Nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, negeren en overal nee opzeggen, werkt het beste.![]()
dat is slechts een fase, het gaat overquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, scholen maken van kinderen geweldadige rotpoeten.
2 al hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je staat pas op 1 dus kunt nog wat lijden
Oke, is wel niet goed voor je tandjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
nee B
geen koekje
doe maar een bonbon
maar je ging ineens heel snelquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qu niet zeuren.Dat is geen spammen.
wel of niet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, is wel niet goed voor je tandjes. [afbeelding]
spam is voor bij de macaroni.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef arnold-d het volgende:
[..]
spam is gewoon beleg..
[afbeelding]
Hee hondjequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef dolle_hond het volgende:
hey fles
Hee achterlijke klootviool, kan je niet ff in PUB of ONZ gaan spelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:44 schreef arnold-d het volgende:
*idioot gedoe*
Heeft dat zinquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zet je ff een topicreport Esje?Naast de mijne is nog wel een klein plekje
vast wel. mailen is ook weer zo'n moeitequote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
Never mind, done... Vind het nogal vervelend dat ik een kilometer moet afleggen voordat ik bij mijn 'snel reageren' boxje ben.
Ik heb een Kronanquote:
Je kan maar op eentje tegelijk fietsen gelukkigquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een Kronan. En een jostifiets
.
Die Kronan is superquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Een Kronan is trouwens wel een tank, qua fiets
Onder Heilooquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier opeten? Waar ligt dat station
Krommeniequote:
Jah, de enige van dat lijntje die mislukt was toen ik tijdens Rondje NL een of andere flikker van BNN aan de foon hadquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
één van de zeer weinige (6) stations die 2 regels nodig hebben op het bordje, trouwens
Ik ken jequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je wist het he dat ik zat te lurken?![]()
![]()
ik heb t ook gemeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Rode wijnazijn schijnt het met sesamolie best goed te doen in combinatie met een gerookt beekforelletjequote:
Waar doen jullie dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
klikkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit gezien, hoe kom je daar?
schijnt jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rode wijnazijn schijnt het met sesamolie best goed te doen in combinatie met een gerookt beekforelletje![]()
Bovenaan iedere topicpagina staat o.a. een geel driehoekje met een uitroeptekentje erin. Daarmee kan je je vriendjes lekker in hun kont naaien als ze stout zijn zodat iedereen weet dat je een NSBer bent. Maar je kan het ook gebruiken om de modjes te helpen als er een of andere hersenloze teringdebiel de boel loopt te vergloeiendekuttenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit gezien, hoe kom je daar?
En het heeft geholpenquote:
Ik denk dat je de enige bentquote:
Ik zat nog op pagina 1, en die is nog steeds verneukt. Te vroeg voor een feestje dusquote:
Ben je door de warquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
ik weer is
wat klpot er neit aan die zin dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je door de war. D'r klopt geen zak van die zin, en ik ben niet eens een taalpurist
.
hoeveelste biertje is het?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat klpot er neit aan die zin dan?
waroam dnek jij nou weer dat ik aan het beir zitquote:
"Sotally Tober!"quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waroam dnek jij nou weer dat ik aan het beir zit
Godt, zou jij die 2 posts willen aanpassen aubquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Doe @%#$# verdomme wat aan die layoutver***king.
Aanpassen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Godt, zou jij die 2 posts willen aanpassen aub
Doe je goedquote:
Wat klobt er wel aan danquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat klpot er neit aan die zin dan?
Genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd moet je mods geven.![]()
![]()
Ik fin ut een raare sin 'oorquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alels is tcoh geod aan die zin ?
Tot ze het gedaan hebben ofzoquote:
Ik zat op pagina 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd moet je mods geven.![]()
![]()
Nou heb ik toch heel lang in Krommenie gewoond, maar het is dat jij het nu laat zienquote:
Die vork had je op pagina 1 nodig, want buiten dat ge-etter stond daar ook nog een blikje spamquote:
Hoe werkt het nietquote:
Het schijnt dat je woorden in zijn geheel leest, dus de volgorde van de letters maakt niet zoveel uit, zolang de eerste en laatste maar goed staan.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tot ze het gedaan hebben ofzo. Misschien... Denk ik...
Nou ja, laat ik dat denken nou maar aan een paard overlaten, tenslotte hebben die een veul grotere kop.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je woorden in zijn geheel leest, dus de volgorde van de letters maakt niet zoveel uit, zolang de eerste en laatste maar goed staan.
Dan zal je ze beter moeten gaan opvoedenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veul te lang.Zoveel geduld heb ik niet.
Goed idee, mijn hoofd doet al de hele dag pijn, komt vast door al dat gedenkquote:
Waarom geef jij Bengel de schuld van iets dat iedereen snaptquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar dan had ik harder na moeten denken, en Bengel vindt dat ik moet stoppen met denken
(ik had een vooruitziende blik
).
Cool niet denken maar wel een vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar dan had ik harder na moeten denken, en Bengel vindt dat ik moet stoppen met denken
(ik had een vooruitziende blik
).
Omdat iedereen het misschien wel snapt, maar Bengel de eerste is die het ook zegtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geef jij Bengel de schuld van iets dat iedereen snapt![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cool niet denken maar wel een vooruitziende blik.![]()
Uhm das misshien een idee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je ze beter moeten gaan opvoeden
De rest dacht je nog een beetje te sparenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat iedereen het misschien wel snapt, maar Bengel de eerste is die het ook zegt.
Oiquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm das misshien een idee.
* Bengeltje fluit....
GodttttHierkomen.
Kijk, dat is al duidelijker,quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje fluit....
GodttttHierkomen.
Het is een gave.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat iedereen het misschien wel snapt, maar Bengel de eerste is die het ook zegt.
Nergens voor nodig hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rest dacht je nog een beetje te sparen
Es heeft het liever recht door zee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook omschrijven ja![]()
Nooit met de trein geweest vroegah?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou heb ik toch heel lang in Krommenie gewoond, maar het is dat jij het nu laat zien.
En het jachtseizoen is geopendquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor. Ik kan best wat hebben
.
Mannen houden van duidelijkheidquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje fluit....
GodttttHierkomen.
Tuurlijk wel. Vroegah met mama, toen je nog een kaartje uit zo'n buikorgel kreeg met een echt gaatje erinquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit met de trein geweest vroegah?
Kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Es heeft het liever recht door zee.![]()
Zo'n kaartje heb ik nogquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vroegah met mama, toen je nog een kaartje uit zo'n buikorgel kreeg
Ik vind jullie allebei eigenlijk een stelletje onuitstaanbare KUTHEKSENquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt. Als je me een trut vindt heb ik liever dat je dat zegt dan dat je 'je ligt me niet zo' zegt
.
Jij niet. Of tenminste, dat weet ik niet (gelukkig).quote:
Opzouten, je wordt best geil van dat gevoel van machtquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef es70 het volgende:2. 'Ik MAG van Es' Alsof ik zijn f*cking moeder ben
.
En daarom hou ik van je Fles, dat weet je tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei eigenlijk een stelletje onuitstaanbare KUTHEKSEN
Als hij die tattoo laat zetten kan jij die toch altijd weer weghalen met een mesquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij niet. Of tenminste, dat weet ik niet (gelukkig).
Pat is een stiekume stinkerd.
Hij is een tattoo aan het ontwerpen, en wat hij wil begint aardig aan de maat te raken. Nou is er niet zo heel veel Pat, dus zei ik: 'Da's veel te groot voor je arm, kun je 'm beter op je rug laten zetten'.
Zegt 'ie tegen een maatje van 'm waarmee hij naar de shop gaat 'Ik mag van Es doorgaan op mijn rug'.
1. Dat is niet wat ik gezegd heb.
2. 'Ik MAG van Es' Alsof ik zijn f*cking moeder ben
.
Buiten het bed niet Flesquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opzouten, je wordt best geil van dat gevoel van macht
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
En daarom hou ik van je Fles, dat weet je toch.
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij die tattoo laat zetten kan jij die toch altijd weer weghalen met een mes
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannen houden van duidelijkheid
Ej Bengelske! Nuecken?
Flash dit is niet echt lustopwekkend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei eigenlijk een stelletje onuitstaanbare KUTHEKSEN
Hmm dan probeer ik wel wat anders maar niet hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Flash dit is niet echt lustopwekkend.![]()
je vergeet er een!quote:
Ja ik vind het heel vervelendquote:
Ja hoor alsof ik jou elke ochtend ga wakker bellen in je vakantiequote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik dan nog lig te slapen dan bel je me toch elke ochtend met een 'geile goedemorgen' ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor alsof ik jou elke ochtend ga wakker bellen in je vakantie
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
MarcGod
Hij is helemaal onder de indruk van je dreigement.
Of naar school.![]()
Hij zal wel als braaf kind netjes naar school zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
MarcGod
Of naar school.![]()
Wel goed voor je conditiequote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
om nou elke keer naar het FA topic te rennen is niet mijn favoriete hobby.
niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Snap ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ja tuurlijk, daar is hij het doetje van de klas.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zal wel als braaf kind netjes naar school zijn
Virtueel rennen is ook vervelendquote:Op woensdag 6 september 2006 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Maar rennen zal je ook niet echt doen he.![]()
Now I'm scaredquote:Op woensdag 6 september 2006 11:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil wel een uitzondering voor je maken.
ik heb het gemist denk ikquote:Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
MarcGod
Of naar school.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Virtueel rennen is ook vervelend
Maar je weet dat je het wel over Fok! hebt en dat waarschijnlijk zelden zal gebeuren.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mod die liever heeft dat alles vanzelf goed gaat.![]()
GC en DIg vallen redelijk meequote:Op woensdag 6 september 2006 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar je weet dat je het wel over Fok! hebt en dat waarschijnlijk zelden zal gebeuren.![]()
Je hebt je plekje hier wel gevonden.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
GC en DIg vallen redelijk mee
Ik zou dan ook geen geschikte ONZ mod zijn.![]()
you're so doomedquote:
hoezo dan??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je verpest het alleen voor jezelf.![]()
oke je bent nog een kind, maar als je dan tussen wat ouderen geaccepteerd wil wordenquote:
oo met HEEEEEE**********EEEEJquote:Op woensdag 6 september 2006 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke je bent nog een kind, maar als je dan tussen wat ouderen geaccepteerd wil worden
zal je toch minder onzin moeten doen, en zeker niet layout vern**kende posts plaatsen.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:13 schreef qu63 het volgende:
/ignore * if age < 18 & gender = m;
dies beter jaquote:
Dat staat er niet hequote:Op woensdag 6 september 2006 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm dus alleen vrouwen zijn welkom? Das saai.![]()
nee, we ignoren alleen mannen onder de 18 jaarquote:Op woensdag 6 september 2006 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm dus alleen vrouwen zijn welkom? Das saai.![]()
En waarmee dan wel?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Oh my Buddha,
ik moet Wilders gewoon gelijk geven een keer
Onder de 18 zijn het jongens, geen mannen...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, we ignoren alleen mannen onder de 18 jaar
Die meiden zijn nooit lastig zeker.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, we ignoren alleen mannen onder de 18 jaar
Juistemquote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Onder de 18 zijn het jongens, geen mannen...
Waar zie jij meidenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die meiden zijn nooit lastig zeker.![]()
quote:
bronquote:Term allochtoon schrappen is zot"
Het woord 'allochtoon' mag niet uit het woordenboek van de gemeente Amsterdam worden geschrapt. Dat stelt Nederlands Kamerlid Geert Wilders (Groep Wilders) woensdag. Wilders eist van de Nederlandse ministers van Justitie Piet Hein Donner (CDA) en van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) dat zij een voorgenomen besluit daartoe van de Amsterdamse gemeenteraad vernietigen.
Enorme zotheid
Het voorstel van de Amsterdamse PvdA-fractie om het woord 'allochtoon' geheel te schrappen uit de Nederlandse taal getuigt volgens het onafhankelijke Kamerlid van een 'enorme zotheid'. De Amsterdamse gemeenteraad stemt woensdag over het voorstel. De PvdA krijgt waarschijnlijk steun van de GroenLinks-fractie, waardoor een meerderheid in de raad ontstaat.
Marokkanen die zich vervelen
Ook het voorstel van het Amsterdamse stadsbestuur om niet meer spreken van 'Marokkaanse jongeren', maar van 'jongeren die zich vervelen' getuigt volgens Wilders van een ongekende naïviteit en een grote wereldvreemdheid. Volgens Wilders moet 'het beestje bij de naam worden genoemd.'
Problemen oplossen
Wilders eist van de ministers dat de overheid het besluit vernietigt indien het door de Amsterdamse gemeenteraad wordt goedgekeurd. "Door het verwijderen van woorden en termen zijn problemen niet op te lossen." (novum/ap)
En dat ondanks (alweer) een bizar slechte nachtrustquote:
Mwah, zelfs die heeft wel eens gelijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:47 schreef Frutsel het volgende:
ik wil iedereen wel gelijk geven behalve Feeks Halsema
Kanaiken vind ik niet lastig.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar zie jij meiden.
Kanaiken is toch ook nog geen 18?
Precies, dat was ook een beetje mijn puntquote:
Ik, Marokko heeft best lekker weer en de mensen daar zijn wel normaalquote:
neequote:Op woensdag 6 september 2006 12:55 schreef Frutsel het volgende:
Wordt Kaaskop dan ook geschrapt uit dat Woordenboek?
Het zou trouwens wel een typisch MEKI-topic zijn voor NWS...
jantje smitquote:Op woensdag 6 september 2006 13:01 schreef Frutsel het volgende:
een Onderzoek...waaruit blijkt dat jonge vrouwen die naar ONM kijken, meer zijn gaan drinken...
wat kost zo'n onderzoek?
wie verzint zoiets?
Ben ik het ook helemaal mee eens. Arnold is gewoon nog in de leer.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, dat was ook een beetje mijn punt. Niet alle jongens onder de 18 zijn irritant
.
Het is JAN Smitquote:
De meeste niet normale zitten hier.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik, Marokko heeft best lekker weer en de mensen daar zijn wel normaal
daaromquote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meeste niet normale zitten hier.![]()
Marokko kent ook geen tyfus...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meeste niet normale zitten hier.![]()
Ik heb hier vier kinderen op te voeden, ik laat deze kelk aan me voorbijgaanquote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik het ook helemaal mee eens. Arnold is gewoon nog in de leer.
Heeft een harde hand nodig.komt dan ook wel goed met dat jongetje.
en motherfockerquote:
en bling blingquote:
toe aan vakantie Fruts?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef Frutsel het volgende:
OMG...
Ik print net onze planning uit voor volgende week en zie dat vrijdag en zaterdag alle routes nogal 'wit' geprint zijn door een 'oprakende' toner in de laserprinter.
Net daarvoor had ik de planning gemailt naar onze contacten in Maastricht, dus ik bel hem op
Ik:"Roel, ik heb net de planning uitgeprint en gemailt, heb jij hem al ontvangen?"
Roel:"Ja heb um"
IK:" Ben je al met vrijdag en zaterdag bezig?"
Hij:"Nee? hoezo?"
Ik:"Nou, onze toner van de printer is leeg en die routes zijn allemaal wazig en niet te lezen. Ik dacht dat jij er misschien via de mail ook last van had"
Hij:" Ff kijken..
Hij:" Nee hoor, alles is duidelijk leesbaar"
Ik:"Weet je ut zeker, door de toner hier is alles bleek, kan er niets van maken. Jij hebt er dus geen last van?"
Hij :"Nee, alles goed"
Ik:"Okay, doei"![]()
Oh men...
voor jou ja, brugsmurfquote:
ik heb bijna vakantie inderdaadquote:
Snuggere collega'squote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef Frutsel het volgende:
OMG...
Ik print net onze planning uit voor volgende week en zie dat vrijdag en zaterdag alle routes nogal 'wit' geprint zijn door een 'oprakende' toner in de laserprinter.
Net daarvoor had ik de planning gemailt naar onze contacten in Maastricht, dus ik bel hem op
Ik:"Roel, ik heb net de planning uitgeprint en gemailt, heb jij hem al ontvangen?"
Roel:"Ja heb um"
IK:" Ben je al met vrijdag en zaterdag bezig?"
Hij:"Nee? hoezo?"
Ik:"Nou, onze toner van de printer is leeg en die routes zijn allemaal wazig en niet te lezen. Ik dacht dat jij er misschien via de mail ook last van had"
Hij:" Ff kijken..
Hij:" Nee hoor, alles is duidelijk leesbaar"
Ik:"Weet je ut zeker, door de toner hier is alles bleek, kan er niets van maken. Jij hebt er dus geen last van?"
Hij :"Nee, alles goed"
Ik:"Okay, doei"![]()
Oh men...
Welja joh, 't is mooi weerquote:
Je hebt gelijkquote:
Nee, mailtjes verstuurd naar een aantal hotels,quote:Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet het nog niet zeker????
welk land ga je? of gewoon NLquote:Op woensdag 6 september 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mailtjes verstuurd naar een aantal hotels,
nu even wachten op antwoord voor beschikbaarheid
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mailtjes verstuurd naar een aantal hotels,
nu even wachten op antwoord voor beschikbaarheid
en een koekje etenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zou wel lekker zijn he. Even lekker tussen de bergen/heuvels.:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |