thnxquote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een topicreport geplaatst bij de streams, dat valt lekker op bij de mods

Is allang opgevallen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een topicreport geplaatst bij de streams, dat valt lekker op bij de mods

donequote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef Kinga het volgende:
kan iemand die cos TT veranderen... shutted naar shut...krijg beetje plaatsvervangende schaamte door die spelling..

dankquote:

en donequote:Op maandag 11 september 2006 21:55 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand iemand svp bij SV 3 opmerkingen weghalen....tussen 20.50 en 20.57 van 1 van Sall, 1 van mij en 1 van K2u...dank je

Ik heb die melding ook, je kunt deze melding uitzetten in IE bij extra, internet-opties, geavanceerd,quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
Sinds vandaag krijg ik op Fok
Er is een runtime-fout opgetreden.
Regel:1193
Fout: Er is een object vereist.
Hoe komt dit en wat kan ik daar aandoen??![]()

Heb je de FAQ nu al gelezen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef versabommie het volgende:
Ik kom ff klagen hier, op uitdrukkelijk verzoek van flugie!

sinds wanneer zou ik me aan zulks feiten schuldig maken, mijn geliefde sproetje?quote:

Dat vermoeden kreeg ik al jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer zou ik me aan zulks feiten schuldig maken, mijn geliefde sproetje?

Heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar je vertoond alweer het gedrag van een uitgehongerde aasgier pikquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef Jappie het volgende:
Whehehehe.....Bommie is gepwned by Fluggsss...![]()

Zolang je maar reageert mag jij alles tegen me zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar je vertoond alweer het gedrag van een uitgehongerde aasgier pik![]()

Moet jij nu niet Tele2bommie heten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:58 schreef versabommie het volgende:
Heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar je vertoond alweer het gedrag van een uitgehongerde aasgier pik![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |