hmmmmmm, mclaren, bmwquote:Op maandag 11 september 2006 22:49 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat overzicht hierboven.
ja hij is vaag, al zie ik hem wel naast Heidfeld bij BMW komen, of wellicht vanweg mercedes nog wel bij Mclaren.quote:Op maandag 11 september 2006 22:32 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
albers was net weer lekker vaag aan het doen op sportjournaal
"nee ik heb mijn contract niet verlengd"
"ja ik heb al getekend"
"sommige mensen zullen verrast zijn, maar misschien ook weer niet"
"we maken het op 8 oktober bekend"
zoals al meerdere mensen zeiden, ook ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hij NIET naar spyker gaat.
mja dat klinkt op zich ook nog wel aannemelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:59 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk het ook niet.
Ik had verwacht dat 8 okt, een datum zou zijn die gebruikt werd om een deadline aan te geven, maar nu alles in kannen en kruiken is wat betreft de verkoop, had ik een aankondiging ook wel verwacht.
Wat ik niet onwaarschijnlijk acht is dat Chris in zijn getekende contract bij Spyker een clausule heeft staan dat hij tot 8 oktober nog mag proberen om bij BMW binnen te komen en zo niet dat het dan bekend is dat hij bij Spyker rijdt.
Honda? SA? Toyota? Waar zijn er nog plekjes?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:30 schreef Spooky4u het volgende:
Mijn speculatie kan nog steeds dus.
* Spooky4u begint eigenlijk te geloven dat het om SA gaat.
hij is toch niet op z'n achterhoofd gevallen door voor SA te kiezenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef roelofjan het volgende:
Oh, hij gaat iig niet testen volgend jaar:
"Christijan zal volgend seizoen opnieuw Formule 1-races rijden. Op 8 oktober in het Japanse Suzuka zullen we de details bekend maken". Lodewijk Varossieau.
Dat het in Japan bekend wordt gemaakt is toch geen goed teken... Super Aguri..
SA is op zich wel goed bezig hoor, ze hebben 80 nieuwe mensen aangenomen en gaan volgend jaar met een vergelijkend chassis rijden als BAR. Geen oude Arrows zooi dus...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef WEST het volgende:
[..]
hij is toch niet op z'n achterhoofd gevallen door voor SA te kiezenhoewel ik hem daar wel in staat acht
![]()
als ze het zelfde chassis van Honda kunnen overnemen en de motor precies het zelfde dan is het geen gekke optiequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:30 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
SA is op zich wel goed bezig hoor, ze hebben 80 nieuwe mensen aangenomen en gaan volgend jaar met een vergelijkend chassis rijden als BAR. Geen oude Arrows zooi dus...
Midland zie ik niet veel verbeteren volgend jaar... Dus misschien is SA nog niet eens zo'n slecht idee.
Toro Rosso rijdt met het Red Bull chassis van vorig jaar en is daarmee sneller als Midland en SA.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef Spooky4u het volgende:
Het chassis van Honda is dus maximaal het chassis van dit jaar, dus volgend jaar oud!
Nee, maar gezien het budget van ongeveer 65 miljoen, wat nog minder is dan Sa en Midland, doen ze het goed. Met een eigen chassis is de kans groot dat ze het veel minder zouden doen. In het ontwerpteam zitten nog veel mensen van Minardi.......Moet ik nog meer zeggen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:55 schreef Spooky4u het volgende:
en dan nog!!!! STR heeft met dat oude chassis al heel veel punten gehaald he.
Hier is de bron;quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:36 schreef Spooky4u het volgende:
STR 65 Miljoen??? Neej joh... STR en RB hebben echt wel een gezamelijk budget hoor.
bronquote:Klien naar Spyker-MidlandChristian Klien zal meer dan waarschijnlijk deelnemen aan de Grand Prix van China. De 23-jarige Oostenrijker heeft volgens een aantal betrouwbare bronnen een contract als vrijdagse testcoureur ondertekend voor het Nederlands-Russische Spyker Midland F1. In het contract zou ook een optie staan om hem volgend seizoen als vaste coureur te benoemen, als teamgenoot van Christijan Albers. Dat zou dus betekenen dat Tiago Monteiro volgend seizoen niet meer op de grid te zien zal zijn. Klien zou de rol van vrijdagse testcoureur zowel in China als in Japan en Brazilië vervullen.
"Nog voor hij bij Red Bull vertrokken was stond hij al op ons verlanglijstje," verteld Midland-teambaas Colin Kolles. "Nu dat hij daar weg is, gaan we hem zo snel mogelijk in onze derde wagen proberen te krijgen, "vertelde hij aan de Oostenrijkse televisiezender Österreichischer Rundfunk.
dat betekend dus dat albers blijfquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat SA voor Albers een betere optie is. SA is een jong team en misschien is dat vooral een gevoel, maar ik denk dat die potentieel hebben om een degelijke middenmotor te worden.
MinardiJordan/Midland/Spyker lijkt me een team dat gedoemd is om tot het einde der tijden als referentie van traagheid te gelden, ik vind het al verbazend dat ze 't zo lang volhouden, daar achteraan.
ik denk eerder dat SA gedoemd is om achteraan te rijden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Minardi/Midland/Spyker lijkt me een team dat gedoemd is om tot het einde der tijden als referentie van traagheid te gelden, ik vind het al verbazend dat ze 't zo lang volhouden, daar achteraan.
minardi is niet midland/spykerquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat SA voor Albers een betere optie is. SA is een jong team en misschien is dat vooral een gevoel, maar ik denk dat die potentieel hebben om een degelijke middenmotor te worden.
Minardi/Midland/Spyker lijkt me een team dat gedoemd is om tot het einde der tijden als referentie van traagheid te gelden, ik vind het al verbazend dat ze 't zo lang volhouden, daar achteraan.
Vergeet niet dat ze rechtstreekse steun krijgen van Honda! Dan ben je toch echt wat meer mans.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
ik denk eerder dat SA gedoemd is om achteraan te rijden.
Briatore lult maar weer eens wat want er is nooit een voorcontract geweest. Mongool.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:46 schreef ElmarO het volgende:
Briatore doet ook maar een duit in het zakje over waar Kimi heen gaat.
[..]
Bron
Ik zou nog even wachten met lachen, ik denk dat SA volgend seizoen voor de Spyker staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef Mikkie het volgende:
Albers naar SA lijkt me wel een lachertje
dat heb ik me ook zitten bedenken.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met lachen, ik denk dat SA volgend seizoen voor de Spyker staat.
Same herequote:Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met lachen, ik denk dat SA volgend seizoen voor de Spyker staat.
Minardi heeft ook ooit eens op de eerste startrij gestaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en dan nog. Het blijft aanmodderen op plek 18 en lager..
Jos Verstappen op de vrijdagtraining. Eerste tijd.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Minardi heeft ook ooit eens op de eerste startrij gestaan.
Als het zo is dat je de vrijdagmiddagtraining bedoeld waar Jos als enige op een droge baan kon rijden, met teamgenootje Wilson die als 2e doorkwam, maar later geen tijd kreeg omdat hij te licht zou zijn... Dan nog hebben ze niet op de eerste startrij gestaan bij de start. Of het moet een spin geweet zijn op een recht stuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Minardi heeft ook ooit eens op de eerste startrij gestaan.
Martini in Phoenix 1990.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als het zo is dat je de vrijdagmiddagtraining bedoeld waar Jos als enige op een droge baan kon rijden, met teamgenootje Wilson die als 2e doorkwam, maar later geen tijd kreeg omdat hij te licht zou zijn... Dan nog hebben ze niet op de eerste startrij gestaan bij de start. Of het moet een spin geweet zijn op een recht stuk.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Martini in Phoenix 1990.
daarom staat het ook schuin.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef Bolter het volgende:
Ik geloof niet dat de Ferrari motoren al definitief naar Spyker gaan hoor.
quote:
Maar goed, zijn nog wel meer kanshebbers, denk eerder dat het cosworth gaat worden maar goed.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
![]()
Verstappen is zooo jaren negentig![]()
Dat was Senna ook!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Maar Verstappen blijft ook een hele gave coureur.
en je vertelde in 2002 nog dat je het jammer vond dat je jos niet aan het werk zagquote:Op woensdag 20 september 2006 12:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
![]()
Verstappen is zooo jaren negentig![]()
quote:Over transfernieuws gesproken: er gebeurt wel het een en ander nu Michael Schumacher heeft gezegd dat hij gaat stoppen. Jullie weten dat ik vaak zeg dat die oudjes moeten opstappen, maar Michael Schumacher is natuurlijk wel een klasse apart, niet zoals Jacques Villeneuve of Rubens Barrichello. Er komen ineens een boel plekjes vrij, bij McLaren en zo. Misschien ga ik daar wel rijden!"
dat is een beetje te hoog gegrepen denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
albers in zijn column op racereport.nl:
[..]
Ok, Lewis rijdt dit seizoen dus niet... en dat de la Rosa de laatste race rijdt is ook nog niet zeker...quote:Waarschijnlijk geen Hamilton in Brazilië
28 september 2006
Het is niet waarschijnlijk dat Lewis Hamilton dit jaar al zijn racedebuut maakt in de Formule 1. Pedro de la Rosa werd eerder al door het McLaren-team bevestigd voor de races in China en Japan, wat ruimte liet voor speculatie over wie de tweede McLaren zal besturen in de Braziliaanse Grand Prix, de laatste race van het seizoen.
Martin Whitmarsh, algemeen directeur van McLaren, liet weten dat er na de Japanse Grand Prix een beslissing zal worden genomen over wie de tweede McLaren op het circuit van Interlagos zal besturen. Whitmarsh voegde daaraan toe dat het niet waarschijnlijk is dat Lewis Hamilton dan zal racen. "Ik betwijfel het", zei Whitmarsh tegen Autosport. "Het is nu belangrijk dat Lewis zich verder ontwikkelt en daarna kijken we wel waar en wanneer hij zijn debuut zal maken. We hoeven hem niet dit seizoen nog in het diepe te gooien. Daar is geen reden toe."
Per direct ga ik dan vanuit. Misschien is dat de reden dat ze de boel hebben laten ploffen in de A1. Snap dan alleen het interview niet waarin hij de F1 afbrand.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Spooky4u het volgende:
Het gerucht gaat dat Verstappen misschien wel bij Spyker instapt met de kracht van oude vriend M. Mol en Trust
Dat kan 'ie toch echt niet maken.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Spooky4u het volgende:
Het gerucht gaat dat Verstappen misschien wel bij Spyker instapt met de kracht van oude vriend M. Mol en Trust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat kan 'ie toch echt niet maken.
Maarre, Trust wou toch nooit meer wat met Rothengatter te maken hebben na dat Jordan debacle?
nog zo'n hoogtepunt in de loopbaan van Jos.Trust & Verstappen hebben het bijgelegd...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
bronquote:Albers: ,,Dit is helemaal te gek!”
Albers tekent contract bij Spyker MF1
29-9 - Het is definitief! Christijan Albers rijdt in 2007 voor Spyker MF1. Het team maakte dat vanochtend om 7 uur Nederlandse tijd bekend. ,,Dit is helemaal te gek,” aldus Albers.
Deze bekendmaking komt voor de meeste mensen niet als een verrassing, hoewel manager Lodewijk Varossieau insinueerde een verrassing in petto te hebben. In Turkije verklaarde hij dat de officiële bekendmaking pas in Japan zou plaats vinden.
In een nogal ‘lollig’ persbericht verklaart Albers: ,,Het is natuurlijk fantastisch dat ik mijn plek binnen het team kan behouden. Dat het nu een Nederlands team is, is helemaal mooi. Maar het beste is nog dat ze besloten hebben me te betalen om in hun auto te rijden. Meer kan ik niet wensen voor mijn derde jaar in de Formule 1.”
,,Natuurlijk ben ik enorm enthousiast over de nieuwe eigenaren van het team, hun toewijding, de komst van Mike Gascoyne en de motorendeal die binnenkort bekend wordt gemaakt. De basis voor een goed team is er al, iedereen is bovendien enorm gemotiveerd. Ik kijk dan ook uit naar volgend jaar,”aldus de 27-jarige Albers.
Ook teambaas Colin Kolles is tevreden. ,,In eerste instantie wilden we alleen Albers’ verloofde Liselore houden,” grapt hij. ,,Maar naarmate het seizoen vorderde werd Christijan alsmaar sneller. Sneller zelfs dan we dachten dat de auto aan kon. Albers versterkte daarmee zijn onderhandelingspositie. Volgend jaar is hij bovendien een getrouwd man en heeft hij dus twee bazen die ervoor zorgen dat hij presteert.”
Michiel Mol (directeur van Spyker F1 Cars) zegt als mede-eigenaar van een Nederlands team blij en trots te zijn een landgenoot aan boord te hebben. ,,Christijan heeft zijn positie in het team verdiend. Zijn prestaties weerleggen dan ook het vertrouwen dat ik samen met de andere sponsors zijn hele carrière al gehad heb.”
Neej joh. contract is voor 2007... en nu is het nog 2006quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:12 schreef sanger het volgende:
Daar gaat de Brazilie race in een McLaren.
Misschien is dat dan wel die test waar hij op zinspeelt. En de opmerking van gisteren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neej joh. contract is voor 2007... en nu is het nog 2006
Het kan nog steeds!![]()
wat was dat dan voor onzinnig gedoe met "8 oktober" bladiebla geheimzinnig, geheim, geheim.quote:
Daar vind je dit soort speculaties tegenwoordig ook al niet meer (helaas)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:13 schreef Spooky4u het volgende:
Hahaha, we beginnen hier al bijna op het verstappen forum te lijken.
de meest gewilde fantasien verklaren tot waarheid!
Ik denk dat Jos het goed verpest heeft bij velen. Zou zomaar opgedoekt kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Spooky4u het volgende:
Er wordt nu gespeculeerd over het voorbestaan van de fanclub. Helaas wel inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |