Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je gaat bij Wonderer op de koffie![]()
Da's lichtjes uit de slinger ja, want Wonderer zit in het noordoosten Dus wat wordt hooguit zwaaien vanachter het vliegtuig raamquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.
We vliegen van Amsterdam naar LA, dan gaan we eerst een beetje bijkomen bij een vriend en dan gaan we samen met hem richting de Grand Canyon en natuurlijk Hooverdam. Vervolgens een paar dagen Vegas, incl. een Streisand concertquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's lichtjes uit de slinger ja, want Wonderer zit in het noordoosten Dus wat wordt hooguit zwaaien vanachter het vliegtuig raam
Jullie het het beroemde rondje doen tussen LA en SF met uitstapje naar Vegas en de tussenliggende en omliggende National Parks ?
Volgens mij vind mijn cheff dat niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef HuubTuub het volgende:
nou dan moet je NU naar de AH, daar ligt het helemaal vol met de Sint pre-pret.
ik heb die wel eens zelf gebakken, dan is hij nog weer veel lekkerder dan uit de winkel of bij de bakker vandaanquote:
wat een naar vooruitzicht, wat een naar vooruitzichtquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
We vliegen van Amsterdam naar LA, dan gaan we eerst een beetje bijkomen bij een vriend en dan gaan we samen met hem richting de Grand Canyon en natuurlijk Hooverdam. Vervolgens een paar dagen Vegas, incl. een Streisand concert![]()
en dan naar LA. Daar doen we lekker mee aan Thanksgiving en de grote uitverkoop die de dag erna begint en dan zijn we eind november weer terug.
Ja in het vliegtuig wel ja, maar in het bezettingsrooster hier niet vrees ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef HuubTuub het volgende:
Er zal nog wel plek zijn in het vliegtuig.
Ik ben in 1997 ook al eens die kant uit geweestquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef HuubTuub het volgende:
Het is een aanrader. Ik heb de route al een keer gedaan in m'n uppie dus nu met gezelschap erbij zal het zeker weer heel anders worden.
Op Capitol Hill kan toch nooit het laagste punt liggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef HuubTuub het volgende:
Het laagste punt in de USA zit toch in het Witte Huis nu...![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken eigenlijk?
Of is dat een vraag die niet bij me past.
Your style is doggy style?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef HuubTuub het volgende:
Als praktiserend homo ben ik gewoon verschrikkelijk allergies voor poesjes, dus dat ging niet.
Hondjes geen probleem.
Whaha, dat ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef HuubTuub het volgende:
Als praktiserend homo ben ik gewoon verschrikkelijk allergies voor poesjes, dus dat ging niet.
Hondjes geen probleem.
daarom lust ik ook geen pruimenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef HuubTuub het volgende:
idd Nathan, op z'n hondjes is prima. Poesjes zijn tegen de regels.
Nopequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pruimen heerlijk, en mosselen ook. Oesters nog nooit gehad.
.
die belief ik dan weer wel, maar een perzik eet ik ook tegen heug en meugquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef HuubTuub het volgende:
nee niet te pruimen die pruimen.
Oesters en mossels moet ik ook niet.
nou ja iets anders was ook een optie geweest.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeVerder uit elkaar kan amper
Gelukkig lust ik geen koffie
Neen. Want een afkeer voor poezen heb ik wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?![]()
daarom post Erik ook af en toe in dit topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?![]()
Heb je trouwens een directe vlucht naar LA? Lijkt me een lange zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou ja iets anders was ook een optie geweest.
Goed punt, inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef HuubTuub het volgende:
Tja ach... je moet er toch iets voor over hebben anders kom je nergens meer.
Hm, wat een uitzicht zal je gehad hebben... Lijkt me best leuk om eens te doen over een aantal jaren. We gaan eerst europa bekijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef HuubTuub het volgende:
ja dat heb ik in 2000 ook een keer gedaan. Van Niagara falls tot San Francisco, dat was 3,5 dag.
Meer giraf eten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
En ik schijn een "klein ventje" te zijn....
Ja, een mes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Met vlekkenverwijderaar?
Jahquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef DennisMoore het volgende:
En waarom zie je overal lui lopen met hetzelfde soort horizontale-strepen-vest-met-capuchon?
In de aanbieding bij de H&M ofzo?
Ik kom ook zelden op het station...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:50 schreef DennisMoore het volgende:
Vast wel, maar dan omschrijf ik ze blijkbaar verkeerd.
Kan er iedere morgen tientallen aanwijzen op 't station.
Alleen de kleurstelling varieert.
geen ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Is er nou morgen voetbal in E.?.
ja en dan met het risico dat het licht uit gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen ideeik zla het vanzelf merken aan de herrie
Of dat je in een file belandt en nergens meer je auto kwijt kunt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen ideeik zla het vanzelf merken aan de herrie
Ja dat dreigement om de lampen niet aan te maken bleek weer eens loos te zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Is er nou morgen voetbal in E.?.
Dat betekent dat het alweer bijna tijd is voor dequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'tuurlijk, het is al bijna weer zover. [afbeelding]
Dat was de vorige keer ook he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en dan met het risico dat het licht uit gaat
Oh! Zaterdag BBQ'en!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook he?Toen was je ook bij mij. Morgen ben je d'r weer ..... ik zie een patroon. Zal ik vast gezellig de BBQ op straat zetten? Of de kaarsen en klapstoeltjes?
Ik heb niet eens een BBQquote:
Weet je wat dat kost!?!?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dat moet de keuze voor een cadeau niet meer moeilijk zijn![]()
Eeyquote:
je moet ook niet zo'n grote Weber uitzoeken op gas, maar gewoon zo'n gezellige hibatchi die na na gebruik direct kan wegdonderen dus ook geen gedoe over schoonmakenquote:
Uhuh!quote:
Je bent toch wel optijd thuis heh?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
KutZaterdag optreden.
Ja dat gata dus niet lukken
Was dat een sarcastische uhu en ben je het dus niet met me eens of was het een beamende uhu?quote:
Ja. Ik ga dus niet optreden.quote:[..]
Je bent toch wel optijd thuis heh?
Mja, hoe goed ken je me nou, dat is de vraagquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat een sarcastische uhu en ben je het dus niet met me eens of was het een beamende uhu?
Is wel jammer... voor jou dus.quote:Ja. Ik ga dus niet optreden.
Niet van de supermarkt waar vermalen dakpannen in zittenquote:
Ook niet als je 'het laat komen', zeg maar, dat je boven jezelf uitstijgt, als het ware?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
KutZaterdag optreden.
Ja dat gata dus niet lukken
Tegenvaller? Misschien als je de moeite neemt om te luisteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef Ang3l het volgende:
Wat is die nieuwe cd van Justin eigenlijk een tegenvaller. Helemaal niet zo dansbaar. Sexyback, de eerste single, is voor mij BIJ UITSTEK het lekkerste nr. Die vind ik erg sexy. Wordt ook af en to gebruikt voor training. maar de rest? ...
Over smaak valt niet te twisten..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tegenvaller? Misschien als je de moeite neemt om te luisteren.
Er staan enkele toppers op What goes around comes around, My love, Pose ft Snoop Dogg en ga zo maar door
Idd ik vind alles aan Justin leuk dus ik ben niet helemaal objectiefquote:
Zo een hoer zou niemand weigerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
Matige pophoer.
Ķk zou hem weigeren. R&B is nog erger.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zo een hoer zou niemand weigeren![]()
en overigens hij maakt R&B
Ik koop mijn kleren ook bij H&M niet zeurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef DennisMoore het volgende:
En waarom zie je overal lui lopen met hetzelfde soort horizontale-strepen-vest-met-capuchon?
In de aanbieding bij de H&M ofzo?
Combineren is het sleutelwoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef TehRockstar het volgende:
Iedereen koopt z'n kleren bij de H&M dus je ziet altijd wel iemand met dezelfde kleren. Soms is het wel handig voor onderbroeken ofzo.
Sprak iemand die op een meisje wil lijkenquote:
Op Justin blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Over smaak valt niet te twisten..
Zelfs al was dat zo, zou dat betekenen dat ik geen smaak heb?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sprak iemand die op een meisje wil lijken![]()
Geen idee?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zelfs al was dat zo, zou dat betekenen dat ik geen smaak heb?
Eensch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd ik vind alles aan Justin leuk dus ik ben niet helemaal objectief
Hij is![]()
Waarom wil die man achter je in je oor bijten?quote:
Dat heb ik gedaan. En dan nog vind ik hem sloom en slaapverwekkend. Bij de training gebruiken we dan ook echt alleen sexyback en de vorige cd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tegenvaller? Misschien als je de moeite neemt om te luisteren.
quote:
Er zit een fout in je sigquote:
Dan zal ik die straks nog eens het voordeel van de twijfel gevenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit een fout in je sig
en Ang3l, My Love is ook uberlekker.
Geri, Mel C en Emma.. Check!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef samjustme het volgende:
Mijn droom is om alle Spice Girls te ontmoeten
Geri is ook voldoende, maar ik denk niet dat het ooit zal gebeuren. Victoria is weer een kind aan het baren![]()
Nou er is een groepje die in New York Mel B hebben gezien bij Rent maar ja ik had geen geld voor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geri, Mel C en Emma.. Check!
Ne-Yo? Oh deze dude!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zal ik die straks nog eens het voordeel van de twijfel geven
De choreograaf had vandaag een Ne-Yo tikNou heb ik steeds Zexy Love in m'n kop.
Sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef samjustme het volgende:
De enige 'beroemdheden' die ik heb ben tegengekomen zijn politici Wim Kok, Wouter Bos en Tom de Graaf
Geeft niksquote:
ik volg het 2e seizoen niet. Volg je de serie Vanished is vele malen beterquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prison Break word wel erg vol van de toevalligheden en ongeloofwaardigheden...
Kidnapped is interessanter dan Vanished.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik volg het 2e seizoen niet. Volg je de serie Vanished is vele malen beter
NBC! Studio 60 on the Sunset Strip ook op NBC word ook keitof!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
Vanished begint na drie aflevering al "so so" te worden, maar ik hou wel van die tekens en slimme misdadigers die allerlei ingenieuze dingetjes bedenken voor de politie. Die negens dus en zo.
Welke zender is kidnapped?
Ken ik niet. Ik kan niet wachten tot Nip/Tuck begint. Ik vond het 2e sezien echt fenomenaal. Famke Janssen als travo gewoon geweldigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NBC! Studio 60 on the Sunset Strip ook op NBC word ook keitof!
Oe, ja ik zag screencaps, veel naakte mannelijke kontjes in t nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik kan niet wachten tot Nip/Tuck begint. Ik vond het 2e echt fenomenaal. Famke Janssen als travo gewoon geweldig
[afbeelding]
We hebben dus niks te klagenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oe, ja ik zag screencaps, veel naakte mannelijke kontjes in t nieuwe seizoen![]()
Ken ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef HuubTuub het volgende:
Maik de Boer moet dood
Fix je sig nouquote:
De vieze vent versierde me. Later hoorde ik dat hij van zo'n programma was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef HuubTuub het volgende:
Maik de Boer moet dood
Maik is leuker in het echt dan hij op tv overkomt. 't Is best een aardige vent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef HuubTuub het volgende:
Maik de Boer moet dood
Hij versiert iedereen. Of hij het meent is een tweede.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
De vieze vent versierde me. Later hoorde ik dat hij van zo'n programma was.
Wat is er nou aan de hand met mijn sig?quote:
de apostrof moet een spatie zijn of de a van am moet wegquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat is er nou aan de hand met mijn sig?
Wat echt het toppunt van sexy is voor mij iniedergeval Enrique
ik zou willen dat ik de meid was in de commercial, hij is echt sexy
http://www.youtube.com/watch?v=xm-ArUNHwxQ&mode=related&search=
Gatver, vieze gladde stinkventjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat zit jij toch vol tegenstrijdighedenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naughty boy. Ik ben geen liefhebber van sm hoewel ik heb niks tegen handboeienquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de apostrof moet een spatie zijn of de a van am moet weg
Handboeien? Never tried.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naughty boy. Ik ben geen liefhebber van sm hoewel ik heb niks tegen handboeien![]()
Niet dat ik de vrouw zou willen zijn, maar dat ik in de commercial zatquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zit jij toch vol tegenstrijdigheden
Elke junkie in Rotterdam ziet zo uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gatver, vieze gladde stinkventjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, een heer.
Elke gladde plastic LaTinO flikker ziet eruit als Enrique Iglesias. Hulde aan zijn papa.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Elke junkie in Rotterdam ziet zo uit
Laat hem, het is zijn keuze. Je weet het maar nooit misschien trouw je ook ooit met een vrouw.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
God, ik hoor net dat een bekende (homo) van me een vriendin heeft na jaren. Vader (dominee) heeft hem altijd keihard aangepakt omdat ie (mogelijk) homo is. Na bezoeken aan christelijke evenementen zegt ie nu hetero te zijn en zelfs de gevoelens niet eens te onderdrukken.
Ik weet uit de verhalen en hoe ik hem zelf ken dat dit verhaal gewoon niet pluis is. Damn! Dat zoiets gewoon nog gebeurd in Nederland
Je vertelt het wel zo heel lief typisch Vlarpquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
God, ik hoor net dat een bekende (homo) van me een vriendin heeft na jaren. Vader (dominee) heeft hem altijd keihard aangepakt omdat ie (mogelijk) homo is. Na bezoeken aan christelijke evenementen zegt ie nu hetero te zijn en zelfs de gevoelens niet eens te onderdrukken.
Ik weet uit de verhalen en hoe ik hem zelf ken dat dit verhaal gewoon niet pluis is. Damn! Dat zoiets gewoon nog gebeurd in Nederland
flikkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Elke gladde plastic LaTinO flikker ziet eruit als Enrique Iglesias. Hulde aan zijn papa.
Die hebben tenminste wel persoonlijke hygiene, eigen waarde enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Elke gladde plastic LaTinO flikker ziet eruit als Enrique Iglesias. Hulde aan zijn papa.
Dat je dat denkt..quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Laat hem, het is zijn keuze. Je weet het maar nooit misschien trouw je ook ooit met een vrouw.
Nee, nou ja, z'n vader wilde hem wel naar zoiets sturen. Maar hij is pas naar een redelijk onschuldig christelijk festival geweest maar lijkt me de oorzaak niet. 't is meer de manier waarop z'n ouders hem indoctrineren dat homosexualiteit in en in slecht is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je vertelt het wel zo heel lief typisch VlarpJe openingswoord ook!
Maar wat erg, je bedoelt toch niet dat hij van die "word weer hetero"-meerdaagse bijeenskomsten heeft moeten volgen, zoals je bijv in Amerika hebt ofzo??
Maar het is een vriendin toch? Of is er echt een datum geprikt voor iets qua ceremonie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je dat denkt..
Ik ken die gozer, dit is echt niet uit vrije wil..
Ik heb wel eens nagedacht over het feit van, stel, ik kan er niet voor uitkomen ivm een enorm streng geloof... Dan zat ik als een kluizenaar achter de boeken en ging theologie studeren en dan was ik zo intens bezig met theologie en Het Geloof dat ik een goed excuus had om niet te trouwen. Ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat iemand in al zijn doen en laten dominee kan zijn, en dus dat wat een dominee eigenlijk elke zondag doet, vergelijkbaar is met bijv een cabaretier, alleen is het dan niet om te lachen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Laat hem, het is zijn keuze. Je weet het maar nooit misschien trouw je ook ooit met een vrouw.
Alles kan in het leven. Ik was laatst een beetje opgewonden van een vrouw, dus wie weet zal ik toch eindigen met een vrouw. Misschien houdt hij echt van zijn vrouw en vindt hij haar aantrekkelijk. Je moet het niet uitsluitenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je dat denkt..
Ik ken die gozer, dit is echt niet uit vrije wil..
Onbegrijpelijk iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, nou ja, z'n vader wilde hem wel naar zoiets sturen. Maar hij is pas naar een redelijk onschuldig christelijk festival geweest maar lijkt me de oorzaak niet. 't is meer de manier waarop z'n ouders hem indoctrineren dat homosexualiteit in en in slecht is.
Je snapt hem niet,.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naughty boy. Ik ben geen liefhebber van sm hoewel ik heb niks tegen handboeien![]()
Het is z'n vriendin. En ineens is z'n profiel weg van gay.nl, zegt ie dat ie hetero is en z'n gevoelens niet ondrukt, maar dat hij eigenlijk gewoon hetero is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar het is een vriendin toch? Of is er echt een datum geprikt voor iets qua ceremonie?
En als ie 40 is gaat ie scheiden en komt hij alsnog uit de kast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alles kan in het leven. Ik was laatst een beetje opgewonden van een vrouw, dus wie weet zal ik toch eindigen met een vrouw. Misschien houdt hij echt van zijn vrouw en vindt hij haar aantrekkelijk. Je moet het niet uitsluiten
Heel apart ja. Heb je mogelijkheid om hem snel in het echt te spreken? Hoop het wel voor je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is z'n vriendin. En ineens is z'n profiel weg van gay.nl, zegt ie dat ie hetero is en z'n gevoelens niet ondrukt, maar dat hij eigenlijk gewoon hetero is.
Het zaakje stinkt, heel erg. Als ik de verhalen hoorde over hoe z'n vader hem continu onder druk aan het zetten was (dat hij jankend achter msn, stiekem, met mensen chatte over hoe z'n vader hem behandelde) om vooral maar geen homo te zijn, want het mag niet, God verstoot je als je homo bent enz enz.. echt, dit kan geen toeval zijn.
Met wie nu weer?!quote:
Yep ik had het al doorquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt hem niet,.....
Je sig is foutief engels...
Het is:
I'm already screwed
of
I am already screwed
Dus een spatie, of de a weg na de apostrofe.
Niks SM
Na jaren parkeerplaatsen-sexquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En als ie 40 is gaat ie scheiden en komt hij alsnog uit de kast.
Kut voor hemquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is z'n vriendin. En ineens is z'n profiel weg van gay.nl, zegt ie dat ie hetero is en z'n gevoelens niet ondrukt, maar dat hij eigenlijk gewoon hetero is.
Het zaakje stinkt, heel erg. Als ik de verhalen hoorde over hoe z'n vader hem continu onder druk aan het zetten was (dat hij jankend achter msn, stiekem, met mensen chatte over hoe z'n vader hem behandelde) om vooral maar geen homo te zijn, want het mag niet, God verstoot je als je homo bent enz enz.. echt, dit kan geen toeval zijn.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is zijn leven waar maak je nou druk om. Misschien is ie bi, als hij uiteindelijk gelukkiger is met een hetero leefstijl laat hem dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En als ie 40 is gaat ie scheiden en komt hij alsnog uit de kast.
SMjustmequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep ik had het al door
ik dacht dat hij mijn nickname bedoelde eerst
Toch nog wat geleerd van de discussie gisteren!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is zijn leven waar maak je nou druk om. Misschien is ie bi, als hij uiteindelijk gelukkiger is met een hetero leefstijl laat hem dan.
Je kan niet verwachten dat ouders met blijdschap op zoiets reageren en overigens zo erg is het niet, hij is niet verstoten of inelkaar geslagen door zijn familiequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ook gewoon echt opeens een vriendin?!
Wat een leven moet die jongen hebben!!!
Ik hoorde eens een verhaal van een jongen uit een van die christelijke plaatsjes hier uit de buurt: ,,Ik dacht: of ik vertel het gewoon, of ik vlucht en ga spoorloos verdwijnen, of ik spring voor de trein."
Hij koos ervoor om het te vertellen, en de reactie van zijn ouders was "Als je was gesprongen, dan begrepen de mensen tenminste waarom wij zo'n verdriet hebben..."
HAAAIquote:
Ja idd precies helemaal gelijk...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten dat ouders met blijdschap op zoiets reageren en overigens zo erg is het niet, hij is niet verstoten of inelkaar geslagen door zijn familie
Het geloof is op zich iets moois, alleen de mensen interpreteren het vaak te letterlijk. Maar het is een mooie leidraad om je leven te leidenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef wonderer het volgende:
Het geloof maakt meer kapot dan je lief is.
Jouw leven ja. Niet het leven van iemand anders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het geloof is op zich iets moois, alleen de mensen interpreteren het vaak te letterlijk. Maar het is een mooie leidraad om je leven te leiden
Waarom zouden ouders niet blij kunnen zijn dat hun kind niet hetero is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten dat ouders met blijdschap op zoiets reageren en overigens zo erg is het niet, hij is niet verstoten of inelkaar geslagen door zijn familie
Da's al eeuwen zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef wonderer het volgende:
Het geloof maakt meer kapot dan je lief is.
En nou die hčndjes, de lucht in, en kijk me lachend aaaaaaaaanquote:
Wees eerlijk was je blij toen je voor het eerst dacht dat je homo was?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zouden ouders niet blij kunnen zijn dat hun kind niet hetero is?
Ik heb het over het algemeen. Ik ben hier hopelijk niet de enige die in God gelooft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jouw leven ja. Niet het leven van iemand anders.
Angel was spannenderquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog maar een ep van Bones kijken, bijna bij seizoen 2
Nou, het kon me eerlijk gezegd niks schelen. Nu ben ik er wél blij mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wees eerlijk was je blij toen je voor het eerst dacht dat je homo was?
Zeer waarschijnlijk niet dus dat kan je ook niet van je ouders verwachten, wel acceptatie na een aantal jaren maar blij om zijn, ik denk het niet
Dank jequote:
Hoezo gefrustreerd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, het kon me eerlijk gezegd niks schelen. Nu ben ik er wél blij mee.
Je bent gewoon een beetje gefrustreerd, maar dat moet je niet op anderen projecteren.
Angel was een compleet andere seriequote:
Waarom zou ik er in hemelsnaam niet blij mee zijn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo gefrustreerd?
Nou blijbaar ben je niet helemaal eerlijk want het is een big deal dus dat het je helemaal niks kon schelen geloof ik niks van en blij zijn dat je nu zo bent ik denk het niet.
Dat je accepteert dat je zo bent daar geloof ik wel in maar blij zijn
Je ontwijkt eigenlijk mijn vraag. De redenen kan je zelf wel bedenken neem ik aanquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zou ik er in hemelsnaam niet blij mee zijn?
Jij houdt niet zo van andere meningen en zienswijzen en zo he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo gefrustreerd?
Nou blijbaar ben je niet helemaal eerlijk want het is een big deal dus dat het je helemaal niks kon schelen geloof ik niks van en blij zijn dat je nu zo bent ik denk het niet.
Bones vind ik niet echt speciaal, meer van hetzelfde. Niet echt origineel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Angel was een compleet andere serie
geloof me het is heerlijk om jezelf te kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo gefrustreerd?
Juist niet. De verhoudingen en gesprekken onderling maken het juist zo uberfijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bones vind ik niet echt speciaal, meer van hetzelfde. Niet echt origineel.
Je trekt te snel je conclusies, iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Met een goed onderbouwde mening is er niks mis meequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van andere meningen en zienswijzen en zo he?
Waarom ga je vanuit dat ik niet mezelf ben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof me het is heerlijk om jezelf te kunnen zijn
ik heb er zelf ook nooit moeite mee gehad in tegenstelling tot de buitenwerled
Het hangt er ook vanaf waarom je ouders kinderen hebben gekregen. Als het was "omdat dat erbij hoort" of omdat ze ermee indruk willen maken op hun omgeving ("Mijn Evert-Jan is manager bij Proctor Gamble. En hoe is het met jouw Erik-Pieter? Werkt hij nog steeds als assistent boekhouder bij de gemeente van, kom, hoe heet dat kleine dorpje ook al weer?") dan zullen ze zeker teleurgesteld zijn, al is het maar omdat ze vooral bang zijn wat de omgeving ervan zal vinden. Maar als je ouders willen dat jij gelukkig wordt (wat toch vaak het geval is) dan komt het misschien onverwacht, hebben ze een tijdje nodig om te wennen, maar maakt het ze uiteindelijk helemaal niets uit. Hooguit zijn ze bang dat je meer kans loopt om ongelukkig te worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wees eerlijk was je blij toen je voor het eerst dacht dat je homo was?
Zeer waarschijnlijk niet dus dat kan je ook niet van je ouders verwachten, wel acceptatie na een aantal jaren maar blij om zijn, ik denk het niet
Vertel eens dan? Ik heb in mijn prille homo-leventje nog geen slechte ervaringen gehad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ontwijkt eigenlijk mijn vraag. De redenen kan je zelf wel bedenken neem ik aan
Ik heb alleen de pilot gezien en verder heb ik niet gekeken omdat het me niet meer boeide.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juist niet. De verhoudingen en gesprekken onderling maken het juist zo uberfijn
jij zegt het niet te kunnen begrijpen dat iemand het fijn vind om achter z'n geaardheid te komen, voor mij verklaarde het veel, het was een geruststelling dat ik niet zo anders was maar maar een klein beetje anders wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waarom ga je vanuit dat ik niet mezelf ben?
Seizoen 4..tja..ik weet het nog niet. Iig geen Marissa meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb alleen de pilot gezien en verder heb ik niet gekeken omdat het me niet meer boeide.
Ik wacht met smart op the OC, hopelijk komen de schrijvers met betere verhaallijnen want tot nu toe hebben ze het 1e seizoen niet kunnen evenaren.
Ik vind het alleen zo raar dat als iemand zijn eigen mening geeft dna jij dan zegt dat dat niet waar is of niet zijn mening is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je trekt te snel je conclusies, iedereen heeft recht op zijn/haar mening.
ik weet niet hoe je bent opgevoed bent. Maar ouders gaan niet vanuit dat hun zoon homo is en wordt er vrij negatief op gekekenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vertel eens dan? Ik heb in mijn prille homo-leventje nog geen slechte ervaringen gehad.
Niet door iedereen. Door de meeste mensen niet, zelfs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je bent opgevoed bent. Maar ouders gaan niet vanuit dat hun zoon homo is en wordt er vrij negatief op gekeken
Ze was de aantrekkingskracht van the OC, jammer dat ze weg is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Seizoen 4..tja..ik weet het nog niet. Iig geen Marissa meer
Nooit dezelfde plaat tussen 9-17.00 uurquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Waxxer het volgende:
Een beetje zoals iets gekooids dat zijn vleugels uitslaat maar dat dat dan weer geen omsloten ruimte is?
En alles...
Ik voel me een beetje Sky Radio vanavond hier zeg...
De serie word gedragen door Sandy, Seth en Summer. Marissa was een soort appendix.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze was de aantrekkingskracht van the OC, jammer dat ze weg is.
Ik vond haar helemaal geweldig
Het is niet de taak van een kind om aan de Grote Verwachtingen van zijn of haar ouders te voldoen. En normaal gesproken is dat ook iets waar je in je pubertijd je tegen verzet, zodat als je 18 bent je zelfstandig genoeg bent om je eigen leven te gaan lijden, in plaats van het leven wat je ouders voor jou in gedachten hadden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je bent opgevoed bent. Maar ouders gaan niet vanuit dat hun zoon homo is en wordt er vrij negatief op gekeken
Ik val noooooooiiiit in herhaling iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nooit dezelfde plaat tussen 9-17.00 uur![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Waxxer het volgende:
Een beetje zoals iets gekooids dat zijn vleugels uitslaat maar dat dat dan weer geen omsloten ruimte is?
Dat heb ik overigens niet gezegd. Het enige wat ik zei dat hij het zeer waarschijnlijk niet fijn vond toen hij achter kwam dat hij homo was. Natuurlijk is het goed om te weten wat je geaardheid is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij zegt het niet te kunnen begrijpen dat iemand het fijn vind om achter z'n geaardheid te komen, voor mij verklaarde het veel, het was een geruststelling dat ik niet zo anders was maar maar een klein beetje anders was
......plus het instinct van ouders dat je niet moet onderschatten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is niet de taak van een kind om aan de Grote Verwachtingen van zijn of haar ouders te voldoen. En normaal gesproken is dat ook iets waar je in je pubertijd je tegen verzet, zodat als je 18 bent je zelfstandig genoeg bent om je eigen leven te gaan lijden, in plaats van het leven wat je ouders voor jou in gedachten hadden.
Je zegt ook dat ik er niet blij mee kįn zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat heb ik overigens niet gezegd. Het enige wat ik zei dat hij het zeer waarschijnlijk niet fijn vond toen hij achter kwam dat hij homo was. Natuurlijk is het goed om te weten wat je geaardheid is.
Een hetero hoor je ook niet zeggen dat ie blij is om hetero te zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je zegt ook dat ik er niet blij mee kįn zijn.
welke ouders, jou ouders, mijn ouders?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Meer een voliere zeker?quote:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een hetero hoor je ook niet zeggen dat ie blij is om hetero te zijn
Ik heb te veel pepers gevuld met geitenkaas gegeten en ben nu misselijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meer een voliere zeker?
Heb je weer olijfjes en zongedroogde tomaatjes met Toscaans gekruide tarzanpinda's uit het westelijk Mongools gloriegebied, en daarbij een Zuid-Afrikaanse wijn uit '86 bij de hand die je dan in groene schaaltjes hebt klaargezet en een muziekje erbij?
Meestal heb je zelf ook een idee hoe je je leven zou willen leiden, en een 'homo' leven is niet echt wat de meesten in gedachte hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is niet de taak van een kind om aan de Grote Verwachtingen van zijn of haar ouders te voldoen. En normaal gesproken is dat ook iets waar je in je pubertijd je tegen verzet, zodat als je 18 bent je zelfstandig genoeg bent om je eigen leven te gaan lijden, in plaats van het leven wat je ouders voor jou in gedachten hadden.
Jawel hoor, heb je ooit een hetero horen zeggen dat het hem niet uit zou maken als hij homo was?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een hetero hoor je ook niet zeggen dat ie blij is om hetero te zijn
Ik heb tijdelijk een Golfje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Maar wat voor een is het geworden, G_E?
Heb je het zelf gemaakt?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb te veel pepers gevuld met geitenkaas gegeten en ben nu misselijk
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb te veel pepers gevuld met geitenkaas gegeten en ben nu misselijk
Nou dat is toch ook mooi, wat voor auto had je voorheen?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk een Golfje..
Gewoon een brok bettine chčvre met honing en dan zo'n pot van de AH XL / Xenos en proppen maarquote:
stomme verlepte doos! drie keer raden wat ik je wilde vragen morgen!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Mamaaaa? Gaan we morgen Vampire spelen? Dan mag JIJ de Daeva zijn
[afbeelding]
dat kan toch niet met z'n 2enquote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Mamaaaa? Gaan we morgen Vampire spelen? Dan mag JIJ de Daeva zijn
[afbeelding]
Ik ben wie ik ben daar kan ik niks aan doen, maar het was makkelijker geweest als ik hetero was.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb je ooit een hetero horen zeggen dat het hem niet uit zou maken als hij homo was?
Zou je liever hetero zijn dan?![]()
oh fijn een derde spelerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
stomme verlepte doos! drie keer raden wat ik je wilde vragen morgen!
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk een Golfje..
Wat minder proppen volgende keerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon een brok bettine chčvre met honing en dan zo'n pot van de AH XL / Xenos en proppen maar
Zoiets.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook mooi, wat voor auto had je voorheen?
Je was dus liever hetero geweest?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben daar kan ik niks aan doen, maar het was makkelijker geweest als ik hetero was.
Ang3l kan heel lekkere (culinaire) dingen maken, wist je dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat kan toch niet met z'n 2en
Het is anders, maar tegelijkertijd heel herkendbaar. En er zijn vooral veeeeel meer collega's.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel de laatste auto die je zelf zou uitkiezen, toch?![]()
Maar... heb je nu echt heeeeeeeeelll ander werk?En hoe was je eerste dag dan die vandaag toch was toch?
Zomaar ineens?
Nou achterin staat dus dat het eventueel wel kan, alleen dan kan je dus geen verbonden smeden en je moet alle events met een moeilijkheid van 21+ eruit halen omdat je die in je uppie nooit kan halen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat kan toch niet met z'n 2en
Peugeot 307 dus. Je krijgt toch altijd een bepaald leasebedrag en dan mag je een auto uitkiezen of was dat bij jou niet het gevalquote:
Jij en Roel maken elkaar afquote:
Ja maar, ja maar.....quote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is anders, maar tegelijkertijd heel herkendbaar. En er zijn vooral veeeeel meer collega's..
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is anders, maar tegelijkertijd heel herkendbaar. En er zijn vooral veeeeel meer collega's..
Nee.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:12 schreef samjustme het volgende:
Werk je ook veel liever met vrouwelijke collega's.
Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:12 schreef PhalanX het volgende:
ach slet, je moest je hele hebben en houden in het spel gooien om mij van mijn overduidelijke overwinning af te houden... zwakkeling
Het was vandaag mijn derde dag. En het wasquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.....
Vat je gevoel van vandaag qua werk dan eens samen middels een smiley:
Was je dag....
zo
zo
zo
zo
of zo
of zo
?
Is het Pokemon achtig ? hahaquote:Op woensdag 6 september 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongenof wolf, want ik was tenslotte Gangrel tuig
Someone is a sore loser
Oke het kwam over als geklaag vandaarquote:
er schieten mij de uitdrukkingen zwaar op de hand, en zichzelf in de weg zitten te binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat kunnen mensen toch soms moeilijk doen..
Nee, het is Catan voor Vampierenquote:
Ja, midden in de nacht zeker! Ik download hem straks wel op kantoor.quote:
Maar je hebt het wel terug gelezen dus je voelt je wel op een of andere reden betrokken bij onsquote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef HuubTuub het volgende:
Hallo... wat een dramatische toestanden gisteravond hier in het topique. Ik ben bijna blij dat ik alleen maar voor de TV heb gehangen met een fijne fles wijn.
whehehe Sam zie ik inderdaad wel eens in andere topics posten, vast een goed iemand maar waar maakt ie zich druk om! als hij een lontje van een buskruitbusje was, zou ik m niet eens durven aansteken als ik er 1 miljoen voor kreeg...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:09 schreef BB_Koning het volgende:
Zo, er is weer heel wat gebeurd:
- TRS die (semi-)bekende mensen tegenkomt.
- Sam die beweert dat niemand graag homo wil zijn en dat ouders niet willen dat hun kind homo is. Het meest hilarische is dat hij zegt dat een religie iet smoois is. Dat kan waar zijn, maar ik heb het idee dat hij het over de Islam heeftDe laatste opmerking is wellicht te politiek getint voor de ze onzinreeks
![]()
Bevindt BB zich alweer onder de werkenden, eigenlijk?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:32 schreef BB_Koning het volgende:
Veel plezier in Amsterdam, ik heb daar gisteren nog wat meegemaakt, maar dat komt nog in klaagbaak![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:32 schreef BB_Koning het volgende:
Veel plezier in Amsterdam, ik heb daar gisteren nog wat meegemaakt, maar dat komt nog in klaagbaak![]()
Oh jij bent net zo nieuwsgierig als ikquote:Op woensdag 6 september 2006 12:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
eerste een welkomst kusje en dan vertellen
volgens mij is tie al weer achter de jongens aanquote:Op woensdag 6 september 2006 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jij bent net zo nieuwsgierig als ik![]()
![]()
maar heeft de test je wel geholpen om voor jezelf dingen op een rijtje te krijgen en zijn er wel wat meer zaken helder voor jezelf geworden ?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef davidov het volgende:
Ik ben slim.
Zei de test.
Maar de test zei ook meer.
Zo schijn ik lui te zijn.
Niks nieuws onder de zon dus.
Vader wel weer wat centjes lichter.
En hij was al zo gierig.
Bevestiging van wat ik al wist eigenlijk, met wel het leuke opstekertje dat ik het gewoon allemaal duidelijk zou moeten kunnen maar dat het alleen aan mn discipline ligt.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heeft de test je wel geholpen om voor jezelf dingen op een rijtje te krijgen en zijn er wel wat meer zaken helder voor jezelf geworden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |