Ik heb ook al lopen zoeken, maar kan niets vinden.quote:
De sbs en talpa zijn de grootste sponors van alcoholisten en andere drugsverlaafden (coke/speed/wiet/ghb ect)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Inca het volgende:
[..]
Wrom denk je dat er zoveel alcoholisten zijn ?
Zeker in de suiker gedooptquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef Canisfire het volgende:
Egbert heeft last van zijn piemel.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Day het volgende:
Hij kan ze nu toch gewoon op elkaar gaan stapelen? Dat ding is nu wel stabiel genoeg. En meer dan 1 tegelijk!
Bubble ?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Bubble, star of Big Brother 2, has made an attempt to build the world's highest tower of sugar for Macmillan Cancer Relief. The sugar tower today launched Macmillan's World's Biggest Coffee Morning, already in the Guinness Book of Records as the world's largest simultaneous party.
Het valt me ieder jaar weer op dat die brieven heel snel voorgelezen worden en dan meteen begonnen wordt.... steeds mislukken opdrachten door leesfoutjes en BB is dan nog zo mild om ze een herkansing te geven..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:04 schreef Kinga het volgende:
Lullig als BB straks zegt, mislukt omdat alleen Semih heeft gebouwd..
Ja, maar dit jaar is BB keihard....quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het valt me ieder jaar weer op dat die brieven heel snel voorgelezen worden en dan meteen begonnen wordt.... steeds mislukken opdrachten door leesfoutjes en BB is dan nog zo mild om ze een herkansing te geven..![]()
Anders zou hij steeds even kunnen bouwen en dan weer een klontje pakken... lijkt me ook niet echt makkelijk.... en met twee bouwen is gevaarlijker...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom gaan ze niet met zn tweeen tegelijk stapelen? Wat E10 nu allemaal staat te doen komt nu niet zo heel vlotjes over allemaal of ligt dat nu aan mij?![]()
keihard...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar is BB keihard....![]()
Nee, echt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |