ze heeft al zo'n lang smal gezicht en dan ook nog dat haar 2 meter de lucht in touperen???quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Wat is ze toch lelijkEn hij ook.
![]()
Eigenlijk moet ze haar kin inkorten.Dan ziet ze er een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze heeft al zo'n lang smal gezicht en dan ook nog dat haar 2 meter de lucht in touperen???
vanaf haar hals gewoon alles inkortenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze haar kin inkorten.Dan ziet ze er een stuk beter uit.
inkorten naar boven of naar onderen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vanaf haar hals gewoon alles inkorten
ach weet je wat? we korten gewoon heel dat mens inquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef Smirnov het volgende:
[..]
inkorten naar boven of naar onderen?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ach weet je wat? we korten gewoon heel dat mens in
Gebruikt hij nou eye-liner?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Wat is ze toch lelijkEn hij ook.
![]()
Ik zie me de reactie van dat mens van RTL Boulevard voor me: "Maar ze blijft Kate Moss het icoon."quote:
En terwijl je scheel kijkt en midden in een acné-aanval zit. Hmmja.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, probeer er maar eens flateus op te staan na een lange dag, met een keiharde flits in je gezicht en weinig make-up op je toet. En dan ook nog wanneer je net een verkeerde beweging met je mond maakt.
Ja, en deze foto is overduidelijk lelijk gemaakt. Ik kan even niet op de naam komen, maar in photoshop heb je een effect waardoor foto's er zo uit gaan zien.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, probeer er maar eens flateus op te staan na een lange dag, met een keiharde flits in je gezicht en weinig make-up op je toet. En dan ook nog wanneer je net een verkeerde beweging met je mond maakt.
Vroeger in die eerste drie clips van de B.E.P met haar zoals 'Hey Mamma' zag ze er best goed en toen op een gegeven moment werd ze compleet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 17:07 schreef parselmouth het volgende:
Je foto nog even drie keer sharpenen in photoshop geeft ook altijd een lekker effect (elke porie wordt 6 keer zo opvallend enzo)
[afbeelding]
Maar ja, kan Fergie ooit wel flateus op een foto staan? Wat een rotkop
Teringdetering... Wie wordt daar nou geil van?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Jeez... En om mijn woorden nog even kracht bij te zetten:
dat heet een USM - Unsharp Mask - en is zo te zien een beetje overdreven toegepast, daarbij zo'n heerlijke felle flits en een verkeerde mondbeweging en dan krijg je dit soort plaatjes jaquote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en deze foto is overduidelijk lelijk gemaakt. Ik kan even niet op de naam komen, maar in photoshop heb je een effect waardoor foto's er zo uit gaan zien.![]()
Orlando Bloom, wel 4 jaar lang...quote:Op maandag 18 september 2006 08:45 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Teringdetering... Wie wordt daar nou geil van?
vast gewoon photoshop.quote:Op maandag 18 september 2006 08:45 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Teringdetering... Wie wordt daar nou geil van?
Nee, doet Trent van Pink is the new Blog ook. Maar dat doen ze, zodat andere sites hun foto's niet ongemerkt kunnen gebruiken. Ik kan er op zich wel omheen kijken, zolang het maar niet op een storende plek (hoofd ofzo) zit...quote:Op maandag 18 september 2006 17:44 schreef Tokay het volgende:
Ik erger me al een tijdje aan die storende witte teksten die op sommige foto's zijn geschreven.
Volgens mij gebeurt dat alleen op foto's van de site PerezHilton, of vergis ik me?
Die foto's spreken voor zich; ik heb die onleuke kreten ('sexy?' 'WTF!') echt niet nodig om mijn conclusie te trekken.![]()
Zo te zien maakt ze er niet zo'n punt vanquote:Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef Coolfool het volgende:
Tyra showt haar hangtieten in dit filmpje
ik heb 'm zonder geluid gekeken (werk enzo) maar ik vind dit best een toffe actie, ze doet gewoon haar BH uit zo van ja IK heb hangtietenquote:Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef Coolfool het volgende:
vind ik niet zo gek dat ze dat denken, 9 van de 10 keer zitten haar tieten tot onder haar kin omhooggedruktquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou ze dat niet hebben gedaan om te bewijzen dat ze geen siliconen heeft? In Amerika geloven ze haar nog steeds niet volgens mij..
Dat gebeurt dus ook nog in dezelfde aflevering volgens mij. Nadat iedereen die hangers heeft gezien, komt er zo'n dokter langs die lekker alles mag voelen en dan vervolgens natuurlijk tot de conclusie komt dat ze echt zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou ze dat niet hebben gedaan om te bewijzen dat ze geen siliconen heeft? In Amerika geloven ze haar nog steeds niet volgens mij..
Geweldig! Vond haar een vreselijke doos in ANTM, maar nu ik deze actie zie ga ik haar leuker vinden!quote:Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef Coolfool het volgende:
quote:
Naar die bult van de voor de kijker linkertiet zat ik ook al te turen, wtf?! Als dat geen boobjob is zou ik er maar snel een laten uitvoeren als ik haar wasquote:Op woensdag 20 september 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Vicky wordt alleen maar enger, ze heeft geen BH aan maar toch een bult bovenop haar tieten...
Ik zou klagen bij mijn chirurg... Wat een ellende :Squote:Op woensdag 20 september 2006 18:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Naar die bult van de voor de kijker linkertiet zat ik ook al te turen, wtf?! Als dat geen boobjob is zou ik er maar snel een laten uitvoeren als ik haar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |