nou inderdaad. wat een afgrijselijke schoenen!!!quote:Op maandag 11 september 2006 09:47 schreef Augustina het volgende:
D'r schoenen zijn ook Ewww..
quote:Op maandag 11 september 2006 11:21 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Paris moest huilen omdat ze de club, bungalow 13 ofzo, niet in mocht
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:01 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brooke Shields verorbert een lekker hapje.![]()
Ze knijpt het eruit. Valt minder op denkt ze.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef rena het volgende:
Het ziet er meer uit alsof ze haar neus dichtknijpt i.p.v. dat ze er in graaft![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef Radegast het volgende:
Het is weer raak hoor met Lindsay:
http://www.idontlikeyouin(...)ng-it-out-again.html
Kate heeft idd een kind gehad, dus zo gek is de foto niet. Gewoon een normale buik voor iemand die ooit een kind heeft gehadquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef Spees_Eend het volgende:
De buik van Kate Hudson (ok, misschien komt het door een baby. geen idee of ze die heeft)
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindsay lohan (2x in 1 week. Knap!)
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als ik zoveel geld had zou ik het wel weten.... ---> Tummy tuckquote:Op woensdag 13 september 2006 15:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kate heeft idd een kind gehad, dus zo gek is de foto niet. Gewoon een normale buik voor iemand die ooit een kind heeft gehad
En die van Lindsay is volgens mij wel echt...Hoewel...het been links ziet er een beetje raar uit bij haar doos, zeg maar. Nogal hoekig...
Tja, niet iedereen maakt zich er zo druk over om maar meteen naar de plastisch chirurg te rennenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, als ik zoveel geld had zou ik het wel weten.... ---> Tummy tuck
Het is wetenschappelijk bewezen dat je het best iets minder kan eten dan je lichaam nodig heeft. Dan wordt je het oudst, deze dames hebben dat waarschijnlijk goed door.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:58 schreef Zuignapje het volgende:
weten die mokkels niet hoe afzichtelijk ze zijn, die worden niet oud
- Nieuwe kinquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Roi het volgende:
[[url=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/oepsopdelopert.jpg]afbeelding][/url]
Oeps!
ze kan er zelf ook om lachenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Roi het volgende:
[[url=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/oepsopdelopert.jpg]afbeelding][/url]
Oeps!
en wat dacht je hiervan?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:09 schreef Takkembah het volgende:
Dit is geen toeval meer haha De La Lohan Kus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Marty het volgende:
Ook op de premiere van Zwartboek:
[afbeelding]
Het is gewoon een hele rare foto.
Of het pak is te groot of zijn hoofd te klein..![]()
Dit is gewoon echt heel vies dunquote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Wegens gebrek aan het topic broodmagere celebs:
Het skelet dat kate Bosworth heet
IEUW!
[afbeelding]
Hij HAD geen smaak, het is alweer over met Katequote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt heel vies dun. Vooral die andere foto's ook waarop je letterlijk alle botten kan tellen.. Orlando heeft geen smaak
.
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en wat dacht je hiervan?![]()
Het is nou eenmaal gekke Lindsay![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Jeez... En om mijn woorden nog even kracht bij te zetten:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |