abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:12:54 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42543834
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:57 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron

Ik op dit soort opmerkingen zoals vet gedrukt staat.
Meteen duidelijk imo wie er nu weer begint met moddergooien, dit zinntje heeft totaal geen toegevoegde waarde op het hele stuk.
Vraag me ook af hoe ze de vergelijking hebben gemaakt tussen RD en DC

Hij heeft dit jaar twee races gereden, en DC heeft een hele imposante carriere achter zich. Dus hij kan zich meten met de nr. 4 allertijden omdat hij 2 races in de buurt weet te blijven

Alle respect voor RD, ik vind het een goede coureur namelijk, maar prestaties heeft hij nog niet echt neergezet. Ze spreken trouwens dat hij 2 jaar F1 ervaring heeft, maar volgens mij was hij beide seizoenen in de F1 actief als invaller voor de 2e coureur!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42549424
Sorry, maar ik kan dit echt geen moddergooien vinden, hoor...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:03:41 #253
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42550301
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:37 schreef Rory78 het volgende:
Sorry, maar ik kan dit echt geen moddergooien vinden, hoor...
Het is ook geen moddergooien, maar meer de fans van RD een hart onder de riem steken dat hun idool " beter" is dat Albers door een stoeltje waarvoor betald moet worden te weigeren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42554986
Als Robert Doornbos van mening is dat hij geen sponsorgeld hoeft mee te brengen dan zal dit het wel zijn wat betreft zijn F1 carriere. Hopelijk mag hij dan nog voor Red Bull in Amerika rijden en zo niet dan wens ik hem veel succes verder.

Geen sponsorgeld meenemen....
Zeker vergeten waar ie vandaan kwam.
pi_42558457
Mwah als hij geen geld mee hoeft te nemen naar Red Bull kan ik me voorstellen dat je dan een keuze maakt om dat ook niet te doen bij een team als bijvoorbeeld Spyker.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:18:30 #256
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42559556
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Mwah als hij geen geld mee hoeft te nemen naar Red Bull kan ik me voorstellen dat je dan een keuze maakt om dat ook niet te doen bij een team als bijvoorbeeld Spyker.
Maar als hij bij Red Bull geen geld mee hoeft te nemen heeft hij GEEN racestoeltje. Je weet niet wat er verwacht wordt als hij wel een racestoeltje wilt hebben.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42567581
en volgend jaar zijn de vrijdagtesters ook weer van de baan
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42567970
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:57 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron

Ik op dit soort opmerkingen zoals vet gedrukt staat.
Meteen duidelijk imo wie er nu weer begint met moddergooien, dit zinntje heeft totaal geen toegevoegde waarde op het hele stuk.
je hebt het interview met Albers niet gehoord tijdens de afgelopen race?
Face it, je kunt geen schuldige aanwijzen. Ze zijn beide als een stelletje kleuters bezig met moddergooien naar elkaar.
pi_42568039
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 08:34 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

je hebt het interview met Albers niet gehoord tijdens de afgelopen race?
Face it, je kunt geen schuldige aanwijzen. Ze zijn beide als een stelletje kleuters bezig met moddergooien naar elkaar.
Ik kan me niet herrinneren dat Albers iets negatiefs heeft gezegt specifiek over RD.
Mij gaat het overigens niet meteen om de coureurs zelf hoor, maar het bijbehorende kamp dat ze meezeulen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42568100
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 08:39 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik kan me niet herrinneren dat Albers iets negatiefs heeft gezegt specifiek over RD.
Mij gaat het overigens niet meteen om de coureurs zelf hoor, maar het bijbehorende kamp dat ze meezeulen.
nee, niet letterlijk, maar de hint was toch wel erg duidelijk
pi_42568139
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 08:44 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

nee, niet letterlijk, maar de hint was toch wel erg duidelijk
Zoals ik al zei, ik kan het me niet herrinneren. Dus iets zinnigs kan ik er niet over zeggen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42568246
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 08:47 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik kan het me niet herrinneren. Dus iets zinnigs kan ik er niet over zeggen.
in een interview zei albers iets als:

*(zet jankstemmetje op)
gelukkig zat ik telkens voor de Red Bulls. Ik zal geen namen noemen, want dan is het weer: albers zegt dit, albers zegt dat. maar ik was wel veel sneller dan de red bulls.
blablablabla


dus :p
storm in een glas water, dat wel.
Maar het is dus zeker niet zo dat het maar van een kant zou komen.
pi_42568270
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 08:57 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

in een interview zei albers iets als:

*(zet jankstemmetje op)
gelukkig zat ik telkens voor de Red Bulls. Ik zal geen namen noemen, want dan is het weer: albers zegt dit, albers zegt dat. maar ik was wel veel sneller dan de red bulls.
blablablabla


dus :p
storm in een glas water, dat wel.
Maar het is dus zeker niet zo dat het maar van een kant zou komen.
ha, bedankt voor het geheugensteuntje.
Ja, dat was idd een steek onder water. Beide zeggen dat de nationaliteit niet uitmaakt, maar ze kijken wel steeds naar elkaar.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:01:26 #264
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42568306
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 07:55 schreef Spooky4u het volgende:
en volgend jaar zijn de vrijdagtesters ook weer van de baan
Leuke woordspeling...........
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42568322
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Leuke woordspeling...........
Daar heb ik 3 dagen op zitten broeden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:07:19 #266
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42568380
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 08:57 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

in een interview zei albers iets als:

*(zet jankstemmetje op)
gelukkig zat ik telkens voor de Red Bulls. Ik zal geen namen noemen, want dan is het weer: albers zegt dit, albers zegt dat. maar ik was wel veel sneller dan de red bulls.
blablablabla


dus :p
storm in een glas water, dat wel.
Maar het is dus zeker niet zo dat het maar van een kant zou komen.
Dit heb ik inderdaad ook gehoord. Duidelijk een verwijzing naar RD. Maar ook wel weer waarheid. Hij zegt alleen dat hij voor de RBR's zat. Het is toch triest dat hij niet gewoon kan zeggen: gelukkig zat ik voor RD en DC wat me heel blij maakte of iets van die strekking. Je had het RD kamp moeten horen als hij dat gezegd had! Terwijl hij dan in mijn ogen alleen zegt wat er werkelijk aan de hand is.

Overigens weiger ik een standpunt in te nemen voor 1 van beide coureurs in dit soort situaties. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Als coureur gaat mijn voorkeur echter naar Albers, deze heeft simpelweg meer laten zien dan RD met zijn 2 "invalseizoenen"
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42568573
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:07 schreef sanger het volgende:

[..]
Overigens weiger ik een standpunt in te nemen voor 1 van beide coureurs in dit soort situaties. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Als coureur gaat mijn voorkeur echter naar Albers, deze heeft simpelweg meer laten zien dan RD met zijn 2 "invalseizoenen"
Zoals inmiddels wel duidelijk is ben ik echt pro Albers.
Maar ik ben niet tegen Doornbos.
Neem Voetbal (mag dat hier), mijn cluppie is Ajax, maar wanneer Feyenoord Europees aan de slag moet, dan ben ik toch ook gewoon voor Feyenoord hoor.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:43:38 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42568962
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:20 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Zoals inmiddels wel duidelijk is ben ik echt pro Albers.
Maar ik ben niet tegen Doornbos.
Neem Voetbal (mag dat hier), mijn cluppie is Ajax, maar wanneer Feyenoord Europees aan de slag moet, dan ben ik toch ook gewoon voor Feyenoord hoor.
En dat kenmerkt de liefhebber van de sport ipv de liefhebber van een bepaalde coureur/club

Ik denk er net zo over Als RD in gevecht is met CA ben ik voor CA. Maar is hij in gevecht met Speed/Liuzzi of wie dan ook ben ik voor RD.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42569370
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Dit heb ik inderdaad ook gehoord. Duidelijk een verwijzing naar RD. Maar ook wel weer waarheid. Hij zegt alleen dat hij voor de RBR's zat. Het is toch triest dat hij niet gewoon kan zeggen: gelukkig zat ik voor RD en DC wat me heel blij maakte of iets van die strekking. Je had het RD kamp moeten horen als hij dat gezegd had! Terwijl hij dan in mijn ogen alleen zegt wat er werkelijk aan de hand is.

Overigens weiger ik een standpunt in te nemen voor 1 van beide coureurs in dit soort situaties. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Als coureur gaat mijn voorkeur echter naar Albers, deze heeft simpelweg meer laten zien dan RD met zijn 2 "invalseizoenen"
Albers had gewoon kunnen zeggen, gelukkig was ik sneller dan robert doornbos en david coulthard. No problemo. maar juist doordat hij er nu omheen draait valt het extra op.
Maar inderdaad, ik ga ook niet echte en kant kiezen.

Ik vind Albers in interviews altijd wel een beetje overkomen als een arrogant verwend kindje, maar hij is in mijn ogen absoluut de betere coureur van de 2.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door insaniac_2oo1 op 11-10-2006 10:32:36 ]
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:19:10 #270
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42569653
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:06 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

Albers had gewoon kunnen zeggen, gelukkig was ik sneller dan robert doornbos en david coulthard. No problemo. maar juist doordat hij er nu omheen draait valt het extra op.
Maar inderdaad, ik ga ook niet echte en kant kiezen.

Ik vind Albers in interviews altijd wel een beetje overkomen als een arrogant verwend kindje, maar hij is in mijn ogen absoluut de betere coureur van de 2.
.
Hij kan soms een beetje arrogant overkomen inderdaad.

Ik vind het eigenlijk tekenend dat hij er omheen draait. Volgens mij doet hij dat juist om dit soort discussies te voorkomen, maar is dat een beetje ongelukkig niet gelukt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42569734
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Hij kan soms een beetje arrogant overkomen inderdaad.

Ik vind het eigenlijk tekenend dat hij er omheen draait. Volgens mij doet hij dat juist om dit soort discussies te voorkomen, maar is dat een beetje ongelukkig niet gelukt.
Dat idee had ik er ook eigenlijk van, maar met de reputatie die CA gewoon heeft wordt dit snel anders opgepakt.

Andere stelling: Voor wie ben je wanneer een buitenlandse coureur op P3 in een Spyker rijdt en een Nederlandse coureur rijdt erachter op P4. Beide zouden ze voor het eerste podium gaan.

Ik ga er nog ff over denken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:25:23 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42569784
Er vanuit gaande dat de NL coureur geen Spyker coureur is?

Afhankelijk van welke buitenlandse coureur en welke NL coureur.

Gary Paffet in de Spyker op P3, Doornbos in de RBR op P4. Dan is het Doornbos
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42569979
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef sanger het volgende:
Er vanuit gaande dat de NL coureur geen Spyker coureur is?

Afhankelijk van welke buitenlandse coureur en welke NL coureur.

Gary Paffet in de Spyker op P3, Doornbos in de RBR op P4. Dan is het Doornbos
voor mij dan ook doornbos.
maar als het is Liuzzi in de STR op P3, en Paffet in de spyker op p4 dan natuurlijk Paffet
pi_42570274
Ha, dan ben ik dus anders.
Ik ga absoluut voor de Spyker. Meer om het feit dat de nederlandse coureur niet de eerste nederlander is, maar een nederlands team nog nooit een podium heeft gehaald.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:02:33 #275
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42570581
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:47 schreef Spooky4u het volgende:
Ha, dan ben ik dus anders.
Ik ga absoluut voor de Spyker. Meer om het feit dat de nederlandse coureur niet de eerste nederlander is, maar een nederlands team nog nooit een podium heeft gehaald.
Ook wel goede argumentatie
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42603050
quote:
Wheldon wil ook naar Spyker
Dan Wheldon is de laatste naam die aan het lijstje van kanshebber voor het tweede Spyker stoeltje mag worden toegevoegd. Wheldon won vorig jaar de Indy 500 en het Amerikaanse IRL kampioenschap.

Wheldon heeft net zoals Tiago Monteiro, Christian Klien, en Gary Paffett al met Spyker gesproken. Welke coureur het stoeltje naast Christijan Albers zal krijgen zal veelal afhangen aan de hoeveelheid sponsorgeld dat zal worden meegenomen.

Teameigenaar Michiel Mol wil nog niet veel kwijt over de tweede coureur.
"Ik hoop dat het niet te lang zal duren, maar op dit moment zijn we druk met het vinden van een hoofdsponsor."
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:12:05 #277
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42603111
Ik heb het vermoeden dat ze eerst een hoofdsponsor willen vinden zodat ze met een minder betalende, maar betere coureur genoegen kunnen nemen

Met de betalende coureur kunnen ze de begroting sluitend maken, normaal gesproken leg je die dan zsm vast.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42603841
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:12 schreef sanger het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ze eerst een hoofdsponsor willen vinden zodat ze met een minder betalende, maar betere coureur genoegen kunnen nemen

Met de betalende coureur kunnen ze de begroting sluitend maken, normaal gesproken leg je die dan zsm vast.
Dat is ook wat ik uit de woorden van MM haal. Hoofdsponsor heeft Prio 1. komt daarmee het budget rond, dan zijn er andere voorwaarden waaraan de 2e coureur moet voldoen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:21:17 #279
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42604796
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:44 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik uit de woorden van MM haal. Hoofdsponsor heeft Prio 1. komt daarmee het budget rond, dan zijn er andere voorwaarden waaraan de 2e coureur moet voldoen.
Er is wel gezegd dat die hoe dan ook $ mee moet nemen, extra budget dus. Maar dan zijn ze niet meer gebonden aan een minimumbedrag.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:44:06 #280
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42733268
quote:
,,Al die geruchten horen er nu eenmaal bij’’

Monteiro rekent op Spyker-cockpit

16-10 - Gary Paffet, Christian Klien en Dan Wheldon, zomaar wat coureurs die worden gelinkt aan Spyker. Maar het is Tiago Monteiro die, volgens eigen zeggen weliswaar, op pole-position staat voor de tweede stoel.


Een contract is er nog niet ondertekend, maar de Portugees zegt er alle vertrouwen in te hebben dat hij ook in 2007 uitkomt voor de Spyker-renstal. Gebeurt dat, dan gaat hij zijn derde seizoen in bij hetzelfde team. Opvallend is echter dat de naam van de renstal in die periode wel drie keer is veranderd (Jordan - Midland/MF1 Racing – Spyker).

De Portugese coureur zou over voldoende sponsorgeld beschikken en wacht nu op de bevestiging dat het team met hem verder wil. ,,In mijn hoofd blijf ik hier, we zullen het binnenkort wel horen. De onderhandelingen verlopen nu toch wat anders. Het team weet na twee seizoenen immers wel wat ik waard ben”, vertelt Monteiro op de website van het team.

,,Via mijn management heb ik Spyker in contact gebracht met verschillende sponsoren en nu is het aan het team om de laatste details uit te werken. Het is de bedoeling dat ik per volgend seizoen betaald word voor mijn diensten, in plaats van dat ik geld mee moet brengen. Net als Christijan.”

Net als in de vorige winter heeft de 30-jarige coureur er een rotsvast vertrouwen in dat zijn contract wordt verlengd. Een andere overeenkomst met een goed jaar geleden is dat er verschillende andere kandidaten azen op een zitje bij het team. ,,Dat hoort er nu eenmaal bij, maar Spyker heeft gezegd dat het team alle vertrouwen in mij heeft. Het is puur een kwestie van details afronden denk ik.”

Nu Spyker het team over heeft genomen lijkt de toekomst er een stuk rooskleuriger uit te zien dan in 2005 en een groot deel van 2006. Monteiro erkent dat. ,,Ik ben heel blij met Spyker, zij zijn een echte constructeur, ook al zijn ze niet zo groot. Dit is voor de sponsor de perfecte sport om aan mee te doen.”

,,Ze willen hun merk bekender maken en meer auto’s verkopen. Dat is meteen de reden waarom iedereen zo gemotiveerd is en dat is precies wat we nodig hebben. Lotus en Ferrari hebben in het verleden laten zien wat er allemaal mogelijk is, nu is het aan ons om ons op te werken naar de top.”
bron

Hij is wel erg zeker van zijn zaak.......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:45:42 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42733300
Tiago Monteiro betalen voor z'n diensten. Zouden ze bij Spyker echt zo dom zijn?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:46:49 #282
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42733328
quote:
Britse coureur wil het liefst racen in 2007

Paffett mag best weg bij McLaren

17-10 - Als Gary Paffett er in slaagt om bij een ander Formule 1-team onderdak te vinden, dan is McLaren bereid hem te laten vertrekken. ,,Het team geeft me de vrijheid om naar een racestoel te zoeken.”


Paffett probeert ergens een racestoeltje in de wacht te slepen, maar hij is ook met meerdere teams in gesprek over een testrol. Dit gegeven heeft tot verschillende geruchten geleid dat McLaren en de Britse coureur uit elkaar zijn, maar dat is volgens hem niet waar.

,,Ik werk nog steeds samen met het team en we hadden het afgelopen seizoen een prima relatie. Als het huwelijk moet eindigen is dat sneu, maar ik ben blij dat ik de vrijheid heb om een racestoel te scoren”, vertelt hij tegen Autosport.

De kans dat hem dat bij McLaren gaat lukken is niet groot. ,,De tweede coureur voor 2007 is nog niet bevestigd en het ziet er ook niet naar uit dat ik de teamgenoot van Fernando Alonso word. Eigenlijk wordt het steeds onwaarschijnlijker dat de keuze op mij valt”, maakt hij zich niet veel illusies.

De DTM-kampioen van 2005 wordt onder meer in verband gebracht met Spyker MF1, waar ook nog niet bekend is wie de tweede coureur wordt. Tiago Monteiro is er heilig van overtuigd dat hij het wordt, maar ook Christian Klien flirt hevig met de renstal. Het is echter de vraag of de liefde van twee kanten komt. ,,In mijn geval vooral als ik veel geld meeneem”, meent Paffett.

Als alternatief wordt een testrol bij Honda, BMW of één van de Red Bull-teams genoemd. ,,Het liefst wil ik iets meerdere seizoenen doen, ik kijk nadrukkelijk naar de langere termijn. Mijn managers Mark Blundell en Martin Brundle doen hun best.” Volgens Brundle zijn er zeker mogelijkheden. ,,Mensen zouden verbaasd zijn als ze horen met wie we praten.”
Bron
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:47:56 #283
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42733349
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:45 schreef twi het volgende:
Tiago Monteiro betalen voor z'n diensten. Zouden ze bij Spyker echt zo dom zijn?
Ik zou ook kiezen voor een ander.......Paffet bijvoorbeeld.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42734003
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:44 schreef sanger het volgende:

[..]

bron

Hij is wel erg zeker van zijn zaak.......
Niet Montiero...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:23:03 #285
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42765643
quote:
Montagny volgend jaar derde rijder bij Toyota
18 oktober 2006
Het Formule 1-team van Toyota heeft woensdagochtend bekendgemaakt dat Franck Montagny volgend seizoen de derde coureur van de renstal zal zijn. De 28-jarige Fransman testte in september al met een TF106B-wagen in Silverstone.


Montagny in de Toyota
Teambaas Tsutomu Tomita zei over de aanstelling van Montagny: "Franck kent de circuits en heeft ervaring met het ontwikkelen van F1-auto's. Zijn test op Silverstone was een goede gelegenheid voor hem om kennis te maken met het team. De onderhandelingen waren toen al bijna afgerond. Hij heeft goed met het team gewerkt en zijn prestaties bevestigden dat we de juiste keuze hadden gemaakt."

Ralf Schumacher en Jarno Trulli vormen in 2007 opnieuw het raceduo
Bron

Eindelijk bekendgemaakt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42772038
Goeie keuze.
Was misschien wel een goede optie voor Spyker geweest!
pi_42773272
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:04 schreef Rory78 het volgende:
Goeie keuze.
Was misschien wel een goede optie voor Spyker geweest!
Ik denk dat spyker meer aan iemand heeft die al jarenlang raceervaring heeft en een team kan verbeteren met zijn inzicht en feedback naar het team toe, iets dat ik Albers/Montagny niet zo 1,2,3 zie doen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:49:05 #288
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42773428
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef MIster911 het volgende:

[..]

Ik denk dat spyker meer aan iemand heeft die al jarenlang raceervaring heeft en een team kan verbeteren met zijn inzicht en feedback naar het team toe, iets dat ik Albers/Montagny niet zo 1,2,3 zie doen.
Ahum....Albers stond bij zowel Minardi als nu bij Midland juist bekend om zijn goede feedback en technisch inzicht

Verder is Albers ook iemand die het team op de huid zit om dit soort dingen te proberen, dus Albers zou ik het juist wel toedichten. Een tweede persoon met deze capaciteiten is zeker een goed alternatief voor Spyker.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42800101
In additie hiertoe: ik acht Montagny vele malen hoger dan de als mogelijk opvolger van Monteiro zo bejubelde Klien. Bovendien acht ik de sponsorinbreng van de enige Fransman in de F1 vele malen hoger dan de tweede Oostenrijker...
Ook niet geheel onbelangrijk voor een achterhoedeteam dat naar voren wil.
Maar goed, waarschijnlijk was achter de schermen de beslissing van FM om naar Toyota te gaan toch al langer bekend dan de overname van Midland door Spyker, dus is het nooit een issue geweest...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:13:22 #290
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42808050
quote:
BMW Sauber F1 Team bestätigt Heidfeld/Kubica

19. Oktober 2006 - 15:19 Uhr

Nick Heidfeld und Robert Kubica wurden vom BMW Sauber F1 Team als Stammfahrer für 2007 bestätigt - Sebastian Vettel wird offizieller Testfahrer


Das BMW Sauber F1 Team geht unverändert in die Formel-1-Saison 2007
Zoom © xpb.cc

(F1Total.com) - Das BMW Sauber F1 Team geht 2007 mit dem Deutschen Nick Heidfeld (29) und dem Polen Robert Kubica (21) in die Rennen der Formel-1-Weltmeisterschaft. Zum regulären Test- und Ersatzfahrer wird der erst 19-jährige Sebastian Vettel befördert.
BMW Motorsport Direktor Mario Theissen: "Wir sind sehr zufrieden mit unseren Fahrern und diesbezüglich für die Zukunft gut aufgestellt. Nick war für 2007 bereits gesetzt. Er ist der erfahrene Mann im Team, sowohl was die Formel 1 als auch die Zugehörigkeit zum Team angeht. Er ist für Sauber gefahren und bestreitet 2007 seine dritte Saison für BMW. Robert war bis zu seiner Nominierung als Testfahrer vor weniger als einem Jahr ein unbeschriebenes Blatt. Er hat sich von Beginn an bei Testfahrten und in den Freitagstrainings eindrucksvoll in Szene gesetzt. Der Lohn war der Umstieg ins Renncockpit in Budapest, den er schon im dritten Grand Prix mit einer Podiumsplatzierung rechtfertigte. Nach diesen Leistungen haben wir ihn für 2007 als Einsatzfahrer bestätigt."


"Nach dem Aufrücken von Robert hat in Sebastian ein mit 19 Jahren nochmals jüngerer Fahrer an die Tür geklopft. Er hatte im Nachwuchsbereich enorme Erfolge gesammelt, in einem Formel-1-Auto aber nur wenige Testkilometer. Trotzdem konnte er in den Freitagstrainings auf Anhieb an die Leistungen von Robert anknüpfen. Das bezieht sich auf die Rundenzeiten und die Abstimmungsarbeit. Dieser Einstieg war für uns Grund genug, ihn als Testfahrer zu bestätigen."


"Es ist ein gutes Gefühl, wenn man genau weiß, wie es weitergeht."
Robert Kubica
"Für 2007 als Einsatzfahrer bestätigt zu sein", sagte Robert Kubica, "zeigt, dass ich in den vergangenen fünf Rennen die in mich gesetzten Erwartungen erfüllt habe. Obwohl das Saisonfinale noch aussteht, habe ich das Gefühl, meine nächste Saison schon beginnen zu können. Es ist ein gutes Gefühl, wenn man genau weiß, wie es weitergeht. Ich denke, jeder Fahrer, der schon die nächste Saison angehen kann, ehe die aktuelle vorbei ist, kann sich wirklich sehr gut vorbereiten. Dank der Erfahrung, die ich in diesem Jahr an den Freitagen gesammelt habe, ehe ich in Ungarn ins Renncockpit kam, kenne ich nun alle Strecken, die 2006 befahren wurden und verfüge über gute Informationen für die Grand-Prix-Wochenenden. Das BMW Sauber F1 Team hat mir eine großartige Chance gegeben, und dafür möchte ich Mario Theissen und dem Team danken."

"Ich bin überglücklich!", gestand Sebastian Vettel. "Das ist ein großartiger Schritt in die richtige Richtung. Ich habe immer davon geträumt, regelmäßig in einem solch schnellen Auto zu sitzen. Die Aufgabe, die auf mich wartet, ist klar: Ich werde alles tun, um dem Team als Testfahrer zu helfen und die Entwicklung voranzutreiben. Ich möchte mich bei dem ganzen Team für das in mich gesetzte Vertrauen bedanken. Das gilt natürlich auch schon dafür, dass man mir in der laufenden Saison bereits die Möglichkeit gegeben hat, regelmäßig als Freitagsfahrer zum Einsatz zu kommen. Das hat sich ausgezahlt."
Bron

Korte vertaling is dat zowel Heidfeld als Kubica bij BMW rijden in 2007. Vettel zal 3e rijder zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2006 @ 16:18:58 #291
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_42808225
Het stuk van Theissen heb ik net vertaald: BMW verder met Heidfeld en Kubica
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:24:58 #292
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42808471
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:18 schreef dennistd het volgende:
Het stuk van Theissen heb ik net vertaald: BMW verder met Heidfeld en Kubica
En ik heb hem hier gepost
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42842187
De kans dat Toro Rosso met Ferrari-motoren gaat rijden lijkt al wat groter te worden.
quote:
’Ferrari-motoren voor Toro Rosso’

Er is nog steeds niet bevestigd met welke motoren de Red Bull-teams volgend jaar rijden, maar er lijkt schot in de zaak te zitten. Ferrari zou bezig zijn een meerjarig contract met Toro Rosso af te sluiten.

De FIA heeft eerder deze week bevestigd dat Ferrari in 2008 klantenmotoren aan twee teams mag leveren. Dat heeft de deur geopend om met Toro Rosso over een meerjarige deal te onderhandelen. Volgens Autosport staan beide partijen, na maanden van uiteenlopende geruchten, op het punt om het contract te ondertekenen.

Vrijwel hetzelfde geldt voor Spyker, dat nu alleen een contract met Ferrari voor 2007 heeft. Naar verluidt staat er echter een optie in het contract om dit met drie seizoenen uit te breiden. Als het daadwerkelijk zover komt staan er de komende jaren drie teams met Ferrari-motoren op de grid.

Tevens zou de deal met Toro Rosso inhouden dat Red Bull Racing met Renault-krachtbronnen gaat rijden. Renault heeft al bevestigd dat er een contract is met Red Bull, alleen is er nog niet wereldkundig gemaakt om welke renstal het gaat.
Bron
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:49:28 #294
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42910642
AFTERSEASON UPDATE

COMPLEET

Ferrari - Ferrari
R1 Massa
R2 Raikkonen
T Badoer, Gene

Met Massa en Raikkonen lijkt de Scuderia over het beste rijdersduo te gaan beschikken. In het 2006 seizoen bleek ook de bolide heel snel te zijn. De combinatie lijkt dan ook onverslaanbaar op het eerste gezicht.

Renault - Renault
R1 Fisichella
R2 Kovalainen
T Zonta, Piquet Jr.

Met Fisichella een ervaren coureur terwijl Kovalainen debuteert in de F1. Het rijdersduo wordt misschien de achilleshiel van het Frans/Engelse team.

Williams - Toyota
R1 Rosberg
R2 Wurz
T Karthikeyan

Rosberg blijft terwijl Wurz wordt gepromoveerd van test- naar racecoureur. Pluspunt voor Williams is dat het na afgelopen seizoen eigenlijk maar moeilijk slechter kan gaan. De Toyota krachtbron zou hier zeker bij moeten gaan helpen. Williams is zelfs al aan het testen geweest met de motor voor volgend seizoen!

Toyota - Toyota
R1 Schumacher
R2 Trulli
T Montagny

Weinig verandering bij Toyota of het moet Montagny zijn die het testwerk overneemt van Ricardo Zonta. Toyota heeft aan het eind van seizoen 2006 laten zien dat het wel degelijk snel kan zijn. Nu nog een keer vanaf het begin van het seizoen.

BMW - BMW
R1 Heidfeld
R2 Kubica
T Vettel

Misschien wel DE verassing van dit seizoen. Podiumplaatsen, veel punten en twee verassende coureurs. BMW heeft aangetoont een team met potentie te zijn. Heidfeld heeft naar behoren gepresteerd terwijl debutant Kubica van zich heeft laten horen. Testcoureur Vettel is al toegezegd kilometers te mogen maken op de vrijdagen.

INCOMPLEET

Honda - Honda
R1 Button
R2 Barrichello
T Davidson

Enige twijfel bij Honda is of testcoureur Davidson blijft of vertrekt naar Super Aguri. Zowel Button als Barrichello blijven na dit seizoen in Japanse dienst. Na een vrij teleurstellend seizoen 2006, waarin Honda verreweg het meeste heeft getest, hopen ze in Japan oop een goed 2007. Button wist 1 overwinning te scoren, zijn eerste.

McLaren - Mercedes
R1 Alonso
R2 Hamilton / De la Rosa / Paffett
T

Veel onduidelijkheid nog bij McLaren Mervedes. Inmiddels is wel bekend dat het team niet wordt overgenomen door Mercedes. Alonso komt de gelederen versterken terwijl Raikkonen richting Ferrari vertrekt. De versterking van Alonso kunnen ze in Woking wel gebruiken getuige de statistieken dit seizoen. Geen enkele overwinning! Over de 2de coureur en testcoureur is nog geen duidelijkheid gegeven. Lewis Hamilton en Pedro de la Rosa lijken de beste papieren te hebben.

Red Bull - Ferrari / Renault
R1 Coulthard
R2 Webber
T Ammermüller / Doornbos

De racecoureurs staan al vast. Maar daar houdt het op wat duidelijkheid betreft. Nog altijd is niet bekend gemaakt welke motoren RBR gaat gebruiken. Wordt het de Reanult of de Ferrari. Komt er een testcoureur? Er is al bekend gemaakt dat de racecoureurs het meeste testwerk voor hun rekening gaan nemen.

Scuderia Toro Rosso - Ferrari / Renault
R1 Speed / Doornbos
R2 Liuzzi
T Ammermüller

Eigenlijk is er officieel nog helemaal niets bevestigd bij het team van Torro Rosso. Naar verluidt zal Berger zelf voor de operationeel kosten moeten opdraaien. Kans dus voor coureurs met een sponsor. Met name Scott Speed zou onder druk staan. Doornbos zou nog in de race zijn voor een stoeltje. Laten we hopen dat het hem lukt. De motoren hangen af van de grote broer RBR.

Spyker - Ferrari
R1 Albers
R2 Monteiro / Klien / Sutil / Premat / Paffett
T

De impuls die de overname door Spyker teweeg heeft gebracht begint al resultaten op te leveren. Mike Gascoine is aangetrokken als ontwerper, Ferrari als motorenleverancier en er zijn gesprekken met diverde (kapitaalkrachtige) sponsoren. Albers is bevestigd voor volgend seizoen waarbij hij de status van paydriver ontgroeit. De tweede coureur zou naar verluid een zak sponsorgeld mee moeten nemen, al schijnt dit afhankelijk te zijn van een eventuele hoofdsponsor. Het vooruitzicht is goed voor het Nederlandse F1 team.

Super Aguri - Honda
R1 Sato
R2 Davidson / Yamamoto
T

Bij Super Aguri hebben ze een geheel nieuw team uit de grond gestampt in het seizoen 2006. Het team heeft naar behoren gepresteerd en getoont over potentie te beschikken. Het grootse deel van die potentie komt natuurlijk uit de hoek van Honda, de motorenleverancier en geldschieter. Sato is bevestigd en Davidson lijkt de beste papieren te hebben voor het tweede stoeltje.

[ Bericht 57% gewijzigd door sanger op 23-10-2006 10:19:52 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42910666
weer ff de motor van Spyker editten sanger. die is zeker
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:23:29 #296
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42911223
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
weer ff de motor van Spyker editten sanger. die is zeker
Gedaan, samen met enkele andere aanpassingen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42944736
Nog steeds die 'paydriver' propaganda...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:27:50 #298
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42944860
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:19 schreef Rory78 het volgende:
Nog steeds die 'paydriver' propaganda...
Waar?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42948251
Albers is bevestigd voor volgend seizoen waarbij hij de status van paydriver ontgroeit.
Kom op zeg, hij betaalt toch ook gewoon via zijn sponsors het team en krijgt daarvoor in ruil een salaris, wat dus in feite gewoon een gedeelte is van zijn eigen sponsorinbreng. Hij is gewoon, net als ieder ander in de F1 een paydriver. Iedere F1-coureur neemt geld mee naar zijn team; ook Chris. Ik snap niet goed waarom hij het nodig acht dit steeds over zichzelf naar buiten te moeten brengen?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:12:35 #300
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42948764
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:55 schreef Rory78 het volgende:
Albers is bevestigd voor volgend seizoen waarbij hij de status van paydriver ontgroeit.
Kom op zeg, hij betaalt toch ook gewoon via zijn sponsors het team en krijgt daarvoor in ruil een salaris, wat dus in feite gewoon een gedeelte is van zijn eigen sponsorinbreng. Hij is gewoon, net als ieder ander in de F1 een paydriver. Iedere F1-coureur neemt geld mee naar zijn team; ook Chris. Ik snap niet goed waarom hij het nodig acht dit steeds over zichzelf naar buiten te moeten brengen?
Dat is dus waar iedereen misgaat:

  • Als paydriver betalen de sponsoren aan de CA BV. Vanuit die BV wordt het team betaaldt. Een salaris wordt in mindering op de betalingen aan het team gehouden.

  • In de huidige situatie betaalt de renstal CA een salaris. Hij staat dus op de loonlijst. Er is geen geldstroom via de CA BV, of het moet zijn salaris zijn. Dat zijn persoonlijke sponsoren vervolgens het team gaan sponsoren is een logisch gevolg, maar geen verplichting vanuit de renstal. Overigens is het eigenbelang dat hij zijn sponsoren alsnog meeneemt ondanks dat het geen vereistte is. Immers, hoe meer budget hoe meer geld voor ontwikkeling. En dat is juist wat je als coureur wilt toch?

    Albers is de status als paydriver dus wel degelijk ontgroeid. Als RD een dergelijke deal sluit dan zal ik het net zo verwoorden.

    * zit eigenlijk te wachtten op het nieuws omtrent de STR/Doornbos deal.
  • Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')