Ik zat op pagina 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd moet je mods geven.![]()
![]()
Nou heb ik toch heel lang in Krommenie gewoond, maar het is dat jij het nu laat zienquote:
Die vork had je op pagina 1 nodig, want buiten dat ge-etter stond daar ook nog een blikje spamquote:
Hoe werkt het nietquote:
Het schijnt dat je woorden in zijn geheel leest, dus de volgorde van de letters maakt niet zoveel uit, zolang de eerste en laatste maar goed staan.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tot ze het gedaan hebben ofzo. Misschien... Denk ik...
Nou ja, laat ik dat denken nou maar aan een paard overlaten, tenslotte hebben die een veul grotere kop.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je woorden in zijn geheel leest, dus de volgorde van de letters maakt niet zoveel uit, zolang de eerste en laatste maar goed staan.
Dan zal je ze beter moeten gaan opvoedenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veul te lang.Zoveel geduld heb ik niet.
Goed idee, mijn hoofd doet al de hele dag pijn, komt vast door al dat gedenkquote:
Waarom geef jij Bengel de schuld van iets dat iedereen snaptquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar dan had ik harder na moeten denken, en Bengel vindt dat ik moet stoppen met denken
(ik had een vooruitziende blik
).
Cool niet denken maar wel een vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar dan had ik harder na moeten denken, en Bengel vindt dat ik moet stoppen met denken
(ik had een vooruitziende blik
).
Omdat iedereen het misschien wel snapt, maar Bengel de eerste is die het ook zegtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geef jij Bengel de schuld van iets dat iedereen snapt![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cool niet denken maar wel een vooruitziende blik.![]()
Uhm das misshien een idee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je ze beter moeten gaan opvoeden
De rest dacht je nog een beetje te sparenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat iedereen het misschien wel snapt, maar Bengel de eerste is die het ook zegt.
Oiquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm das misshien een idee.
* Bengeltje fluit....
GodttttHierkomen.
Kijk, dat is al duidelijker,quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje fluit....
GodttttHierkomen.
Het is een gave.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat iedereen het misschien wel snapt, maar Bengel de eerste is die het ook zegt.
Nergens voor nodig hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rest dacht je nog een beetje te sparen
Es heeft het liever recht door zee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook omschrijven ja![]()
Nooit met de trein geweest vroegah?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou heb ik toch heel lang in Krommenie gewoond, maar het is dat jij het nu laat zien.
En het jachtseizoen is geopendquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor. Ik kan best wat hebben
.
Mannen houden van duidelijkheidquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje fluit....
GodttttHierkomen.
Tuurlijk wel. Vroegah met mama, toen je nog een kaartje uit zo'n buikorgel kreeg met een echt gaatje erinquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit met de trein geweest vroegah?
Kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Es heeft het liever recht door zee.![]()
Zo'n kaartje heb ik nogquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vroegah met mama, toen je nog een kaartje uit zo'n buikorgel kreeg
Ik vind jullie allebei eigenlijk een stelletje onuitstaanbare KUTHEKSENquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt. Als je me een trut vindt heb ik liever dat je dat zegt dan dat je 'je ligt me niet zo' zegt
.
Jij niet. Of tenminste, dat weet ik niet (gelukkig).quote:
Opzouten, je wordt best geil van dat gevoel van machtquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef es70 het volgende:2. 'Ik MAG van Es' Alsof ik zijn f*cking moeder ben
.
En daarom hou ik van je Fles, dat weet je tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei eigenlijk een stelletje onuitstaanbare KUTHEKSEN
Als hij die tattoo laat zetten kan jij die toch altijd weer weghalen met een mesquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij niet. Of tenminste, dat weet ik niet (gelukkig).
Pat is een stiekume stinkerd.
Hij is een tattoo aan het ontwerpen, en wat hij wil begint aardig aan de maat te raken. Nou is er niet zo heel veel Pat, dus zei ik: 'Da's veel te groot voor je arm, kun je 'm beter op je rug laten zetten'.
Zegt 'ie tegen een maatje van 'm waarmee hij naar de shop gaat 'Ik mag van Es doorgaan op mijn rug'.
1. Dat is niet wat ik gezegd heb.
2. 'Ik MAG van Es' Alsof ik zijn f*cking moeder ben
.
Buiten het bed niet Flesquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opzouten, je wordt best geil van dat gevoel van macht
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
En daarom hou ik van je Fles, dat weet je toch.
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij die tattoo laat zetten kan jij die toch altijd weer weghalen met een mes
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannen houden van duidelijkheid
Ej Bengelske! Nuecken?
Flash dit is niet echt lustopwekkend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei eigenlijk een stelletje onuitstaanbare KUTHEKSEN
Hmm dan probeer ik wel wat anders maar niet hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Flash dit is niet echt lustopwekkend.![]()
je vergeet er een!quote:
Ja ik vind het heel vervelendquote:
Ja hoor alsof ik jou elke ochtend ga wakker bellen in je vakantiequote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik dan nog lig te slapen dan bel je me toch elke ochtend met een 'geile goedemorgen' ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor alsof ik jou elke ochtend ga wakker bellen in je vakantie
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
MarcGod
Hij is helemaal onder de indruk van je dreigement.
Of naar school.![]()
Hij zal wel als braaf kind netjes naar school zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
MarcGod
Hij is helemaal onder de indruk van je dreigement.
Of naar school.![]()
Wel goed voor je conditiequote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
om nou elke keer naar het FA topic te rennen is niet mijn favoriete hobby.
niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
om nou elke keer naar het FA topic te rennen is niet mijn favoriete hobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |