Jaquote:
Ik ben groot en gespierd, maar voor de rest ben ik aardig metroseksueelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef error het volgende:
[..]
Pas je wel op? Want als zo'n enorme hetero als jij suggereert dat ie homo is kan ie wel eens schrikken en het allemaal ontkennen!
DD/E, ligt aan het merk BH.quote:
Dat vertelde je al eens..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, naja, dat is een tic van mijik onthoud echt de meest zinloze, onzinnige dingen
heel erg
Ow, dat zijn dan wel ff flinke kolossen dan die je aan je lijf hebt hangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
DD/E, ligt aan het merk BH.
Helaas.
Je hebt me twee keer gezi... laat maar, daar let jij niet opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat zijn dan wel ff flinke kolossen dan die je aan je lijf hebt hangenMaar echt vanneeehh dat je zegt: die hep E?
Hoe wou in vredesnaam een topic in iemands hersenpan doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets wat niet in jou hersenpan past..
nee daar ga jij pas na het huwelijk achterkomen en dan kost het weer teringveel geld om te scheiden als ie bagger blijkt te zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef BB_Koning het volgende:
Overigen sweet ik neit zoals Steven wel weet bij zijn liefie of hij goed in bed is...![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee daar ga jij pas na het huwelijk achterkomen en dan kost het weer teringveel geld om te scheiden als ie bagger blijkt te zijn
Mja, leren jekkie, zonnebril... je weet iig wel hoe je iets inpaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt me twee keer gezi... laat maar, daar let jij niet op
Als ik een strak shirtje aan heb, is er in ieder geval geen misverstand meer over van welk geslacht ik ben, laat ik het zo zeggen
Het probleem is meer het achterliggende spierweefsel dan de borst zelf, die zijn niet belachelijk groot (nou ja, ik vind dan van wel, maar als je het vergelijkt met anorexiamodellen met dezelfde cup valt het wel mee).
Preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, leren jekkie, zonnebril... je weet iig wel hoe je iets inpakt
Waar zitten d'r borsten dan? Ik zie alleen een loshangend stukje stof?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met grote borsten zijn koeien.
[afbeelding]
quote:
Verdachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik kruip ook onder de wolSlaap lekker!
Ok, ga maar alvast, ik kom er zo aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
En ik, ik ga OOK slapen!
Opschieten dan, anders doe'k 't zelfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, ga maar alvast, ik kom er zo aan![]()
Let nu op wat je zegt, zometeen mag je weer met de auto de snelweg op om iemand te gaan ophalenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opschieten dan, anders doe'k 't zelf
Hij mag me any time ophalen om.......... handjes vast te houden en te knuffelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let nu op wat je zegt, zometeen mag je weer met de auto de snelweg op om iemand te gaan ophalen![]()
Ja daag!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let nu op wat je zegt, zometeen mag je weer met de auto de snelweg op om iemand te gaan ophalen![]()
Tuurlijk wel, dan belt hij wel als een soort van TomTom om je de goede richting uit te sturenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag!Ik heb niet eens een volledige foto gezien van onze BB. Denk je nou echt dat ik daar 's nachts voor ga rijden?
*ondersteuntquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef davidov het volgende:
*strompel*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef TehRockstar het volgende:
vet tof man, met de jongens van 't corps zeker.
Wat je zag was al leuk, het gedeelte dat ik voor je verborgen gehouden heb, zal je over de streep trekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag!Ik heb niet eens een volledige foto gezien van onze BB. Denk je nou echt dat ik daar 's nachts voor ga rijden?
Leg me geen woorden in de mond.quote:
O? Dat compenseert voor de rest bedoel je?quote:het gedeelte dat ik voor je verborgen gehouden heb, zal je over de streep trekken
Ik hoor het welquote:Nu nog bedenken of ik dat gedeelte ook wil laten zien![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
naar D kan ik blindelings rijden
Nee. Not you.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |