wou je beweren dat de rest van haar niet raar is dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:55 schreef KRS het volgende:
Wat een rare kont
Ze moet er nog heen? Ik zou eerder zeggen ze gaat net wankelend weg, die is ladderzat joh!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef Radegast het volgende:
Da's Paris op weg naar Hefner's 80ste verjaardag, maanden geleden...
Voetje? maatje 43 hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze moet er nog heen? Ik zou eerder zeggen ze gaat net wankelend weg, die is ladderzat joh!
haar jarretels zijn losgeschoten, die blik, dat debiele voetje wat ze niet meer recht voor zich kan zetten
Grote voetenquote:
Om daar even heerlijk op voort te borduren:quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Wat is ze toch lelijkEn hij ook.
![]()
Vind ik ook, die mond vind ik nog het engst.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Om daar even heerlijk op voort te borduren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn... ik wist dat ze lelijk was, maar dit slaat alles...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Om daar even heerlijk op voort te borduren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eeuwenoud, nog van voor haar eerste zwangerschap.quote:Op maandag 25 september 2006 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
hoe recent zijn die foto's? ze is toch net bevallen?
quote:Op maandag 25 september 2006 08:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eeuwenoud, nog van voor haar eerste zwangerschap.
soms hebben dunne vrouwen juist veel vet(de verhouding tussen vet en spier is uit balance), die denken "we eten niks meer en we blijven gewoon lekker op ons kont zitten en het komt allemaal wel goed", niet dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, is niet alleen bij dikke(re) mensen...
Lijkt me niet, aangezien ze haar haar zwart (donker) heeft geverfd toen ze zwanger was van de tweede... dus lijkt me recent..quote:Op maandag 25 september 2006 08:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eeuwenoud, nog van voor haar eerste zwangerschap.
ik ken de foto's niet, maar ze heeft tijdens haar tournee in europa (toen het net 'echt close' werd met kevin) ook haar haar al een keer bruin gehad... ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 25 september 2006 12:05 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien ze haar haar zwart (donker) heeft geverfd toen ze zwanger was van de tweede... dus lijkt me recent..
ow MY fucking God!!!quote:
Precies, de niet door stylisten en platenbazen aangeklede britney. Dus gewoon white trailer park trash.quote:Op maandag 25 september 2006 14:26 schreef Moja het volgende:
Ik denk dat we nu gewoon de "echte" Britney te zien krijgen die ze altijd al was![]()
Geloof me nouquote:Op maandag 25 september 2006 12:05 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien ze haar haar zwart (donker) heeft geverfd toen ze zwanger was van de tweede... dus lijkt me recent..
quote:Op maandag 25 september 2006 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geloof me nou
Ze heeft het al eerder donker gehad.
Er is niet met die foto geshopt. Als je goed op de eerste foto kijkt zul je zien dat ze aan het rennen is. Als je dan al van een kind bent bevallen is je buik natuurlijk niet direct weer superstrak dus als je rent gaat het wat bewegen. Wat je dus ook ziet op de foto, Echter op de ander foto's staat ze gewoon en zul je dat niet zien.quote:Op maandag 25 september 2006 17:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
De volgende foto van Kate Hudson is een paar pagina's terug geplaatst maar lijkt mij duidelijk FAKE....
[afbeelding]
Check out deze bikini 'shots van Kate. Ziet er toch prima uit lijkt mij.
Daarom vind ik het soms moeilijk te onderscheiden of er met de foto geshopt isBest tricky
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |