Gijsje | woensdag 6 september 2006 @ 14:10 |
Volgens Nu.nl is het waarschijnlijk dat Michael Schumacher stopt aan het einde van dit jaar. Mede door de aankondiging van Heiki Kovalainen die richting Renault gaat. Alonso gaat naar McLaren en Kimi Raïkkönen naar Ferrari.quote: | |
Stievus | woensdag 6 september 2006 @ 14:28 |
liever alonso nog steeds bij renault met kovelainen. kijken wat ze dan kunnen ![]() | |
TheYoung1 | woensdag 6 september 2006 @ 14:32 |
Zondag na de race zou Schummi zelf met een verklaring komen over zijn toekomst. Laten we die ff afwachten dan.. Ik persoonlijk vermoed dat hij met Kimmi als 2de rijder er nog 1 seizoen aan vastplakt. | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 14:34 |
Waar staat dat Kimi nu naar Ferrari gaat? Misschien is het dadelijk wel Alonso en Kimi bij McLaren en gaat Schumi gewoon door. | |
ixio | woensdag 6 september 2006 @ 14:36 |
Tsja, of Kimi blijft gewoon bij Mclaren... Je kan speculeren wat je wilt, er is nog niets bekend. ![]() | |
TheYoung1 | woensdag 6 september 2006 @ 14:38 |
quote:Daarom zet ik er ook bij dat ik het alleen maar vermoed. Wat er precies gaat gebeuren weten we toch pas tegen het begin van het volgende seizoen. De rest is een blijft idd speculeren... | |
-Hans- | woensdag 6 september 2006 @ 14:39 |
Ik vind dit wel komisch om te lezen. quote: ![]() Maar ja, persoonlijk denk ik ook dat hij stopt. Nog een paar dagen wachten en dan weten we wat Schumacher gaat doen. | |
twentemeisje | woensdag 6 september 2006 @ 14:43 |
Bild is ook 1 van de meest betrouwbare bronnen ![]() Ik ben echt vreselijk benieuwd hoe de stoelendans zal gaan verlopen... ik geloof pas dat Schumi stopt als ik het uit zijn eigen mond heb gehoord... | |
4-elements | woensdag 6 september 2006 @ 14:52 |
Bild.. zegt genoeg toch? Komend weekend zal er meer duidelijk worden. Alle berichten voor die tijd zijn slechts speculatie... | |
Rekkie | woensdag 6 september 2006 @ 14:56 |
quote:Ik dacht me te herinneren dat als Kimi naar Ferrari komt, hij juist zou stoppen. Hij had geloof ik liever dat Massa bleef. | |
DrMarten | woensdag 6 september 2006 @ 14:59 |
Eindelijk van die gast af. Goed coureur, helaas in mijn ogen geen groot kampioen. | |
Rekkie | woensdag 6 september 2006 @ 15:00 |
quote:Geen groot kampioen? ![]() | |
DrMarten | woensdag 6 september 2006 @ 15:05 |
quote:In mijn ogen niet nee, als je bereid bent je concurenten van de baan te rijden om zodoende het kampioenschap binnen te halen ben je in mijn ogen geen groot kampioen. Hou het gewoon eerlijk. Ook dit jaar weer. De auto in Monaco zo parkeren dat niemand meer een snelle kwalificatietijd neer kon zetten. Erg jammer. Hij heeft dat niet nodig. Gelukkig dat er tegenwoordig ook bij Schumacher gewoon tegen opgetreden wordt. | |
Rekkie | woensdag 6 september 2006 @ 15:06 |
quote:Incidenten imo.... hij heeft wel degelijk wereldkampioen vaardigheden ![]() | |
DrMarten | woensdag 6 september 2006 @ 15:10 |
quote:Hij heeft zeker wereldkampioenvaardigheden. Dat hoor je mij ook niet ontkennen. Daarom zeg ik ook dat hij die trucs niet nodig heeft. Het feit dat hij zich meermalen heeft verlaagd tot het toepassen van dergelijke trucs maakt dat IK hem geen groot kampioen vind. Wat anderen ervan vinden moeten ze zelf weten. | |
Rekkie | woensdag 6 september 2006 @ 15:21 |
quote:Vandaar dat ik ook zeg dat het mijn mening is. ![]() | |
Garisson72 | woensdag 6 september 2006 @ 15:21 |
quote:je kunt ook zeggen dat hij zo'n grote competitie-drang heeft, dat hij in het heetst van de strijd bereid is zó ver te gaan. Dat zou je tekenend voor een waar kampioen kunnen noemen. In het verleden zijn er (in vele takken van sport) meerdere figuren geweest die er bedenkelijke strapatsen op na hielden, alleen maar om hun winst zeker te stellen... laten we bijvoorbeeld dhr Senna, toch een zeer gelauwerd en gelouterd coureur, even in herinnering nemen!! ![]() anyway, on topic weer: Bild heeft de woorden 'macht Schluss' gebruikt, en volgens mij betekent dat eerder 'geeft uitsluitsel' dan dat hij zijn einde in de F1 aankondigt. ![]() Het kan dus nog alle kanten op (maar ik denk dat hij zijn laatste 3 races aankondigt en dat Kimi zijn opvolger wordt). | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 15:23 |
Zullen we dit topic maar wijzigen in Silly Season Topic #2 dan? | |
TheYoung1 | woensdag 6 september 2006 @ 15:49 |
quote:Precies. Hij is iig geen waardig kampioen.Hij heeft wel vaker van die kutkunstjes uitgehaalt en dat maakt hem als persoon een minder mens. Hij is een geweldige coureur, daar niet van. Maar de middelen die hij afentoe toepast om zijn plek te behouden zijn gewoon belachelijk.Herriner je de laatste regenrace nog es ff dan. Ik noem een Heidfeld en een Montoya die bijna de dupe werden van zijn idioot gedrag.Dat is NIET KAMPIOENSWAARDIG! PUNT! Ik zie hem ook liever zn helm aan de wilgen hangen danvolgend seizoen me weer e ergeren aan zijn quasi superioriteit.Hij heeft zn beste tijd gehad. Ga lekker Nascaren, daar wordt je welop handjes gedragen.. En ik kan niet wachten op het nieuwe A1 seizoen. Is veel spectculairder en prettiger om te kijken. | |
TommyGun | woensdag 6 september 2006 @ 17:41 |
quote: ![]() | |
TommyGun | woensdag 6 september 2006 @ 17:42 |
quote:* TommyGun wijst naar de record boeken ![]() | |
pfaf | woensdag 6 september 2006 @ 18:02 |
Topictitel is gewijzigd. Als Gijsje het er niet mee eens is moet hij het maar even in feedback melden: [FB] Bodycheck de SportMod #5731295![]() | |
Bruce117 | woensdag 6 september 2006 @ 19:34 |
Jammer als hij stopt. Maar eerst maar eens afwachten of het ook echt waar is. | |
Sally | woensdag 6 september 2006 @ 22:26 |
quote:Geen idee welke titel-ie eerst had, maar ik maak er graag een tvp van! | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 22:28 |
als je op de link klikt, dan weet je het Sally ![]() | |
Sally | woensdag 6 september 2006 @ 22:40 |
quote:Hmm, de vorige titel deed m'n hartje opspringen, btw ![]() ![]() ooops... Sally! ![]() ![]() | |
sanger | donderdag 7 september 2006 @ 03:11 |
tvp, ordinar maar denk dat hij wel op zijn plaatst is. | |
Gijsje | donderdag 7 september 2006 @ 13:58 |
MF1Racing verkocht 07 september 2006 MF1Racing is verkocht aan het M-consortium van Michiel Mol. Dit kan F1Racing.nl exclusief onthullen. Aankomend weekend zal de deal in Monza bekend worden gemaakt. Wat de precieze rol van Spyker in het geheel is and zal ook in het weekend duidelijk worden. Al maanden waren er onderhandelingen tussen Michiel Mol en Midland. Even leek het te lang te duren and maar toch is er een overeenkomst gesloten. Hoe het team er precies uitgaat zien and zal in Monza bekend worden. Feit is wel dat er voor het eerst een Nederlander eigenaar is van een F1-team. Bron F1racing.nl | |
Fir3fly | donderdag 7 september 2006 @ 14:57 |
quote:En Senna was wel een groot kampioen zeker, yeah right ![]() | |
Rory78 | donderdag 7 september 2006 @ 15:01 |
Joepie! Trouwens incorrecte informatie, want in de jaren 70 reden ook wel vaker NLse (al dan niet gelegenheids-) teams rond. Als ze komend seizoen netjes in de achterhoede kunnen uitrijden, dan mag men zich eens die titel beginnen op te spelden. Niet nu vooraf al. | |
Fir3fly | donderdag 7 september 2006 @ 15:02 |
Ik zou nog niet te vroeg juichen: op meerdere sites staat dat een Midland woordvoerder heeft gezegd dat MF1 nog niet verkocht is. | |
Garisson72 | donderdag 7 september 2006 @ 15:05 |
quote:nou ja, to be fair: Senna kondigde tenminste dan nog wel aan dat hij zulks een streek zou gaan uithalen. Toen hij Prost erafbeukte en zelf meeging, had-ie dat tevoren al gezegd. | |
Fir3fly | donderdag 7 september 2006 @ 15:06 |
quote:Wat boeit dat nou? Niemand gelooft hem toch als ie dat van tevoren zegt. Dus het maakte niks uit. Altijd dat opgehemel van Senna is soms wel vervelend. Wat mij betreft zijn Senna en Schumacher allebei grote kampioenen. | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 09:28 |
quote:ik vind het nogal een verschil of je vantevoren aankondigt iets te gaan uithalen (en dat vervolgens ook waarmaakt) of dat je zulke strapatsen gewoon maar uithaalt. Maar je hebt gelijk - Senna wordt inderdaad behoorlijk de hemel ingeprezen altijd, daar kun je best moe van worden. 't zijn inderdaad beide erg grote kampioenen, ieder op zijn eigen manier. We zullen de komende decennia nog vaak verzuchten dat er nooit meer zo'n grote kampioen als Schumacher zal zijn opgestaan... | |
sanger | vrijdag 8 september 2006 @ 10:15 |
Iedereen vind een andere coureur goed, en is daar fan van. Zelf heb ik het tijdperk Senna niet 100% meegemaakt. Toch de beelden spreken voor zich. Toch kan ik geen keuze maken als ik zou moeten zeggen welke een betere, grotere kampioen is. | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 10:22 |
dat kan en mag je ook eigenlijk niet vergelijken! het waren heel verschillende tijdperken: de concurrentie verschilde nogal, maar vooral de techniek en de regels van de F1 zijn niet te vergelijken. | |
Spooky4u | vrijdag 8 september 2006 @ 10:24 |
![]() sorry, ik meng me dit keer niet hoor. | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 10:30 |
quote:O sorry, is die al geweest? ![]() Ik zal erover ophouden nu... ![]() | |
Spooky4u | vrijdag 8 september 2006 @ 10:40 |
Pas 230 keer ofzo, en het heeft elke keer dezelfde uitkomst ![]() | |
SimtekF1 | vrijdag 8 september 2006 @ 10:49 |
Wat een gezeur weer zeg. Omdat iemand aankondigd dat hij z'n rivaal van de baan af drukt is het allemaal ok. ![]() Ik zou het jammer vinden als Schumacher stopt, wie moet Alonso dan tegen houden. Schumi. ![]() | |
sanger | vrijdag 8 september 2006 @ 10:53 |
quote:Mercedes (als in betrouwbaarheid). Ik verwacht overigens niet dat McLaren volgend seizoen net zo sterk is als Renault nu is en Alonso om de titel kan vechten. | |
Rory78 | vrijdag 8 september 2006 @ 11:01 |
Alonso is gewoon bezig de carrière van Schumi te kopiëren; hoe goed was Ferrari immers toen Michael er startte? | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 11:11 |
quote:dit is nou net mijn hele punt... dat kan je niet vergelijken! vóór het Schumi-tijdperk was er niemand die zoveel won, bij welk team dan ook, voor zoveel seizoenen achter elkaar (want natuurlijk had je Mansell en Senna en Prost die het één of een paar seizoenen flikten, maar niet >10 jaar lang kampioen worden of bijna-kampioen worden!!). Dus gemiddeld lagen de verhoudingen tussen teams en tussen (top)coureurs dichter bij elkaar. Schumi heeft gedurende zijn F1-tijd de natuurlijke verhoudingen behoorlijk verstoord, mijn inziens. Alonso gaat het niet lukken om zo vaak kampioen te worden, daar geloof ik nix van. Kimi komt nog aan de beurt! | |
WEST | vrijdag 8 september 2006 @ 12:15 |
tvp ![]() | |
SimtekF1 | vrijdag 8 september 2006 @ 15:05 |
quote:Kimi komt er vast wel ja. HIj deed het iig altijd beter dan z'n papperige teamgenootje. ![]() | |
Rory78 | vrijdag 8 september 2006 @ 16:27 |
Als Schumi stopt en Kimi gaat naar Ferrari; wie gaat er dan op het stoeltje naast Alonso bij McLaren zitten? DeLaRosa, Paffett of Hamilton? | |
Mikkie | vrijdag 8 september 2006 @ 16:58 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:59:20 ] | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 17:10 |
quote:laat ze aub die Hamilton een kans geven!!! ![]() het wordt toch een overgangsjaar voor McLaren met 2 nieuwe coureurs, dus uitgelezen kans om hem te laten instromen. En dan het hele jaar de betrouwbaarheid op 100% zien te houden/krijgen... | |
ElmarO | vrijdag 8 september 2006 @ 17:52 |
quote:Ik denk dat Hamilton dan het tweede zitje bij McLaren krijgt. | |
ElmarO | vrijdag 8 september 2006 @ 18:46 |
Briatore doet ook maar een duit in het zakje over waar Kimi heen gaat. quote:Bron | |
LoveBoatCaptain | vrijdag 8 september 2006 @ 19:09 |
Ik denk dat de race van Imola sowieso cruciaal gaat worden, ook voor het wk. Mocht Alonso uitvallen en Schumacher winnen dan blift het spannend, mocht het omgekeerde gebeuren dan ben ik superpissed want dan is het over... En als Alonso voor Schumi weet te eindigen zie ik het ook somber in... | |
roelofjan | vrijdag 8 september 2006 @ 19:11 |
quote:Briatore blijft zelf wel? Daar al duidelijkheid over? | |
sooty | vrijdag 8 september 2006 @ 19:16 |
quote:Nog tenminste twee seizoenen: The 56-year-old, who led Renault to the Formula One constructors' title last season, has committed himself to the team for a further two years. Bron | |
roelofjan | vrijdag 8 september 2006 @ 19:18 |
quote:"First, the fact that Renault's new president Carlos Ghosn is fully behind the F1 project. Mooi zo. ![]() Edit: quote:Leuk, een bruine Renault. ![]() | |
-Hans- | vrijdag 8 september 2006 @ 19:57 |
quote:Het einde van het Schumacher tijdperk is nabij! ![]() Maar ja, Kimi naar Ferrari is wel een tegenvaller. ![]() * -Hans- is benieuwd of Briatore gelijk gaat krijgen, maar dat zal toch wel het geval zijn. | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 20:41 |
quote:je bedoelt natuurlijk de race van Monza. ![]() Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, al zou ik het nog niet somber inzien... er kan nog best wat gebeuren in de laatste 3 races! | |
sooty | vrijdag 8 september 2006 @ 20:42 |
quote:Prima. Die kleurstelling gaat bijna terug naar de gouden jaren van Lotus/JPS. Daar is vast iets moois van te maken. ![]() | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 20:46 |
lijkt mij ook ja! tis sowieso een kleur die we al lang niet meer gewend zijn te zien, dus dat verfrist de kleuren weer mooi in het veld! | |
-Hans- | vrijdag 8 september 2006 @ 20:54 |
quote:Lijkt mij toch ook wel. ![]() | |
-Hans- | zondag 10 september 2006 @ 15:51 |
Ferrari confirm Raikkonen, Massa quote: | |
ElmarO | zondag 10 september 2006 @ 15:52 |
Nou nog afwachten wie er tweede coureur wordt bij McLaren. | |
-Hans- | zondag 10 september 2006 @ 16:02 |
quote:Ron Dennis heeft weer in de pers geroepen dat hij erg gecharmeerd is van Hamilton, dus ik zet voorlopig mijn geld op Hamilton. Veel F1 Sites zijn overbelast geraakt door het nieuws dat Schumacher stopt en dat Kimi naar Ferrari gaat. ![]() | |
ziggyziggyziggy | zondag 10 september 2006 @ 16:08 |
Over balletjes die gaan rollen gesproken... Schumi maakt zijn besluit bekend en direct komen Kimi en Massa erachteraan. Ik heb trouwens even gewacht met mijn Silly Season Update op FOK!sport, sanger, dat leek me in dit licht wel verstandig. ![]() | |
kriele | zondag 10 september 2006 @ 16:40 |
Nog maar eens een hersenspinsel. Albers reageerde wat vaag op de vraag wat zijn rol bij Spyker wordt. Ik zie wel of ik de juiste keuze heb gemaakt, aldus Albers. Hoelanger ik erover denk, te meer begin ik te denken dat hij gaat testen voor een topteam. Dit kan de weg vrij maken voor Doornbos met sponsor Muermans bij Spyker. Pure speculatie natuurlijk, maar het zou me niets verbazen. | |
ElmarO | zondag 10 september 2006 @ 16:47 |
quote:Ik ga een poging wagen om verder te bouwen op dit hersenspinsel. Olav Mol kwam met het gerucht dat De La Rosa weleens naar Spyker zou kunnen verkassen. Dan zou McLaren opzoek moeten naar een nieuwe testcoureur. Albers heeft al eerder samengewerkt met Mercedes in de DTM en et voila. Al verwacht ik toch eerder dat Albers blijft racen. | |
ziggyziggyziggy | zondag 10 september 2006 @ 16:51 |
Albers heeft al ergens getekend, zei hij vanmiddag. Hij wilde alleen niet zeggen waar. Ik denk ook niet dat hij bij Spyker blijft. De geruchten zijn ook dat Hamilton gaat racen bij McLaren... | |
ElmarO | zondag 10 september 2006 @ 16:55 |
Ik denk dat als Albers richting McLaren gaat, hij er dan ook testcoureur wordt. Al lijkt me dat tegenwoordig met de afschaffing van de vrijdagcoureurs niet echt handig. Dan val je toch een stuk minder op. Er waren natuurlijk ook nog geruchten dat hij naar BMW kon. Maar het lijkt mij dat Kubica daar volgend seizoen mag blijven rijden naast Heidfeld. | |
TheGHunter | zondag 10 september 2006 @ 17:05 |
Raikkonen naar Ferrari, heerlijke opvolger van Schumacher ![]() | |
4-elements | zondag 10 september 2006 @ 17:07 |
Albers blijft gewoon bij Spyker. Er zijn weinig andere mogelijkheden. En testcoureur worden bij een topteam? Hij kan beter blijven racen, ben bang dat hij anders op een zijspoor terecht komt zoals Doornbos. Bij McLaren wordt het Hamilton. Indrukwekkend debuutseizoen in de GP2, gelijk kampioen. Kan een grote worden in de F1. | |
roelofjan | zondag 10 september 2006 @ 17:10 |
quote:Maar hoe lang heeft Ron Dennis het nog voor het zeggen bij het team? . Als je Albers zo hoorde dan rekende hij er niet op dat hij volgend jaar voor Spyker gaat rijden.. quote:Albers heeft er al 2 seizoen F1 op zitten, die heeft zo'n vrijdag niet meer nodig om zich in de kijker te rijden. Als Mercedes hem wil hebben als testcoureur lijkt me dat een goede keuze voor Albers... BMW zou nog wel kunnen. Kubica doet het goed, maar wellicht heeft Albers er al getekend.. Als die Hamilton nou niet zo verdomde goed was dan gaf ik hem trouwens nog wel een kans om 2e coureur bij Mercedes naast Alonso te worden. [ Bericht 12% gewijzigd door roelofjan op 10-09-2006 17:16:48 ] | |
roelofjan | zondag 10 september 2006 @ 17:22 |
Of Gary Paffett stapt gewoon in de Mercedes, en Hamilton gaat eerst een jaartje testen.. | |
JimDavis | zondag 10 september 2006 @ 17:27 |
quote:Die was toch een stuk minder snel dan Alberts in de DTM!? En Albert heeft al een beetje ervaring in de F1 en hij gaat daar heus niet rijden hoor. Hamilton dus ![]() | |
roelofjan | zondag 10 september 2006 @ 17:30 |
quote:Dat viel wel mee dacht ik.. laatste jaar dat Albers in de DTM reed was Paffett al sterk als ik het mij goed herinner, het jaar daarop werd Paffett kampioen, wat Albers niet gelukt is. En hij test dit jaar al voor Mclaren. | |
kriele | zondag 10 september 2006 @ 17:33 |
quote:De redenatie van Chris kan zijn: Hamilton wordt 2e rijder. Hij is erg getalenteerd, maar dat waren Jan Magnussen en Jos Verstappen ook. Toch ging het niet goed met ze en werden ze vervangen. Mocht zoiets met Hamilton ook gebeuren dan zit Chris op het vinketouw als 3e rijder met ervaring. Je weet het nooit met rookies. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het zo zou kunnen zijn. | |
TommyGun | zondag 10 september 2006 @ 17:33 |
Gemengde gevoelens, Kimi.... tja hij kan wel leuk rijden maar wat een dood saaie knakker zeg. | |
ziggyziggyziggy | zondag 10 september 2006 @ 17:46 |
Is Kubica naar McLaren niet een optie? Dan kan Albers naar BMW. (wishful thinking) Probleem is natuurlijk wel dat we volgend jaar geen vrijdagcoureurs meer hebben. Dan kan ik Hamilton niet kwijt in het plaatje. | |
roelofjan | zondag 10 september 2006 @ 17:53 |
Mercedes heeft iig de keuze uit 3 jonge coureurs om naast de 1/2-voudig wereldkampoen Alonso te zetten, ze hebben alle 3 een Mercedes verleden, lijkt me sterk dat ze dan nu voor Kubica kiezen, op basis van een paar races.. | |
-Hans- | zondag 10 september 2006 @ 18:00 |
quote:Tsja, dat hangt voor een groot deel af wat Mercedes met de overige aandelen gaat doen. Het lijkt mij wel leuk als ze Hamilton naast Alonso zouden zetten. Dan heb je straks Renault en McLaren die een jonge coureur als tweede rijder hebben. ![]() | |
Giem | zondag 10 september 2006 @ 18:06 |
quote:Dat was DC ook altijd bij McLaren, totdat hij naar redbull ging.. Dus wie weet, gooien ze er bij Ferrari een paar cursussen tegen aan. ![]() | |
SimtekF1 | zondag 10 september 2006 @ 22:43 |
En wat zie ik nou dan op formule1.fok.nl Doornbos vervangt Klien Diverse bronnen melden dat Robert Doornbos vanaf de komende Grand Prix, in China, Christian Klien zal vervangen bij Red Bull Racing. Doornbos, die al het hele jaar vrijdagcoureur is van Red Bull Racing, zou nog komende week door het team worden bevestigd als racecoureur voor de laatste drie races van het seizoen. Doornbos' manager, Marco Zecchi, claimt zelfs morgenochtend een bevestiging te krijgen van Red Bull Racing. Het is niet de eerste keer dit jaar dat verwacht wordt dat Doornbos Klien zal vervangen. In april claimde SBS6-verslaggever Jack Plooij nog dat Doornbos al vanaf de Engelse Grand Prix races zou rijden. Ook een stoeltje bij Super Aguri zou toen tot de mogelijkheden hebben behoord. ![]() | |
WEST | zondag 10 september 2006 @ 23:01 |
quote:dit gaat over 2007 ![]() ![]() | |
ziggyziggyziggy | zondag 10 september 2006 @ 23:04 |
quote:Ze hebben bij autosport.com het artikel gecorrigeerd. Er stond in de eerste alinea van http://www.autosport.com/news/report.php/id/54434 nog 2007 gemeld, dat is nu weggehaald. Ik zat ook even te twijfelen toen ik het las inderdaad. | |
TheGHunter | maandag 11 september 2006 @ 00:05 |
quote:Ik stond eind 1995 ook niet te springen toen ik hoorde dat Schumacher naar mijn Ferrari verhuisde, maar dat heeft uiteindelijk toch best leuk uitgepakt ![]() | |
Garisson72 | maandag 11 september 2006 @ 07:35 |
quote:ik denk dat Albers gewoon bedoelde dat hij heeft bijgetekend bij Spyker (maar weken eerder, dus toen het nog Midland heette) en nu dit allemaal is bekendgeworden en het team dus een nieuwe weg inslaat, sprak Albers zijn 'twijfel' uit - dus meer in de zin van: we zullen zien wat het gaat worden met dit team nu het Spyker heet, met andere mensen aan het roer. | |
Garisson72 | maandag 11 september 2006 @ 07:44 |
quote:ik wel, ik wist toen zeker dat het Ferrari-tijdperk weer zou aanbreken! 11 prachtige jaren zijn het geweest voor dat team, al waren pakweg de eerste 5 of 6 jaar mooier dan de laatste jaren... geval van afnemend grensnut hè. Daarom vind ik het een erg mooi moment voor Schumi om de helm aan de wilgen te hangen, hoog tijd voor wat nieuws en met Kimi bij Ferrari ben ik vanaf 2007 weer net zo Ferrari-fan als in 1996! ![]() (totdat ik Kimi weer te vaak heb zien winnen... en zijn helium-stem te vaak heb gehoord in de persconferenties na de race...) | |
#ANONIEM | maandag 11 september 2006 @ 12:11 |
tvp ![]() | |
Rory78 | maandag 11 september 2006 @ 12:23 |
Okay, resumerend kunnen we de volgende opmaak voor het seizoen 2007 maken (tot nu toe): Ferrari: Kimi Raikkonen Felipe Massa Renault: Giancarlo Fisichella Heiki Kovalainen (McLaren-Mercedes/Mercedes?): Fernando Alonso (Hamilton/Paffett/DeLaRosa/Albers?) Honda: Jenson Button Rubens Barrichello Toyota: Jarno Trulli Ralf Schumacher BMW: Nick Heidfeld (Kubica/Vettel/Albers?) Williams-Toyota: Alexander Wurz Nico Rosberg Red Bull-(Ferrari/Mercedes/Renault?) David Coulthard Mark Webber Toro Rosso-(Ferrari/Mercedes/Renault?) (Liuzzi/Speed/Jani/Doornbos?) Spyker-(Ferrari/Mercedes/Cosworth?) (Albers/Monteiro/Klien/DeLaRosa/Doornbos?) Super Aguri-Honda: (Sato/Motoyama/Davidson/Albers?) Wie voegt toe / streept weg? | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 12:57 |
Dit had ik tot nu toe.. testrijder erbij is ook wel handig. cursief = gokwerk Ferrari - Ferrari R1 Massa R2 Raikkonen T Badoer, Gene Renault - Renault R1 Fisichella R2 Kovalainen T Zonta Mclaren - Mercedes R1 Alonso R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett / Albers T Honda - Honda R1 Button R2 Barrichello T Davidson Toyota - Toyota R1 Trulli R2 Schumacher T Panis BMW - BMW R1 Heidfeld R2 Kubica, Vettel, Albers T Williams - Toyota R1 Rosberg R2 Wurz T Karthikeyan Red Bull - Ferrari / Renault R1 Coulthard R2 Webber T Doornbos Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault R1 Liuzzi / Speed / Doornbos / Jani R2 T Spyker - Ferrari R1 Albers / Monteiro R2 T Valles Super Aguri - Honda R1 Sato / Yamamoto / Albers R2 T | |
twentemeisje | maandag 11 september 2006 @ 13:49 |
Hoe zien jullie de verhoudingen bij Ferrari volgend jaar? Krijgen de heren vrij spel om uit te vechten wie de beste is? Of is er een aangewezen eerste rijder? (misschien heb ik deze discussie al ergens gemist, verwijs me er dan gerust naar door ![]() | |
kriele | maandag 11 september 2006 @ 13:56 |
quote:Ferrari zal wel gaan voor de rijder die het er beste voor staat. Ik ben benieuwd of Kimi nu het materiaal wel heel weet te houden. | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 13:59 |
Ik denk dat Massa gewoon het laagste startnummer krijgt omdat hij al bij het team zit. Lijkt me niet dat ze verder aan het begin van het seizoen iemand gaan aanwijzen als eerste rijder. Vecht het maar uit, heeft de een na een kwart ofzo een duidelijk voorsprong op de ander dan zal er wel het e.a. veranderen... Maar imho hebben ze Kimi wel duidelijk binnengehaald als toekomstig nr. 1 kampioen. | |
-Hans- | maandag 11 september 2006 @ 14:07 |
quote:Dat verwacht ik ook. Ook omdat Schumacher heeft gezegd dat hij niet langer kon wachten met het uitbrengen van zijn toekomstplannen omdat ook Massa moest weten waar hij aan toe was, en toen had Kimi al een (voor-?) contract bij Ferrari getekend. Als Schumacher was doorgegaan dan had Ferrari hoogstwaarschijnlijk Kimi en Schumacher als rijders gehad. Mol zou op Veronica hebben gezegd dat Albers voor Spyker gaat rijden. Hij zou het nieuwe contract van Albers al hebben gezien.............. jaja, toch maar even wachten op een officieel bericht. | |
ziggyziggyziggy | maandag 11 september 2006 @ 14:08 |
Ze zullen wel een coureur 1 en een coureur 2 moeten opgeven bij de FIA, de wagens krijgen bijvoorbeeld verschillende kleurdetails ter herkenning. De regel dat coureur 2 vaker vervangen mag worden dan coureur 1, is (gelukkig?) afgeschaft. Als Schumacher trouwens wereldkampioen wordt, zal er volgend jaar geen startnummer 1 rondrijden. De laatste keer dat dat is voorgekomen, was volgens mij in 1994, toen Prost als kampioen afscheid had genomen. | |
Spooky4u | maandag 11 september 2006 @ 14:17 |
krijgt de 1ste rijder van Ferrari dan nummer 2 en de 2e rijder nummer 3? | |
dennistd | maandag 11 september 2006 @ 15:58 |
quote:oeh.... moeilijk.... volgens mij 0 en 2 | |
Rory78 | maandag 11 september 2006 @ 16:28 |
Yep, destijds ('94) reed Hill met 0 en Senna met 2 rond in die Williams-Renault, dus het lijkt me dat dat het gegeven zal worden.. | |
insaniac_2oo1 | maandag 11 september 2006 @ 22:32 |
albers was net weer lekker vaag aan het doen op sportjournaal "nee ik heb mijn contract niet verlengd" "ja ik heb al getekend" "sommige mensen zullen verrast zijn, maar misschien ook weer niet" "we maken het op 8 oktober bekend" zoals al meerdere mensen zeiden, ook ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hij NIET naar spyker gaat. | |
JeroenV | maandag 11 september 2006 @ 22:38 |
Ik zie hem niet naar Spyker gaan, vooral omdat hij zei dat mensen verrast zullen zijn. Dan zal het dus wel een redelijk hoog team zijn. | |
insaniac_2oo1 | maandag 11 september 2006 @ 22:42 |
quote:mja maar volgens mij zijn alle stoeltjes bij de betere teams al bezet :-( | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 22:49 |
quote:Kijk eens naar dat overzicht hierboven. | |
insaniac_2oo1 | maandag 11 september 2006 @ 22:52 |
quote:hmmmmmm, mclaren, bmw kan leuk zijn :-) | |
WEST | maandag 11 september 2006 @ 23:07 |
quote:ja hij is vaag, al zie ik hem wel naast Heidfeld bij BMW komen, of wellicht vanweg mercedes nog wel bij Mclaren. | |
Fir3fly | maandag 11 september 2006 @ 23:09 |
Neuh, Hamilton gaat gewoon naar Mercedes. En Kubica blijft wel bij BMW ![]() | |
Sally | maandag 11 september 2006 @ 23:12 |
Nog even geduld... Tis zó 8 oktober! | |
roelofjan | dinsdag 12 september 2006 @ 00:16 |
Hier staat dat interview wat Studio Sport met Albers had (2e deel video). http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)/20060911/spyker.wmv Die gaat echt niet naar Spyker.. ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 07:59 |
Ik denk het ook niet. Ik had verwacht dat 8 okt, een datum zou zijn die gebruikt werd om een deadline aan te geven, maar nu alles in kannen en kruiken is wat betreft de verkoop, had ik een aankondiging ook wel verwacht. Wat ik niet onwaarschijnlijk acht is dat Chris in zijn getekende contract bij Spyker een clausule heeft staan dat hij tot 8 oktober nog mag proberen om bij BMW binnen te komen en zo niet dat het dan bekend is dat hij bij Spyker rijdt. | |
insaniac_2oo1 | dinsdag 12 september 2006 @ 08:14 |
quote:mja dat klinkt op zich ook nog wel aannemelijk. | |
fokkersdelight | dinsdag 12 september 2006 @ 11:12 |
Ik heb een voorgevoel dat hij iets bij Toyota gaat doen. Wat en hoe precies dat weet ik niet. Zo niet dan wordt het Super Aguri denk ik. Fd | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 11:21 |
Omdat het pas in Japan bekend wordt, denk je ook aan Toyota? Ach ja waarom niet. het is immers Silly Season. | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 11:22 |
Hoe denken ze trouwens in het buitenland over de Silly Season? Iemand hier bekend mee? | |
IkWilbert | dinsdag 12 september 2006 @ 11:27 |
Albers meld in zijn AD-column: Iedereen gaat er van uit dat dat wel bij Spyker zou zijn, maar ik wil op deze plaats de speculaties niet verder voeden. Maar waarom zet ik mijn handtekening pas in Japan terwijl ik dat in Monza bij Spyker had kunnen doen? Tja.... zegt u het maar. ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 11:30 |
Mijn speculatie kan nog steeds dus. * Spooky4u begint eigenlijk te geloven dat het om SA gaat. | |
IkWilbert | dinsdag 12 september 2006 @ 11:37 |
quote:Honda? SA? Toyota? Waar zijn er nog plekjes? | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 11:45 |
Kijk ff op pagina 2, daar staat de laatste opsomming over wat nog mogelijk is. | |
vinnyb | dinsdag 12 september 2006 @ 11:47 |
Voor Albers wordt het dan, na het lezen van zijn column in het AD, McLaren of BMW hoop ik. Zo niet vind ik eigenlijk dat hij bij Spyker MF1 zou moeten blijven om continuiteit te kweken! | |
Rover | dinsdag 12 september 2006 @ 12:24 |
Opzich zou mclaren nog best wel kunnen, hamilton is al te vreden met een testcontract.. en paffet zie ik daar niet zo snel instappen.. Zoveel heeft hij dit jaar nou ook niet gereden/indruk gemaakt.. Maargoed, ik zou zelf SA zeggen | |
roelofjan | dinsdag 12 september 2006 @ 12:33 |
Oh, hij gaat iig niet testen volgend jaar: "Christijan zal volgend seizoen opnieuw Formule 1-races rijden. Op 8 oktober in het Japanse Suzuka zullen we de details bekend maken". Lodewijk Varossieau. Dat het in Japan bekend wordt gemaakt is toch geen goed teken... Super Aguri.. ![]() | |
WEST | dinsdag 12 september 2006 @ 12:43 |
quote:hij is toch niet op z'n achterhoofd gevallen door voor SA te kiezen ![]() ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 12 september 2006 @ 12:45 |
Als ik tussen SA of Spyker moest kiezen dan wist ik het wel... ![]() | |
IkWilbert | dinsdag 12 september 2006 @ 13:30 |
quote:SA is op zich wel goed bezig hoor, ze hebben 80 nieuwe mensen aangenomen en gaan volgend jaar met een vergelijkend chassis rijden als BAR. Geen oude Arrows zooi dus... Midland zie ik niet veel verbeteren volgend jaar... Dus misschien is SA nog niet eens zo'n slecht idee. | |
WEST | dinsdag 12 september 2006 @ 13:37 |
quote:als ze het zelfde chassis van Honda kunnen overnemen en de motor precies het zelfde dan is het geen gekke optie ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 13:38 |
Het chassis van Honda is dus maximaal het chassis van dit jaar, dus volgend jaar oud! | |
kriele | dinsdag 12 september 2006 @ 13:50 |
quote:Toro Rosso rijdt met het Red Bull chassis van vorig jaar en is daarmee sneller als Midland en SA. | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 13:54 |
Zij rijden ook nog met een "reglementaire V10" | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 13:55 |
en dan nog!!!! STR heeft met dat oude chassis al heel veel punten gehaald he. | |
kriele | dinsdag 12 september 2006 @ 14:20 |
quote:Nee, maar gezien het budget van ongeveer 65 miljoen, wat nog minder is dan Sa en Midland, doen ze het goed. Met een eigen chassis is de kans groot dat ze het veel minder zouden doen. In het ontwerpteam zitten nog veel mensen van Minardi.......Moet ik nog meer zeggen? ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 14:36 |
STR 65 Miljoen??? Neej joh... STR en RB hebben echt wel een gezamelijk budget hoor. | |
kriele | dinsdag 12 september 2006 @ 14:38 |
quote:Hier is de bron; http://thef1blog.wordpress.com/tag/f1-budget/ | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 14:45 |
quote:bron | |
WEST | dinsdag 12 september 2006 @ 15:20 |
quote:dat betekend dus dat albers blijf ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 12 september 2006 @ 15:21 |
quote:Lees Topic Titel... Silly season he ![]() | |
SaintOfKillers | dinsdag 12 september 2006 @ 17:32 |
Ik denk dat SA voor Albers een betere optie is. SA is een jong team en misschien is dat vooral een gevoel, maar ik denk dat die potentieel hebben om een degelijke middenmotor te worden. Minardi/Midland/Spyker lijkt me een team dat gedoemd is om tot het einde der tijden als referentie van traagheid te gelden, ik vind het al verbazend dat ze 't zo lang volhouden, daar achteraan. | |
#ANONIEM | dinsdag 12 september 2006 @ 17:36 |
quote: | |
SaintOfKillers | dinsdag 12 september 2006 @ 17:43 |
Oh ja. | |
Fir3fly | dinsdag 12 september 2006 @ 17:47 |
quote:ik denk eerder dat SA gedoemd is om achteraan te rijden. | |
insaniac_2oo1 | dinsdag 12 september 2006 @ 18:58 |
quote:minardi is niet midland/spyker jordan --> midland --> spyker minardi --> scuderia toro rosso [edit]spuit 111 | |
kriele | woensdag 13 september 2006 @ 10:36 |
quote:Vergeet niet dat ze rechtstreekse steun krijgen van Honda! Dan ben je toch echt wat meer mans. | |
fokkersdelight | woensdag 13 september 2006 @ 11:12 |
Als er gezegd wordt dat hij volgend jaar gaat racen dan zal het wel Super Aguri zijn denk ik. Ik zat daar nog eens over na te denken. Honda heeft problemen gehad dit jaar met de auto. Stel nu dat Super Aguru volgend jaar een kloon krijgt van de nieuwe 2007 honda en zodoend Honda helpt met de ontwikkeling van de auto. Honda wil heel graag WK worden en heeft daar misschien wel voor over dat SA met dezelfde auto rijdt met een kleine achterstand in de ontwikkelingsfase. Het budget en de beschikbare middelen zou normaal gesproken garanderen dat SA niet voor Honda komt in de pikorde. Als dat allemaal waar zou zijn dan heeft Chris wellicht een goede keuze gemaakt. Ik begreep wel van Olav Mol dat Aguri himself recent bij Honda op audientie was geweest over het komende jaar.. Fd | |
ziggyziggyziggy | woensdag 13 september 2006 @ 11:27 |
Klien naar Spyker? Volgens dit bericht is het eerder Sutil die naar Spyker gaat. Geruchten, geruchten. ![]() | |
BiMeWet | woensdag 13 september 2006 @ 12:02 |
quote:Briatore lult maar weer eens wat want er is nooit een voorcontract geweest. Mongool. | |
SimtekF1 | woensdag 13 september 2006 @ 12:18 |
Briatore & Alonso. ![]() | |
Mikkie | woensdag 13 september 2006 @ 12:50 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:59:21 ] | |
IkWilbert | woensdag 13 september 2006 @ 16:27 |
quote:Ik zou nog even wachten met lachen, ik denk dat SA volgend seizoen voor de Spyker staat. | |
Garisson72 | woensdag 13 september 2006 @ 17:06 |
quote:dat heb ik me ook zitten bedenken. Ik denk dat Albers naar SA gaat, en dat hij daar nog niet eens zo'n slechte keus mee heeft gemaakt (al was BMW natuurlijk veel beter geweest, maar ik vraag me af hoeveel er waar kan zijn geweest van dit gerucht...) | |
Mikkie | woensdag 13 september 2006 @ 17:53 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:59:21 ] | |
TimoBasso | woensdag 13 september 2006 @ 17:55 |
quote:Same here | |
JimDavis | woensdag 13 september 2006 @ 18:39 |
"Albers in 2007 met Spyker F1" Christijan Albers rijdt volgend jaar voor Spyker F1. Dat meldt de Oostenrijkse krant Salzburger Nachrichten. De Nederlander, die nu ook al uitkomt voor Spyker MF1 Racing, heeft dit jaar een goede indruk gemaakt op de teamleiding en is tevens een goede vriend van de nieuwe groot aandeelhouder Michiel Mol. Mol is in de vorm van Lost Boys tevens een persoonlijke sponsor van de Nederlandse coureur. Het nieuwe contract van Albers bevat wel een clausule volgens de krant. Deze houdt in dat de in Laren geboren coureur op elk moment kan opstappen bij Spyker F1 als hij een stoeltje krijgt aangeboden bij een van de teams van de grote autofabrikanten. Albers zal tijdens de Japanse Grand Prix bekend maken wat hij volgend jaar gaat doen. Overigens wist de Oostenrijkse krant ook te melden dat Tiago Monteiro volgend jaar waarschijnlijk niet op een stoeltje hoeft te rekenen bij Spyker F1. Adrian Sutil, momenteel een van de testcoureurs van Spyker MF1, die dit jaar veel indruk heeft gemaakt tijdens de vrijdagtrainingen, zou wel kans maken op een racezitje in 2007. Het gerucht dat Christian Klien in de running is voor een stoeltje bij Spyker F1 wordt ook bestreden. De krant zegt van een bron binnen het team gehoord te hebben dat het teambaas Colin Kolles vooral ging om het geld van Red Bull. "Wat hij (Kolles) eigenlijk probeerde te doen, was om te kijken of Klien mogelijk Red Bull mee kon krijgen als sponsor", zo wordt de anonieme bron geciteerd. Het feit dat Red Bull haar handen heeft afgetrokken van de Oostenrijker, heeft de positie van Klien dus allerminst versterkt. bron:formule1wereld.nl ![]() | |
-Hans- | woensdag 13 september 2006 @ 22:28 |
Tel daar het volgende artikel ( Albers opgetogen over komst Gascoyne ) bij op en je zou kunnen concluderen dat Albers 'gewoon' voor Spyker gaat rijden. Maar door zijn vage uitspraken heeft hij de geruchten machine goed in gang gezet, dat doet hij goed.. "Ik heb nog niet eerder met hem samengewerkt," 2007 zal dan de eerste keer zijn? We zullen het binnen een paar weken echt weten! ![]() | |
roelofjan | woensdag 13 september 2006 @ 22:42 |
De naam Jani kunnen we bij Red Bull / Toro Rosso wegstrepen, hij gaat naar Amerika: http://www.grandprix.com/ns/ns17448.html | |
rubbereend | donderdag 14 september 2006 @ 00:09 |
vage bedoeling maar met Albers ![]() | |
ziggyziggyziggy | donderdag 14 september 2006 @ 00:26 |
quote:Minardi heeft ook ooit eens op de eerste startrij gestaan. ![]() | |
DarkShine | donderdag 14 september 2006 @ 01:48 |
quote:Jos Verstappen op de vrijdagtraining. Eerste tijd. | |
Spooky4u | donderdag 14 september 2006 @ 06:52 |
quote:Als het zo is dat je de vrijdagmiddagtraining bedoeld waar Jos als enige op een droge baan kon rijden, met teamgenootje Wilson die als 2e doorkwam, maar later geen tijd kreeg omdat hij te licht zou zijn... Dan nog hebben ze niet op de eerste startrij gestaan bij de start. Of het moet een spin geweet zijn op een recht stuk. ![]() | |
ziggyziggyziggy | donderdag 14 september 2006 @ 08:00 |
quote:Martini in Phoenix 1990. | |
Spooky4u | donderdag 14 september 2006 @ 08:22 |
ik had er geen idee van! | |
rubbereend | donderdag 14 september 2006 @ 12:06 |
quote: ![]() | |
4-elements | donderdag 14 september 2006 @ 12:33 |
Bovendien reed Martini in Portugal 1989 ook nog één ronde aan de leiding in de Minardi ![]() | |
roelofjan | donderdag 14 september 2006 @ 15:37 |
Should we assume that Christijan Albers will drive next year? After all, he’s Dutch! Colin Kolles: "Regarding his plans, he will announce them very soon." Albers maakt zijn plannen zelf bekend.. | |
Bolter | donderdag 14 september 2006 @ 16:10 |
Heeft ie toch ook in verscheidene berichten gezegd, geen nieuwtje dit. | |
Bolter | donderdag 14 september 2006 @ 16:17 |
Wat iemand op de vorige pagina opmerkt over de komst van Gascoyne is inderdaad wel heeel opvallend. Albers heeft zich denk ik even versproken. | |
MIster911 | zondag 17 september 2006 @ 20:06 |
Super Aguri, ja daar droomde albers altijd van ... : http://www.youtube.com/watch?v=3DskPtVUKqA | |
roelofjan | dinsdag 19 september 2006 @ 11:31 |
Toyota is ook compleet. Panis verlaat de F1, Montangy vervangt hem. Eerder werd al bekend dat Zonta voor Renault gaat testen. Naast Montagy komt er waarschijnlijk nog een jonge coureur testen. http://www.grandprix.com/ns/ns17465.html Ferrari - Ferrari R1 Massa R2 Raikkonen T Badoer, Gene Renault - Renault R1 Fisichella R2 Kovalainen T Zonta Mclaren - Mercedes R1 Alonso R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett / Albers T Honda - Honda R1 Button R2 Barrichello T Davidson Toyota - Toyota R1 Schumacher R2 Trulli T Montagny BMW - BMW R1 Heidfeld R2 Kubica, Vettel, Albers T Williams - Toyota R1 Rosberg R2 Wurz T Karthikeyan Red Bull - Ferrari / Renault R1 Coulthard R2 Webber T Doornbos Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault R1 Liuzzi / Speed / Doornbos R2 T Spyker - Ferrari R1 Albers / Monteiro R2 T Super Aguri - Honda R1 Sato / Yamamoto / Albers R2 T | |
Bolter | dinsdag 19 september 2006 @ 19:18 |
Ik geloof niet dat de Ferrari motoren al definitief naar Spyker gaan hoor. | |
roelofjan | dinsdag 19 september 2006 @ 19:36 |
quote:daarom staat het ook schuin. | |
fuckbuddy | woensdag 20 september 2006 @ 11:28 |
Moeten Massa en Raikonnen niet andersom staan? En Albers bij Mclaren schuin? Kom op... | |
Gijsje | woensdag 20 september 2006 @ 11:42 |
Ferrari - Ferrari R1 Massa R2 Raikkonen T Badoer, Gene Renault - Renault R1 Fisichella R2 Kovalainen T Zonta Mclaren - Mercedes R1 Alonso R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett T Honda - Honda R1 Button R2 Barrichello T Davidson Toyota - Toyota R1 Schumacher R2 Trulli T Montagny BMW - BMW R1 Heidfeld R2 Kubica, Vettel T Williams - Toyota R1 Rosberg R2 Wurz T Karthikeyan Red Bull - Ferrari / Renault R1 Coulthard R2 Webber T Ammermüller / Doornbos Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault R1 Speed R2 Liuzzi / Doornbos T Ammermüller / Doornbos Spyker - Ferrari R1 Albers / Verstappen R2 Monteiro T Super Aguri - Honda R1 Sato / Davidson R2 Yamamoto / Albers T | |
rubbereend | woensdag 20 september 2006 @ 12:17 |
Verstappen bij Spyker ![]() | |
4-elements | woensdag 20 september 2006 @ 12:25 |
quote: ![]() Verstappen is zooo jaren negentig ![]() | |
Bolter | woensdag 20 september 2006 @ 12:43 |
quote:Maar goed, zijn nog wel meer kanshebbers, denk eerder dat het cosworth gaat worden maar goed. | |
Gijsje | woensdag 20 september 2006 @ 12:44 |
quote: ![]() | |
SimtekF1 | woensdag 20 september 2006 @ 14:07 |
Maar Verstappen blijft ook een hele gave coureur. ![]() | |
fuckbuddy | woensdag 20 september 2006 @ 14:29 |
quote:Dat was Senna ook! ![]() | |
WEST | woensdag 20 september 2006 @ 14:34 |
quote:en je vertelde in 2002 nog dat je het jammer vond dat je jos niet aan het werk zag ![]() | |
Garisson72 | woensdag 20 september 2006 @ 14:38 |
komt Senna in de Spyker? | |
insaniac_2oo1 | zaterdag 23 september 2006 @ 14:26 |
albers in zijn column op racereport.nl:quote: | |
rubbereend | zondag 24 september 2006 @ 05:07 |
![]() | |
DarkShine | zondag 24 september 2006 @ 06:35 |
McLaren wilt hem nog niet eens als testcoureur! | |
insaniac_2oo1 | zondag 24 september 2006 @ 11:34 |
![]() | |
MIster911 | zondag 24 september 2006 @ 11:59 |
quote:dat is een beetje te hoog gegrepen denk ik ![]() | |
roelofjan | donderdag 28 september 2006 @ 17:10 |
quote:Ok, Lewis rijdt dit seizoen dus niet... en dat de la Rosa de laatste race rijdt is ook nog niet zeker... Wie willen ze dan laten rijden in Brazilië? ![]() | |
rubbereend | donderdag 28 september 2006 @ 17:35 |
zal ik hem inkoppen? Verstappen ![]() | |
4-elements | donderdag 28 september 2006 @ 17:59 |
Had graag Paffett aan het werk gezien de laatste drie races, maar ik vrees dat hij nooit een kans zal krijgen. Voor Brazilië gok ik dan ook gewoon op De la Rosa. | |
Vitalogy | donderdag 28 september 2006 @ 18:05 |
Godsamme McLaren ik wil Hamilton in die auto zien. | |
Spooky4u | donderdag 28 september 2006 @ 18:58 |
Het gerucht gaat dat Verstappen misschien wel bij Spyker instapt met de kracht van oude vriend M. Mol en Trust ![]() | |
sanger | donderdag 28 september 2006 @ 19:00 |
quote:Per direct ga ik dan vanuit. Misschien is dat de reden dat ze de boel hebben laten ploffen in de A1. Snap dan alleen het interview niet waarin hij de F1 afbrand. | |
Spooky4u | donderdag 28 september 2006 @ 19:04 |
Omdat hij er niet inzit, hij maakt alleen de spanning natuurlijk. Niemand anders. De A1GP zal dit jaar ook erg saai zijn in zijn ogen | |
roelofjan | donderdag 28 september 2006 @ 19:19 |
quote:Dat kan 'ie toch echt niet maken. ![]() Maarre, Trust wou toch nooit meer wat met Rothengatter te maken hebben na dat Jordan debacle? nog zo'n hoogtepunt in de loopbaan van Jos. ![]() SPOILER | |
Spooky4u | donderdag 28 september 2006 @ 19:23 |
ik vind jouw Spoiler helemaal ![]() owh en btw.. Het is weer OK tussen Jos en Trust | |
rubbereend | donderdag 28 september 2006 @ 22:51 |
quote:Trust & Verstappen hebben het bijgelegd........... | |
nils7 | donderdag 28 september 2006 @ 23:52 |
Verstappen in de Spijker.... als dat zo is dan bestel ik me C8 af ![]() Ik wil geen auto waar een slapaftreksel van Nederlandse makelij in rond rijdt... ie. een Limbo welke woonachtig is in d'n Belsch ![]() | |
Vitalogy | vrijdag 29 september 2006 @ 00:23 |
Verstappen komt niet in de Spyker..... Die chef van Spyker vindt Verstappen een boer (en Spyker een kwaliteitsproduct), dat heeft ie al eens bij Barend en van Dorp gezegd. Dat gaat toch niet samen, begrijp dat dan. | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 07:50 |
en weer een zekerheidje!:quote:bron ![]() ![]() ![]() | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 08:12 |
Daar gaat de Brazilie race in een McLaren. | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 08:29 |
quote:Neej joh. contract is voor 2007... en nu is het nog 2006 Het kan nog steeds! ![]() | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 08:58 |
quote:Misschien is dat dan wel die test waar hij op zinspeelt. En de opmerking van gisteren. | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 09:13 |
Hahaha, we beginnen hier al bijna op het verstappen forum te lijken. de meest gewilde fantasien verklaren tot waarheid! | |
insaniac_2oo1 | vrijdag 29 september 2006 @ 09:21 |
quote:wat was dat dan voor onzinnig gedoe met "8 oktober" bladiebla geheimzinnig, geheim, geheim. Alleen maar om de prijs nog wat op te krikken bij Spyker? | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:22 |
quote:Daar vind je dit soort speculaties tegenwoordig ook al niet meer (helaas) | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 09:27 |
Er wordt nu gespeculeerd over het voorbestaan van de fanclub. Helaas wel inderdaad | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:29 |
quote:Ik denk dat Jos het goed verpest heeft bij velen. Zou zomaar opgedoekt kunnen worden. | |
multatuli | vrijdag 29 september 2006 @ 12:24 |
Michiel Mol (directeur van Spyker F1 Cars) zegt als mede-eigenaar van een Nederlands team blij en trots te zijn een landgenoot aan boord te hebben. ,,Christijan heeft zijn positie in het team verdiend. Zijn prestaties weerleggen dan ook het vertrouwen dat ik samen met de andere sponsors zijn hele carrière al gehad heb.” Weerleggen het vertrouwen? Zorgelijk! | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 12:34 |
het zou bevesitigen moeten zijn he!![]() | |
roelofjan | vrijdag 29 september 2006 @ 13:00 |
Goed, nieuwe versie. Albers naar Midland. En Karthikeyan blijft testen voor Williams. Piquet Jr gaat ook testen voor Renault, was al eerder bekend... COMPLEET Ferrari - Ferrari R1 Massa R2 Raikkonen T Badoer, Gene Renault - Renault R1 Fisichella R2 Kovalainen T Zonta, Piquet Jr. Williams - Toyota R1 Rosberg R2 Wurz T Karthikeyan Toyota - Toyota R1 Schumacher R2 Trulli T Montagny INCOMPLEET Honda - Honda R1 Button R2 Barrichello T Davidson Mclaren - Mercedes R1 Alonso R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett T BMW - BMW R1 Heidfeld R2 Kubica, Vettel T Red Bull - Ferrari / Renault R1 Coulthard R2 Webber T Ammermüller / Doornbos Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault R1 Speed R2 Liuzzi / Doornbos T Ammermüller / Doornbos Spyker - Ferrari R1 Albers R2 Monteiro / Klien / Sutil / Premat T Super Aguri - Honda R1 Sato R2 Davidson / Yamamoto T | |
roelofjan | vrijdag 29 september 2006 @ 13:02 |
Meer over de 2e rijder bij Midland:quote: | |
Sally | vrijdag 29 september 2006 @ 13:58 |
Zojuist in het sporjournaal (Ned. 2): Christijan Albers heeft getekend bij Spyker F1! EDIT: Laat maar het staat al sinds 08:48 op Fok!Sport...... ![]() En ook al in het Spyker in de F1! -topic ( Spyker in de F1! ) Op Formule1wereld.nl: "Spyker MF1 blij met contractverlenging Albers" http://www.formule1wereld.nl/2006/nieuwsitem.php?subaction=showfull&id=1159527648&archive=&ucat=3 [ Bericht 67% gewijzigd door Sally op 29-09-2006 14:19:02 ] | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 14:52 |
quote: ![]() net wakker Sally? in dit topic stond het ookal ![]() | |
-Hans- | vrijdag 29 september 2006 @ 17:36 |
quote:Toch leuk voor CA dat hij mag gaan samen werken met Gascoyne. ![]() | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 23:57 |
quote:Je vergeet bij beiden de optie Cosworth | |
Spooky4u | dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:11 |
quote:bron | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:49 |
quote:Ben benieuwd, Mol heeft al gezegd ook wel graag met Monteiro door te willen... | |
multatuli | dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:06 |
Tsja, de Spyker plannen zijn gebaseerd op 28 miljoen dollar uit rijdersbijdrages. Klien heeft die niet, Albers wordt betaald dit jaar en dus moet Monteiro het gat in het budget vullen. Overigens is Albers betaling een beetje vestzak broekzak naturlijk. Michiel Mol sponsorde hem bij Midland en hoeft dat geld nu niet uit te geven. Dus ipv een donatie van 5 miljoen aan Midland, geeft hij Albers nu een miljoen salaris (gok) en steekt vier miljoen extra in het Spyker project. Maar goed wat mij betreft graag Klien. Een competitieve rijder waarvan Albers wel wat kan leren is natuurlijk een vooruitgang. | |
roelofjan | dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:13 |
quote:Cosworth verwacht zelf ook al niet in de F1 actief te zijn volgend jaar.. | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:25 |
quote:Dat klopt, maar je weet maar nooit. Brengt me overigens op het volgende: Als een motorenbouwer als Cosworth volgend seizoen niet in de F1 zit, maar wel een motor (door)ontwikkeld. Dan hebben ze bijvoorbeeld 4 jaar langer de tijd om de moter te finetunen. Oftewel, perfecte prestaties en optimale betrouwbaarheid. Als RBR vanaf 2007 vrij is in motorkeuze (deal met Ferrari is afgelopen) zouden ze dan Cosworth kunnen nemen? | |
Spooky4u | dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:57 |
quote:Je hebt mail! | |
rubbereend | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:16 |
quote:moet je wel zo'n investering op kunnen brengen, die je nooit kan doorberekenen aan de klant..... dus ben bang van niet! | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:42 |
quote: ![]() | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:44 |
quote:Praktisch niet nee, maar theoretisch. Complottheorie: De samenwerking van RBR met Ferrari/Renault gaat niet zo best. RBR investeert achter de schermen in Cosworth om die motoren te ontwikkelen. In 2008 staat RBR aan de start met betreffende motoren. Onmogelijk? Volgens mij niet. Kwestie van vooruitziende blik en budget bij betreffende raceteam. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:22 |
quote:Voor het eerst een ervaren teamgenoot voor Albers? Kan me herinneren dat Klien MIdland geen optie vond ![]() ![]() Vraag menu ook af hoe Spyker dit wilt betalen....er zou 28 Mio uit rijdersbijdragen moeten komen. Als ze Klien gaan betalen gaan ze die 28 Mio dus mislopen PLUS het salaris voor Klien. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:15 |
quote:www.formule1.nl Aardige contradictie met het bericht hierboven! | |
rubbereend | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:20 |
quote:welke dan? | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:40 |
Tussen de berichten over Klien en Michiel Mol. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 18:33 |
quote:BRON Alle puzzelstukjes vallen zo langzaamaan op hun plaats. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 18:38 |
Oke, update naar aanleiding van alle geruchten van de laatste weken! Reeds bevestigd! Ferrari - Ferrari R1 Massa R2 Raikkonen T Badoer, Gene Renault - Renault R1 Fisichella R2 Kovalainen T Zonta, Piquet Jr. Williams - Toyota R1 Rosberg R2 Wurz T TBA, Karthikeyan Toyota - Toyota R1 Schumacher R2 Trulli T Montagny Nog speculatief Honda - Honda R1 Button R2 Barrichello T Davidson?? Mclaren - Mercedes R1 Alonso R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett T BMW - BMW R1 Heidfeld R2 Kubica, Vettel T Glock Red Bull - Ferrari / Renault R1 Coulthard R2 Webber T Ammermüller / Doornbos Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault R1 Speed R2 Liuzzi / Doornbos T Doornbos / Ammermüller Spyker - Ferrari R1 Albers R2 Klien / Monteiro / Sutil / Premat T Super Aguri - Honda R1 Sato R2 Davidson / Yamamoto T [ Bericht 0% gewijzigd door sanger op 05-10-2006 09:45:51 ] | |
Spooky4u | donderdag 5 oktober 2006 @ 08:39 |
Sanger, Volgens mij mag Ferrari ook rechtop staan bij Spyker | |
sanger | donderdag 5 oktober 2006 @ 09:46 |
quote:check! | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 13:19 |
quote:Tja, wie zal het zeggen. Rijdt Hamilton of niet? | |
Spooky4u | maandag 9 oktober 2006 @ 13:25 |
PDLR heeft zich de laatste races nu niet bepaald laten zien. Hij doet het degelijk maar verder niet. McLaren heeft niets meer te winnen of verliezen dit seizoen, dus waarom niet? | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 13:41 |
PdlR doet het mi niet beter dan Montoya deed. Montoya kon ophoepelen dus het zou mij niets verbazen als Hamilton rijdt. | |
Spooky4u | maandag 9 oktober 2006 @ 13:56 |
quote:Het echte verhaal achter het vertrek van Montoya is me ook nooit duidelijk geworden. Wel heb ik altijd gedacht dat McLaren niet het juiste team voor hem is. | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 14:04 |
quote:Ik denk dat er in de paddock geen enkel team is waar Montoya op zijn plek zou zijn. Qua karakter past hij gewoon bij geen enkel team op dit moment. | |
Spooky4u | maandag 9 oktober 2006 @ 14:13 |
quote:Er zijn geen echte "rekel" teams meer he... Misschien in kleine mate de RedBull teams nog. | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 14:23 |
RBR en STR kun je ook niet echt rekelteams noemen, het zijn meer glamourteams in mijn ogen. | |
Spooky4u | maandag 9 oktober 2006 @ 14:25 |
quote:ja ok, maar daar had Montoya misschien nog wel gepast. | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 14:35 |
quote:Ik mijn ogen niet echt, net als dat Mark Webber er niet past. Doornbos past er bijvoorbeeld uitstekend, net als dat Button er wel zou passen. | |
WEST | maandag 9 oktober 2006 @ 15:25 |
quote:Williams absoluut wel een geschikt team, Frank en Patrick waren blij met hem, en hadden zelf ook al het idee dat Mclaren niet paste. | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 15:29 |
quote:Qua uitstraling? Ik vind Williams, helemaal dit seizoen een uitstraling hebben van een duf team. | |
JeroenV | maandag 9 oktober 2006 @ 15:34 |
het ziet er dus niet naar uit dat Doornbos een plaatsje krijgt ergens? | |
WEST | maandag 9 oktober 2006 @ 15:34 |
quote:ja dit seizoen, maar moet je ook zien wie de rijders zijn ![]() Toen Ralf en Juan Pablo bij Williams reden was het geen suf team | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 15:53 |
quote:Nee, maar dan wel een team waar de interne strijd tussen de coureurs toch wel wat punten gekost heeft............. | |
Spooky4u | maandag 9 oktober 2006 @ 20:21 |
quote:Ze wilden gewoon beide bewijzen dat ze de beste waren en kregen er de ruimte voor, dat moeten ze in elk team doen. BMW doet dat ook. "You're racing Heidveld, take him" ![]() | |
sanger | maandag 9 oktober 2006 @ 21:50 |
quote:Maar elkaar van de baan tikken gaat me daarbij weer te ver, je moet namelijk ook het teambelang in gedachten houden. Dat ze elkaar racen is alleen maar goed, dan kun je namelijk pas echt kijken woe de snelste is van de 2. | |
Spooky4u | dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:58 |
quote:Dat is het risico van de vrijheid. Elkaar van de baan tikken doe je niet expres lijkt me. Het nadeel is dat beide coureurs in dezezelfde wagen rijden, en als de kwaliteiten dan ook nog eens dicht bij elkaar liggen, dan rij je meestal wel bij elkaar in de buurt. West zal nu wel boos zijn, dat ik zeg dat JPM net zoveel kwailiteit heeft als RS ![]() | |
sanger | dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:55 |
quote:Tuurlijk is het part of racing....... Maar het gaat niet alleen om de coureurs al individu. Ook teambelang speelt mee. Enne, over WEST, tja hij is hier niet de enige fanatieke supporter van 1 specifieke coureur. | |
Spooky4u | dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:56 |
quote:klopt, maar wel iemand die altijd een leuke reactie teruggeeft. West jongen..... je bent ok hoor ![]() | |
sanger | dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:32 |
quote: ![]() | |
sanger | dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:49 |
quote:BRON In mijn ogen de beste optie voor Spyker. Echter kan Paffett geen 28 Mio meenemen........ | |
Spooky4u | dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:51 |
quote:Spyker kan beter iemand zoeken met wat F1 ervaring, zoals Klien of bijvoorbeeld Monteiro nog steeds. Hoe staat het met de huidige testrijders? PdlR bijvoorbeeld, een geweldige ontwikkelaar. | |
sanger | dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:54 |
quote:Ik heb zo mijn twijfels over PdlR. Ook of hij bv. wel het benodigde budget kan meenemen. We moeten verder niet vergeten dat ze een goede ontwikkelaar hebben in de vorm van Albers. | |
Spooky4u | dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:05 |
quote:2 is beter als 1. Het liefst zie ik iemand met een flinke reputatie achter zich. Villeneuve bijvoorbeeld. Mede voor zijn ervaring dat het team naar voren komen, en mede omdat Albers dan de kans krijgt om een gevestigde naam om de oren te rijden. | |
Spooky4u | dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:57 |
quote:bron Ik ![]() Meteen duidelijk imo wie er nu weer begint met moddergooien, dit zinntje heeft totaal geen toegevoegde waarde op het hele stuk. ![]() | |
sanger | dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:12 |
quote:Vraag me ook af hoe ze de vergelijking hebben gemaakt tussen RD en DC ![]() Hij heeft dit jaar twee races gereden, en DC heeft een hele imposante carriere achter zich. Dus hij kan zich meten met de nr. 4 allertijden omdat hij 2 races in de buurt weet te blijven ![]() ![]() Alle respect voor RD, ik vind het een goede coureur namelijk, maar prestaties heeft hij nog niet echt neergezet. Ze spreken trouwens dat hij 2 jaar F1 ervaring heeft, maar volgens mij was hij beide seizoenen in de F1 actief als invaller voor de 2e coureur! | |
Rory78 | dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:37 |
Sorry, maar ik kan dit echt geen moddergooien vinden, hoor... | |
sanger | dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:03 |
quote:Het is ook geen moddergooien, maar meer de fans van RD een hart onder de riem steken dat hun idool " beter" is dat Albers door een stoeltje waarvoor betald moet worden te weigeren. | |
Vitalogy | dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:23 |
Als Robert Doornbos van mening is dat hij geen sponsorgeld hoeft mee te brengen dan zal dit het wel zijn wat betreft zijn F1 carriere. Hopelijk mag hij dan nog voor Red Bull in Amerika rijden en zo niet dan wens ik hem veel succes verder. Geen sponsorgeld meenemen.... Zeker vergeten waar ie vandaan kwam. ![]() | |
SimtekF1 | dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:51 |
Mwah als hij geen geld mee hoeft te nemen naar Red Bull kan ik me voorstellen dat je dan een keuze maakt om dat ook niet te doen bij een team als bijvoorbeeld Spyker. | |
sanger | dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:18 |
quote:Maar als hij bij Red Bull geen geld mee hoeft te nemen heeft hij GEEN racestoeltje. Je weet niet wat er verwacht wordt als hij wel een racestoeltje wilt hebben. | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 07:55 |
en volgend jaar zijn de vrijdagtesters ook weer van de baan | |
insaniac_2oo1 | woensdag 11 oktober 2006 @ 08:34 |
quote:je hebt het interview met Albers niet gehoord tijdens de afgelopen race? Face it, je kunt geen schuldige aanwijzen. Ze zijn beide als een stelletje kleuters bezig met moddergooien naar elkaar. | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 08:39 |
quote:Ik kan me niet herrinneren dat Albers iets negatiefs heeft gezegt specifiek over RD. Mij gaat het overigens niet meteen om de coureurs zelf hoor, maar het bijbehorende kamp dat ze meezeulen. | |
insaniac_2oo1 | woensdag 11 oktober 2006 @ 08:44 |
quote:nee, niet letterlijk, maar de hint was toch wel erg duidelijk | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 08:47 |
quote:Zoals ik al zei, ik kan het me niet herrinneren. Dus iets zinnigs kan ik er niet over zeggen. ![]() | |
insaniac_2oo1 | woensdag 11 oktober 2006 @ 08:57 |
quote:in een interview zei albers iets als: *(zet jankstemmetje op) gelukkig zat ik telkens voor de Red Bulls. Ik zal geen namen noemen, want dan is het weer: albers zegt dit, albers zegt dat. maar ik was wel veel sneller dan de red bulls. blablablabla dus :p storm in een glas water, dat wel. Maar het is dus zeker niet zo dat het maar van een kant zou komen. | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 08:58 |
quote:ha, bedankt voor het geheugensteuntje. Ja, dat was idd een steek onder water. Beide zeggen dat de nationaliteit niet uitmaakt, maar ze kijken wel steeds naar elkaar. | |
sanger | woensdag 11 oktober 2006 @ 09:01 |
quote:Leuke woordspeling........... | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 09:02 |
quote:Daar heb ik 3 dagen op zitten broeden. | |
sanger | woensdag 11 oktober 2006 @ 09:07 |
quote:Dit heb ik inderdaad ook gehoord. Duidelijk een verwijzing naar RD. Maar ook wel weer waarheid. Hij zegt alleen dat hij voor de RBR's zat. Het is toch triest dat hij niet gewoon kan zeggen: gelukkig zat ik voor RD en DC wat me heel blij maakte of iets van die strekking. Je had het RD kamp moeten horen als hij dat gezegd had! Terwijl hij dan in mijn ogen alleen zegt wat er werkelijk aan de hand is. Overigens weiger ik een standpunt in te nemen voor 1 van beide coureurs in dit soort situaties. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Als coureur gaat mijn voorkeur echter naar Albers, deze heeft simpelweg meer laten zien dan RD met zijn 2 "invalseizoenen" | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 09:20 |
quote:Zoals inmiddels wel duidelijk is ben ik echt pro Albers. Maar ik ben niet tegen Doornbos. Neem Voetbal (mag dat hier), mijn cluppie is Ajax, maar wanneer Feyenoord Europees aan de slag moet, dan ben ik toch ook gewoon voor Feyenoord hoor. | |
sanger | woensdag 11 oktober 2006 @ 09:43 |
quote:En dat kenmerkt de liefhebber van de sport ipv de liefhebber van een bepaalde coureur/club ![]() Ik denk er net zo over ![]() | |
insaniac_2oo1 | woensdag 11 oktober 2006 @ 10:06 |
quote:Albers had gewoon kunnen zeggen, gelukkig was ik sneller dan robert doornbos en david coulthard. No problemo. maar juist doordat hij er nu omheen draait valt het extra op. Maar inderdaad, ik ga ook niet echte en kant kiezen. Ik vind Albers in interviews altijd wel een beetje overkomen als een arrogant verwend kindje, maar hij is in mijn ogen absoluut de betere coureur van de 2. . [ Bericht 0% gewijzigd door insaniac_2oo1 op 11-10-2006 10:32:36 ] | |
sanger | woensdag 11 oktober 2006 @ 10:19 |
quote:Hij kan soms een beetje arrogant overkomen inderdaad. Ik vind het eigenlijk tekenend dat hij er omheen draait. Volgens mij doet hij dat juist om dit soort discussies te voorkomen, maar is dat een beetje ongelukkig niet gelukt. | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 10:23 |
quote:Dat idee had ik er ook eigenlijk van, maar met de reputatie die CA gewoon heeft wordt dit snel anders opgepakt. Andere stelling: Voor wie ben je wanneer een buitenlandse coureur op P3 in een Spyker rijdt en een Nederlandse coureur rijdt erachter op P4. Beide zouden ze voor het eerste podium gaan. Ik ga er nog ff over denken. | |
sanger | woensdag 11 oktober 2006 @ 10:25 |
Er vanuit gaande dat de NL coureur geen Spyker coureur is? Afhankelijk van welke buitenlandse coureur en welke NL coureur. Gary Paffet in de Spyker op P3, Doornbos in de RBR op P4. Dan is het Doornbos ![]() | |
insaniac_2oo1 | woensdag 11 oktober 2006 @ 10:34 |
quote:voor mij dan ook doornbos. maar als het is Liuzzi in de STR op P3, en Paffet in de spyker op p4 dan natuurlijk Paffet ![]() | |
Spooky4u | woensdag 11 oktober 2006 @ 10:47 |
Ha, dan ben ik dus anders. Ik ga absoluut voor de Spyker. Meer om het feit dat de nederlandse coureur niet de eerste nederlander is, maar een nederlands team nog nooit een podium heeft gehaald. | |
sanger | woensdag 11 oktober 2006 @ 11:02 |
quote:Ook wel goede argumentatie ![]() | |
Spooky4u | donderdag 12 oktober 2006 @ 10:09 |
quote:bron | |
sanger | donderdag 12 oktober 2006 @ 10:12 |
Ik heb het vermoeden dat ze eerst een hoofdsponsor willen vinden zodat ze met een minder betalende, maar betere coureur genoegen kunnen nemen ![]() Met de betalende coureur kunnen ze de begroting sluitend maken, normaal gesproken leg je die dan zsm vast. | |
Spooky4u | donderdag 12 oktober 2006 @ 10:44 |
quote:Dat is ook wat ik uit de woorden van MM haal. Hoofdsponsor heeft Prio 1. komt daarmee het budget rond, dan zijn er andere voorwaarden waaraan de 2e coureur moet voldoen. | |
sanger | donderdag 12 oktober 2006 @ 11:21 |
quote:Er is wel gezegd dat die hoe dan ook $ mee moet nemen, extra budget dus. Maar dan zijn ze niet meer gebonden aan een minimumbedrag. | |
sanger | dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:44 |
quote:bron Hij is wel erg zeker van zijn zaak....... | |
twi | dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:45 |
Tiago Monteiro betalen voor z'n diensten. Zouden ze bij Spyker echt zo dom zijn? | |
sanger | dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:46 |
quote:Bron | |
sanger | dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:47 |
quote:Ik zou ook kiezen voor een ander.......Paffet bijvoorbeeld. | |
#ANONIEM | dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:20 |
quote:Niet Montiero... ![]() | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 11:23 |
quote:Bron Eindelijk bekendgemaakt. | |
Rory78 | woensdag 18 oktober 2006 @ 15:04 |
Goeie keuze. Was misschien wel een goede optie voor Spyker geweest! | |
MIster911 | woensdag 18 oktober 2006 @ 15:43 |
quote:Ik denk dat spyker meer aan iemand heeft die al jarenlang raceervaring heeft en een team kan verbeteren met zijn inzicht en feedback naar het team toe, iets dat ik Albers/Montagny niet zo 1,2,3 zie doen. | |
sanger | woensdag 18 oktober 2006 @ 15:49 |
quote:Ahum....Albers stond bij zowel Minardi als nu bij Midland juist bekend om zijn goede feedback en technisch inzicht ![]() Verder is Albers ook iemand die het team op de huid zit om dit soort dingen te proberen, dus Albers zou ik het juist wel toedichten. Een tweede persoon met deze capaciteiten is zeker een goed alternatief voor Spyker. | |
Rory78 | donderdag 19 oktober 2006 @ 11:58 |
In additie hiertoe: ik acht Montagny vele malen hoger dan de als mogelijk opvolger van Monteiro zo bejubelde Klien. Bovendien acht ik de sponsorinbreng van de enige Fransman in de F1 vele malen hoger dan de tweede Oostenrijker... Ook niet geheel onbelangrijk voor een achterhoedeteam dat naar voren wil. Maar goed, waarschijnlijk was achter de schermen de beslissing van FM om naar Toyota te gaan toch al langer bekend dan de overname van Midland door Spyker, dus is het nooit een issue geweest... | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 16:13 |
quote:Bron Korte vertaling is dat zowel Heidfeld als Kubica bij BMW rijden in 2007. Vettel zal 3e rijder zijn. | |
dennistd | donderdag 19 oktober 2006 @ 16:18 |
Het stuk van Theissen heb ik net vertaald: BMW verder met Heidfeld en Kubica | |
sanger | donderdag 19 oktober 2006 @ 16:24 |
quote:En ik heb hem hier gepost ![]() | |
ElmarO | vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:26 |
De kans dat Toro Rosso met Ferrari-motoren gaat rijden lijkt al wat groter te worden. quote:Bron | |
sanger | maandag 23 oktober 2006 @ 09:49 |
AFTERSEASON UPDATE COMPLEET Ferrari - Ferrari R1 Massa R2 Raikkonen T Badoer, Gene Met Massa en Raikkonen lijkt de Scuderia over het beste rijdersduo te gaan beschikken. In het 2006 seizoen bleek ook de bolide heel snel te zijn. De combinatie lijkt dan ook onverslaanbaar op het eerste gezicht. Renault - Renault R1 Fisichella R2 Kovalainen T Zonta, Piquet Jr. Met Fisichella een ervaren coureur terwijl Kovalainen debuteert in de F1. Het rijdersduo wordt misschien de achilleshiel van het Frans/Engelse team. Williams - Toyota R1 Rosberg R2 Wurz T Karthikeyan Rosberg blijft terwijl Wurz wordt gepromoveerd van test- naar racecoureur. Pluspunt voor Williams is dat het na afgelopen seizoen eigenlijk maar moeilijk slechter kan gaan. De Toyota krachtbron zou hier zeker bij moeten gaan helpen. Williams is zelfs al aan het testen geweest met de motor voor volgend seizoen! Toyota - Toyota R1 Schumacher R2 Trulli T Montagny Weinig verandering bij Toyota of het moet Montagny zijn die het testwerk overneemt van Ricardo Zonta. Toyota heeft aan het eind van seizoen 2006 laten zien dat het wel degelijk snel kan zijn. Nu nog een keer vanaf het begin van het seizoen. BMW - BMW R1 Heidfeld R2 Kubica T Vettel Misschien wel DE verassing van dit seizoen. Podiumplaatsen, veel punten en twee verassende coureurs. BMW heeft aangetoont een team met potentie te zijn. Heidfeld heeft naar behoren gepresteerd terwijl debutant Kubica van zich heeft laten horen. Testcoureur Vettel is al toegezegd kilometers te mogen maken op de vrijdagen. INCOMPLEET Honda - Honda R1 Button R2 Barrichello T Davidson Enige twijfel bij Honda is of testcoureur Davidson blijft of vertrekt naar Super Aguri. Zowel Button als Barrichello blijven na dit seizoen in Japanse dienst. Na een vrij teleurstellend seizoen 2006, waarin Honda verreweg het meeste heeft getest, hopen ze in Japan oop een goed 2007. Button wist 1 overwinning te scoren, zijn eerste. McLaren - Mercedes R1 Alonso R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett T Veel onduidelijkheid nog bij McLaren Mervedes. Inmiddels is wel bekend dat het team niet wordt overgenomen door Mercedes. Alonso komt de gelederen versterken terwijl Raikkonen richting Ferrari vertrekt. De versterking van Alonso kunnen ze in Woking wel gebruiken getuige de statistieken dit seizoen. Geen enkele overwinning! Over de 2de coureur en testcoureur is nog geen duidelijkheid gegeven. Lewis Hamilton en Pedro de la Rosa lijken de beste papieren te hebben. Red Bull - Ferrari / Renault R1 Coulthard R2 Webber T Ammermüller / Doornbos De racecoureurs staan al vast. Maar daar houdt het op wat duidelijkheid betreft. Nog altijd is niet bekend gemaakt welke motoren RBR gaat gebruiken. Wordt het de Reanult of de Ferrari. Komt er een testcoureur? Er is al bekend gemaakt dat de racecoureurs het meeste testwerk voor hun rekening gaan nemen. Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault R1 Speed / Doornbos R2 Liuzzi T Ammermüller Eigenlijk is er officieel nog helemaal niets bevestigd bij het team van Torro Rosso. Naar verluidt zal Berger zelf voor de operationeel kosten moeten opdraaien. Kans dus voor coureurs met een sponsor. Met name Scott Speed zou onder druk staan. Doornbos zou nog in de race zijn voor een stoeltje. Laten we hopen dat het hem lukt. De motoren hangen af van de grote broer RBR. Spyker - Ferrari R1 Albers R2 Monteiro / Klien / Sutil / Premat / Paffett T De impuls die de overname door Spyker teweeg heeft gebracht begint al resultaten op te leveren. Mike Gascoine is aangetrokken als ontwerper, Ferrari als motorenleverancier en er zijn gesprekken met diverde (kapitaalkrachtige) sponsoren. Albers is bevestigd voor volgend seizoen waarbij hij de status van paydriver ontgroeit. De tweede coureur zou naar verluid een zak sponsorgeld mee moeten nemen, al schijnt dit afhankelijk te zijn van een eventuele hoofdsponsor. Het vooruitzicht is goed voor het Nederlandse F1 team. Super Aguri - Honda R1 Sato R2 Davidson / Yamamoto T Bij Super Aguri hebben ze een geheel nieuw team uit de grond gestampt in het seizoen 2006. Het team heeft naar behoren gepresteerd en getoont over potentie te beschikken. Het grootse deel van die potentie komt natuurlijk uit de hoek van Honda, de motorenleverancier en geldschieter. Sato is bevestigd en Davidson lijkt de beste papieren te hebben voor het tweede stoeltje. [ Bericht 57% gewijzigd door sanger op 23-10-2006 10:19:52 ] | |
Spooky4u | maandag 23 oktober 2006 @ 09:50 |
weer ff de motor van Spyker editten sanger. die is zeker | |
sanger | maandag 23 oktober 2006 @ 10:23 |
quote:Gedaan, samen met enkele andere aanpassingen. | |
Rory78 | donderdag 26 oktober 2006 @ 09:19 |
Nog steeds die 'paydriver' propaganda... ![]() | |
sanger | donderdag 26 oktober 2006 @ 09:27 |
quote:Waar? | |
Rory78 | donderdag 26 oktober 2006 @ 11:55 |
Albers is bevestigd voor volgend seizoen waarbij hij de status van paydriver ontgroeit. Kom op zeg, hij betaalt toch ook gewoon via zijn sponsors het team en krijgt daarvoor in ruil een salaris, wat dus in feite gewoon een gedeelte is van zijn eigen sponsorinbreng. Hij is gewoon, net als ieder ander in de F1 een paydriver. Iedere F1-coureur neemt geld mee naar zijn team; ook Chris. Ik snap niet goed waarom hij het nodig acht dit steeds over zichzelf naar buiten te moeten brengen? | |
sanger | donderdag 26 oktober 2006 @ 12:12 |
quote:Dat is dus waar iedereen misgaat: Albers is de status als paydriver dus wel degelijk ontgroeid. Als RD een dergelijke deal sluit dan zal ik het net zo verwoorden. * zit eigenlijk te wachtten op het nieuws omtrent de STR/Doornbos deal. | |
Vitalogy | donderdag 26 oktober 2006 @ 12:24 |
Dat is een mooie manier van uitleggen wat misschien ook de daadwerkelijke situatie is. Doet niets af aan dat Albers wel een pay-driver is nl omdat wanneer er geen enkele geldstroom van een sponsor van dhr Albers of Albers zelf in de vorm van een bv afkomstig is dan is dhr Albers simpelweg niet goed genoeg om een contract in de F1 te verantwoorden. Je kan dus wel zeggen dat hij geen paydriver is omdat er geen geldstroom van hem persoonlijk afkomstig is, maar er loopt door zijn rijden een geldstroom naar het team en als ie er niet zou zijn zou dhr Albers niet rijden. Dat is net zo goed de realiteit. |