Iedereen daar weet dat er over bepaalde personen geroddeld wordt omdat je 24 uur per dag op elkaars lip zit. Iedereen daar heeft wel is gezegd van ze roddelen over ons, maar wij ook over hun..dus vind het niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef rickfcdb het volgende:
Hoor je Tijn en zijn kornuiten lullen en dan zeggen dat de rest zit te roddelen over hen.
Ben het met je eens dat het volkomen logisch is, ze hebben weinig anders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef n1ek het volgende:
[..]
Iedereen daar weet dat er over bepaalde personen geroddeld wordt omdat je 24 uur per dag op elkaars lip zit. Iedereen daar heeft wel is gezegd van ze roddelen over ons, maar wij ook over hun..dus vind het niet meer dan logisch.
Roddelen is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het volkomen logisch is, ze hebben weinig anders.
Alleen in de COS wordt het vaak uitsluitend "de kampers" verweten dat ze roddelen, en niet het andere groepje die het dus even hard doet.
ik dacht dat het niet closer konquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0509108.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
The Phantom of the Operaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0509112.jpg]afbeelding][/URL]
Hij is erg bezig met het spel, het is zaak voor hem dat het andere groepje hem niet nomineert, en hij iedereen te vriend houdt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:50 schreef rickfcdb het volgende:
Nu zit die egbert daar weer mee te lullen, wat een schijnheilige klootzak zeg.
Je kunt ze toch ook niet echt 100 dagen ontlopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline gaat ook zitten bij het groepje die ze net veilig met de grond verbaal gemaakt heeft.
Gewoon saai eigenlijk, ik vind Jeroen zelfs nog boeiender de laatste dagen en dat wil wat zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Janine is veel te rustig opeens. Daar moet weer wat leven in komen
Hoe zit het nu met die puist?quote:
't is ook een beetje een surrealistisch type.quote:
Daar ligt ze in...quote:
En toch knap hoe ze een positie in de groep heeft verworven, door zichzelf te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Janine is veel te rustig opeens. Daar moet weer wat leven in komen
Nee dat klopt nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef Mike1964 het volgende:
klopt het dat 1 en 3 het niet doen?
Ik vind haar de meest onechte persoon in het huis. Ik vraag me ook af of ze in het echte levenj hartsvriendinnen of echte vrienden heeft. Somehow lijkt het me een persoon die zichzelf moeilijk opengeeft, en alleen maar aan het praten praten praten over zichzelf is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch knap hoe ze een positie in de groep heeft verworven, door zichzelf te zijn.
De eerste dagen leek het erop dat ze een massaal pispaaltje zou gaan worden, maar op één of andere manier heeft ze (zonder al te veel consessies te doen), toch een positie in de middenmoot gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |