* APK heeft gereageerd in het betreffende topic.quote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
![]()
Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Pfff...hittepetit.quote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Jongens jullie weten dat we een slowchat topic hebben hè?
Het gaat over belangrijke zaken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Link!quote:Op zondag 10 september 2006 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg AppieK, ben jij die man met dat petje in The Bangles?
Oeps sorry Fluugquote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
HIj was gewoon te lui om een nieuw scriptje te schrijven voor hij op vakantie ging.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik zie posts van kutkneuzen als jou en bong, ik zie die kut-vmbo-smilies allemaal weer, ik zie al die 200 kutcaps per pagina weer in de kutcos.
Dat kost me weer een paar uur om te fixen, als ik terug ben van vakantie staan jij en die andere loser bovenaan mijn todo-list.
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een poll?![]()
Wil er één maken over wie de meest irritante persoon is in het huis!Janine natuurlijk maar een polletje lijkt mij wel leuk... Flugeltje of TL mogen hem ook aanmaken... Heb ik geen problemen mee!
![]()
Thxquote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
Is toch al weggehaald?quote:Op maandag 11 september 2006 14:09 schreef puntoortje het volgende:
er zit een poes vervelend te doen bij SV!!!
![]()
....berichten worden wel verwijdert maar "het " blijft terug komenquote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is toch al weggehaald?
Maar idd, het begint alweer goed.![]()
thnxquote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een topicreport geplaatst bij de streams, dat valt lekker op bij de mods
Is allang opgevallen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een topicreport geplaatst bij de streams, dat valt lekker op bij de mods
donequote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef Kinga het volgende:
kan iemand die cos TT veranderen... shutted naar shut...krijg beetje plaatsvervangende schaamte door die spelling..
dankquote:
en donequote:Op maandag 11 september 2006 21:55 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand iemand svp bij SV 3 opmerkingen weghalen....tussen 20.50 en 20.57 van 1 van Sall, 1 van mij en 1 van K2u...dank je
Ik heb die melding ook, je kunt deze melding uitzetten in IE bij extra, internet-opties, geavanceerd,quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
Sinds vandaag krijg ik op Fok
Er is een runtime-fout opgetreden.
Regel:1193
Fout: Er is een object vereist.
Hoe komt dit en wat kan ik daar aandoen??![]()
Heb je de FAQ nu al gelezen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef versabommie het volgende:
Ik kom ff klagen hier, op uitdrukkelijk verzoek van flugie!
sinds wanneer zou ik me aan zulks feiten schuldig maken, mijn geliefde sproetje?quote:
Dat vermoeden kreeg ik al jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer zou ik me aan zulks feiten schuldig maken, mijn geliefde sproetje?
Heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar je vertoond alweer het gedrag van een uitgehongerde aasgier pikquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef Jappie het volgende:
Whehehehe.....Bommie is gepwned by Fluggsss...![]()
Zolang je maar reageert mag jij alles tegen me zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar je vertoond alweer het gedrag van een uitgehongerde aasgier pik![]()
Moet jij nu niet Tele2bommie heten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:58 schreef versabommie het volgende:
Heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar je vertoond alweer het gedrag van een uitgehongerde aasgier pik![]()
Had jij vannacht geen rode-pijltjes-dienst?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Had jij vannacht geen rode-pijltjes-dienst?
Vakantie wist ik, dat laatste niet. Nou ja, dan dat Superman-ding maar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:11 schreef Sanne het volgende:
Die is op welverdiende vakantie.
En het scriptje werkte niet meer sinds de update van zaterdag.
Neen! De overname van versatel door tele2 mocht niet endus gaan ze "technisch gezien"versatel nu tele2 over laten nemen hahaha mongolen zijn het!quote:
Ik zal mijn best doen doedquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zolang je maar reageert mag jij alles tegen me zeggen.![]()
Zijn er toch bijna 20.000 die het ook zo schrijven:quote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef Kinga het volgende:
kan iemand die cos TT veranderen... shutted naar shut...krijg beetje plaatsvervangende schaamte door die spelling..
tegen 50.600.000 die wel weten hoe je het schrijft:quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn er toch bijna 20.000 die het ook zo schrijven:
Klik Hier
Ja, maar daar gaat het niet om hè... Het gaat om die 20.000quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
tegen 50.600.000 die wel weten hoe je het schrijft:
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=DVXA%2CDVXA%3A2006-07%2CDVXA%3Aen&q=%22shut+down%22&lr=
![]()
![]()
Whoopsie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:53 schreef Sanne het volgende:
Had jij vannacht geen rode-pijltjes-dienst?
quote:
Maar het is nu toch wel discussieren over de reden waarom de streams er niet zijn? Dus indirect vergaderen we over de streamsquote:Op woensdag 13 september 2006 09:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn nu geen streams, dus ook geen commentaar
Nee trap ik niet inquote:Op woensdag 13 september 2006 09:22 schreef Ireth het volgende:
Krijg ik daar gewoon een slot op mijn knar!![]()
![]()
[..]
Maar het is nu toch wel discussieren over de reden waarom de streams er niet zijn? Dus indirect vergaderen we over de streams![]()
(trap je niet in zekers he)
Waar heb jij gezeten de laatste tijd ?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee trap ik niet in
Gisterenavond kon ik het mezelf nog enigzins voorstellen, nu de streams langer op zwart zijn verzand het gewoon in ouderwetse SC en daar hebben we al een topic voor. Als we nu 'los' laten is het hek weer van de dam op het moment dat de streams weer beginnen....
Zolang als het SC over de streams is vind ik het prima. En als ik in de buurt ben hou ik de boel in de gaten. We hebben een keuze gemaakt en zolang die niet teruggedraaid is vind ik het mijn taak om te blijven proberen mensen op te voeden.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten de laatste tijd ?
Het hele COS topic is een grote SC, al bijna net zo lang als het oud is.
dan maar hier he:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang als het SC over de streams is vind ik het prima. En als ik in de buurt ben hou ik de boel in de gaten. We hebben een keuze gemaakt en zolang die niet teruggedraaid is vind ik het mijn taak om te blijven proberen mensen op te voeden.
Ik durf je nu ten zeerste tegen te spreken, Flugie:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor. Gisterenavond kon ik me de discussie in COS nog wel enigzins voorstellen, maar we hebben nog steeds geen streams, derhalve zou het onnodig zijn om in COS te posten. Iedereen hier weet hoe het werkt, als we COS tijdens een luwe dag in SC laten veranderen is het hek van de dam. Vandaar dus m'n verzoek.
En zó is dat!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan maar hier he:
[..]
Ik durf je nu ten zeerste tegen te spreken, Flugie:
Sinds gisteravond zijn we in een discussie beland die rechtstreeks betrekking had en heeft op de streams. De streams zijn sinds die tijd niet meer up geweest en dus praten we nog over de huidige streams ergo staan wij in ons gelijk. Wat verwacht je niet van ons? Dat we de rest van de streams er maar bij verzinnen? In mijn bescheiden optiek becommentarieren we nog steeds de HUIDIGE streams!
Dat bedoel ik. Als zelfs een mod als Flugie eigenlijk zegt: Fuck de roels, zoals ze vantevoren afgesproken zijn, wat hebben de regeltjes dan voor zin? Ik becommentarieerde nog steeds heel simpel de laatst uitgezonden streams!quote:
't Is er wel weer voor:)quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als zelfs een mod als Flugie eigenlijk zegt: Fuck de roels, zoals ze vantevoren afgesproken zijn, wat hebben de regeltjes dan voor zin? Ik becommentarieerde nog steeds heel simpel de laatst uitgezonden streams!
Chaos en Anarchie, komen jullie buiten spelen?
En flugie speelt mooi weerquote:
Over OF n.a.v...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang als het SC over de streams is vind ik het prima. En als ik in de buurt ben hou ik de boel in de gaten. We hebben een keuze gemaakt en zolang die niet teruggedraaid is vind ik het mijn taak om te blijven proberen mensen op te voeden.
een discussie over monique en tijn en rob in de cos over de laatstgeziene streams is m.i. meer dan ontopic!quote:
Wat mankeert die flugel ? Had toch allang gezegd dat ze hm tijdelijk dicht zou gooien ?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef CartWOman het volgende:
Dit werkt dus ook niet, in de COS mag je alleen over de streams praten, die er niet zijn.![]()
Gaat Monique vrijwillig het huis uit? Daar kan het toch ook? Of de SC voor andere zaken.
De COS kan wmb even dicht.
Aangekondigd toch? Als het in SC zou verzanden, maar zolang ze het in de gaten kunnen houden nog geen slotje, zo begreep ik het.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat mankeert die flugel ? Had toch allang gezegd dat ze hm tijdelijk dicht zou gooien ?
preciesquote:Op woensdag 13 september 2006 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aangekondigd toch? Als het in SC zou verzanden, maar zolang ze het in de gaten kunnen houden nog geen slotje, zo begreep ik het.
punt is dat we niet weten hoelang ze zwart blijven natuurlijk.quote:Maar mijn punt is dat het op deze manier toch geen zin heeft het open te houden, die streams blijven volgens mij nog wel een poosje zwart.
naar mijn weten is de cos om het over de streams te hebben. Logischerwijs bleef de discussie daar waar de stream stopte maar het ging terdege over de laatst uitgezonden stream. Wat willen jullie dan? Dat we er maar een stream bij verzinnen om daar maar over te ouwehoeren?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies
[..]
punt is dat we niet weten hoelang ze zwart blijven natuurlijk.
Jij snapt er duidelijk helemaal niets van.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef Loedertje het volgende:
Relativeer eens zeg
Wat een gezever, de streams doen het niet, wél zijn er de tegenstrijdige berichten OVER het BB huis N.A.V. de situatie in het BBhuis.
Die worden dan ook vrolijk gepost in het streamverslagentopic, geen enkele EIGEN waarneming (terwijl dát streamverslagentopic dáárvoor is...)
Naar aanleiding daarvan is er een cos topic en borduur je daar verder op het lopende streamverslagentopic...
Wat een verschikkelijk probleem dat dat die cosreeks dan ook vrolijk verder gaat zeg...
het princip eis simpel, praten over de streams in cos, er is een discussie in cos n.a.v. de laatst gezinee streams en men is daar nog niet over uitgepraat. Als dat niet mag mag je niet over de streams praten in cos en dus is die overbodigquote:Op woensdag 13 september 2006 11:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk helemaal niets van.
Het gaat om het PRINCIPE, niet om of het vrolijk is of niet.
Idd, simpel. Over de treams = COS, discussies in SC.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
het princip eis simpel, praten over de streams in cos, er is een discussie in cos n.a.v. de laatst gezinee streams en men is daar nog niet over uitgepraat. Als dat niet mag mag je niet over de streams praten in cos en dus is die overbodig![]()
nee, dat je langer dan 3 en een halve seconde nadenkt en het juiste topic opzoekt als er over de streams niets te melden valt en je toch iets kwijt wiltquote:Op woensdag 13 september 2006 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
naar mijn weten is de cos om het over de streams te hebben. Logischerwijs bleef de discussie daar waar de stream stopte maar het ging terdege over de laatst uitgezonden stream. Wat willen jullie dan? Dat we er maar een stream bij verzinnen om daar maar over te ouwehoeren?
ik heb het in de cos nog steeds over de streams die ik zojuist ( relatief begrip) gezien heb, ergo ik kan de discussie voortzetten en hoef me niet te verplaatsen naar een ander topic! toch ?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, dat je langer dan 3 en een halve seconde nadenkt en het juiste topic opzoekt als er over de streams niets te melden valt en je toch iets kwijt wilt![]()
nee dusquote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb het in de cos nog steeds over de streams die ik zojuist ( relatief begrip) gezien heb, ergo ik kan de discussie voortzetten en hoef me niet te verplaatsen naar een ander topic! toch ?
Echter was ik niet aan het janken dat de streams het niet deden, sterker ik was nog de streams van mijn commentaar aan het voorzien.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee dus
we hebben het "jank hier dat je streams het niet doen"topic waar je kunt janken dat je streams het niet doen
[semih]moet je soms ongesteld worden ofzo?[/semih]quote:Op woensdag 13 september 2006 12:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echter was ik niet aan het janken dat de streams het niet deden, sterker ik was nog de streams van mijn commentaar aan het voorzien.
Ze moeten idd niet zo zeiken. Commentaar op de streams ok, maar als het in een complete polemiek verzand is het beter om of in de sc of in een apart topic te gaan zitten. Laat je niet kennen, modjes!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
[semih]moet je soms ongesteld worden ofzo?[/semih]
denk dat de discussie over Mo nu voortgezet moet worden in "jank hier dat je streams het niet doen"quote:Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef demins het volgende:
De meeste streams zijn weer zwart, andere niet. Waar te posten? Flugie, jij weet het vast!
Sorry fluggs......quote:Op woensdag 13 september 2006 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat de discussie over Mo nu voortgezet moet worden in "jank hier dat je streams het niet doen"
Juist, zo zal het dit jaar gaan, Jappie of zijn maatje KPN doen naar tegen bommie, bommie straft iedereenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry fluggs......ik besef nu pas goed wat ik gisteren bij Versa getrickerd heb met mijn "gepwned" opmerking.... ...excuses voor de hele crew.
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist, zo zal het dit jaar gaan, Jappie of zijn maatje KPN doen naar tegen bommie, bommie straft iedereen![]()
hey, vertel deze newbie eens wat gepwned betekend?
Ik Jij Hij etcetera hebben ge- pwned...sim-pelquote:pwned
A corruption of the word "Owned." This originated in an online game called Warcraft, where a map designer misspelled "owned." When the computer beat a player, it was supposed to say, so-and-so "has been owned."
Instead, it said, so-and-so "has been pwned."
It basically means "to own" or to be dominated by an opponent or situation, especially by some god-like or computer-like force.
"Man, I rock at my job, but I still got a bad evaluation. I was pwned."
ohw ik pwned de modjes...want ze hebben me nog niet van fatsoenlijke repliek kunnen voorzienquote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Ik Jij Hij etcetera hebben ge- pwned...sim-pel![]()
* Bommie bovenop bek pakt om 'm de mond te snoerenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw ik pwned de modjes...want ze hebben me nog niet van fatsoenlijke repliek kunnen voorzien![]()
Ja, wat wil je nou?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
Kan de COS TT veranderd worden in "Hilde sowieso genomineerd."
Was al gebeurdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef versabommie het volgende:
hey moddiemoddies...wie van jullie wil ff m'n cos topic met 1 verhogen?
Dank, mijn noorderster in het emotionele doolhof hetgeen mijn leven is....wat zullen we nu eens doen? Echtbreken of de discussie over Cos voortzetten?quote:
Ook door TL, zo te zien.quote:
Ik ga eerst nog even in bad, ga je mee?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dank, mijn noorderster in het emotionele doolhof hetgeen mijn leven is....wat zullen we nu eens doen? Echtbreken of de discussie over Cos voortzetten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |