Het is ook de manier waarop het gebracht wordt, bij het groepje met Tijn schiet ik vaker in de lach dan bij het kneuzengroepje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef n1ek het volgende:
Laten we de discussie over schijnheilig gedrag maar stoppen want beide groepen hebben er een handje van. De een meer dan de ander maarja je moet wat in zon huis, dan kom je al snel op praten over anderen.
Ach, dat is toch ook t makkelijkste. En zowieso, ik moet heel die Etiënne groep gewoon niet, dus waarom zou ik ze niet afzeiken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de groep van Semih ook leuker dan die andere groep. Ik ben het alleen niet eens dat de ene groep zoveel achterbakser zou zijn dan de andere groep. Dat verschil zie ik dus totaal niet. Maar de haat hier voor de groep van Hilde/Marcel is zo groot dat echt alles negatief wordt uitgelegd. Maar ja, zo gaat dat al jaren tijdens Big Brother edities. Als je niet populair bent, is alles wat je doet verkeerd.
Dat heb ik ook, maarja dat is iets persoonlijks dus kunnen we wel heen en weer blijven smijten met dat die schijnheilig is en dan weer die..het zal nooit op 1 lijn komenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop het gebracht wordt, bij het groepje met Tijn schiet ik vaker in de lach dan bij het kneuzengroepje.
Uhm...zonder dat "roddelen" geen BB/Cos etc. Maar bij het racisme van beide houdt het voor mij gewoon echt op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de groep van Semih ook leuker dan die andere groep. Ik ben het alleen niet eens dat de ene groep zoveel achterbakser zou zijn dan de andere groep. Dat verschil zie ik dus totaal niet. Maar de haat hier voor de groep van Hilde/Marcel is zo groot dat echt alles negatief wordt uitgelegd. Maar ja, zo gaat dat al jaren tijdens Big Brother edities. Als je niet populair bent, is alles wat je doet verkeerd.
Klopt.. maar dat het op een leukere manier wordt gebracht, betekent niet dat anderen niet gigantisch in de zeik worden gezet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop het gebracht wordt, bij het groepje met Tijn schiet ik vaker in de lach dan bij het kneuzengroepje.
Als je mij bedoelt: ik ben ook sterk voor de groep van Semih, maar massaal een andere groep afmaken zonder tegengas is vrij makkelijk en saai en daarom ga ik daar wat tegenin. Beetje advocaat van de duivel idee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Het valt me op dat hier ook een aantal mensen zitten die koste wat het kost 1 groep verdedigen. Das wel grappig.
Dat ben ik geheel met je eens. Het is ongelooflijk dat verder slimme mensen dit soor pure junkentaal kunnen uitslaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef LeonII het volgende:
Best triest eigenlijk dat gedoe over dat roken.
Dat is ieder jaar zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Het valt me op dat hier ook een aantal mensen zitten die koste wat het kost 1 groep verdedigen. Das wel grappig.
Ik merk zelf dat ik steeds fanatieker word in het afzeiken van de kamperdsquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Da's ook het makkelijkst, want 99% denkt net als jij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat ik steeds fanatieker word in het afzeiken van de kamperdsen verdedigen van de goeie groep...
![]()
Wáren het maar twee groepjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Ifa het volgende:
Wel jammer dat de bb-wereld dus ook hier verdeeld wordt in 2 groupjes.
Dat gebeurt altijd... Je hebt dan toch een voorkeur voor bepaalde mensen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Ifa het volgende:
Het is toch niet meer dan een constatering van wat er in het huis gebeurt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Ifa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |