Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je gaat bij Wonderer op de koffie![]()
Da's lichtjes uit de slinger ja, want Wonderer zit in het noordoosten Dus wat wordt hooguit zwaaien vanachter het vliegtuig raamquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.
We vliegen van Amsterdam naar LA, dan gaan we eerst een beetje bijkomen bij een vriend en dan gaan we samen met hem richting de Grand Canyon en natuurlijk Hooverdam. Vervolgens een paar dagen Vegas, incl. een Streisand concertquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's lichtjes uit de slinger ja, want Wonderer zit in het noordoosten Dus wat wordt hooguit zwaaien vanachter het vliegtuig raam
Jullie het het beroemde rondje doen tussen LA en SF met uitstapje naar Vegas en de tussenliggende en omliggende National Parks ?
Volgens mij vind mijn cheff dat niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef HuubTuub het volgende:
nou dan moet je NU naar de AH, daar ligt het helemaal vol met de Sint pre-pret.
ik heb die wel eens zelf gebakken, dan is hij nog weer veel lekkerder dan uit de winkel of bij de bakker vandaanquote:
wat een naar vooruitzicht, wat een naar vooruitzichtquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
We vliegen van Amsterdam naar LA, dan gaan we eerst een beetje bijkomen bij een vriend en dan gaan we samen met hem richting de Grand Canyon en natuurlijk Hooverdam. Vervolgens een paar dagen Vegas, incl. een Streisand concert![]()
en dan naar LA. Daar doen we lekker mee aan Thanksgiving en de grote uitverkoop die de dag erna begint en dan zijn we eind november weer terug.
Ja in het vliegtuig wel ja, maar in het bezettingsrooster hier niet vrees ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef HuubTuub het volgende:
Er zal nog wel plek zijn in het vliegtuig.
Ik ben in 1997 ook al eens die kant uit geweestquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef HuubTuub het volgende:
Het is een aanrader. Ik heb de route al een keer gedaan in m'n uppie dus nu met gezelschap erbij zal het zeker weer heel anders worden.
Op Capitol Hill kan toch nooit het laagste punt liggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef HuubTuub het volgende:
Het laagste punt in de USA zit toch in het Witte Huis nu...![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken eigenlijk?
Of is dat een vraag die niet bij me past.
Your style is doggy style?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef HuubTuub het volgende:
Als praktiserend homo ben ik gewoon verschrikkelijk allergies voor poesjes, dus dat ging niet.
Hondjes geen probleem.
Whaha, dat ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef HuubTuub het volgende:
Als praktiserend homo ben ik gewoon verschrikkelijk allergies voor poesjes, dus dat ging niet.
Hondjes geen probleem.
daarom lust ik ook geen pruimenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef HuubTuub het volgende:
idd Nathan, op z'n hondjes is prima. Poesjes zijn tegen de regels.
Nopequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pruimen heerlijk, en mosselen ook. Oesters nog nooit gehad.
.
die belief ik dan weer wel, maar een perzik eet ik ook tegen heug en meugquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef HuubTuub het volgende:
nee niet te pruimen die pruimen.
Oesters en mossels moet ik ook niet.
nou ja iets anders was ook een optie geweest.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeVerder uit elkaar kan amper
Gelukkig lust ik geen koffie
Neen. Want een afkeer voor poezen heb ik wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?![]()
daarom post Erik ook af en toe in dit topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
zit je dan niet in het verkeerde topic hier?![]()
Heb je trouwens een directe vlucht naar LA? Lijkt me een lange zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou ja iets anders was ook een optie geweest.
Goed punt, inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef HuubTuub het volgende:
Tja ach... je moet er toch iets voor over hebben anders kom je nergens meer.
Hm, wat een uitzicht zal je gehad hebben... Lijkt me best leuk om eens te doen over een aantal jaren. We gaan eerst europa bekijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef HuubTuub het volgende:
ja dat heb ik in 2000 ook een keer gedaan. Van Niagara falls tot San Francisco, dat was 3,5 dag.
Meer giraf eten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
En ik schijn een "klein ventje" te zijn....
Ja, een mes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Met vlekkenverwijderaar?
Jahquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef DennisMoore het volgende:
En waarom zie je overal lui lopen met hetzelfde soort horizontale-strepen-vest-met-capuchon?
In de aanbieding bij de H&M ofzo?
Ik kom ook zelden op het station...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:50 schreef DennisMoore het volgende:
Vast wel, maar dan omschrijf ik ze blijkbaar verkeerd.
Kan er iedere morgen tientallen aanwijzen op 't station.
Alleen de kleurstelling varieert.
geen ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Is er nou morgen voetbal in E.?.
ja en dan met het risico dat het licht uit gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen ideeik zla het vanzelf merken aan de herrie
Of dat je in een file belandt en nergens meer je auto kwijt kunt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen ideeik zla het vanzelf merken aan de herrie
Ja dat dreigement om de lampen niet aan te maken bleek weer eens loos te zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Is er nou morgen voetbal in E.?.
Dat betekent dat het alweer bijna tijd is voor dequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'tuurlijk, het is al bijna weer zover. [afbeelding]
Dat was de vorige keer ook he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en dan met het risico dat het licht uit gaat
Oh! Zaterdag BBQ'en!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook he?Toen was je ook bij mij. Morgen ben je d'r weer ..... ik zie een patroon. Zal ik vast gezellig de BBQ op straat zetten? Of de kaarsen en klapstoeltjes?
Ik heb niet eens een BBQquote:
Weet je wat dat kost!?!?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dat moet de keuze voor een cadeau niet meer moeilijk zijn![]()
Eeyquote:
je moet ook niet zo'n grote Weber uitzoeken op gas, maar gewoon zo'n gezellige hibatchi die na na gebruik direct kan wegdonderen dus ook geen gedoe over schoonmakenquote:
Uhuh!quote:
Je bent toch wel optijd thuis heh?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
KutZaterdag optreden.
Ja dat gata dus niet lukken
Was dat een sarcastische uhu en ben je het dus niet met me eens of was het een beamende uhu?quote:
Ja. Ik ga dus niet optreden.quote:[..]
Je bent toch wel optijd thuis heh?
Mja, hoe goed ken je me nou, dat is de vraagquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat een sarcastische uhu en ben je het dus niet met me eens of was het een beamende uhu?
Is wel jammer... voor jou dus.quote:Ja. Ik ga dus niet optreden.
Niet van de supermarkt waar vermalen dakpannen in zittenquote:
Ook niet als je 'het laat komen', zeg maar, dat je boven jezelf uitstijgt, als het ware?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
KutZaterdag optreden.
Ja dat gata dus niet lukken
Tegenvaller? Misschien als je de moeite neemt om te luisteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef Ang3l het volgende:
Wat is die nieuwe cd van Justin eigenlijk een tegenvaller. Helemaal niet zo dansbaar. Sexyback, de eerste single, is voor mij BIJ UITSTEK het lekkerste nr. Die vind ik erg sexy. Wordt ook af en to gebruikt voor training. maar de rest? ...
Over smaak valt niet te twisten..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tegenvaller? Misschien als je de moeite neemt om te luisteren.
Er staan enkele toppers op What goes around comes around, My love, Pose ft Snoop Dogg en ga zo maar door
Idd ik vind alles aan Justin leuk dus ik ben niet helemaal objectiefquote:
Zo een hoer zou niemand weigerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
Matige pophoer.
Ík zou hem weigeren. R&B is nog erger.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zo een hoer zou niemand weigeren![]()
en overigens hij maakt R&B
Ik koop mijn kleren ook bij H&M niet zeurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef DennisMoore het volgende:
En waarom zie je overal lui lopen met hetzelfde soort horizontale-strepen-vest-met-capuchon?
In de aanbieding bij de H&M ofzo?
Combineren is het sleutelwoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef TehRockstar het volgende:
Iedereen koopt z'n kleren bij de H&M dus je ziet altijd wel iemand met dezelfde kleren. Soms is het wel handig voor onderbroeken ofzo.
Sprak iemand die op een meisje wil lijkenquote:
Op Justin blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Over smaak valt niet te twisten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |