Tsja, dat hangt voor een groot deel af wat Mercedes met de overige aandelen gaat doen. Het lijkt mij wel leuk als ze Hamilton naast Alonso zouden zetten. Dan heb je straks Renault en McLaren die een jonge coureur als tweede rijder hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 17:10 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Maar hoe lang heeft Ron Dennis het nog voor het zeggen bij het team?
Dat was DC ook altijd bij McLaren, totdat hij naar redbull ging.. Dus wie weet, gooien ze er bij Ferrari een paar cursussen tegen aan.quote:Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef TommyGun het volgende:
Gemengde gevoelens, Kimi.... tja hij kan wel leuk rijden maar wat een dood saaie knakker zeg.
dit gaat over 2007quote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef SimtekF1 het volgende:
En wat zie ik nou dan op formule1.fok.nl
Doornbos vervangt Klien
Diverse bronnen melden dat Robert Doornbos vanaf de komende Grand Prix, in China, Christian Klien zal vervangen bij Red Bull Racing.
Doornbos, die al het hele jaar vrijdagcoureur is van Red Bull Racing, zou nog komende week door het team worden bevestigd als racecoureur voor de laatste drie races van het seizoen. Doornbos' manager, Marco Zecchi, claimt zelfs morgenochtend een bevestiging te krijgen van Red Bull Racing.
Het is niet de eerste keer dit jaar dat verwacht wordt dat Doornbos Klien zal vervangen. In april claimde SBS6-verslaggever Jack Plooij nog dat Doornbos al vanaf de Engelse Grand Prix races zou rijden. Ook een stoeltje bij Super Aguri zou toen tot de mogelijkheden hebben behoord.dat zou wel heel gaaf zijn.
Ze hebben bij autosport.com het artikel gecorrigeerd. Er stond in de eerste alinea van http://www.autosport.com/news/report.php/id/54434 nog 2007 gemeld, dat is nu weggehaald. Ik zat ook even te twijfelen toen ik het las inderdaad.quote:
Ik stond eind 1995 ook niet te springen toen ik hoorde dat Schumacher naar mijn Ferrari verhuisde, maar dat heeft uiteindelijk toch best leuk uitgepaktquote:Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef TommyGun het volgende:
Gemengde gevoelens, Kimi.... tja hij kan wel leuk rijden maar wat een dood saaie knakker zeg.
ik denk dat Albers gewoon bedoelde dat hij heeft bijgetekend bij Spyker (maar weken eerder, dus toen het nog Midland heette) en nu dit allemaal is bekendgeworden en het team dus een nieuwe weg inslaat, sprak Albers zijn 'twijfel' uit - dus meer in de zin van: we zullen zien wat het gaat worden met dit team nu het Spyker heet, met andere mensen aan het roer.quote:Op zondag 10 september 2006 16:40 schreef kriele het volgende:
Nog maar eens een hersenspinsel. Albers reageerde wat vaag op de vraag wat zijn rol bij Spyker wordt. Ik zie wel of ik de juiste keuze heb gemaakt, aldus Albers. Hoelanger ik erover denk, te meer begin ik te denken dat hij gaat testen voor een topteam. Dit kan de weg vrij maken voor Doornbos met sponsor Muermans bij Spyker.
Pure speculatie natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.
ik wel, ik wist toen zeker dat het Ferrari-tijdperk weer zou aanbreken! 11 prachtige jaren zijn het geweest voor dat team, al waren pakweg de eerste 5 of 6 jaar mooier dan de laatste jaren... geval van afnemend grensnut hè.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik stond eind 1995 ook niet te springen toen ik hoorde dat Schumacher naar mijn Ferrari verhuisde, maar dat heeft uiteindelijk toch best leuk uitgepakt
Ferrari zal wel gaan voor de rijder die het er beste voor staat. Ik ben benieuwd of Kimi nu het materiaal wel heel weet te houden.quote:Op maandag 11 september 2006 13:49 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe zien jullie de verhoudingen bij Ferrari volgend jaar? Krijgen de heren vrij spel om uit te vechten wie de beste is? Of is er een aangewezen eerste rijder? (misschien heb ik deze discussie al ergens gemist, verwijs me er dan gerust naar door)
Dat verwacht ik ook. Ook omdat Schumacher heeft gezegd dat hij niet langer kon wachten met het uitbrengen van zijn toekomstplannen omdat ook Massa moest weten waar hij aan toe was, en toen had Kimi al een (voor-?) contract bij Ferrari getekend. Als Schumacher was doorgegaan dan had Ferrari hoogstwaarschijnlijk Kimi en Schumacher als rijders gehad.quote:Op maandag 11 september 2006 13:59 schreef roelofjan het volgende:
Maar imho hebben ze Kimi wel duidelijk binnengehaald als toekomstig nr. 1 kampioen.
oeh.... moeilijk....quote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Spooky4u het volgende:
krijgt de 1ste rijder van Ferrari dan nummer 2 en de 2e rijder nummer 3?
mja maar volgens mij zijn alle stoeltjes bij de betere teams al bezet :-(quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie hem niet naar Spyker gaan, vooral omdat hij zei dat mensen verrast zullen zijn. Dan zal het dus wel een redelijk hoog team zijn.
Kijk eens naar dat overzicht hierboven.quote:Op maandag 11 september 2006 22:42 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
mja maar volgens mij zijn alle stoeltjes bij de betere teams al bezet :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |