Voorwerkbedrijven worden door VROM geïnspecteerd. In vegelijking met Jan Pronk destijds wordt Verdonk nu snoeihard aangepakt door de media.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Duh. Het een is wél landelijke politiek, met diensten die onder de minister vallen, en het ander niet.
Die brandvoorschriften is dat geen gemeentelijke verantwoording gelijk Enschede en Volendam verantwoordelijk waren? Die cipiers, lijkt me Donner, niet Verdonk.. De brandweer, valt die onder Remkes of lokaal?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:11 schreef Stippel het volgende:
Zou die roep niet vooral komen door de ministeriele verantwoordelijkheid?
bij de brand op schiphol en het falen van de brandvoorschriften, het gebrek aan opieiding van cipiers komet er wel duidelijk een de ministeriele verantwoordelijkheid kijken...
Wat heeft Jan Pronk er mee te maken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Tikorev het volgende:
Voorwerkbedrijven worden door VROM geïnspecteerd. In vegelijking met Jan Pronk destijds wordt Verdonk nu snoeihard aangepakt door de media.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet je wat, we stellen hem politiek verantwoordelijk voor het feit dat die gevangenis zo gebouwd was dat ie dan afbrandt, en dat het personeel onvoldoende is getraind. Laat 'm aftreden, de kloothommel!
En laten we er álle nieuwsdiensten op af sturen om uit te vlooien hoe hij er precies voor heeft gezorgd dat vanuit zijn cel er een ramp zou ontstaan voor gedetineerden en personeel. Welke wetten en regels hij heeft genegeerd, rapporten afgewimpeld, welke controles heeft hij laten uitvoeren of juist niet etc etc etc. Wat dacht hij ermee te bereiken? Hoe voorkomen we dat een volgende illegaal weer zo'n onveilige gevangenis gebruikt?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Gewoon eens wat vaker melden wie de hoofdaanstichter is van dit hele gebeuren als er weer eens over bericht wordt. Het lijkt soms net alsof Verdonk hoogstpersoonlijk die brand heeft aangestoken.
Ging over de vuurwerkramp waar volgens sommigen de landelijke overheid geen verantwoordelijkheid had. Pronk had die dus wel en hoe hij destijds werd aangepakt staat in geen verhouding tot hoe Verdonk nu wordt aangepakt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat heeft Jan Pronk er mee te maken?
Dus je zegt dat in dit geval ook nog eens de controlerende instanties moeten worden aangepakt. En niet alleen de instanties die onterecht vergunningen hebben uitgegeven en bouwschriften niet hebben opgevolgd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef Tikorev het volgende:
Ging over de vuurwerkramp waar volgens sommigen de landelijke overheid geen verantwoordelijkheid had. Pronk had die dus wel en hoe hij destijds werd aangepakt staat in geen verhouding tot hoe Verdonk nu wordt aangepakt.
Aah gossie, ze moeten ook altijd jullie hebben he!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ging over de vuurwerkramp waar volgens sommigen de landelijke overheid geen verantwoordelijkheid had. Pronk had die dus wel en hoe hij destijds werd aangepakt staat in geen verhouding tot hoe Verdonk nu wordt aangepakt.
en daar gaat dat rapport nu net over, welke verantwoordelijkheden waar liggen en waar gefaald is ....quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Die brandvoorschriften is dat geen gemeentelijke verantwoording gelijk Enschede en Volendam verantwoordelijk waren? Die cipiers, lijkt me Donner, niet Verdonk.. De brandweer, valt die onder Remkes of lokaal?
Nee hoor, vanwege die post die ik citeerde.quote:
Ik zeg dat verantwoordelijken verantwoordelijk gehouden moeten worden voor gemaakte fouten ongeacht hun politieke achtergrond en dat ik sterk het gevoel heb dat dat niet gebeurt. Zie de overdreven ophef rond de persoon van Verdonk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je zegt dat in dit geval ook nog eens de controlerende instanties moeten worden aangepakt.
Heb je enigszins de berichtgeving hierover gevolgd de afgelopen maanden? Het was Verdonk voor en Verdonk na. Terwijl nu blijkt dat er veel meer partijen bij betrokken zijn. Ook mis ik totaal de hoofdveroorzaker van deze brand in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom spits je het zo toe op Verdonk?
Yup. Dooie asielzoekers malen niet veel mensen om. "Die hoorden hier toch niet" en "ze zaten vast niet voor niets vast".quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:43 schreef sigme het volgende:
[..]
bron volkskrant
Benieuwd of dit muisje nog een staatje gaat krijgen. Gaat het met de mantel der desinteresse gedoofd worden, omdat men zich bezig houdt met verkiezingsbeloften en niet met politiek, of gaat Balkende 3 (3 toch?) nog een vette rel tegemoet?
Natuurlijk mis je de veroorzaker van de brand in de berichtgeving, die is totaal irrelevant wanneer het om de politieke verantwoordelijkheid gaat!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Heb je enigszins de berichtgeving hierover gevolgd de afgelopen maanden? Het was Verdonk voor en Verdonk na. Terwijl nu blijkt dat er veel meer partijen bij betrokken zijn. Ook mis ik totaal de hoofdveroorzaker van deze brand in de berichtgeving.
Het zwartepieten spel gaat beginnen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Die brandvoorschriften is dat geen gemeentelijke verantwoording gelijk Enschede en Volendam verantwoordelijk waren? Die cipiers, lijkt me Donner, niet Verdonk.. De brandweer, valt die onder Remkes of lokaal?
Echt hoor, ik zie dat niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Heb je enigszins de berichtgeving hierover gevolgd de afgelopen maanden? Het was Verdonk voor en Verdonk na. Terwijl nu blijkt dat er veel meer partijen bij betrokken zijn. Ook mis ik totaal de hoofdveroorzaker van deze brand in de berichtgeving.
Dat is al lang geleden begonnen:quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:39 schreef KlappernootatWork het volgende:
Het zwartepieten spel gaat beginnen..![]()
Zie bovenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:22 schreef calvobbes het volgende:
En waarom focus je je alleen op Verdonk?
Brandvoorschriften zijn door de gemeente uitgevaardigd en worden daardoor gecontroleerd idd. Dat is een toezichthoudende taak. De uitvoering berust natuurlijk bij de aannemer, én de opdrachtgever die misschien pusht met deadlines of om dingen over het hoofd te zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom focus je je alleen op de kritiek op verdonk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef Tikorev het volgende:
Zie de overdreven ophef rond de persoon van Verdonk.
Nogmaals, heb je enigszins de berichtgeving hierover gevolgd de afgelopen maanden? Het was Verdonk voor en Verdonk na. Terwijl nu blijkt dat er veel meer partijen bij betrokken zijn. Ook mis ik totaal de hoofdveroorzaker van deze brand in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom focus je je alleen op de kritiek op verdonk?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat handjevol krakers dat met spandoeken in de weer was een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom focus je je alleen op de kritiek op verdonk?
Er wordt echt niet alleen maar kritiek op Verdonk gegeven. Ook op andere instanties.
Ik zie meer mensen die Verdonk buiten schot willen houden, dan mensen die Verdonk aanspreken...
Ow?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:44 schreef Napalm het volgende:
Als ik dan eens vraag waarom Verdonk overal de schuld van krijgt ben ik aan het zwarte pieten? De rest staat misschien ook wel ergens zijdelings in een tekst maar de krantekoppen zijn"Verdonk moordenaar"en NOS doet vrolijk mee zonder kritiek daarop. . Waarom werkte het niet zo bij andere rampen? Het is gewoon een hetze tegen Verdonk omdat ze asielzoekers uitzet.
Ja ik heb de berichtgeving gevolgd. Maar niet gezien wat jij schetst.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:50 schreef Tikorev het volgende:
Nogmaals, heb je enigszins de berichtgeving hierover gevolgd de afgelopen maanden? Het was Verdonk voor en Verdonk na.
Nu blijktquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:50 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je enigszins de berichtgeving hierover gevolgd de afgelopen maanden? Het was Verdonk voor en Verdonk na. Terwijl nu blijkt dat er veel meer partijen bij betrokken zijn. Ook mis ik totaal de hoofdveroorzaker van deze brand in de berichtgeving.
Jawel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Volg jij wel iets van berichten waarin Verdonk niet genoemd wordt?
omdat er nu een dik rapport ligt waarin duidelijk staat dat het niet allemaal de schuld is van rare Rita. Dat zou nogal opvallen om dan alsnog de Schuld bij haar te leggen. Beschuldigen is vele makkelijker als er nog geen bewijzen zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:53 schreef calvobbes het volgende:
Ow?
Als dat zo is, waarom is nu dan ook niet alles toegespitst op Verdonk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |