hips... lekkarrrrrr die suiker..hips.. klontjes in mij... week... burp.. opdrag... denk aan main.. hips.. wain... burpszzzzzz...
Suikerklontjes vallen uitelkaar als ze nat worden...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef rubstar het volgende:
als je die klontjes nou een klein beetje nat maakt dan blijven ze plakken
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef ThaSandman het volgende:
Ow my god. Hazes draait zich om in zijn vuurpijl.
dat zou best kunnen ja.. 140,5 cm is aardig hoog.. als je breed begint is het allemaal veel stabieler..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Ik begint te vermoeden dat de 1e laag net zo breed moet zijn als het oog.
In de opdracht staat alleen maar dat de eerste laag in het midden moet staan, en dat het oog het midden aan geeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Ik begint te vermoeden dat de 1e laag net zo breed moet zijn als het oog.
in dat geval mogen ze van mij nog wel even zingenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Loedertje het volgende:
![]()
[..]
![]()
En zijn vrouw krijgt spontaan jeuk in d;r tattoo's
ja.. vandaar dat ik zeg klein beetje nat maken, dus met je vochtige handen vastpakken.. dan wordt het enigzins zacht.. neerleggen.. opdrogen.. vastquote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Suikerklontjes vallen uitelkaar als ze nat worden...
you do the math...
Denk dat dat te lang duurt...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:20 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja.. vandaar dat ik zeg klein beetje nat maken, dus met je vochtige handen vastpakken.. dan wordt het enigzins zacht.. neerleggen.. opdrogen.. vast
wow.. je zou bijna zeggen dat ze "losjes" is daar benedenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:21 schreef Canisfire het volgende:
Een kind in een halfuur heeft die Monqiue even geluk gehadt.
geen idee.. hij is waarschijnlijk nu al bang dat het instort.. je kan nu gewoon nog 4 tegelijk neerleggen. Als E10 ze goed opstapelt dan hequote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zo gevoel dat semih niet zo slim is.... ik schat hem wel wat slimmer dan de rest...... Maar nu issie echt dom bezig.... waarom 1 voor 1???
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef ThaSandman het volgende:
Ow my god. Hazes draait zich om in zijn vuurpijl.
Onder het genot van en glaasje adli wijn doet Hilde nu de kwaliteitsbewaking, een héle zware verantwoordelijke taakquote:Op donderdag 7 september 2006 00:23 schreef piemelpap het volgende:
wat is hilde aan het doen dan?
Hilde mag alles.... ze heeft pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef Snoet123 het volgende:
Waar is Hilde heen??Ik zag haar ff staan mag zij dat?
Misschien krijgen ze een korte plaspauze als BB dat aangeeftquote:Op donderdag 7 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Mogen ze trouwens tussendoor wel naar de wc?
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onder het genot van en glaasje adli wijn doet Hilde nu de kwaliteitsbewaking, een héle zware verantwoordelijke taak
Er zal toch zeker nog wel iets fout gaan?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben nog 2 1/2 uur. Moet zat kunnen.
nog meer dan 3 uur zelfs..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
hij heeft ongeveer 3 uur gedaan over het stuk wat ie nu heeft.. en dat is volgens mij nog niet de helft van 140,5 cm.. je zou bijna zeggen dat het nog spannend gaat wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Zwaar en zekerquote:Op donderdag 7 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Met een fles wijn achter der kiezen zal ze af en toe ff moeten opstaan om te plassenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef Snoet123 het volgende:
Waar is Hilde heen??Ik zag haar ff staan mag zij dat?
Ik denk het niet en hoop het ook niet eigenlijk. Drank in huisquote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Er zal toch zeker nog wel iets fout gaan?![]()
de suikerklontjes vanuit de keuken naar het zwembad door aan het geven met van die grijptangenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef DaMook het volgende:
wat the fuck zijn ze op die gang aan het doen???
Ze is niet zoon dood plantje als dat we eerst allemaal dachten hoor ze begint los te komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat is die Marcia toch... stil.![]()
Dan kunnen ze er altijd nog een tussenuit pakken (Jenga-effect)quote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef Veulen het volgende:
Gaan ze nou die stomme suikerklontjkes opeten? Straks komen ze er 1 tekort, slim.
Als je ze in rijen op elkaar stapelt wordt het instabiel.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
waarom 1 voor 1???
bukken, pakken, draaien, doorgeven, overeind, draaien, bukken, pakken, draaien enz..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Het ergste lijkt me nog wel om 4500 van die klontjes met zo'n grijpstok te moeten pakken en doorgeven
Ik gok dat je uit die hele toren zo willekeurig een hele zooi klontjes er tussenuit kunt trekken.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef Veulen het volgende:
Gaan ze nou die stomme suikerklontjkes opeten? Straks komen ze er 1 tekort, slim.
Ik heb eigenlijk juist wel zin in jaloerse blikken als Hilde haar "medische" wijntje aan het nuttigen is....quote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet en hoop het ook niet eigenlijk. Drank in huis
Nog een cm of 30 en dan gewoon een smalle toren van 4 blokjes per rij naar boven. Makkie.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef ThaSandman het volgende:
De toren is nu op kniehoogte. Dat is ongeveer 50 cm (gemeten met meetlint bij mezelf)
ze hebben een week om bij te komen, dus dat gaat wel lukken denk ik....quote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
bukken, pakken, draaien, doorgeven, overeind, draaien, bukken, pakken, draaien enz..![]()
Daar ga je onwijze spierpijn van krijgen!!
Als die nog dunner en smaller word zou die zo maar eens om kunnen pleuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:30 schreef Canisfire het volgende:
En er was muziek.
Die toren is trouwens veel te dun nu.
Semih haat dit nummer zegt die.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Ali B ik zou spontaan die toren omtrappen![]()
OK DANquote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef rubstar het volgende:
[..]
de suikerklontjes vanuit de keuken naar het zwembad door aan het geven met van die grijptangen
Als ze het goed doen krijgen ze drank ? Of als ze het fout doen ? Dan hoop ik op hetgeen dat ze drank krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet en hoop het ook niet eigenlijk. Drank in huis
ja.. en er zijn er een paar opgegetenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Ik heb niet veel zin om 600 posts bij te lezen nu .... hoe hoog is een suikerklontje ongeveer , want ze hebben er al veel te veel verbruikt met zon brede basis van 11 x 11 = 121 klontjes al . ze moeten 140,5 cm met 4050 klontjes = 28,8 klontje maximaal per cm hoogte , dus dat gaan ze op deze manier nooittttttttttttttttttt redden met al aan de basis 121 klontjes !!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef Ifa het volgende:
Suikerklontjesboogiewoogie
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0101.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog een cm of 30 en dan gewoon een smalle toren van 4 blokjes per rij naar boven. Makkie.
Semi moet ze ook gewoon per 2, of per 4 (in een vierkantje) pakken.. gaat sneller.. en als je het goed doet ook precies.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef Impry het volgende:
Waarom legt Etiene alle klontjes zo netjes neer? Semih pakt ze toch één voor één?
Je kunt zelfs een rij van 70 cm maken met maar 1 blokje per laag. Moet dus wel vrij makkelijk zijn met 4.quote:
Van http://bigbrother.fok.nl/blog/1685quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Ik heb niet veel zin om 600 posts bij te lezen nu .... hoe hoog is een suikerklontje ongeveer , want ze hebben er al veel te veel verbruikt met zon brede basis van 11 x 11 = 121 klontjes al . ze moeten 140,5 cm met 4050 klontjes = 28,8 klontje maximaal per cm hoogte , dus dat gaan ze op deze manier nooittttttttttttttttttt redden met al aan de basis 121 klontjes !!!
quote:Stel, een suikerklontje is, als je 'm plat legt, 1cm hoog. Dan heb je 140 lagen nodig om tot 140 cm te komen.
4050/140 = 29 klontjes per laag. Dus iets minder dan 5 bij 6 klontjes per laag. Volgens mij is dat wel zo ongeveer hetgeen dat ze aanhouden. Ze hebben wel vrij veel verspeeld aan de basis (12 bij 12 klonten oid) dus ze moeten bovenin wel erg veel compenseren.
(als je klontjes niet plat stapelt maar "in de hoogte" dan moet je er meer naast elkaar stapelen voor de stevigheid dus dat maakt niet zo gek veel uit).
Sluikreclamequote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef Kinga het volgende:
ja hoor, zelfde hitzone...36 geloof ik he?
Lig dubbel om die muziekkeuze.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef natronic het volgende:
Kut Ali B
Dat blijft nooit staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als een blokje 1 cm hoog is en je doet de laatste 60 cm met 4 blokjes per laag, heb je dan dus nog 240 blokjes nodig. Volgens mij komen ze ook niet in de problemen met aantal blokjes.
Dan moet je ze wel op de smalle kant leggen, wat minder stabiel is.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als een blokje 1 cm hoog is en je doet de laatste 60 cm met 4 blokjes per laag, heb je dan dus nog 240 blokjes nodig. Volgens mij komen ze ook niet in de problemen met aantal blokjes.
Precies er hoef er maar 1 een stapje te doen tijdens het dansen en opdracht is mislukt. Op ze doen het op z'n BB's en dan mogen ze weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
BB hoopt ze uit hun ritme te krijgen met die muziek, want het gaat eigenlijk te goed nu met die opdracht?![]()
Hummie is eindverantwoordelijkequote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
degene die de muziek uitkiest bij bb moeten ze ook een nekschot geven
klopt ja.. hij staat nu alleen op Shufflequote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef Kinga het volgende:
ja hoor, zelfde hitzone...36 geloof ik he?
quote:1. Marco Borsato - Rood
2. Juanes - La Camisa Negra
3. Robbie Williams - Sin Sin Sin
4. Rihanna - SOS
5. Blof - Hemingway
6. Bob Sinclar - World, Hold On
7. Till West - Same Men
8. Ali B, The Partysquad & Yes-R - Rampeneren
9. Chipz - Gangstertown
10. Bon Jovi - Who Says You Can't Go Home
11. Coldplay - The Hardest Part
12. Postmen & Anouk - Downhill
13. The Sheer - The Girl That Lost Her Mind
14. Pussycat Dolls ft. Will.I.Am - Beep
15. Rafaela & Paul de Leeuw - Houten Hart
16. Beatfreakz - Somebody's watching me
17. Ne Yo - So Sick
18. Kelly Clarkson - Breakaway
19. Henkie - Lief Klein Konijntje
20. Guus Meeuwis - Ik Wil Het Land Zien Juichen
21. Café De Wereld - Café De Wereldcup
22. Andre Hazes & Ali B - Wij Houden van Oranje 2006
Nope.quote:
Ja, maar er wordt op fok bij iedere opdracht gescrheven dat de opdracht sowieso al mislukt isquote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef SliderTPP het volgende:
Zeg, ze hebben de opdracht toch sowieso niet gehaald? Want Egbert heeft met ...(wie?) gewisseld. En er staat duidelijk in de regels dat degenen die de klontjes doorgeven moeten blijven staan waar ze staan. Ze mogen nog niet eens een klontje oppakken als ze er niet bij kunnen. Zie extra aandachtspunten 1 en 2.
zou het niet kunnen dat ze voor de bovenste lagen minder klontjes nodig hebben?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Think again. Er is zelfs al een toren gebouw met alleen enkele blokjes op elkaar stapelen van 70 cm.quote:
Hij zou vast wel eens een baantje op de kermis gehad hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
E10 lijkt net zo'n medewerker van de grijpers op de kermis, hoe hij die suikerklontjes aan het rechtleggen is.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde heeft verdomme een hele karaf met wijn!! ik dacht maar 1 glas![]()
Nou los, los, losquote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs Marcia komt los met muziek aan
Nee joh, een hele karaf.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde heeft verdomme een hele karaf met wijn!! ik dacht maar 1 glas![]()
Ik zag haar dingen met haar lichaam doen die ik nog niet eerder heb gezienquote:
Volgens mij zag ik toen straks iemand een voet verzetten...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Precies er hoef er maar 1 een stapje te doen tijdens het dansen en opdracht is mislukt. Op ze doen het op z'n BB's en dan mogen ze weer opnieuw beginnen.
60 cm? Met 4 blokjes per rij op een ondergrond van suikerklontjes (wat niet heel stabiel is). Dat gaat je nooit lukken. Dan zou de opdracht ook wel erg makkelijk zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Think again. Er is zelfs al een toren gebouw met alleen enkele blokjes op elkaar stapelen van 70 cm.
BBquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef Impry het volgende:
Hoe is bepaald dat Semih de toren moet maken? Door BB of door de bewoners?
Ik denk dat hij het vanaf nu in geval van nood wel binnen een half uur kan halen. Ze willen alleen geen risico lopen en doen het kalm en secuur.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga slapen, lees het morgenochtend wel.... Ik hoop dat ze het halen.... denk het niet als Semih zo langzaam blijft stapelen
Hilde heeft wel een zwart shirt aanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Klopt het dat stream 3 zwart is ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef Ifa het volgende:
Suikerklontjesboogiewoogie
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0101.jpg]afbeelding][/URL]
ehh nee.. ik zie jeroen op 3quote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Yepquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
niet teveel tmf hits graagquote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
Hitzone 37 graag..
neej.. ze hebben de cd op Shuffle gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef Suikeroom het volgende:
dus nu komt Postmen & Anouk - Downhill
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hilde heeft wel een zwart shirt aan
Nee alleen Basshunter en dan mogen ze over op het folk metal.quote:
Postmen komt welquote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef rubstar het volgende:
[..]
neej.. ze hebben de cd op Shuffle gezetanders merken de bewoners natuurlijk dat dit precies dezelfde cd is van 1week geleden.
Jij kan weer slapen vannachtquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag haar dingen met haar lichaam doen die ik nog niet eerder heb gezien
Ik zou graag een weddenschap met je aangaan, maar dat zit er dus niet in. Die toren die Semih nu heeft staan is kaarsrecht en lijkt me heel stevig. Dus volgens mij geen probleem.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
60 cm? Met 4 blokjes per rij op een ondergrond van suikerklontjes (wat niet heel stabiel is). Dat gaat je nooit lukken. Dan zou de opdracht ook wel erg makkelijk zijn.
ik had gewoon gelijk hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef rubstar het volgende:
[..]
neej.. ze hebben de cd op Shuffle gezetanders merken de bewoners natuurlijk dat dit precies dezelfde cd is van 1week geleden.
[edit]
ok.. de shuffle is er blijkbaar af
Schijnt erg bevoorrecht te zijn dat mens.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef Snoet123 het volgende:
Nu gaat ze dus gewoon wéér lopen in de keuken die Hilde!
Heb laatst wel gedroomd over Marciaquote:
Nee ze zijn verder gegaan waar ze de cd vorige keer hadden afgekapt...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef rubstar het volgende:
[..]
[edit]
ok.. de shuffle is er blijkbaar af
alleen die van xs4all en planetquote:
Die toren bestaat uit rechtop staande klontjes en liggende klontjes. Om de methode van jou te gebruiken zou hij de bovenste laag gelijk moeten maken. Dat zal veel tijd kosten en die gelijke laag zou ook scheef kunnen staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag een weddenschap met je aangaan, maar dat zit er dus niet in. Die toren die Semih nu heeft staan is kaarsrecht en lijkt me heel stevig. Dus volgens mij geen probleem.
Ik denk trouwens ook dat het daar op aan gaat komen, aangezien het tempo niet al te hoog ligt.
Je hebt je username ook met vooruitziende kennis genomen?quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef Impry het volgende:
Jeroen pakt dalijk met die stok die karaf met wijn en slaat hem in één keer achterover!
Luister nou naar Scanman die weet hetquote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef luciano het volgende:
hopeloos dit .............. veel te veel gebruikt beneden al , en er is geen vlakke laag meer , wat alles super instabiel maakt ,, waarom denken jullie dat er NU pas iemand met dit in het guinnes book staat , en niet al 25 jaar geleden ???????
nja.. dan zouden ze het normaal gesproken moeten halen.. Semi zit op 40CM nu..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben nog ruim 3 uur hoor ik nu.
Daar zit wat in, maar zelfs dan heb je nog vrij veel steun als je per 4 blokjes gaat stapelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Die toren bestaat uit rechtop staande klontjes en liggende klontjes. Om de methode van jou te gebruiken zou hij de bovenste laag gelijk moeten maken. Dat zal veel tijd kosten en die gelijke laag zou ook scheef kunnen staan.
Dat is echt heel dom ja. Doorgaan met die toren in de breedte zoals het aan de bovenkant is moet toch geen probleem zijn???quote:Op donderdag 7 september 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Gaan ze onder weer bijleggen, hoe dom kun je zijn...de hoogte in!!!
Zie jij een emo in het BB huis?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
Waarom draaien ze nou nooit eens wat folk metal in dat huis.
Lekker Koorpiklaani moonsorrow of in extremo ofzo![]()
We zullen het wel zien. Maar ik blijf erbij, de ondergrond is te instabiel. En de blokjes zijn niet meer in perfecte staat na 16 handelingen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag een weddenschap met je aangaan, maar dat zit er dus niet in. Die toren die Semih nu heeft staan is kaarsrecht en lijkt me heel stevig. Dus volgens mij geen probleem.
Ik denk trouwens ook dat het daar op aan gaat komen, aangezien het tempo niet al te hoog ligt.
Denk je echt dat ze het niet redden??? Het zou me echt zéér verbazen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef flugeltje het volgende:
Gaat goed met die toren zeg, ze gaan het natuurlijk niet redden, maar ze zijn een stuk beter in weekopdrachten dan we vorig jaar hebben gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |