Ga nou maar naar je lelijke mensne feestje en je wilde orgie afterwardsquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Kuthomo's.
Pubers worden veel te vrij opgevoed, lees ik in het NRC.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Kuthomo's.
Ach, TRS zegt het al: Ik ben maar 1x jong.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pubers worden veel te vrij opgevoed, lees ik in het NRC..
En dus blijft-ie zitten en groeit hij zonder enig normbesef op voor galg en rad. En wie moet dan straks zijn uitkering betalen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, TRS zegt het al: Ik ben maar 1x jong.
Hij is dus gewoon onstuimig, wild, onopgevoed en maar 1x hoerig en jong.
*zwijmelt*quote:
*slaat de screenshot zorgvuldig op*quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ssssht, is topsecret, men moet blijven denken dat ik er zo uitzie --->![]()
Je feest teveel, shopt te veel, twijgt te veel, wijbt te veel, je orgiet te veel. Meer huiswerk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef TehRockstar het volgende:.
Ik ga vijf dagen per week op huiswerkbegeleiding in een of ander duur instituut. Tot zes uur.
Verwend kreng, ik had je een pak slaag gegeven, dan zou je vanzelf beter je best doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef TehRockstar het volgende:.
Ik ga vijf dagen per week op huiswerkbegeleiding in een of ander duur instituut. Tot zes uur.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slaat de screenshot zorgvuldig op*
Ok, ik zal ze er voor laten betalen.
Wijben is geen werkwoord. Zou 't wel moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je feest teveel, shopt te veel, twijgt te veel, wijbt te veel, je orgiet te veel. Meer huiswerk!
Twijgen wel dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wijben is geen werkwoord. Zou 't wel moeten zijn.
Oeh! Die komt zaterdag ook!quote:
Nee hoor schat, je draagt je decadente sluttiness met stijlquote:
quote:Man schiet moeder dood bij zwijnenjacht
Uitgegeven: 2 september 2006 22:27
CARCASSONNE - Een jager heeft zaterdag per ongeluk zijn moeder doodgeschoten tijdens een drijfjacht op wilde zwijnen in het zuiden van Frankrijk. Een door de 50-jarige zoon afgevuurde kogel ketste af en raakte de twintig jaar oudere vrouw recht in het gezicht.
De moeder was mee om de rolstoel met haar verlamde man te duwen, meldden lokale autoriteiten.
Wat IS dit voor dag??quote:Bejaarde man overlijdt door openen brug
Uitgegeven: 2 september 2006 17:53
Laatst gewijzigd: 2 september 2006 22:05
DINTELOORD - Een 82-jarige man uit Fijnaart is zaterdagmiddag in Dinteloord om het leven gekomen, toen de brug waarop hij stond, openging.
Het slachtoffer stond met zijn fiets op de Prinslandse Brug naar de boten te kijken. Kennelijk hoorde hij rond 14.00 uur niet dat de alarmbellen gingen rinkelen om aan te geven dat de brug omhoog zou gaan. Toen de op afstand bediende brug openging, is de man met zijn fiets van de brug gevallen, waarna hij overleed.
Naar zo'n streng militairistisch opvoedingskamp moet je. Zweep erover!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef TehRockstar het volgende:.
quote:Our son just told us that he might be gay. There are two hundred other boys in this camp. Now, I could explain to you what might happen if we left him here, but I'm a lady, and I don't use that kind of language.
Haai.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Naar zo'n streng militairistisch opvoedingskamp moet je. Zweep erover!![]()
Met de trein.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai.
Hoe voelt dat nou eigenlijk, een auto inleveren?En hoe ga je dan weer bij dat bedrijf weg?
quote:
Wat zei je: ga ma?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:26 schreef Weemz het volgende:
Zo, het afscheidsfeest voor een goede vriendin was gezellig... Ze gaat 5 maanden naar Ghana.
Zorg jij eerst eens even dat je je eigen leven op orde hebt voor je je met het leven van iemand anders gaat bemoeien, zegquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je moet niet gekwetst voelen wat ik nu tegen je ga zeggen maar hoezo draag je mannenkleren en probeer je niet op een vrouw te lijken, want dat ben je.
Mooie hakken, rokje, strak truitje mooi gekruld haar
en ik kan het niet laten om je vriendelijk te verzoeken om meer dan alleen een tvp hier achter te laten hoorquote:Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten om te teeveepeeën.
Als ik een opmerking zie waar ik op wil reageren dan zal ik niet schromen om te reageren.quote:Op zondag 3 september 2006 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik kan het niet laten om je vriendelijk te verzoeken om meer dan alleen een tvp hier achter te laten hoor![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een opmerking zie waar ik op wil reageren dan zal ik niet schromen om te reageren.
Wou je soms zeggen dat Nederlands de rust zelve zijn en geen kort lontje hebben?quote:Op zondag 3 september 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Zozo Wonderer, zo te lezen ben je al aardig ingeburgerd daaroMeteen zo vanneeehhh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |