is voor de koffie...ziet er goed uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:37 schreef Bocaj het volgende:
De bewoners drinken wel veel melk valt mij op...
Hij is goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, Hilde heeft het over de volgende nominatie.
Marcel: nou schat die maak jij niet meer mee!
![]()
Hilde kon m ook wel waarderen 'ram m dr maar in'.quote:
Dus deze werkt dan ook niet? http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef miraculeus het volgende:
Help, ik ben op mijn werk en kan de mediaplayer hier niet instaleren, is er nog een andere manier om de streams te volgen?
RealPlayer? VLC Mediaplayer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef miraculeus het volgende:
Help, ik ben op mijn werk en kan de mediaplayer hier niet instaleren, is er nog een andere manier om de streams te volgen?
Semih en Rik op bed ws.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn semih en rik en tijn? Op bed?
Ah ik zie ze nu in de huiskamerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
Semih en Tijn zijn volgens mij melk aan het warmen toch?
Semih zit in de kamerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Semih en Rik op bed ws.en Tijn weet ik niet
Dat was al 5 minuten geleden toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef kukeleku het volgende:
Semih komt weer de badkamer inlopen en geeft Micheline een kop warme melk en een kus.
"en mischien val jij de volgende keer wel in de prijzen..."zegt hij nog tegen Sabrina![]()
nu wel ja...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat was al 5 minuten geleden toch?bij mij wel
Volgens mij loopt je stream enorm achter dat was al een beste tijd terugquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Semih komt weer de badkamer inlopen en geeft Micheline een kop warme melk en een kus.
"en mischien val jij de volgende keer wel in de prijzen..."zegt hij nog tegen Sabrina![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |