Als je dit al minder flatteus vind..quote:Op woensdag 6 september 2006 18:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
De iets minder flatteuze benen van...
[afbeelding]
Mischa Barton!
Niet heel onflatteus maar de witte melkflessen in combinatie met de cellulitis vind ik een beetje onflatteus ja...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:33 schreef rena het volgende:
[..]
Als je dit al minder flatteus vind..Valt toch hartstikke mee??
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mischa Barton!
Klopt, is niet alleen bij dikke(re) mensen...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus ook dunne mensen hebben cellulitis, en nog best behoorlijk ook
![]()
Die hand links is ook overduidelijk geshopt. Kijk maar naar de verhoudingen!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:27 schreef One_conundrum het volgende:
Die van Lohan schijnt vals te zijn. Het origineel is incluus roze string
origineel:quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die hand links is ook overduidelijk geshopt. Kijk maar naar de verhoudingen!
Waar moet ik Perez Hilton van kennen (?) en waarom scheert ze haar poes ?quote:
Ehhhmm... weleens van sproeten gehoordquote:Op donderdag 7 september 2006 00:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat vreet dat mens toch met haar vel uit? Het ziet er niet echt gezond uit
ze ziet eruit zoals ze presenteert. Yuk!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef apestaartje het volgende:
Yfke Sturm. Mooie meid hoor, maar dit keer even niet. Weinig geslapen zeker...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ehhhmm... weleens van sproeten gehoord? Die hebben roodharige mensen nogal eens. Heeft niets met 'uitspoken' te maken, wie weet heeft ze wel zonnestralen op haar huid gekregen.
Noou ja, dan ziet de huid er nog niet zo uit. Ik heb ken genoeg 'roodharige' mensen, maar geen van allen hebben zo'n rare huid als haar.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ehhhmm... weleens van sproeten gehoord? Die hebben roodharige mensen nogal eens. Heeft niets met 'uitspoken' te maken, wie weet heeft ze wel zonnestralen op haar huid gekregen.
http://www.myspace.com/boratquote:Op woensdag 6 september 2006 19:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Borat
Ok, flatteus zallie nooit worden, maar hij is zo grappig
quote:
Naar het schijnt is deze dus gephotoshopt, en is de eerder door Rena geposte foto the real deal.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Scandalous het volgende:
Die van Lindsay Lohan is gephotoshopt, dit is het origineel
[afbeelding]
4 agenten om haar in te rekenenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef schatje het volgende:
Paris Hilton in de boeien voor rijden onder invloed.
[afbeelding]
You make me feel, you make me feel,quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:06 schreef Sputnik het volgende:
[afbeelding]
Doet me heel erg denken aan Adam Curry om de een of andere reden..
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:06 schreef Sputnik het volgende:
[afbeelding]
Doet me heel erg denken aan Adam Curry om de een of andere reden..
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:44 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt
[afbeelding]![]()
Wat overigens, zeker voor een string, ook niet echt een lief klein flatteus modelletje isquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:50 schreef bladibladibla het volgende:
Het mysterie van Lindsey Lohan's string!
Wat spannend!![]()
Lijkt wel een uitgezakte uier!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Scandalous het volgende:
Die van Lindsay Lohan is gephotoshopt, dit is het origineel
[afbeelding]
Voor uiers kun je beter even op pagina 1 van dit topic kijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:32 schreef -ladybird- het volgende:
Lijkt wel een uitgezakte uier!
lolquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:53 schreef Serendips het volgende:
[..]
Voor uiers kun je beter even op pagina 1 van dit topic kijken.
Misschien is ze héél aardig...?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef massy het volgende:
[..]
* Massy snapt nog steeds niet dat dit haar vriendje is![]()
[afbeelding]
![]()
Of hij is slechtziend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:47 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Misschien is ze héél aardig...?
Jezus!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:15 schreef Takkembah het volgende:
Ik wéét het, ze is aan het optreden, maar deze vond ik echt hilarisch:
Beyonce
[afbeelding]
Doel je nu op Beyonce??quote:Op zondag 10 september 2006 11:22 schreef -ladybird- het volgende:
Ze zeggen toch dat mensen die getrouwd zijn op elkaar gaan lijken....
Heuhhquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:15 schreef Takkembah het volgende:
Ik wéét het, ze is aan het optreden, maar deze vond ik echt hilarisch:
Beyonce
[afbeelding]
Wat een gezeur! Dat is gewoon een typisch vrouwelijke huidstructuur. Mischa heeft, vind ik, prachtige benen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mischa Barton!
quote:Op zondag 10 september 2006 16:37 schreef apestaartje het volgende:
Posh is blijkbaar weer eens op dieet. En ze was al zo dun.
[afbeelding]
Lijkt meer op Tina Turner.quote:
Of misschien is ze wel op dieet en werkt het gewoon nietquote:Op zondag 10 september 2006 18:32 schreef Zuignapje het volgende:
mariah is niet op dieet en dat is ook wel eens leuk voor de verandering
kruisjesquote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef Nuna het volgende:
Paris, dit vind ik eng
[afbeelding]
En Mariah blijft altijd een lachertje natuurlijk
[afbeelding]
gaat zei met danny zo nepquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef massy het volgende:
[..]
* Massy snapt nog steeds niet dat dit haar vriendje is![]()
[afbeelding]
![]()
handtasje was gestolen op vliegveld, maar tasje is weer terugquote:Op zondag 10 september 2006 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Weet iemand ook waarom LiLo zo weent?
Wel jammer dat de inhoud (sieraden met een waarde van weet-ik-veel-hoeveel-honderduidezend-dollar) er uit was gejat.quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef ellos het volgende:
[..]
handtasje was gestolen op vliegveld, maar tasje is weer terug
(gawd mijn herseninhoud heeft gewoon informatie hierover)
Gut, wat een drama.quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef ellos het volgende:
[..]
handtasje was gestolen op vliegveld, maar tasje is weer terug
(gawd mijn herseninhoud heeft gewoon informatie hierover)
Ach, dat mormel heeft zoveel geld, ze kan vast wel een nieuwe betalen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
het handtasje zelf was vast ook niet gratis
ja dat was het iddquote:Op maandag 11 september 2006 11:21 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Paris moest huilen omdat ze de club, bungalow 13 ofzo, niet in mocht
haha nee het is echt zoiets.. lees hier maarquote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef ellos het volgende:
jeetje are u sure? is het niet gewoon een ongelukkige foto?
dat zou wel erg _zielig_ zijn
whahahahaquote:Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha nee het is echt zoiets.. lees hier maar
http://thesuperficial.com(...)ies_after_being.html
nou inderdaad. wat een afgrijselijke schoenen!!!quote:Op maandag 11 september 2006 09:47 schreef Augustina het volgende:
D'r schoenen zijn ook Ewww..
quote:Op maandag 11 september 2006 11:21 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Paris moest huilen omdat ze de club, bungalow 13 ofzo, niet in mocht
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:01 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brooke Shields verorbert een lekker hapje.![]()
Ze knijpt het eruit. Valt minder op denkt ze.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef rena het volgende:
Het ziet er meer uit alsof ze haar neus dichtknijpt i.p.v. dat ze er in graaft![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef Radegast het volgende:
Het is weer raak hoor met Lindsay:
http://www.idontlikeyouin(...)ng-it-out-again.html
Kate heeft idd een kind gehad, dus zo gek is de foto niet. Gewoon een normale buik voor iemand die ooit een kind heeft gehadquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef Spees_Eend het volgende:
De buik van Kate Hudson (ok, misschien komt het door een baby. geen idee of ze die heeft)
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindsay lohan (2x in 1 week. Knap!)
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als ik zoveel geld had zou ik het wel weten.... ---> Tummy tuckquote:Op woensdag 13 september 2006 15:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kate heeft idd een kind gehad, dus zo gek is de foto niet. Gewoon een normale buik voor iemand die ooit een kind heeft gehad
En die van Lindsay is volgens mij wel echt...Hoewel...het been links ziet er een beetje raar uit bij haar doos, zeg maar. Nogal hoekig...
Tja, niet iedereen maakt zich er zo druk over om maar meteen naar de plastisch chirurg te rennenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, als ik zoveel geld had zou ik het wel weten.... ---> Tummy tuck
Het is wetenschappelijk bewezen dat je het best iets minder kan eten dan je lichaam nodig heeft. Dan wordt je het oudst, deze dames hebben dat waarschijnlijk goed door.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:58 schreef Zuignapje het volgende:
weten die mokkels niet hoe afzichtelijk ze zijn, die worden niet oud
- Nieuwe kinquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Roi het volgende:
[[url=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/oepsopdelopert.jpg]afbeelding][/url]
Oeps!
ze kan er zelf ook om lachenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Roi het volgende:
[[url=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/oepsopdelopert.jpg]afbeelding][/url]
Oeps!
en wat dacht je hiervan?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:09 schreef Takkembah het volgende:
Dit is geen toeval meer haha De La Lohan Kus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Marty het volgende:
Ook op de premiere van Zwartboek:
[afbeelding]
Het is gewoon een hele rare foto.
Of het pak is te groot of zijn hoofd te klein..![]()
Dit is gewoon echt heel vies dunquote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Wegens gebrek aan het topic broodmagere celebs:
Het skelet dat kate Bosworth heet
IEUW!
[afbeelding]
Hij HAD geen smaak, het is alweer over met Katequote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt heel vies dun. Vooral die andere foto's ook waarop je letterlijk alle botten kan tellen.. Orlando heeft geen smaak
.
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en wat dacht je hiervan?![]()
Het is nou eenmaal gekke Lindsay![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Jeez... En om mijn woorden nog even kracht bij te zetten:
[afbeelding]
ze heeft al zo'n lang smal gezicht en dan ook nog dat haar 2 meter de lucht in touperen???quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Wat is ze toch lelijkEn hij ook.
![]()
Eigenlijk moet ze haar kin inkorten.Dan ziet ze er een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze heeft al zo'n lang smal gezicht en dan ook nog dat haar 2 meter de lucht in touperen???
vanaf haar hals gewoon alles inkortenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze haar kin inkorten.Dan ziet ze er een stuk beter uit.
inkorten naar boven of naar onderen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vanaf haar hals gewoon alles inkorten
ach weet je wat? we korten gewoon heel dat mens inquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef Smirnov het volgende:
[..]
inkorten naar boven of naar onderen?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ach weet je wat? we korten gewoon heel dat mens in
Gebruikt hij nou eye-liner?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik zie me de reactie van dat mens van RTL Boulevard voor me: "Maar ze blijft Kate Moss het icoon."quote:
En terwijl je scheel kijkt en midden in een acné-aanval zit. Hmmja.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, probeer er maar eens flateus op te staan na een lange dag, met een keiharde flits in je gezicht en weinig make-up op je toet. En dan ook nog wanneer je net een verkeerde beweging met je mond maakt.
Ja, en deze foto is overduidelijk lelijk gemaakt. Ik kan even niet op de naam komen, maar in photoshop heb je een effect waardoor foto's er zo uit gaan zien.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, probeer er maar eens flateus op te staan na een lange dag, met een keiharde flits in je gezicht en weinig make-up op je toet. En dan ook nog wanneer je net een verkeerde beweging met je mond maakt.
Vroeger in die eerste drie clips van de B.E.P met haar zoals 'Hey Mamma' zag ze er best goed en toen op een gegeven moment werd ze compleet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 17:07 schreef parselmouth het volgende:
Je foto nog even drie keer sharpenen in photoshop geeft ook altijd een lekker effect (elke porie wordt 6 keer zo opvallend enzo)
[afbeelding]
Maar ja, kan Fergie ooit wel flateus op een foto staan? Wat een rotkop
Teringdetering... Wie wordt daar nou geil van?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Jeez... En om mijn woorden nog even kracht bij te zetten:
dat heet een USM - Unsharp Mask - en is zo te zien een beetje overdreven toegepast, daarbij zo'n heerlijke felle flits en een verkeerde mondbeweging en dan krijg je dit soort plaatjes jaquote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en deze foto is overduidelijk lelijk gemaakt. Ik kan even niet op de naam komen, maar in photoshop heb je een effect waardoor foto's er zo uit gaan zien.![]()
Orlando Bloom, wel 4 jaar lang...quote:Op maandag 18 september 2006 08:45 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Teringdetering... Wie wordt daar nou geil van?
vast gewoon photoshop.quote:Op maandag 18 september 2006 08:45 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Teringdetering... Wie wordt daar nou geil van?
Nee, doet Trent van Pink is the new Blog ook. Maar dat doen ze, zodat andere sites hun foto's niet ongemerkt kunnen gebruiken. Ik kan er op zich wel omheen kijken, zolang het maar niet op een storende plek (hoofd ofzo) zit...quote:Op maandag 18 september 2006 17:44 schreef Tokay het volgende:
Ik erger me al een tijdje aan die storende witte teksten die op sommige foto's zijn geschreven.
Volgens mij gebeurt dat alleen op foto's van de site PerezHilton, of vergis ik me?
Die foto's spreken voor zich; ik heb die onleuke kreten ('sexy?' 'WTF!') echt niet nodig om mijn conclusie te trekken.![]()
Zo te zien maakt ze er niet zo'n punt vanquote:Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef Coolfool het volgende:
Tyra showt haar hangtieten in dit filmpje
ik heb 'm zonder geluid gekeken (werk enzo) maar ik vind dit best een toffe actie, ze doet gewoon haar BH uit zo van ja IK heb hangtietenquote:Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef Coolfool het volgende:
vind ik niet zo gek dat ze dat denken, 9 van de 10 keer zitten haar tieten tot onder haar kin omhooggedruktquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou ze dat niet hebben gedaan om te bewijzen dat ze geen siliconen heeft? In Amerika geloven ze haar nog steeds niet volgens mij..
Dat gebeurt dus ook nog in dezelfde aflevering volgens mij. Nadat iedereen die hangers heeft gezien, komt er zo'n dokter langs die lekker alles mag voelen en dan vervolgens natuurlijk tot de conclusie komt dat ze echt zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou ze dat niet hebben gedaan om te bewijzen dat ze geen siliconen heeft? In Amerika geloven ze haar nog steeds niet volgens mij..
Geweldig! Vond haar een vreselijke doos in ANTM, maar nu ik deze actie zie ga ik haar leuker vinden!quote:Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef Coolfool het volgende:
quote:
Naar die bult van de voor de kijker linkertiet zat ik ook al te turen, wtf?! Als dat geen boobjob is zou ik er maar snel een laten uitvoeren als ik haar wasquote:Op woensdag 20 september 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Vicky wordt alleen maar enger, ze heeft geen BH aan maar toch een bult bovenop haar tieten...
Ik zou klagen bij mijn chirurg... Wat een ellende :Squote:Op woensdag 20 september 2006 18:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Naar die bult van de voor de kijker linkertiet zat ik ook al te turen, wtf?! Als dat geen boobjob is zou ik er maar snel een laten uitvoeren als ik haar was
wou je beweren dat de rest van haar niet raar is dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:55 schreef KRS het volgende:
Wat een rare kont
Ze moet er nog heen? Ik zou eerder zeggen ze gaat net wankelend weg, die is ladderzat joh!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef Radegast het volgende:
Da's Paris op weg naar Hefner's 80ste verjaardag, maanden geleden...
Voetje? maatje 43 hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze moet er nog heen? Ik zou eerder zeggen ze gaat net wankelend weg, die is ladderzat joh!
haar jarretels zijn losgeschoten, die blik, dat debiele voetje wat ze niet meer recht voor zich kan zetten
Grote voetenquote:
Om daar even heerlijk op voort te borduren:quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
![]()
Vind ik ook, die mond vind ik nog het engst.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Om daar even heerlijk op voort te borduren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn... ik wist dat ze lelijk was, maar dit slaat alles...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Om daar even heerlijk op voort te borduren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eeuwenoud, nog van voor haar eerste zwangerschap.quote:Op maandag 25 september 2006 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
hoe recent zijn die foto's? ze is toch net bevallen?
quote:Op maandag 25 september 2006 08:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eeuwenoud, nog van voor haar eerste zwangerschap.
soms hebben dunne vrouwen juist veel vet(de verhouding tussen vet en spier is uit balance), die denken "we eten niks meer en we blijven gewoon lekker op ons kont zitten en het komt allemaal wel goed", niet dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, is niet alleen bij dikke(re) mensen...
Lijkt me niet, aangezien ze haar haar zwart (donker) heeft geverfd toen ze zwanger was van de tweede... dus lijkt me recent..quote:Op maandag 25 september 2006 08:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eeuwenoud, nog van voor haar eerste zwangerschap.
ik ken de foto's niet, maar ze heeft tijdens haar tournee in europa (toen het net 'echt close' werd met kevin) ook haar haar al een keer bruin gehad... ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 25 september 2006 12:05 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien ze haar haar zwart (donker) heeft geverfd toen ze zwanger was van de tweede... dus lijkt me recent..
ow MY fucking God!!!quote:
Precies, de niet door stylisten en platenbazen aangeklede britney. Dus gewoon white trailer park trash.quote:Op maandag 25 september 2006 14:26 schreef Moja het volgende:
Ik denk dat we nu gewoon de "echte" Britney te zien krijgen die ze altijd al was![]()
Geloof me nouquote:Op maandag 25 september 2006 12:05 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien ze haar haar zwart (donker) heeft geverfd toen ze zwanger was van de tweede... dus lijkt me recent..
quote:Op maandag 25 september 2006 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geloof me nou
Ze heeft het al eerder donker gehad.
Er is niet met die foto geshopt. Als je goed op de eerste foto kijkt zul je zien dat ze aan het rennen is. Als je dan al van een kind bent bevallen is je buik natuurlijk niet direct weer superstrak dus als je rent gaat het wat bewegen. Wat je dus ook ziet op de foto, Echter op de ander foto's staat ze gewoon en zul je dat niet zien.quote:Op maandag 25 september 2006 17:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
De volgende foto van Kate Hudson is een paar pagina's terug geplaatst maar lijkt mij duidelijk FAKE....
[afbeelding]
Check out deze bikini 'shots van Kate. Ziet er toch prima uit lijkt mij.
Daarom vind ik het soms moeilijk te onderscheiden of er met de foto geshopt isBest tricky
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zij heeft ook echt een afschuwelijk browlift of eyelift laten doen zeg, ze ziet er de laatste tijd niet uit!quote:Op maandag 25 september 2006 21:10 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
zoek de verschillen
En ik dacht dat Jessica haar lippen nooit meer zou opvullen?
Ik d8 dat het meg ryan wasquote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Ole het volgende:
For the record: de linker is Ashlee..
Nou moet ze weer naar de plastische chirurg om op haar zus te lijken
"Hoeveel lijntjes heb je al op Lins?"quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en wat dacht je hiervan?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zusje leert het snel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is nou eenmaal gekke Lindsay![]()
[afbeelding]
Ashlee Simpson is gewoon een lelijk dingquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:52 schreef Scandalous het volgende:
Ashlee Simpson begint een beetje op Michael Jackson te lijken zo
[afbeelding]
Ze ziet er ouder uitquote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef Zeeltje het volgende:
is 5 jaar oud
Wat een sexy decolletteetjes!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef Nuna het volgende:
Renee Zellweger
[afbeelding]
Tara
[afbeelding]
quote:
What's got up Kate's nose?quote:Of course, there’s no suggestion that Kate, who went into rehab after being filmed hoovering up cocaine, took drugs at the gig.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind Ashlee 100 x knapper dan dr zus...
quote:
Ziet de botox "pokerface" reclame van Holland Casino voor zich met Lohan in de hoofdrol!quote:
goed oefenen met escquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef One_conundrum het volgende:
kan ik em ook pauze zetten op die ene in dat roze hemdje ?
Ahlee heeft wel een beetje een heksenkin:quote:Op woensdag 27 september 2006 19:38 schreef Samson het volgende:
[..]
meen je dat nu serieus
Over smaak valt niet te twisten, maar ik kan echt weinig moois aan Ashlee ontdekken. Jessica kan dan wel gemaakt zijn en over the top, maar toch een lekker wijf, in die categorie zal ik Ashlee nooit plaatsen
![]()
lolleromfg mij ookquote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Lukte in 1 keer om op het roze hempje uit te komen.![]()
Die heeft ze toch zo laten maken?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:52 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ahlee heeft wel een beetje een heksenkin
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:04 schreef MadGuy het volgende:
Is dit niet weer zo'n gesoepte foto, gezien het spiegelbeeld in de deur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |