In de opdracht staat alleen maar dat de eerste laag in het midden moet staan, en dat het oog het midden aan geeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Ik begint te vermoeden dat de 1e laag net zo breed moet zijn als het oog.
in dat geval mogen ze van mij nog wel even zingenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Loedertje het volgende:
![]()
[..]
![]()
En zijn vrouw krijgt spontaan jeuk in d;r tattoo's
ja.. vandaar dat ik zeg klein beetje nat maken, dus met je vochtige handen vastpakken.. dan wordt het enigzins zacht.. neerleggen.. opdrogen.. vastquote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Suikerklontjes vallen uitelkaar als ze nat worden...
you do the math...
Denk dat dat te lang duurt...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:20 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja.. vandaar dat ik zeg klein beetje nat maken, dus met je vochtige handen vastpakken.. dan wordt het enigzins zacht.. neerleggen.. opdrogen.. vast
wow.. je zou bijna zeggen dat ze "losjes" is daar benedenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:21 schreef Canisfire het volgende:
Een kind in een halfuur heeft die Monqiue even geluk gehadt.
geen idee.. hij is waarschijnlijk nu al bang dat het instort.. je kan nu gewoon nog 4 tegelijk neerleggen. Als E10 ze goed opstapelt dan hequote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zo gevoel dat semih niet zo slim is.... ik schat hem wel wat slimmer dan de rest...... Maar nu issie echt dom bezig.... waarom 1 voor 1???
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef ThaSandman het volgende:
Ow my god. Hazes draait zich om in zijn vuurpijl.
Onder het genot van en glaasje adli wijn doet Hilde nu de kwaliteitsbewaking, een héle zware verantwoordelijke taakquote:Op donderdag 7 september 2006 00:23 schreef piemelpap het volgende:
wat is hilde aan het doen dan?
Hilde mag alles.... ze heeft pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef Snoet123 het volgende:
Waar is Hilde heen??Ik zag haar ff staan mag zij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |