Maar je hebt het wel terug gelezen dus je voelt je wel op een of andere reden betrokken bij onsquote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef HuubTuub het volgende:
Hallo... wat een dramatische toestanden gisteravond hier in het topique. Ik ben bijna blij dat ik alleen maar voor de TV heb gehangen met een fijne fles wijn.
whehehe Sam zie ik inderdaad wel eens in andere topics posten, vast een goed iemand maar waar maakt ie zich druk om! als hij een lontje van een buskruitbusje was, zou ik m niet eens durven aansteken als ik er 1 miljoen voor kreeg...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:09 schreef BB_Koning het volgende:
Zo, er is weer heel wat gebeurd:
- TRS die (semi-)bekende mensen tegenkomt.
- Sam die beweert dat niemand graag homo wil zijn en dat ouders niet willen dat hun kind homo is. Het meest hilarische is dat hij zegt dat een religie iet smoois is. Dat kan waar zijn, maar ik heb het idee dat hij het over de Islam heeftDe laatste opmerking is wellicht te politiek getint voor de ze onzinreeks
![]()
Bevindt BB zich alweer onder de werkenden, eigenlijk?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:32 schreef BB_Koning het volgende:
Veel plezier in Amsterdam, ik heb daar gisteren nog wat meegemaakt, maar dat komt nog in klaagbaak![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:32 schreef BB_Koning het volgende:
Veel plezier in Amsterdam, ik heb daar gisteren nog wat meegemaakt, maar dat komt nog in klaagbaak![]()
Oh jij bent net zo nieuwsgierig als ikquote:Op woensdag 6 september 2006 12:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
eerste een welkomst kusje en dan vertellen
volgens mij is tie al weer achter de jongens aanquote:Op woensdag 6 september 2006 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jij bent net zo nieuwsgierig als ik![]()
![]()
maar heeft de test je wel geholpen om voor jezelf dingen op een rijtje te krijgen en zijn er wel wat meer zaken helder voor jezelf geworden ?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef davidov het volgende:
Ik ben slim.
Zei de test.
Maar de test zei ook meer.
Zo schijn ik lui te zijn.
Niks nieuws onder de zon dus.
Vader wel weer wat centjes lichter.
En hij was al zo gierig.
Bevestiging van wat ik al wist eigenlijk, met wel het leuke opstekertje dat ik het gewoon allemaal duidelijk zou moeten kunnen maar dat het alleen aan mn discipline ligt.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heeft de test je wel geholpen om voor jezelf dingen op een rijtje te krijgen en zijn er wel wat meer zaken helder voor jezelf geworden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |