quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Semih komt weer de badkamer inlopen en geeft Micheline een kop warme melk en een kus.
"en mischien val jij de volgende keer wel in de prijzen..."zegt hij nog tegen Sabrina![]()
Joost Jongbloedquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef natronic het volgende:
Wie is Joost?
50 Ja, en soms 1 minder, als ie onder loopt !quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef LeonII het volgende:
De verenigde staten bestaat toch uit 50 staten?
* Edit, aha Alska en Hawaï ook natuurlijk.
Ja, maar dat is zooo BB5...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:07 schreef LeonII het volgende:
Die Monique is echt een kei in het maken van schuimbaarden
50 staten + District of Columbia + een heleboel overzeese gebieden. Zelfs Puerto Rico en Guam behoren tot de USA.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef LeonII het volgende:
De verenigde staten bestaat toch uit 50 staten?
* Edit, aha Alska en Hawaï ook natuurlijk.
Moet je ze straks eens horen janken als het zo'n 48 uur opdracht is ofzo...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt gezegd (door Marcia) dat er morgen een weekopdracht komt
Semih: ik hoop dat ie langer duurt dan 9 minuten.
Ik zou bijna zeggen 'Be carefull what you wish for... you might get it'quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt gezegd (door Marcia) dat er morgen een weekopdracht komt
Semih: ik hoop dat ie langer duurt dan 9 minuten.
lief??? STOM !!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:27 schreef intoyou het volgende:
Sabje loopt naar Etienne die in de keuken staat en geeft hem eerst een knuffel van achteren en daarna van voren. Lief!
Het zou wonderlijk zijn maar deze keer kan het idd een vroegertje wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Gezien het aantal tandenpoetsende mensen (Marlies en Semih), gaan er meer mensen op tijd slapen.
Ik voorspel dat ook Marcia weer haar bed in duikt (zoals elke avond als één van de eerste).
lees maar eens een beetje om je heenquote:
quote:
Heb ik allang gedaan. Ben voor Etienne, dus daarom vind ik het lief. Iedereen heeft wel is een knuffel nodig op z'n tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:35 schreef natronic het volgende:
[..]
lees maar eens een beetje om je heen
ben je wel een van de weinigequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef intoyou het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan. Ben voor Etienne, dus daarom vind ik het lief. Iedereen heeft wel is een knuffel nodig op z'n tijd.
Heeft ze van Hilde gister, die zei het ook continu tegen Monique.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, nu komt Micheline zelf met het meest lage, weerzinwekkend argument dat je in een discussie kan gebruiken.
"Dan snap je het niet"
![]()
![]()
![]()
![]()
En rechtstreeks tegen Marcel zeggen dat zij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |