Juistemquote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Onder de 18 zijn het jongens, geen mannen...
Waar zie jij meidenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die meiden zijn nooit lastig zeker.![]()
quote:
bronquote:Term allochtoon schrappen is zot"
Het woord 'allochtoon' mag niet uit het woordenboek van de gemeente Amsterdam worden geschrapt. Dat stelt Nederlands Kamerlid Geert Wilders (Groep Wilders) woensdag. Wilders eist van de Nederlandse ministers van Justitie Piet Hein Donner (CDA) en van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) dat zij een voorgenomen besluit daartoe van de Amsterdamse gemeenteraad vernietigen.
Enorme zotheid
Het voorstel van de Amsterdamse PvdA-fractie om het woord 'allochtoon' geheel te schrappen uit de Nederlandse taal getuigt volgens het onafhankelijke Kamerlid van een 'enorme zotheid'. De Amsterdamse gemeenteraad stemt woensdag over het voorstel. De PvdA krijgt waarschijnlijk steun van de GroenLinks-fractie, waardoor een meerderheid in de raad ontstaat.
Marokkanen die zich vervelen
Ook het voorstel van het Amsterdamse stadsbestuur om niet meer spreken van 'Marokkaanse jongeren', maar van 'jongeren die zich vervelen' getuigt volgens Wilders van een ongekende naïviteit en een grote wereldvreemdheid. Volgens Wilders moet 'het beestje bij de naam worden genoemd.'
Problemen oplossen
Wilders eist van de ministers dat de overheid het besluit vernietigt indien het door de Amsterdamse gemeenteraad wordt goedgekeurd. "Door het verwijderen van woorden en termen zijn problemen niet op te lossen." (novum/ap)
En dat ondanks (alweer) een bizar slechte nachtrustquote:
Mwah, zelfs die heeft wel eens gelijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:47 schreef Frutsel het volgende:
ik wil iedereen wel gelijk geven behalve Feeks Halsema
Kanaiken vind ik niet lastig.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar zie jij meiden.
Kanaiken is toch ook nog geen 18?
Precies, dat was ook een beetje mijn puntquote:
Ik, Marokko heeft best lekker weer en de mensen daar zijn wel normaalquote:
neequote:Op woensdag 6 september 2006 12:55 schreef Frutsel het volgende:
Wordt Kaaskop dan ook geschrapt uit dat Woordenboek?
Het zou trouwens wel een typisch MEKI-topic zijn voor NWS...
jantje smitquote:Op woensdag 6 september 2006 13:01 schreef Frutsel het volgende:
een Onderzoek...waaruit blijkt dat jonge vrouwen die naar ONM kijken, meer zijn gaan drinken...
wat kost zo'n onderzoek?
wie verzint zoiets?
Ben ik het ook helemaal mee eens. Arnold is gewoon nog in de leer.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, dat was ook een beetje mijn punt. Niet alle jongens onder de 18 zijn irritant
.
Het is JAN Smitquote:
De meeste niet normale zitten hier.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik, Marokko heeft best lekker weer en de mensen daar zijn wel normaal
daaromquote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meeste niet normale zitten hier.![]()
Marokko kent ook geen tyfus...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meeste niet normale zitten hier.![]()
Ik heb hier vier kinderen op te voeden, ik laat deze kelk aan me voorbijgaanquote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik het ook helemaal mee eens. Arnold is gewoon nog in de leer.
Heeft een harde hand nodig.komt dan ook wel goed met dat jongetje.
en motherfockerquote:
en bling blingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |