abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 17:46:02 #76
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_41680700
Is Kubica naar McLaren niet een optie? Dan kan Albers naar BMW. (wishful thinking)

Probleem is natuurlijk wel dat we volgend jaar geen vrijdagcoureurs meer hebben. Dan kan ik Hamilton niet kwijt in het plaatje.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_41680903
Mercedes heeft iig de keuze uit 3 jonge coureurs om naast de 1/2-voudig wereldkampoen Alonso te zetten, ze hebben alle 3 een Mercedes verleden, lijkt me sterk dat ze dan nu voor Kubica kiezen, op basis van een paar races..
  zondag 10 september 2006 @ 18:00:19 #78
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41681143
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:10 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Maar hoe lang heeft Ron Dennis het nog voor het zeggen bij het team?
Tsja, dat hangt voor een groot deel af wat Mercedes met de overige aandelen gaat doen. Het lijkt mij wel leuk als ze Hamilton naast Alonso zouden zetten. Dan heb je straks Renault en McLaren die een jonge coureur als tweede rijder hebben.
pi_41681341
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef TommyGun het volgende:
Gemengde gevoelens, Kimi.... tja hij kan wel leuk rijden maar wat een dood saaie knakker zeg.
Dat was DC ook altijd bij McLaren, totdat hij naar redbull ging.. Dus wie weet, gooien ze er bij Ferrari een paar cursussen tegen aan.
pi_41691177
En wat zie ik nou dan op formule1.fok.nl

Doornbos vervangt Klien

Diverse bronnen melden dat Robert Doornbos vanaf de komende Grand Prix, in China, Christian Klien zal vervangen bij Red Bull Racing.

Doornbos, die al het hele jaar vrijdagcoureur is van Red Bull Racing, zou nog komende week door het team worden bevestigd als racecoureur voor de laatste drie races van het seizoen. Doornbos' manager, Marco Zecchi, claimt zelfs morgenochtend een bevestiging te krijgen van Red Bull Racing.

Het is niet de eerste keer dit jaar dat verwacht wordt dat Doornbos Klien zal vervangen. In april claimde SBS6-verslaggever Jack Plooij nog dat Doornbos al vanaf de Engelse Grand Prix races zou rijden. Ook een stoeltje bij Super Aguri zou toen tot de mogelijkheden hebben behoord.

dat zou wel heel gaaf zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 23:01:05 #81
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41692003
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef SimtekF1 het volgende:
En wat zie ik nou dan op formule1.fok.nl

Doornbos vervangt Klien

Diverse bronnen melden dat Robert Doornbos vanaf de komende Grand Prix, in China, Christian Klien zal vervangen bij Red Bull Racing.

Doornbos, die al het hele jaar vrijdagcoureur is van Red Bull Racing, zou nog komende week door het team worden bevestigd als racecoureur voor de laatste drie races van het seizoen. Doornbos' manager, Marco Zecchi, claimt zelfs morgenochtend een bevestiging te krijgen van Red Bull Racing.

Het is niet de eerste keer dit jaar dat verwacht wordt dat Doornbos Klien zal vervangen. In april claimde SBS6-verslaggever Jack Plooij nog dat Doornbos al vanaf de Engelse Grand Prix races zou rijden. Ook een stoeltje bij Super Aguri zou toen tot de mogelijkheden hebben behoord.

dat zou wel heel gaaf zijn.
dit gaat over 2007 niet over 2006
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 september 2006 @ 23:04:47 #82
45532 ziggyziggyziggy
pi_41692190
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:01 schreef WEST het volgende:

[..]

dit gaat over 2007 niet over 2006
Ze hebben bij autosport.com het artikel gecorrigeerd. Er stond in de eerste alinea van http://www.autosport.com/news/report.php/id/54434 nog 2007 gemeld, dat is nu weggehaald. Ik zat ook even te twijfelen toen ik het las inderdaad.
pi_41694431
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef TommyGun het volgende:
Gemengde gevoelens, Kimi.... tja hij kan wel leuk rijden maar wat een dood saaie knakker zeg.
Ik stond eind 1995 ook niet te springen toen ik hoorde dat Schumacher naar mijn Ferrari verhuisde, maar dat heeft uiteindelijk toch best leuk uitgepakt
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 11 september 2006 @ 07:35:52 #84
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41697740
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:40 schreef kriele het volgende:
Nog maar eens een hersenspinsel. Albers reageerde wat vaag op de vraag wat zijn rol bij Spyker wordt. Ik zie wel of ik de juiste keuze heb gemaakt, aldus Albers. Hoelanger ik erover denk, te meer begin ik te denken dat hij gaat testen voor een topteam. Dit kan de weg vrij maken voor Doornbos met sponsor Muermans bij Spyker.
Pure speculatie natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.
ik denk dat Albers gewoon bedoelde dat hij heeft bijgetekend bij Spyker (maar weken eerder, dus toen het nog Midland heette) en nu dit allemaal is bekendgeworden en het team dus een nieuwe weg inslaat, sprak Albers zijn 'twijfel' uit - dus meer in de zin van: we zullen zien wat het gaat worden met dit team nu het Spyker heet, met andere mensen aan het roer.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 11 september 2006 @ 07:44:32 #85
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41697781
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ik stond eind 1995 ook niet te springen toen ik hoorde dat Schumacher naar mijn Ferrari verhuisde, maar dat heeft uiteindelijk toch best leuk uitgepakt
ik wel, ik wist toen zeker dat het Ferrari-tijdperk weer zou aanbreken! 11 prachtige jaren zijn het geweest voor dat team, al waren pakweg de eerste 5 of 6 jaar mooier dan de laatste jaren... geval van afnemend grensnut hè.
Daarom vind ik het een erg mooi moment voor Schumi om de helm aan de wilgen te hangen, hoog tijd voor wat nieuws en met Kimi bij Ferrari ben ik vanaf 2007 weer net zo Ferrari-fan als in 1996!
(totdat ik Kimi weer te vaak heb zien winnen... en zijn helium-stem te vaak heb gehoord in de persconferenties na de race...)
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_41702408
tvp
pi_41702709
Okay, resumerend kunnen we de volgende opmaak voor het seizoen 2007 maken (tot nu toe):

Ferrari:
Kimi Raikkonen
Felipe Massa

Renault:
Giancarlo Fisichella
Heiki Kovalainen

(McLaren-Mercedes/Mercedes?):
Fernando Alonso
(Hamilton/Paffett/DeLaRosa/Albers?)

Honda:
Jenson Button
Rubens Barrichello

Toyota:
Jarno Trulli
Ralf Schumacher

BMW:
Nick Heidfeld
(Kubica/Vettel/Albers?)

Williams-Toyota:
Alexander Wurz
Nico Rosberg

Red Bull-(Ferrari/Mercedes/Renault?)
David Coulthard
Mark Webber

Toro Rosso-(Ferrari/Mercedes/Renault?)
(Liuzzi/Speed/Jani/Doornbos?)

Spyker-(Ferrari/Mercedes/Cosworth?)
(Albers/Monteiro/Klien/DeLaRosa/Doornbos?)

Super Aguri-Honda:
(Sato/Motoyama/Davidson/Albers?)

Wie voegt toe / streept weg?
pi_41703493
Dit had ik tot nu toe.. testrijder erbij is ook wel handig. cursief = gokwerk

Ferrari - Ferrari
R1 Massa
R2 Raikkonen
T Badoer, Gene

Renault - Renault
R1 Fisichella
R2 Kovalainen
T Zonta

Mclaren - Mercedes
R1 Alonso
R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett / Albers
T

Honda - Honda
R1 Button
R2 Barrichello
T Davidson

Toyota - Toyota
R1 Trulli
R2 Schumacher
T Panis

BMW - BMW
R1 Heidfeld
R2 Kubica, Vettel, Albers
T

Williams - Toyota
R1 Rosberg
R2 Wurz
T Karthikeyan

Red Bull - Ferrari / Renault
R1 Coulthard
R2 Webber
T Doornbos

Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault
R1 Liuzzi / Speed / Doornbos / Jani
R2
T

Spyker - Ferrari
R1 Albers / Monteiro
R2
T Valles

Super Aguri - Honda
R1 Sato / Yamamoto / Albers
R2
T
pi_41704856
Hoe zien jullie de verhoudingen bij Ferrari volgend jaar? Krijgen de heren vrij spel om uit te vechten wie de beste is? Of is er een aangewezen eerste rijder? (misschien heb ik deze discussie al ergens gemist, verwijs me er dan gerust naar door )
pi_41705077
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:49 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe zien jullie de verhoudingen bij Ferrari volgend jaar? Krijgen de heren vrij spel om uit te vechten wie de beste is? Of is er een aangewezen eerste rijder? (misschien heb ik deze discussie al ergens gemist, verwijs me er dan gerust naar door )
Ferrari zal wel gaan voor de rijder die het er beste voor staat. Ik ben benieuwd of Kimi nu het materiaal wel heel weet te houden.
pi_41705156
Ik denk dat Massa gewoon het laagste startnummer krijgt omdat hij al bij het team zit.

Lijkt me niet dat ze verder aan het begin van het seizoen iemand gaan aanwijzen als eerste rijder.

Vecht het maar uit, heeft de een na een kwart ofzo een duidelijk voorsprong op de ander dan zal er wel het e.a. veranderen...

Maar imho hebben ze Kimi wel duidelijk binnengehaald als toekomstig nr. 1 kampioen.
  maandag 11 september 2006 @ 14:07:05 #92
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41705335
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:59 schreef roelofjan het volgende:

Maar imho hebben ze Kimi wel duidelijk binnengehaald als toekomstig nr. 1 kampioen.
Dat verwacht ik ook. Ook omdat Schumacher heeft gezegd dat hij niet langer kon wachten met het uitbrengen van zijn toekomstplannen omdat ook Massa moest weten waar hij aan toe was, en toen had Kimi al een (voor-?) contract bij Ferrari getekend. Als Schumacher was doorgegaan dan had Ferrari hoogstwaarschijnlijk Kimi en Schumacher als rijders gehad.

Mol zou op Veronica hebben gezegd dat Albers voor Spyker gaat rijden. Hij zou het nieuwe contract van Albers al hebben gezien.............. jaja, toch maar even wachten op een officieel bericht.
  maandag 11 september 2006 @ 14:08:08 #93
45532 ziggyziggyziggy
pi_41705372
Ze zullen wel een coureur 1 en een coureur 2 moeten opgeven bij de FIA, de wagens krijgen bijvoorbeeld verschillende kleurdetails ter herkenning. De regel dat coureur 2 vaker vervangen mag worden dan coureur 1, is (gelukkig?) afgeschaft.

Als Schumacher trouwens wereldkampioen wordt, zal er volgend jaar geen startnummer 1 rondrijden. De laatste keer dat dat is voorgekomen, was volgens mij in 1994, toen Prost als kampioen afscheid had genomen.
pi_41705648
krijgt de 1ste rijder van Ferrari dan nummer 2 en de 2e rijder nummer 3?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Redactie Sport maandag 11 september 2006 @ 15:58:31 #95
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_41708807
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Spooky4u het volgende:
krijgt de 1ste rijder van Ferrari dan nummer 2 en de 2e rijder nummer 3?
oeh.... moeilijk....
volgens mij 0 en 2
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_41709787
Yep, destijds ('94) reed Hill met 0 en Senna met 2 rond in die Williams-Renault, dus het lijkt me dat dat het gegeven zal worden..
pi_41722299
albers was net weer lekker vaag aan het doen op sportjournaal
"nee ik heb mijn contract niet verlengd"
"ja ik heb al getekend"
"sommige mensen zullen verrast zijn, maar misschien ook weer niet"
"we maken het op 8 oktober bekend"

zoals al meerdere mensen zeiden, ook ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hij NIET naar spyker gaat.
pi_41722469
Ik zie hem niet naar Spyker gaan, vooral omdat hij zei dat mensen verrast zullen zijn. Dan zal het dus wel een redelijk hoog team zijn.
pi_41722590
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie hem niet naar Spyker gaan, vooral omdat hij zei dat mensen verrast zullen zijn. Dan zal het dus wel een redelijk hoog team zijn.
mja maar volgens mij zijn alle stoeltjes bij de betere teams al bezet :-(
pi_41722809
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:42 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

mja maar volgens mij zijn alle stoeltjes bij de betere teams al bezet :-(
Kijk eens naar dat overzicht hierboven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')