Nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, negeren en overal nee opzeggen, werkt het beste.![]()
dat is slechts een fase, het gaat overquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, scholen maken van kinderen geweldadige rotpoeten.
2 al hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je staat pas op 1 dus kunt nog wat lijden
Oke, is wel niet goed voor je tandjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
nee B
geen koekje
doe maar een bonbon
maar je ging ineens heel snelquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qu niet zeuren.Dat is geen spammen.
wel of niet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, is wel niet goed voor je tandjes. [afbeelding]
spam is voor bij de macaroni.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef arnold-d het volgende:
[..]
spam is gewoon beleg..
[afbeelding]
Hee hondjequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef dolle_hond het volgende:
hey fles
Hee achterlijke klootviool, kan je niet ff in PUB of ONZ gaan spelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:44 schreef arnold-d het volgende:
*idioot gedoe*
Heeft dat zinquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zet je ff een topicreport Esje?Naast de mijne is nog wel een klein plekje
vast wel. mailen is ook weer zo'n moeitequote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
Never mind, done... Vind het nogal vervelend dat ik een kilometer moet afleggen voordat ik bij mijn 'snel reageren' boxje ben.
Ik heb een Kronanquote:
Je kan maar op eentje tegelijk fietsen gelukkigquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een Kronan. En een jostifiets
.
Die Kronan is superquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Een Kronan is trouwens wel een tank, qua fiets
Onder Heilooquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier opeten? Waar ligt dat station
Krommeniequote:
Jah, de enige van dat lijntje die mislukt was toen ik tijdens Rondje NL een of andere flikker van BNN aan de foon hadquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
één van de zeer weinige (6) stations die 2 regels nodig hebben op het bordje, trouwens
Ik ken jequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je wist het he dat ik zat te lurken?![]()
![]()
ik heb t ook gemeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Rode wijnazijn schijnt het met sesamolie best goed te doen in combinatie met een gerookt beekforelletjequote:
Waar doen jullie dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
klikkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit gezien, hoe kom je daar?
schijnt jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rode wijnazijn schijnt het met sesamolie best goed te doen in combinatie met een gerookt beekforelletje![]()
Bovenaan iedere topicpagina staat o.a. een geel driehoekje met een uitroeptekentje erin. Daarmee kan je je vriendjes lekker in hun kont naaien als ze stout zijn zodat iedereen weet dat je een NSBer bent. Maar je kan het ook gebruiken om de modjes te helpen als er een of andere hersenloze teringdebiel de boel loopt te vergloeiendekuttenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit gezien, hoe kom je daar?
En het heeft geholpenquote:
Ik denk dat je de enige bentquote:
Ik zat nog op pagina 1, en die is nog steeds verneukt. Te vroeg voor een feestje dusquote:
Ben je door de warquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
ik weer is
wat klpot er neit aan die zin dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je door de war. D'r klopt geen zak van die zin, en ik ben niet eens een taalpurist
.
hoeveelste biertje is het?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat klpot er neit aan die zin dan?
waroam dnek jij nou weer dat ik aan het beir zitquote:
"Sotally Tober!"quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waroam dnek jij nou weer dat ik aan het beir zit
Godt, zou jij die 2 posts willen aanpassen aubquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Doe @%#$# verdomme wat aan die layoutver***king.
Aanpassen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Godt, zou jij die 2 posts willen aanpassen aub
Doe je goedquote:
Wat klobt er wel aan danquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat klpot er neit aan die zin dan?
Genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd moet je mods geven.![]()
![]()
Ik fin ut een raare sin 'oorquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alels is tcoh geod aan die zin ?
Tot ze het gedaan hebben ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |