ben je ziek ofzo, je past je wel aan tegenwoordig. Ga eens gewoon users uitschelden en allesquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:15 schreef APK het volgende:
[..]
En de users kunnen in dit topic hun mening geven en uitleg vragen over beslissingen van mods.
Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:20 schreef Falco het volgende:
Ik vind het ook een beetje overdreven eigenlijk.
Jij zegt het....bij mij stond het beeld van rijen mensen die het gemeentehuis in en uitliepen al op mijn netvlies.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Falco het volgende:
Even topic spammen: Waar is het tagje van Bong4002?
Weet één van jullie het?
Dit impliceert dat een rel er aan vooraf is gegaanquote:
En Pinball heeft weer een mail alertquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit impliceert dat een rel er aan vooraf is gegaan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit impliceert dat een rel er aan vooraf is gegaan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:41 schreef teamlead het volgende:
[..]nope.. volkomen relloos
Gewoon wat drukker in z'n priveleven en hij wilde tijd overhouden voor de streams en COS
quote:schreef teamlead het volgende:[/b]
[..]
maar ik mag niet lekken
Tijd overhouden voor COS.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:41 schreef teamlead het volgende:
Gewoon wat drukker in z'n priveleven en hij wilde tijd overhouden voor de streams en COS
mwah. 1 zwakzinnige gesignaleerd tot nu toe. Naar Fok begrippen is dat een topprestatiequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Mike1964 het volgende:
Kan dat Katja topic niet beter dicht? Het is voor veel zwakzinnigen blijkbaar een uitnodiging om te gaan baggeren. Bovendien weten we het nu wel denk ik.
En om hem nou gelijk sticky te maken is ook wat overdreven denk ik, als het Hummie herself nou was...
Eens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Mike1964 het volgende:
Kan dat Katja topic niet beter dicht? Het is voor veel zwakzinnigen blijkbaar een uitnodiging om te gaan baggeren. Bovendien weten we het nu wel denk ik.
En om hem nou gelijk sticky te maken is ook wat overdreven denk ik, als het Hummie herself nou was...
Zeg beeb, je hebt toch geen last van jomanda-tics voorspellende gaven hequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:56 schreef CartWOman het volgende:
Duuuusssss, downtime tijdens het feest vanavond?![]()
Nee, want door die kutupdate werken al mijn aanpassingen aan Fok! niet meer.quote:
Jij had haar toch op MSN?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Sterker nog, tot het eerbetoon van BB zelf op de aftiteling had nog niemand hier van haar gehoord.
Geweldige update, ik zie geen banner meerquote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, want door die kutupdate werken al mijn aanpassingen aan Fok! niet meer.
Ik zie die kutbanner,
Je hebt gelijk. Ik zal ze even erbij roepen, die mods.quote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Geen mod aanwezig? (Wie van de drie??)
Het streamverslagen topic wordt behoorlijk vervuild op het moment. Niet dat het mij iets kan schelen, maar andere mensen vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |