Zelfs al was dat zo, zou dat betekenen dat ik geen smaak heb?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sprak iemand die op een meisje wil lijken![]()
Geen idee?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zelfs al was dat zo, zou dat betekenen dat ik geen smaak heb?
Eensch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd ik vind alles aan Justin leuk dus ik ben niet helemaal objectief
Hij is![]()
Waarom wil die man achter je in je oor bijten?quote:
Dat heb ik gedaan. En dan nog vind ik hem sloom en slaapverwekkend. Bij de training gebruiken we dan ook echt alleen sexyback en de vorige cd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tegenvaller? Misschien als je de moeite neemt om te luisteren.
quote:
Er zit een fout in je sigquote:
Dan zal ik die straks nog eens het voordeel van de twijfel gevenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit een fout in je sig
en Ang3l, My Love is ook uberlekker.
Geri, Mel C en Emma.. Check!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef samjustme het volgende:
Mijn droom is om alle Spice Girls te ontmoeten
Geri is ook voldoende, maar ik denk niet dat het ooit zal gebeuren. Victoria is weer een kind aan het baren![]()
Nou er is een groepje die in New York Mel B hebben gezien bij Rent maar ja ik had geen geld voor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geri, Mel C en Emma.. Check!
Ne-Yo? Oh deze dude!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zal ik die straks nog eens het voordeel van de twijfel geven
De choreograaf had vandaag een Ne-Yo tikNou heb ik steeds Zexy Love in m'n kop.
Sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef samjustme het volgende:
De enige 'beroemdheden' die ik heb ben tegengekomen zijn politici Wim Kok, Wouter Bos en Tom de Graaf
Geeft niksquote:
ik volg het 2e seizoen niet. Volg je de serie Vanished is vele malen beterquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prison Break word wel erg vol van de toevalligheden en ongeloofwaardigheden...
Kidnapped is interessanter dan Vanished.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik volg het 2e seizoen niet. Volg je de serie Vanished is vele malen beter
NBC! Studio 60 on the Sunset Strip ook op NBC word ook keitof!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
Vanished begint na drie aflevering al "so so" te worden, maar ik hou wel van die tekens en slimme misdadigers die allerlei ingenieuze dingetjes bedenken voor de politie. Die negens dus en zo.
Welke zender is kidnapped?
Ken ik niet. Ik kan niet wachten tot Nip/Tuck begint. Ik vond het 2e sezien echt fenomenaal. Famke Janssen als travo gewoon geweldigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NBC! Studio 60 on the Sunset Strip ook op NBC word ook keitof!
Oe, ja ik zag screencaps, veel naakte mannelijke kontjes in t nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik kan niet wachten tot Nip/Tuck begint. Ik vond het 2e echt fenomenaal. Famke Janssen als travo gewoon geweldig
[afbeelding]
We hebben dus niks te klagenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oe, ja ik zag screencaps, veel naakte mannelijke kontjes in t nieuwe seizoen![]()
Ken ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef HuubTuub het volgende:
Maik de Boer moet dood
Fix je sig nouquote:
De vieze vent versierde me. Later hoorde ik dat hij van zo'n programma was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef HuubTuub het volgende:
Maik de Boer moet dood
Maik is leuker in het echt dan hij op tv overkomt. 't Is best een aardige vent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef HuubTuub het volgende:
Maik de Boer moet dood
Hij versiert iedereen. Of hij het meent is een tweede.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
De vieze vent versierde me. Later hoorde ik dat hij van zo'n programma was.
Wat is er nou aan de hand met mijn sig?quote:
de apostrof moet een spatie zijn of de a van am moet wegquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat is er nou aan de hand met mijn sig?
Wat echt het toppunt van sexy is voor mij iniedergeval Enrique
ik zou willen dat ik de meid was in de commercial, hij is echt sexy
http://www.youtube.com/watch?v=xm-ArUNHwxQ&mode=related&search=
Gatver, vieze gladde stinkventjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat zit jij toch vol tegenstrijdighedenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naughty boy. Ik ben geen liefhebber van sm hoewel ik heb niks tegen handboeienquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de apostrof moet een spatie zijn of de a van am moet weg
Handboeien? Never tried.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naughty boy. Ik ben geen liefhebber van sm hoewel ik heb niks tegen handboeien![]()
Niet dat ik de vrouw zou willen zijn, maar dat ik in de commercial zatquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zit jij toch vol tegenstrijdigheden
Elke junkie in Rotterdam ziet zo uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gatver, vieze gladde stinkventjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, een heer.
Elke gladde plastic LaTinO flikker ziet eruit als Enrique Iglesias. Hulde aan zijn papa.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Elke junkie in Rotterdam ziet zo uit
Laat hem, het is zijn keuze. Je weet het maar nooit misschien trouw je ook ooit met een vrouw.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
God, ik hoor net dat een bekende (homo) van me een vriendin heeft na jaren. Vader (dominee) heeft hem altijd keihard aangepakt omdat ie (mogelijk) homo is. Na bezoeken aan christelijke evenementen zegt ie nu hetero te zijn en zelfs de gevoelens niet eens te onderdrukken.
Ik weet uit de verhalen en hoe ik hem zelf ken dat dit verhaal gewoon niet pluis is. Damn! Dat zoiets gewoon nog gebeurd in Nederland
Je vertelt het wel zo heel lief typisch Vlarpquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
God, ik hoor net dat een bekende (homo) van me een vriendin heeft na jaren. Vader (dominee) heeft hem altijd keihard aangepakt omdat ie (mogelijk) homo is. Na bezoeken aan christelijke evenementen zegt ie nu hetero te zijn en zelfs de gevoelens niet eens te onderdrukken.
Ik weet uit de verhalen en hoe ik hem zelf ken dat dit verhaal gewoon niet pluis is. Damn! Dat zoiets gewoon nog gebeurd in Nederland
flikkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Elke gladde plastic LaTinO flikker ziet eruit als Enrique Iglesias. Hulde aan zijn papa.
Die hebben tenminste wel persoonlijke hygiene, eigen waarde enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Elke gladde plastic LaTinO flikker ziet eruit als Enrique Iglesias. Hulde aan zijn papa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |