Dat heb je goed waargenomen, mijn liefste.quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En weer een nieuwe.
Ik ga je uitprinten en mijn slaapkamer met je behangenquote:
Rena, prinsesje, wat doe je hierquote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Dat heb je goed waargenomen, mijn liefste.![]()
Eigenlijk wel he, maar 'tis zo knus!quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef wonderer het volgende:
Zo, klaargereld, vlindertje moet naar bed.
Niet doen, niet doen! Brad zit een programma over zalm te kijken... nu wil ik nog meer vis eten!quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef NathaN het volgende:
Hollandse nieuwe?
Zijn het zulke leuke wenkbrauwen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga je uitprinten en mijn slaapkamer met je behangen
Gewoon. Niks.quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, prinsesje, wat doe je hier?
Wat klinkt dat lesbisch.quote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
Niet doen, niet doen! Brad zit een programma over zalm te kijken... nu wil ik nog meer vis eten!
Maar dan mag je niemand meer in je slaapkamer laten, want niemand mag me zien, dat zou vervelend izjn.quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga je uitprinten en mijn slaapkamer met je behangen
Maar ik moet gaan slapenquote:
Ik heb 2 2 liter flessen cola gehaald, ik was het weer vergetenquote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
p.s ang3l het afkicken valt me zwaarder als ik dacht
dan mag je nog wel even blijven hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar 'tis zo knus!
Nou het zijn meer die ogen eronderquote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik moet gaan slapen. Je redt je hier wel
?
Ja, ik wou nog een opmerking maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |