abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:53:36 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41610976
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:49 schreef SimtekF1 het volgende:
wie moet Alonso dan tegen houden.
Mercedes (als in betrouwbaarheid).

Ik verwacht overigens niet dat McLaren volgend seizoen net zo sterk is als Renault nu is en Alonso om de titel kan vechten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41611207
Alonso is gewoon bezig de carrière van Schumi te kopiëren; hoe goed was Ferrari immers toen Michael er startte?
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:11:38 #43
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41611474
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:01 schreef Rory78 het volgende:
Alonso is gewoon bezig de carrière van Schumi te kopiëren; hoe goed was Ferrari immers toen Michael er startte?
dit is nou net mijn hele punt... dat kan je niet vergelijken!
vóór het Schumi-tijdperk was er niemand die zoveel won, bij welk team dan ook, voor zoveel seizoenen achter elkaar (want natuurlijk had je Mansell en Senna en Prost die het één of een paar seizoenen flikten, maar niet >10 jaar lang kampioen worden of bijna-kampioen worden!!).
Dus gemiddeld lagen de verhoudingen tussen teams en tussen (top)coureurs dichter bij elkaar.
Schumi heeft gedurende zijn F1-tijd de natuurlijke verhoudingen behoorlijk verstoord, mijn inziens.
Alonso gaat het niet lukken om zo vaak kampioen te worden, daar geloof ik nix van.
Kimi komt nog aan de beurt!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:15:52 #44
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41612981
tvp
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41617652
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit is nou net mijn hele punt... dat kan je niet vergelijken!
vóór het Schumi-tijdperk was er niemand die zoveel won, bij welk team dan ook, voor zoveel seizoenen achter elkaar (want natuurlijk had je Mansell en Senna en Prost die het één of een paar seizoenen flikten, maar niet >10 jaar lang kampioen worden of bijna-kampioen worden!!).
Dus gemiddeld lagen de verhoudingen tussen teams en tussen (top)coureurs dichter bij elkaar.
Schumi heeft gedurende zijn F1-tijd de natuurlijke verhoudingen behoorlijk verstoord, mijn inziens.
Alonso gaat het niet lukken om zo vaak kampioen te worden, daar geloof ik nix van.
Kimi komt nog aan de beurt!
Kimi komt er vast wel ja.
HIj deed het iig altijd beter dan z'n papperige teamgenootje.
pi_41620423
Als Schumi stopt en Kimi gaat naar Ferrari; wie gaat er dan op het stoeltje naast Alonso bij McLaren zitten? DeLaRosa, Paffett of Hamilton?
pi_41621623
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:59:20 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:10:13 #48
94676 Garisson72
pi_41621990
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:27 schreef Rory78 het volgende:
Als Schumi stopt en Kimi gaat naar Ferrari; wie gaat er dan op het stoeltje naast Alonso bij McLaren zitten? DeLaRosa, Paffett of Hamilton?
laat ze aub die Hamilton een kans geven!!!
het wordt toch een overgangsjaar voor McLaren met 2 nieuwe coureurs, dus uitgelezen kans om hem te laten instromen. En dan het hele jaar de betrouwbaarheid op 100% zien te houden/krijgen...
pi_41623163
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:27 schreef Rory78 het volgende:
Ik denk dat Hamilton dan het tweede zitje bij McLaren krijgt.
pi_41624676
Briatore doet ook maar een duit in het zakje over waar Kimi heen gaat.
quote:
Briatore: ’Renault liep Kimi mis'

Slechte timing van Renault is er misschien wel de reden van dat Kimi Raikkonen zondag waarschijnlijk wordt bevestigd als Ferrari-coureur. Flavio Briatore heeft in Monza toegegeven dat hij bij de Fin een balletje heeft opgegooid over een dienstverband bij Renault.

,,We hebben een serieuze poging ondernomen om Kimi te contracteren. We zaten er niet ver vanaf. Ik durf zelfs wel te zeggen dat we er zo dichtbij waren dat het nu voelt alsof we hem hebben verloren”, vertelt de Renault-teambaas.

Volgens Briatore, die eerder deze week zijn contract bij de Frans-Engelse renstal verlengde, heeft de 26-jarige Fin voor Ferrari gekozen. ,,Wij hadden niet verwacht dat Fernando (Alonso, red.) zou vertrekken en we kwamen pas wat laat in actie. Toen had Kimi al besloten om een voorcontract bij Ferrari te tekenen.”

,,Mijn droom line-up voor 2007 zou bestaan uit Fernando en Kimi”, vervolgt de Italiaan, die nu geen van beiden heeft. Hij moet het in 2007 doen met Giancarlo Fisichella en Heikki Kovalainen. ,,Wat niet mogelijk is, is niet mogelijk.”

En dat had volgens Briatore voor een groot deel te maken met de onduidelijkheid rond de toekomst van het team, want die was begin dit seizoen nog in nevelen gehuld. ,,Anders hadden we Fernando waarschijnlijk kunnen behouden, dat op z’n minst. Onze timing was gewoon niet goed.”
Bron
pi_41625340
Ik denk dat de race van Imola sowieso cruciaal gaat worden, ook voor het wk. Mocht Alonso uitvallen en Schumacher winnen dan blift het spannend, mocht het omgekeerde gebeuren dan ben ik superpissed want dan is het over... En als Alonso voor Schumi weet te eindigen zie ik het ook somber in...
On The LoveBoat
pi_41625402
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]

Bron
Briatore blijft zelf wel? Daar al duidelijkheid over?
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:16:58 #53
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_41625558
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:11 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Briatore blijft zelf wel? Daar al duidelijkheid over?
Nog tenminste twee seizoenen:

The 56-year-old, who led Renault to the Formula One constructors' title last season, has committed himself to the team for a further two years.

Bron
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_41625607
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:16 schreef sooty het volgende:

[..]

Nog tenminste twee seizoenen:

The 56-year-old, who led Renault to the Formula One constructors' title last season, has committed himself to the team for a further two years.

Bron
"First, the fact that Renault's new president Carlos Ghosn is fully behind the F1 project.

Mooi zo.

Edit:
quote:
Kovalainen but no sponsorship
Heikki Kovalainen, Italian GP 2005© The Cahier Archive

Renault's announcement that Heikki Kovalainen will join Giancarlo Fisichella next year with the addition of two new test drivers and the news that Flavio Briatore will stay or for two more years has obscured one important fact: the team does not have a title sponsor for next season. Mild Seven announced back in February that it is not staying in 2007 and there have been rumours from Spain that Telefonica is no longer interested given Fernando Alonso's defection to McLaren. Telefonica cannot follow Fernando to McLaren because the team has backing from rival Vodafone.

There are two possible explanations for this. The first is that the team does not yet have a deal with anyone. This would be very bad news as big companies are generally finished with their deal-making by this time of year and so deals done later than the start of September are usually cheaper. The second is that the team has a deal with a new sponsor but does not want to announce it until the season ends. The reason for this is that there could be a clash with one of the existing sponsors.

Our spies tell us that the team is in deep discussion with UPS and that if the deal goes ahead the Renault next year could be brown and white.
Leuk, een bruine Renault.
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:57:25 #55
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41626749
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]

Bron
Het einde van het Schumacher tijdperk is nabij!

Maar ja, Kimi naar Ferrari is wel een tegenvaller.

* -Hans- is benieuwd of Briatore gelijk gaat krijgen, maar dat zal toch wel het geval zijn.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:41:26 #56
94676 Garisson72
pi_41628163
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:09 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Ik denk dat de race van Imola sowieso cruciaal gaat worden, ook voor het wk. Mocht Alonso uitvallen en Schumacher winnen dan blift het spannend, mocht het omgekeerde gebeuren dan ben ik superpissed want dan is het over... En als Alonso voor Schumi weet te eindigen zie ik het ook somber in...
je bedoelt natuurlijk de race van Monza.
Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, al zou ik het nog niet somber inzien... er kan nog best wat gebeuren in de laatste 3 races!
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:42:01 #57
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_41628184
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:18 schreef roelofjan het volgende:
...
Leuk, een bruine Renault.
Prima. Die kleurstelling gaat bijna terug naar de gouden jaren van Lotus/JPS. Daar is vast iets moois van te maken.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:46:18 #58
94676 Garisson72
pi_41628354
lijkt mij ook ja!
tis sowieso een kleur die we al lang niet meer gewend zijn te zien, dus dat verfrist de kleuren weer mooi in het veld!
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:54:16 #59
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41628633
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef sooty het volgende:

[..]

Prima. Die kleurstelling gaat bijna terug naar de gouden jaren van Lotus/JPS. Daar is vast iets moois van te maken.
Lijkt mij toch ook wel.
  zondag 10 september 2006 @ 15:51:32 #60
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41676952
Ferrari confirm Raikkonen, Massa
quote:
Raikkonen, currently a McLaren driver, has signed a contract until the end of the 2009 season.

The Finn will drive alongside Brazilian Felipe Massa, who has renewed his contract until the end of 2008.
pi_41676971
Nou nog afwachten wie er tweede coureur wordt bij McLaren.
  zondag 10 september 2006 @ 16:02:08 #62
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41677338
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef ElmarO het volgende:
Nou nog afwachten wie er tweede coureur wordt bij McLaren.
Ron Dennis heeft weer in de pers geroepen dat hij erg gecharmeerd is van Hamilton, dus ik zet voorlopig mijn geld op Hamilton. Veel F1 Sites zijn overbelast geraakt door het nieuws dat Schumacher stopt en dat Kimi naar Ferrari gaat.
  zondag 10 september 2006 @ 16:08:06 #63
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_41677570
Over balletjes die gaan rollen gesproken... Schumi maakt zijn besluit bekend en direct komen Kimi en Massa erachteraan.
Ik heb trouwens even gewacht met mijn Silly Season Update op FOK!sport, sanger, dat leek me in dit licht wel verstandig.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_41678662
Nog maar eens een hersenspinsel. Albers reageerde wat vaag op de vraag wat zijn rol bij Spyker wordt. Ik zie wel of ik de juiste keuze heb gemaakt, aldus Albers. Hoelanger ik erover denk, te meer begin ik te denken dat hij gaat testen voor een topteam. Dit kan de weg vrij maken voor Doornbos met sponsor Muermans bij Spyker.
Pure speculatie natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.
pi_41678942
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:40 schreef kriele het volgende:
Nog maar eens een hersenspinsel. Albers reageerde wat vaag op de vraag wat zijn rol bij Spyker wordt. Ik zie wel of ik de juiste keuze heb gemaakt, aldus Albers. Hoelanger ik erover denk, te meer begin ik te denken dat hij gaat testen voor een topteam. Dit kan de weg vrij maken voor Doornbos met sponsor Muermans bij Spyker.
Pure speculatie natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.
Ik ga een poging wagen om verder te bouwen op dit hersenspinsel.

Olav Mol kwam met het gerucht dat De La Rosa weleens naar Spyker zou kunnen verkassen. Dan zou McLaren opzoek moeten naar een nieuwe testcoureur. Albers heeft al eerder samengewerkt met Mercedes in de DTM en et voila.

Al verwacht ik toch eerder dat Albers blijft racen.
  zondag 10 september 2006 @ 16:51:24 #66
45532 ziggyziggyziggy
pi_41679075
Albers heeft al ergens getekend, zei hij vanmiddag. Hij wilde alleen niet zeggen waar. Ik denk ook niet dat hij bij Spyker blijft. De geruchten zijn ook dat Hamilton gaat racen bij McLaren...
pi_41679192
Ik denk dat als Albers richting McLaren gaat, hij er dan ook testcoureur wordt. Al lijkt me dat tegenwoordig met de afschaffing van de vrijdagcoureurs niet echt handig. Dan val je toch een stuk minder op.

Er waren natuurlijk ook nog geruchten dat hij naar BMW kon. Maar het lijkt mij dat Kubica daar volgend seizoen mag blijven rijden naast Heidfeld.
pi_41679457
Raikkonen naar Ferrari, heerlijke opvolger van Schumacher
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zondag 10 september 2006 @ 17:07:08 #69
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_41679509
Albers blijft gewoon bij Spyker. Er zijn weinig andere mogelijkheden. En testcoureur worden bij een topteam? Hij kan beter blijven racen, ben bang dat hij anders op een zijspoor terecht komt zoals Doornbos.

Bij McLaren wordt het Hamilton. Indrukwekkend debuutseizoen in de GP2, gelijk kampioen. Kan een grote worden in de F1.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_41679625
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Ron Dennis heeft weer in de pers geroepen dat hij erg gecharmeerd is van Hamilton, dus ik zet voorlopig mijn geld op Hamilton.
Maar hoe lang heeft Ron Dennis het nog voor het zeggen bij het team?

.

Als je Albers zo hoorde dan rekende hij er niet op dat hij volgend jaar voor Spyker gaat rijden..
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef ElmarO het volgende:
Ik denk dat als Albers richting McLaren gaat, hij er dan ook testcoureur wordt. Al lijkt me dat tegenwoordig met de afschaffing van de vrijdagcoureurs niet echt handig. Dan val je toch een stuk minder op.

Er waren natuurlijk ook nog geruchten dat hij naar BMW kon. Maar het lijkt mij dat Kubica daar volgend seizoen mag blijven rijden naast Heidfeld.
Albers heeft er al 2 seizoen F1 op zitten, die heeft zo'n vrijdag niet meer nodig om zich in de kijker te rijden. Als Mercedes hem wil hebben als testcoureur lijkt me dat een goede keuze voor Albers...

BMW zou nog wel kunnen. Kubica doet het goed, maar wellicht heeft Albers er al getekend..

Als die Hamilton nou niet zo verdomde goed was dan gaf ik hem trouwens nog wel een kans om 2e coureur bij Mercedes naast Alonso te worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door roelofjan op 10-09-2006 17:16:48 ]
pi_41679980
Of Gary Paffett stapt gewoon in de Mercedes, en Hamilton gaat eerst een jaartje testen..
pi_41680157
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:22 schreef roelofjan het volgende:
Of Gary Paffett stapt gewoon in de Mercedes, en Hamilton gaat eerst een jaartje testen..
Die was toch een stuk minder snel dan Alberts in de DTM!?
En Albert heeft al een beetje ervaring in de F1 en hij gaat daar heus niet rijden hoor.

Hamilton dus
pi_41680260
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Die was toch een stuk minder snel dan Alberts in de DTM!?
Dat viel wel mee dacht ik.. laatste jaar dat Albers in de DTM reed was Paffett al sterk als ik het mij goed herinner, het jaar daarop werd Paffett kampioen, wat Albers niet gelukt is.

En hij test dit jaar al voor Mclaren.
pi_41680333
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:22 schreef roelofjan het volgende:
De redenatie van Chris kan zijn:
Hamilton wordt 2e rijder. Hij is erg getalenteerd, maar dat waren Jan Magnussen en Jos Verstappen ook. Toch ging het niet goed met ze en werden ze vervangen. Mocht zoiets met Hamilton ook gebeuren dan zit Chris op het vinketouw als 3e rijder met ervaring. Je weet het nooit met rookies.
Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het zo zou kunnen zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 17:33:10 #75
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_41680335
Gemengde gevoelens, Kimi.... tja hij kan wel leuk rijden maar wat een dood saaie knakker zeg.
  zondag 10 september 2006 @ 17:46:02 #76
45532 ziggyziggyziggy
pi_41680700
Is Kubica naar McLaren niet een optie? Dan kan Albers naar BMW. (wishful thinking)

Probleem is natuurlijk wel dat we volgend jaar geen vrijdagcoureurs meer hebben. Dan kan ik Hamilton niet kwijt in het plaatje.
pi_41680903
Mercedes heeft iig de keuze uit 3 jonge coureurs om naast de 1/2-voudig wereldkampoen Alonso te zetten, ze hebben alle 3 een Mercedes verleden, lijkt me sterk dat ze dan nu voor Kubica kiezen, op basis van een paar races..
  zondag 10 september 2006 @ 18:00:19 #78
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41681143
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:10 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Maar hoe lang heeft Ron Dennis het nog voor het zeggen bij het team?
Tsja, dat hangt voor een groot deel af wat Mercedes met de overige aandelen gaat doen. Het lijkt mij wel leuk als ze Hamilton naast Alonso zouden zetten. Dan heb je straks Renault en McLaren die een jonge coureur als tweede rijder hebben.
pi_41681341
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef TommyGun het volgende:
Gemengde gevoelens, Kimi.... tja hij kan wel leuk rijden maar wat een dood saaie knakker zeg.
Dat was DC ook altijd bij McLaren, totdat hij naar redbull ging.. Dus wie weet, gooien ze er bij Ferrari een paar cursussen tegen aan.
pi_41691177
En wat zie ik nou dan op formule1.fok.nl

Doornbos vervangt Klien

Diverse bronnen melden dat Robert Doornbos vanaf de komende Grand Prix, in China, Christian Klien zal vervangen bij Red Bull Racing.

Doornbos, die al het hele jaar vrijdagcoureur is van Red Bull Racing, zou nog komende week door het team worden bevestigd als racecoureur voor de laatste drie races van het seizoen. Doornbos' manager, Marco Zecchi, claimt zelfs morgenochtend een bevestiging te krijgen van Red Bull Racing.

Het is niet de eerste keer dit jaar dat verwacht wordt dat Doornbos Klien zal vervangen. In april claimde SBS6-verslaggever Jack Plooij nog dat Doornbos al vanaf de Engelse Grand Prix races zou rijden. Ook een stoeltje bij Super Aguri zou toen tot de mogelijkheden hebben behoord.

dat zou wel heel gaaf zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')