maar wel op noodrandsoon deze week !!!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Snoet123 het volgende:
[sarcastische modes] BB is Keihard, iem zin in een wijntje tijdens een opdracht?![]()
![]()
![]()
Tuuuuuuuuuurlijk, kan allemaal [/sarcastische modes]
Ik dacht een kleine piemel te zien, maar het kan een tepel zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Er zit gewoon niets![]()
Nipslipquote:
Slim om tijdens een opdracht ruzie te maken... goed voor de teamspirit...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef Kinga het volgende:
En maar schreeuwen op elkaar..
he, een theezakjequote:
Om over zijn piemeltje nog maar niet te sprekenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zullen E10 zn voetjes straks verschrompeld zijn![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef rubstar het volgende:
Hilde: Ik kan geen 6 uur zitten hoor..
(wie kopt hem ff in, ik kan het niet.. is te makkelijk)
konsssentrazzziequote:Op donderdag 7 september 2006 00:13 schreef Giggio het volgende:
ik werk... hips.. ook hard... hips... burp.. door hoor... mij hoor je nie.. hips .. niet klagen... burp... je ken me nie.. hips.. nie kennen... doordrinken jullie... oeps... burp... alles moet daar... hips... suiker in me kraffie wijn.. oeps.. hips.. burp.. zzzzz... ben heeeeeeeeeeeel hef... hips.. tig met main handen... burp.... hips... lekkarrrrrr die suiker..hips.. klontjes in mij... week... burp.. opdrag... denk aan main.. hips.. wain... burpszzzzzz...
Preciesquote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef rubstar het volgende:
als je die klontjes nou een klein beetje nat maakt dan blijven ze plakken
Laat je haar opmerkingen over 6 uur zitten nou expres weg?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:13 schreef Giggio het volgende:
ik werk... hips.. ook hard... hips... burp.. door hoor... mij hoor je nie.. hips .. niet klagen... burp... je ken me nie.. hips.. nie kennen... doordrinken jullie... oeps... burp... alles moet daar... hips... suiker in me kraffie wijn.. oeps.. hips.. burp.. zzzzz... ben heeeeeeeeeeeel hef... hips.. tig met main handen... burp.... hips... lekkarrrrrr die suiker..hips.. klontjes in mij... week... burp.. opdrag... denk aan main.. hips.. wain... burpszzzzzz...
Suikerklontjes vallen uitelkaar als ze nat worden...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef rubstar het volgende:
als je die klontjes nou een klein beetje nat maakt dan blijven ze plakken
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef ThaSandman het volgende:
Ow my god. Hazes draait zich om in zijn vuurpijl.
dat zou best kunnen ja.. 140,5 cm is aardig hoog.. als je breed begint is het allemaal veel stabieler..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Ik begint te vermoeden dat de 1e laag net zo breed moet zijn als het oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |