* APK heeft gereageerd in het betreffende topic.quote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
![]()
Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.

Pfff...hittepetit.quote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Jongens jullie weten dat we een slowchat topic hebben hè?

Het gaat over belangrijke zaken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:

Link!quote:Op zondag 10 september 2006 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg AppieK, ben jij die man met dat petje in The Bangles?

Oeps sorry Fluugquote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:

HIj was gewoon te lui om een nieuw scriptje te schrijven voor hij op vakantie ging.quote:

quote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik zie posts van kutkneuzen als jou en bong, ik zie die kut-vmbo-smilies allemaal weer, ik zie al die 200 kutcaps per pagina weer in de kutcos.
Dat kost me weer een paar uur om te fixen, als ik terug ben van vakantie staan jij en die andere loser bovenaan mijn todo-list.

http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een poll?![]()
Wil er één maken over wie de meest irritante persoon is in het huis!Janine natuurlijk maar een polletje lijkt mij wel leuk... Flugeltje of TL mogen hem ook aanmaken... Heb ik geen problemen mee!
![]()

Thxquote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi

Is toch al weggehaald?quote:Op maandag 11 september 2006 14:09 schreef puntoortje het volgende:
er zit een poes vervelend te doen bij SV!!!
![]()

....berichten worden wel verwijdert maar "het " blijft terug komenquote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is toch al weggehaald?
Maar idd, het begint alweer goed.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |