ben je ziek ofzo, je past je wel aan tegenwoordig. Ga eens gewoon users uitschelden en allesquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:15 schreef APK het volgende:
[..]
En de users kunnen in dit topic hun mening geven en uitleg vragen over beslissingen van mods.
Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:20 schreef Falco het volgende:
Ik vind het ook een beetje overdreven eigenlijk.
Jij zegt het....bij mij stond het beeld van rijen mensen die het gemeentehuis in en uitliepen al op mijn netvlies.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Falco het volgende:
Even topic spammen: Waar is het tagje van Bong4002?
Weet één van jullie het?
Dit impliceert dat een rel er aan vooraf is gegaanquote:
En Pinball heeft weer een mail alertquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit impliceert dat een rel er aan vooraf is gegaan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit impliceert dat een rel er aan vooraf is gegaan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:41 schreef teamlead het volgende:
[..]nope.. volkomen relloos
Gewoon wat drukker in z'n priveleven en hij wilde tijd overhouden voor de streams en COS
quote:schreef teamlead het volgende:[/b]
[..]
maar ik mag niet lekken
Tijd overhouden voor COS.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:41 schreef teamlead het volgende:
Gewoon wat drukker in z'n priveleven en hij wilde tijd overhouden voor de streams en COS
mwah. 1 zwakzinnige gesignaleerd tot nu toe. Naar Fok begrippen is dat een topprestatiequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Mike1964 het volgende:
Kan dat Katja topic niet beter dicht? Het is voor veel zwakzinnigen blijkbaar een uitnodiging om te gaan baggeren. Bovendien weten we het nu wel denk ik.
En om hem nou gelijk sticky te maken is ook wat overdreven denk ik, als het Hummie herself nou was...
Eens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Mike1964 het volgende:
Kan dat Katja topic niet beter dicht? Het is voor veel zwakzinnigen blijkbaar een uitnodiging om te gaan baggeren. Bovendien weten we het nu wel denk ik.
En om hem nou gelijk sticky te maken is ook wat overdreven denk ik, als het Hummie herself nou was...
Zeg beeb, je hebt toch geen last van jomanda-tics voorspellende gaven hequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:56 schreef CartWOman het volgende:
Duuuusssss, downtime tijdens het feest vanavond?![]()
Nee, want door die kutupdate werken al mijn aanpassingen aan Fok! niet meer.quote:
Jij had haar toch op MSN?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Sterker nog, tot het eerbetoon van BB zelf op de aftiteling had nog niemand hier van haar gehoord.
Geweldige update, ik zie geen banner meerquote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, want door die kutupdate werken al mijn aanpassingen aan Fok! niet meer.
Ik zie die kutbanner,
Je hebt gelijk. Ik zal ze even erbij roepen, die mods.quote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Geen mod aanwezig? (Wie van de drie??)
Het streamverslagen topic wordt behoorlijk vervuild op het moment. Niet dat het mij iets kan schelen, maar andere mensen vast wel.
Trek ze maar even achter de drank vandaanquote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal ze even erbij roepen, die mods.![]()
"Oh, meneer de belastinginspecteur, u geeft me veel teveel terug."quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
Geweldige update, ik zie geen banner meer![]()
Topic opgeschoond. Je mag weer doorgaan met verslagen maken!quote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Geen mod aanwezig? (Wie van de drie??)
Het streamverslagen topic wordt behoorlijk vervuild op het moment. Niet dat het mij iets kan schelen, maar andere mensen vast wel.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je ziek ofzo, je past je wel aan tegenwoordig. Ga eens gewoon users uitschelden en alles![]()
Vertelquote:
Je hebt momenteel hetzelfde probleem als ik merk ik al welquote:
Kun je LekkerSimpel niet even laten unbannen?quote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Je hebt momenteel hetzelfde probleem als ik merk ik al wel
De streams te saai voor woorden, maar ook nog niet op willen geven. Daar word je lekker recalcitrant van...![]()
Als het zo doorgaat kan jij er nog wel een subforum bij nemen om te modden....ze zoeken nog wat mensen zag ik in de MED.quote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt momenteel hetzelfde probleem als ik merk ik al wel
De streams te saai voor woorden, maar ook nog niet op willen geven. Daar word je lekker recalcitrant van...![]()
Misschien moet ik dat een avondje doen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Als het zo doorgaat kan jij er nog wel een subforum bij nemen om te modden....ze zoeken nog wat mensen zag ik in de MED.
Op de streams?quote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond de oscars, dan verveel je je vast niet meer hier AppieK![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 18:51 schreef APK het volgende:
En sodetief allemaal eens op met die SC in dit topic!![]()
Had je ook nog doorgekregen dat je vanaf vanavond weer elke avond/nacht handmatig het nieuwe streamverslagen topic moet openen ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Op de streams?![]()
Hmmz, ik moet ook Studio Voetbal, Footballers' Wives en Peking Express kijken.![]()
Of dat Oscar-gedoe op de streams komt?quote:
RIP Streamverslagquote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
Had je ook nog doorgekregen dat je vanaf vanavond weer elke avond/nacht handmatig het nieuwe streamverslagen topic moet openen ?
Dat mag Pinbaal doen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
Had je ook nog doorgekregen dat je vanaf vanavond weer elke avond/nacht handmatig het nieuwe streamverslagen topic moet openen ?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag Pinbaal doen.
Effe kijken of hij echt een held is die elke avond tot 0.00u opblijft om het nieuwe topic te openen.![]()
* APK heeft gereageerd in het betreffende topic.quote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
![]()
Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Pfff...hittepetit.quote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Jongens jullie weten dat we een slowchat topic hebben hè?
Het gaat over belangrijke zaken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Link!quote:Op zondag 10 september 2006 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg AppieK, ben jij die man met dat petje in The Bangles?
Oeps sorry Fluugquote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
HIj was gewoon te lui om een nieuw scriptje te schrijven voor hij op vakantie ging.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik zie posts van kutkneuzen als jou en bong, ik zie die kut-vmbo-smilies allemaal weer, ik zie al die 200 kutcaps per pagina weer in de kutcos.
Dat kost me weer een paar uur om te fixen, als ik terug ben van vakantie staan jij en die andere loser bovenaan mijn todo-list.
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een poll?![]()
Wil er één maken over wie de meest irritante persoon is in het huis!Janine natuurlijk maar een polletje lijkt mij wel leuk... Flugeltje of TL mogen hem ook aanmaken... Heb ik geen problemen mee!
![]()
Thxquote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
Is toch al weggehaald?quote:Op maandag 11 september 2006 14:09 schreef puntoortje het volgende:
er zit een poes vervelend te doen bij SV!!!
![]()
....berichten worden wel verwijdert maar "het " blijft terug komenquote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is toch al weggehaald?
Maar idd, het begint alweer goed.![]()
thnxquote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een topicreport geplaatst bij de streams, dat valt lekker op bij de mods
Is allang opgevallen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een topicreport geplaatst bij de streams, dat valt lekker op bij de mods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |