Your style is doggy style?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef HuubTuub het volgende:
Als praktiserend homo ben ik gewoon verschrikkelijk allergies voor poesjes, dus dat ging niet.
Hondjes geen probleem.
Whaha, dat ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef HuubTuub het volgende:
Als praktiserend homo ben ik gewoon verschrikkelijk allergies voor poesjes, dus dat ging niet.
Hondjes geen probleem.
daarom lust ik ook geen pruimenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef HuubTuub het volgende:
idd Nathan, op z'n hondjes is prima. Poesjes zijn tegen de regels.
Nopequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pruimen heerlijk, en mosselen ook. Oesters nog nooit gehad.
.
die belief ik dan weer wel, maar een perzik eet ik ook tegen heug en meugquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef HuubTuub het volgende:
nee niet te pruimen die pruimen.
Oesters en mossels moet ik ook niet.
nou ja iets anders was ook een optie geweest.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeVerder uit elkaar kan amper
Gelukkig lust ik geen koffie
Neen. Want een afkeer voor poezen heb ik wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?![]()
daarom post Erik ook af en toe in dit topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?![]()
Heb je trouwens een directe vlucht naar LA? Lijkt me een lange zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou ja iets anders was ook een optie geweest.
Goed punt, inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef HuubTuub het volgende:
Tja ach... je moet er toch iets voor over hebben anders kom je nergens meer.
Hm, wat een uitzicht zal je gehad hebben... Lijkt me best leuk om eens te doen over een aantal jaren. We gaan eerst europa bekijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef HuubTuub het volgende:
ja dat heb ik in 2000 ook een keer gedaan. Van Niagara falls tot San Francisco, dat was 3,5 dag.
Meer giraf eten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
En ik schijn een "klein ventje" te zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |