is voor de koffie...ziet er goed uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:37 schreef Bocaj het volgende:
De bewoners drinken wel veel melk valt mij op...
Hij is goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, Hilde heeft het over de volgende nominatie.
Marcel: nou schat die maak jij niet meer mee!
![]()
Hilde kon m ook wel waarderen 'ram m dr maar in'.quote:
Dus deze werkt dan ook niet? http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef miraculeus het volgende:
Help, ik ben op mijn werk en kan de mediaplayer hier niet instaleren, is er nog een andere manier om de streams te volgen?
RealPlayer? VLC Mediaplayer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef miraculeus het volgende:
Help, ik ben op mijn werk en kan de mediaplayer hier niet instaleren, is er nog een andere manier om de streams te volgen?
Semih en Rik op bed ws.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn semih en rik en tijn? Op bed?
Ah ik zie ze nu in de huiskamerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
Semih en Tijn zijn volgens mij melk aan het warmen toch?
Semih zit in de kamerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Semih en Rik op bed ws.en Tijn weet ik niet
Dat was al 5 minuten geleden toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef kukeleku het volgende:
Semih komt weer de badkamer inlopen en geeft Micheline een kop warme melk en een kus.
"en mischien val jij de volgende keer wel in de prijzen..."zegt hij nog tegen Sabrina![]()
nu wel ja...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat was al 5 minuten geleden toch?bij mij wel
Volgens mij loopt je stream enorm achter dat was al een beste tijd terugquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Semih komt weer de badkamer inlopen en geeft Micheline een kop warme melk en een kus.
"en mischien val jij de volgende keer wel in de prijzen..."zegt hij nog tegen Sabrina![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Joost Jongbloedquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef natronic het volgende:
Wie is Joost?
50 Ja, en soms 1 minder, als ie onder loopt !quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef LeonII het volgende:
De verenigde staten bestaat toch uit 50 staten?
* Edit, aha Alska en Hawaď ook natuurlijk.
Ja, maar dat is zooo BB5...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:07 schreef LeonII het volgende:
Die Monique is echt een kei in het maken van schuimbaarden
50 staten + District of Columbia + een heleboel overzeese gebieden. Zelfs Puerto Rico en Guam behoren tot de USA.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef LeonII het volgende:
De verenigde staten bestaat toch uit 50 staten?
* Edit, aha Alska en Hawaď ook natuurlijk.
Moet je ze straks eens horen janken als het zo'n 48 uur opdracht is ofzo...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt gezegd (door Marcia) dat er morgen een weekopdracht komt
Semih: ik hoop dat ie langer duurt dan 9 minuten.
Ik zou bijna zeggen 'Be carefull what you wish for... you might get it'quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt gezegd (door Marcia) dat er morgen een weekopdracht komt
Semih: ik hoop dat ie langer duurt dan 9 minuten.
lief??? STOM !!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:27 schreef intoyou het volgende:
Sabje loopt naar Etienne die in de keuken staat en geeft hem eerst een knuffel van achteren en daarna van voren. Lief!
Het zou wonderlijk zijn maar deze keer kan het idd een vroegertje wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Gezien het aantal tandenpoetsende mensen (Marlies en Semih), gaan er meer mensen op tijd slapen.
Ik voorspel dat ook Marcia weer haar bed in duikt (zoals elke avond als één van de eerste).
lees maar eens een beetje om je heenquote:
quote:
Heb ik allang gedaan. Ben voor Etienne, dus daarom vind ik het lief. Iedereen heeft wel is een knuffel nodig op z'n tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:35 schreef natronic het volgende:
[..]
lees maar eens een beetje om je heen
ben je wel een van de weinigequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef intoyou het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan. Ben voor Etienne, dus daarom vind ik het lief. Iedereen heeft wel is een knuffel nodig op z'n tijd.
Heeft ze van Hilde gister, die zei het ook continu tegen Monique.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, nu komt Micheline zelf met het meest lage, weerzinwekkend argument dat je in een discussie kan gebruiken.
"Dan snap je het niet"
![]()
![]()
![]()
![]()
En rechtstreeks tegen Marcel zeggen dat zij ook niet.
Iedereen daar weet dat er over bepaalde personen geroddeld wordt omdat je 24 uur per dag op elkaars lip zit. Iedereen daar heeft wel is gezegd van ze roddelen over ons, maar wij ook over hun..dus vind het niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef rickfcdb het volgende:
Hoor je Tijn en zijn kornuiten lullen en dan zeggen dat de rest zit te roddelen over hen.
Ben het met je eens dat het volkomen logisch is, ze hebben weinig anders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef n1ek het volgende:
[..]
Iedereen daar weet dat er over bepaalde personen geroddeld wordt omdat je 24 uur per dag op elkaars lip zit. Iedereen daar heeft wel is gezegd van ze roddelen over ons, maar wij ook over hun..dus vind het niet meer dan logisch.
Roddelen is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het volkomen logisch is, ze hebben weinig anders.
Alleen in de COS wordt het vaak uitsluitend "de kampers" verweten dat ze roddelen, en niet het andere groepje die het dus even hard doet.
ik dacht dat het niet closer konquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0509108.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
The Phantom of the Operaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0509112.jpg]afbeelding][/URL]
Hij is erg bezig met het spel, het is zaak voor hem dat het andere groepje hem niet nomineert, en hij iedereen te vriend houdt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:50 schreef rickfcdb het volgende:
Nu zit die egbert daar weer mee te lullen, wat een schijnheilige klootzak zeg.
Je kunt ze toch ook niet echt 100 dagen ontlopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline gaat ook zitten bij het groepje die ze net veilig met de grond verbaal gemaakt heeft.
Gewoon saai eigenlijk, ik vind Jeroen zelfs nog boeiender de laatste dagen en dat wil wat zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Janine is veel te rustig opeens. Daar moet weer wat leven in komen
Hoe zit het nu met die puist?quote:
't is ook een beetje een surrealistisch type.quote:
Daar ligt ze in...quote:
En toch knap hoe ze een positie in de groep heeft verworven, door zichzelf te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Janine is veel te rustig opeens. Daar moet weer wat leven in komen
Nee dat klopt nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef Mike1964 het volgende:
klopt het dat 1 en 3 het niet doen?
Ik vind haar de meest onechte persoon in het huis. Ik vraag me ook af of ze in het echte levenj hartsvriendinnen of echte vrienden heeft. Somehow lijkt het me een persoon die zichzelf moeilijk opengeeft, en alleen maar aan het praten praten praten over zichzelf is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch knap hoe ze een positie in de groep heeft verworven, door zichzelf te zijn.
De eerste dagen leek het erop dat ze een massaal pispaaltje zou gaan worden, maar op één of andere manier heeft ze (zonder al te veel consessies te doen), toch een positie in de middenmoot gekregen.
Zeer vroeg idd, al zullen Marcel en Co. nog wel een klein uurtje gaan doppenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, dat wordt een vroegertje, vanavond![]()
Nee, de rust is behoorlijk wedergekeerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
Nog iets gemist?
Das behoorlijk matig dan. Gooi er nu maar een échte weekopdracht in BB.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, de rust is behoorlijk wedergekeerd
Welke les kreeg ze?quote:Morgen gaat Hilde opzoek naar nieuwe bondgenoten.
Zij krijgt direct een lesje van Semih. Een mooie les….
Peter, kom toch eens een keer met iets origineels, in plaats van het altijd opnemen voor de underdog en populaire mensen naar beneden halen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline, kom nou eens met iets origineels, ipv met het beamen wat Tijn zegt, of met iets waarvan je weet dat je bijval krijgt.
1 keer maar![]()
Ze stopte twee vingers in Semih's mond, terwijl hij dacht dat het haar tong zou zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline, kom nou eens met iets origineels, ipv met het beamen wat Tijn zegt, of met iets waarvan je weet dat je bijval krijgt.
1 keer maar![]()
Hij moet inderdaad even spuienquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn roddelt er flink op los, nu over Hilde
Maar dat is niet erg, want het is Tijn hč....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn roddelt er flink op los, nu over Hilde
Zoals al eerder gezegd, er wordt in beide groepen evenveel geroddeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg, want het is Tijn hč....
Het boeit van niemand niet want alle 15 roddelen en dat is vrij menselijk als je 2 weken in een huis zit opgesloten. En je zit op elkaars lip. Het maakt me ook niet uit of die kampers roddelen of die andere groep, ik vind het een logisch ietsquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg, want het is Tijn hč....
Don't tell me what i can and can't do!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:42 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0096.jpg]afbeelding][/URL]
Weet ik wel... en natuurlijk is roddelen in die situatie vrij normaal. Maar anderen zijn opeens wél achterbaks en hypocriet als ze roddelen over de andere groep. Daar zit het 'kleine' verschilquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, er wordt in beide groepen evenveel geroddeld.
Ik voel mezelf alleen bij het clubje van Tijn meer thuis dan bij de andere club, dát is het verschil.
Als ik in dat huis zou zitten zou ik net zo hard meeroddelen hoor, je moet nu eenmaal even spuien af en toe. Nu doe ik dat 's avonds tegen m'n man, zij hebben alleen elkaar.
Gisteren veegde ze anders de vloer aan met de hollandse jongens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert: als ik morgen zou moeten stemmen, zou ik op Marcel stemmen.
Micheline: ik ook
Marcia: ik ook, SLAPPE HAP
Marcia die iemand SLAPPE HAP noemt![]()
![]()
![]()
Zelfs voegt ze echt niets toe in huis, een stil meisje. Normaal heb ik wel symphatie voor zo iemand trouwens, zeker omdat ik weet dat ze de moederrol gedeeltelijk heeft overgenomen, na de hersenbloeding van haar moeder.
Maar in Marcia`s geval, kost symphatie opbrengen mij moeite.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
Het boeit van niemand niet want alle 15 roddelen en dat is vrij menselijk als je 2 weken in een huis zit opgesloten. En je zit op elkaars lip. Het maakt me ook niet uit of die kampers roddelen of die andere groep, ik vind het een logisch iets
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het volkomen logisch is, ze hebben weinig anders.
Alleen in de COS wordt het vaak uitsluitend "de kampers" verweten dat ze roddelen, en niet het andere groepje die het dus even hard doet.
Ze WIST dat ze bijval zou krijgen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gisteren veegde ze anders de vloer aan met de hollandse jongens.
ach overal wordt idd geroddeld niet alleen in het huis... het maakt het leuk om naar te kijken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
Het boeit van niemand niet want alle 15 roddelen en dat is vrij menselijk als je 2 weken in een huis zit opgesloten. En je zit op elkaars lip. Het maakt me ook niet uit of die kampers roddelen of die andere groep, ik vind het een logisch iets
Whehehe Marcel en Etienne kunnen het wel vergeten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:40 schreef pullup het volgende:
Marcel zijn connecties met de 'media' worden belachelijk gemaakt.
En ook zijn kinderachtige houding met betrekking tot de sanctie. Men reageert in die kamer wel ongeveer zoals er hier op Fok over gedacht werd gisteren.
Ik vond gisteren Etienne vrij sterk tegen Rik. Rik zei dat hij moest uitkijken wat hij zei over Big Brother en Etienne had duidelijk geen zin om dat te veranderen en deed dat ook niet. Het is een klootzak, maar daar heb ik wel waardering voor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Rik vond ik wel sterk, die later nog een goed persoonlijk gesprek met Etiënne had, om het nog eens uit te leggen, en dat deed hij echt op een goede manier.
Micheline deed net redelijk tof/ normaal tegen het "vijandige groepje" dat ze 10 minuten eerder nog had zitten afkraken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
Dat komt omdat de kampers schijnheilig aardig tegen de anderen doen. De 'goede' groep roddelt wel over kampers maar gaat dus niet tof toen bij de anderen.
Hij heeft vandaag in de DBK zn excuses aangeboden (voor gister) aan BB. Dat vind ik dan wel een beetje apartquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond gisteren Etienne vrij sterk tegen Rik. Rik zei dat hij moest uitkijken wat hij zei over Big Brother en Etienne had duidelijk geen zin om dat te veranderen en deed dat ook niet. Het is een klootzak, maar daar heb ik wel waardering voor.
Dan mis jij Tijn steeds, die ook met de andere groep gezellig gaat kletsen? En zo zijn er ook wel meer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
Dat komt omdat de kampers schijnheilig aardig tegen de anderen doen. De 'goede' groep roddelt wel over kampers maar gaat dus niet tof toen bij de anderen.
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag in de DBK zn excuses aangeboden (voor gister) aan BB. Dat vind ik dan wel een beetje apartmaja
Etiënne was gewoon zat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond gisteren Etienne vrij sterk tegen Rik. Rik zei dat hij moest uitkijken wat hij zei over Big Brother en Etienne had duidelijk geen zin om dat te veranderen en deed dat ook niet. Het is een klootzak, maar daar heb ik wel waardering voor.
Als ze zou willen, maar dat wil ze niet. Je kunt ook Rik zien als alles en iedereen maar sussen. Intellectueel gezien is Marcia meer op confrontatie gericht, doet het alleen niet. (durven, persoonlijkheid?) Zelf zei ze eens dat ze niet veel van zichzelf kon laten zien omdat anderen te dominant waren. Kun je van vinden wat je wilt, maar ik vind haar in haar minimalisme even spannend als vorig jaar Natalie die ook amper wat liet zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze WIST dat ze bijval zou krijgen.
Ik vond haar lafjes.
Rik vond ik wel sterk, die later nog een goed persoonlijk gesprek met Etiënne had, om het nog eens uit te leggen, en dat deed hij echt op een goede manier.
Marcia acht ik daar niet toe in staat.
Ja, wie dan nog meer? Bij Tijn heb ik niet het idee dat hij gemaakt gezellig zit te doen, hij kletst immers als sinds het begin van BB met iedereen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mis jij Tijn steeds, die ook met de andere groep gezellig gaat kletsen? En zo zijn er ook wel meer.
Ik zeg ook niet dat de goede groep roomser dan de paus is, het gaat mij er alleen om dat heel de kampersgroep vele malen hypocrieter/schijnheiliger.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Micheline deed net redelijk tof/ normaal tegen het "vijandige groepje" dat ze 10 minuten eerder nog had zitten afkraken.
Of beter gezegd, Tijn kraakte het af, en Micheline deed mee.
Om er daarna weer snel op te gaan zitten....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Ifa het volgende:
Zoals gisteren dus waar ze sterk argumenteert en kalm blijft. Voor iedereen die haar als muurbloempje ziet, kwam ze toch even van die muur af.
Ik vind dat Rik en Tijn eigenlijk de enige zijn die echt tegen de "andere groep" zeggen wat ze ervan vinden...quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Micheline deed net redelijk tof/ normaal tegen het "vijandige groepje" dat ze 10 minuten eerder nog had zitten afkraken.
Of beter gezegd, Tijn kraakte het af, en Micheline deed mee.
Maar je hebt nu het geluid in de slaapkamer aan, en je vindt dat nog steeds?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de goede groep roomser dan de paus is, het gaat mij er alleen om dat heel de kampersgroep vele malen hypocrieter/schijnheiliger.
Vergelijk het dan met Ingrid.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om er daarna weer snel op te gaan zitten....
Je vergelijking met Nathalie vind ik om te huilen trouwens. Nathalie was heel storend aanwezig de hele tijd. Marcia is dat zeer zeker niet.
Ik vind de groep van Semih ook leuker dan die andere groep. Ik ben het alleen niet eens dat de ene groep zoveel achterbakser zou zijn dan de andere groep. Dat verschil zie ik dus totaal niet. Maar de haat hier voor de groep van Hilde/Marcel is zo groot dat echt alles negatief wordt uitgelegd. Maar ja, zo gaat dat al jaren tijdens Big Brother edities. Als je niet populair bent, is alles wat je doet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de goede groep roomser dan de paus is, het gaat mij er alleen om dat heel de kampersgroep vele malen hypocrieter/schijnheiliger.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef arneaux het volgende:
Egbert :"Ja die stoeren verhalen, dat hij al met 25 meisjes is geweest."
Tijn :"Hoeveel zouden daarvan boven de 16 zijn."
Semih :"En hoeveel zouden géén familie zijn.".
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef arneaux het volgende:
Egbert :"Ja die stoeren verhalen, dat hij al met 25 meisjes is geweest."
Tijn :"Hoeveel zouden daarvan boven de 16 zijn."
Semih :"En hoeveel zouden géén familie zijn.".
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef pullup het volgende:
Wghahaha die Semih.
Over de 25 vrouwen van Etienne was de opmerking eerst "dan moet je eens vragen hoeveel er ouder waren dan 16"
Semih gaat eroverheen: Moet je ook eens vragen hoeveel daarvan geen familie waren"
![]()
![]()
![]()
verglijkingen zijn altijd scheef. Gaat erom dat Natalie van haar persoonlijkheid weinig liet zien, (tegen alles maar steeds "ja" piepte") waardoor je - ik in ieder geval - toch benieuwd bent wat er achter zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om er daarna weer snel op te gaan zitten....
Je vergelijking met Nathalie vind ik om te huilen trouwens. Nathalie was heel storend aanwezig de hele tijd. Marcia is dat zeer zeker niet.
Ze zetten ze op een best wel walgelijke manier in de zeik. Als dat andersom was gebeurd, waren de roddelaars opnieuw gigantisch uitgekotst.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu het geluid in de slaapkamer aan, en je vindt dat nog steeds?
Dankzij die siliconentieten wegen ze meer dan 60 kilo Coos.quote:
Dat wás Nathalie's persoonlijkheid gewoon. Een persoonlijkheid van niks. Marcia heeft veel meer persoonlijkheid, maar die komt pas los in een kleinere groep denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
verglijkingen zijn altijd scheef. Gaat erom dat Natalie van haar persoonlijkheid weinig liet zien, (tegen alles maar steeds "ja" piepte") waardoor je - ik in ieder geval - toch benieuwd bent wat er achter zit.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dankzij die siliconentieten wegen ze meer dan 60 kilo Coos.
Volgens mij wíl jij dat graag zo zien of zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zetten ze op een best wel walgelike manier in de zeik. Als dat andersom was gebeurd, waren de roddelaars opnieuw gigantisch uitgekotst.
Het is ook de manier waarop het gebracht wordt, bij het groepje met Tijn schiet ik vaker in de lach dan bij het kneuzengroepje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef n1ek het volgende:
Laten we de discussie over schijnheilig gedrag maar stoppen want beide groepen hebben er een handje van. De een meer dan de ander maarja je moet wat in zon huis, dan kom je al snel op praten over anderen.
Ach, dat is toch ook t makkelijkste. En zowieso, ik moet heel die Etiënne groep gewoon niet, dus waarom zou ik ze niet afzeiken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de groep van Semih ook leuker dan die andere groep. Ik ben het alleen niet eens dat de ene groep zoveel achterbakser zou zijn dan de andere groep. Dat verschil zie ik dus totaal niet. Maar de haat hier voor de groep van Hilde/Marcel is zo groot dat echt alles negatief wordt uitgelegd. Maar ja, zo gaat dat al jaren tijdens Big Brother edities. Als je niet populair bent, is alles wat je doet verkeerd.
Dat heb ik ook, maarja dat is iets persoonlijks dus kunnen we wel heen en weer blijven smijten met dat die schijnheilig is en dan weer die..het zal nooit op 1 lijn komenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop het gebracht wordt, bij het groepje met Tijn schiet ik vaker in de lach dan bij het kneuzengroepje.
Uhm...zonder dat "roddelen" geen BB/Cos etc. Maar bij het racisme van beide houdt het voor mij gewoon echt op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de groep van Semih ook leuker dan die andere groep. Ik ben het alleen niet eens dat de ene groep zoveel achterbakser zou zijn dan de andere groep. Dat verschil zie ik dus totaal niet. Maar de haat hier voor de groep van Hilde/Marcel is zo groot dat echt alles negatief wordt uitgelegd. Maar ja, zo gaat dat al jaren tijdens Big Brother edities. Als je niet populair bent, is alles wat je doet verkeerd.
Klopt.. maar dat het op een leukere manier wordt gebracht, betekent niet dat anderen niet gigantisch in de zeik worden gezet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop het gebracht wordt, bij het groepje met Tijn schiet ik vaker in de lach dan bij het kneuzengroepje.
Als je mij bedoelt: ik ben ook sterk voor de groep van Semih, maar massaal een andere groep afmaken zonder tegengas is vrij makkelijk en saai en daarom ga ik daar wat tegenin. Beetje advocaat van de duivel idee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Het valt me op dat hier ook een aantal mensen zitten die koste wat het kost 1 groep verdedigen. Das wel grappig.
Dat ben ik geheel met je eens. Het is ongelooflijk dat verder slimme mensen dit soor pure junkentaal kunnen uitslaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef LeonII het volgende:
Best triest eigenlijk dat gedoe over dat roken.
Dat is ieder jaar zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Het valt me op dat hier ook een aantal mensen zitten die koste wat het kost 1 groep verdedigen. Das wel grappig.
Ik merk zelf dat ik steeds fanatieker word in het afzeiken van de kamperdsquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Da's ook het makkelijkst, want 99% denkt net als jij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat ik steeds fanatieker word in het afzeiken van de kamperdsen verdedigen van de goeie groep...
![]()
Wáren het maar twee groepjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Ifa het volgende:
Wel jammer dat de bb-wereld dus ook hier verdeeld wordt in 2 groupjes.
Dat gebeurt altijd... Je hebt dan toch een voorkeur voor bepaalde mensen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Ifa het volgende:
Het is toch niet meer dan een constatering van wat er in het huis gebeurt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Ifa het volgende:
Scan. Wanneer leer je nou 's dat ik je écht niet heel de tijd probeer af te zeiken ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: ik ben ook sterk voor de groep van Semih, maar massaal een andere groep afmaken zonder tegengas is vrij makkelijk en saai en daarom ga ik daar wat tegenin. Beetje advocaat van de duivel idee.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's ook het makkelijkst, want 99% denkt net als jij.
Deze mening heb ik al langer... ik ben niet het type meeloper, maar ik deel de mening van de meeste fok!kers oprecht...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef JufJoop het volgende:
Blijven:
Tijn
Jeroen
Marcia
Weg:
Hilde
Ettiene
JANINE![]()
en toch zijn ze overbellastquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
De streams zijn echt dodelijk saai.
Niets tegen Nederlandstalige muziek..quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Het gaat mij niet zo zeer om dat links of rechts, maar ik heb gewoon een hekel aan patsertjes die van Nederlandstalige muziek houden.......
Maar ik vraag me toch af of de tv-kijkers ook zo'n afkeer van die kampers hebben?
Is toch geen reden alle bewoners in 2/3 potjes te verdelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef LeonII het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan een constatering van wat er in het huis gebeurt?
Rik en Tijn zijn broertjes maar geen tweeling. Die daar ligt is Tijn en niet Rikquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef LeonII het volgende:
Rik slaapt en Egbert is weg, Semih en Micheline grijpen hun kans.
Da's een beetje zorgelijk ja, als SP-stemmerquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat ik zo links ben als maar kan en een rechtse groep ga zitten verdedigen
en switch...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Sex op de streams
Ze zijn al een uur bezig met het voorspel, moet gaan gebeuren nu....
Pardon, bedoelde inderdaad Tijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
Rik en Tijn zijn broertjes maar geen tweeling. Die daar ligt is Tijn en niet Rik
Semih zegt welterusten tegen Micheline en de streams gaan weg, lekker goed gelovig die regiequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef n1ek het volgende:
Van het gepuf van Semih en Micheline, over naar het gepuf van Eggie
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef LeonII het volgende:
[..]
Semih zegt welterusten tegen Micheline en de streams gaan weg, lekker goed gelovig die regie![]()
LOL.. Ik zag het ook helemaal niet als afzeiken hoor. Gewoon als een vraagquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan. Wanneer leer je nou 's dat ik je écht niet heel de tijd probeer af te zeiken ofzo..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik heb iets verschrikkelijks gedaan... Dochter van de buuf gaat morgen Egbert immiteren...
Zoals het nu gaat...
Ja ja, dat is zo [onderwerp] ja ja, vind ik wel, ja ja
En dat gaat ze doen bij haar oudere zus.... (en die weet van niets)
En deze houd ik erin.... ja ja ik ga nog ff prikken, moet wel, ja ja, je weet BB (haar moeder) wil dat ik dat doe... ja ja...
ik heb iets verschrikkelijks gedaan... Dochter van de buuf gaat morgen Egbert immiteren...
Zoals het nu gaat...
En deze houd ik erin.... ja ja ik ga nog ff prikken, moet wel, ja ja, je weet BB (haar moeder) wil dat ik dat doe... ja ja...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef arneaux het volgende:
Ik heb een hekel aan de 'kampers'-groep omdat er gewoon een paar kansloze mensen inzitten.
Etiënne : Loopt over van alles en nog wat op te scheppen. Daarnaast liegt hij er zo af en toe een abortus bij en wil hij een kogel door de kop van Semih heenschieten.
Jeroen : Zit absoluut geen inhoud in. Bij het woord 'windvaantje' in de Van Dale zou zijn foto afgedrukt moeten worden. Probeert met inhoudsloze cliches mee te praten.
Milicia : Is gewoon een kutwijf. Zeikt met regelmaat haar eigen moeder af en heeft net als Jeroen totaal geen inhoud. Daarnaast is ze zo onzeker als de pest en verlangt ze van iedereen een constante bevestiging.
Marcel : Is rustig. Daar is ook alles mee gezegd. Als er iets gebeurd wat hem niet zint gaat hij daar tegenin, verder brengt hij niets in de groep.
Hilde : Roddeltante pursang. Ze wil zichzelf ten koste van alles en iedereen zo goed mogelijk profileren. Bied aan iedereen een luisterend oor. Het gat in haar hoofd fungeert vervolgens als doorgeef luik. Kan volgens mij alleen maar onzin uitbraken en probeert ruzies te sussen met slechte grapjes.
Dat stadium ben ik al voorbij, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:33 schreef LeonII het volgende:
[..]
Ik probeer je te begrijpen, echt waar.
Zwarte humor van iemand (dochtertje van 11) die in een deuk ligt als ik Egbert nadoe....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:33 schreef LeonII het volgende:
[..]
Ik probeer je te begrijpen, echt waar.
Zoals het nu gaat...
jup, alleen E10, Jeroen en Marcel zijn nog actief en daar moeten we het mee doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
totaal mee eens
Slapen ze trouwens nu al ofzo het is half 12![]()
Nou dan ga ik ook maar vroeg naar bed geloof ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
jup, alleen E10, Jeroen en Marcel zijn nog actief en daar moeten we het mee doen
Nuecken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Jongens reageer dan ook niet op het offtopic gebeuren, het vervuild zo...
Sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef arneaux het volgende:
Ik heb een hekel aan de 'kampers'-groep omdat er gewoon een paar kansloze mensen inzitten.
Etiënne : Loopt over van alles en nog wat op te scheppen. Daarnaast liegt hij er zo af en toe een abortus bij en wil hij een kogel door de kop van Semih heenschieten.
Jeroen : Zit absoluut geen inhoud in. Bij het woord 'windvaantje' in de Van Dale zou zijn foto afgedrukt moeten worden. Probeert met inhoudsloze cliches mee te praten.
Milicia : Is gewoon een kutwijf. Zeikt met regelmaat haar eigen moeder af en heeft net als Jeroen totaal geen inhoud. Daarnaast is ze zo onzeker als de pest en verlangt ze van iedereen een constante bevestiging.
Marcel : Is rustig. Daar is ook alles mee gezegd. Als er iets gebeurd wat hem niet zint gaat hij daar tegenin, verder brengt hij niets in de groep.
Hilde : Roddeltante pursang. Ze wil zichzelf ten koste van alles en iedereen zo goed mogelijk profileren. Bied aan iedereen een luisterend oor. Het gat in haar hoofd fungeert vervolgens als doorgeef luik. Kan volgens mij alleen maar onzin uitbraken en probeert ruzies te sussen met slechte grapjes.
Ja mij ook, vind dr zelfs erg saai gewordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef JufJoop het volgende:
T valt me trouwens wel op dat heel die Janine gewoon op de achtergrond is verdwenen...
Hij rolde een rol alluminiumfolie op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
zat E10 met zijn mic te spelen ?
Alleen als het op de streams gebeurtquote:
De eerste dagen was ze echt de sfeermaker (verzieker) maar nu moet ik echt af en toe controleren of ze nog niet vrijwillig is opgestapt ofzo...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja mij ook, vind dr zelfs erg saai geworden
Mijn reactie was ON-TOPIC, buurmeissie is dol op mijn immitatie van Egbert.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Jongens reageer dan ook niet op het offtopic gebeuren, het vervuild zo...
Janine is wat kalmer geworden. Wat Tijn terecht zei :"Je verkloot dingen maar je verkloot ze wel oprecht.". Aan de andere kant is Janine natuurlijk wel een enorme roddeltante. Misschien zou ze idd tot die groep gerekend kunnen worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan
Je rekent Janine niet tot dit groepje?
Dat 'schieten' is gewoon grootspraak zoals je het in het dagelijkse leven heel veel tegenkomt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef arneaux het volgende:
Ben ik met je eens. Hij blijft erg op de oppervlakte, maar daar zijn er meer wel goed in. En dat wil ik ook niet meteen als 'kansloos' betitelen.quote:Jeroen : Zit absoluut geen inhoud in. Bij het woord 'windvaantje' in de Van Dale zou zijn foto afgedrukt moeten worden. Probeert met inhoudsloze cliches mee te praten.
Dat ze haar moeder soms dingen kwalijk neemt, vind ik niet meer dan logisch. Ik kan me ongeveer voorstellen hoe het daar thuis soms aan toegaat. Zal nog wel een graadje erger zijn. Dat ze onzeker is (waarover ik nog wel twijfel trouwens) vind ik ook niet 'kansloos'.quote:Milicia : Is gewoon een kutwijf. Zeikt met regelmaat haar eigen moeder af en heeft net als Jeroen totaal geen inhoud. Daarnaast is ze zo onzeker als de pest en verlangt ze van iedereen een constante bevestiging.
Wat mij betreft dus best wel positief eigenlijk. Dat er tegenin gaan mag hij alleen wat vaker doen.quote:Marcel : Is rustig. Daar is ook alles mee gezegd. Als er iets gebeurd wat hem niet zint gaat hij daar tegenin, verder brengt hij niets in de groep.
Mee eens.quote:Hilde : Roddeltante pursang. Ze wil zichzelf ten koste van alles en iedereen zo goed mogelijk profileren. Bied aan iedereen een luisterend oor. Het gat in haar hoofd fungeert vervolgens als doorgeef luik. Kan volgens mij alleen maar onzin uitbraken en probeert ruzies te sussen met slechte grapjes.
opgeven voor bb 7 ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als het op de streams gebeurt
Alleen dán zou het namelijk ontopic zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |